ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 07, 2019 10:03 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Bezzera Unica
- 2η Μηχανή:: -
- Μύλος:: Niche zero
- 2ος Μύλος:: -
- Οι καφέδες μου:: specialty
- Τοποθεσία: Νάξος
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Δεν ξέρω αν θα είμαι αντικειμενικός εφόσον τον αγόρασα μεταχειρισμένο, χωρις καινουργια μαχαίρια και σε κακή κατάσταση
- Luckees
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
- Όνομα: Αποστόλης
- Μηχανή:: Rocket R58
- 2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
- Μύλος:: Sette 270Wi
- 2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
- Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
- Τοποθεσία: Μελίσσια
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Τι έγινε με την περίπτωσή σου GEO74; Σου απάντησε ο Ιταλός;
-
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
- Όνομα: GEORGE
- Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
- Μύλος:: NICHE ZERO
- Τοποθεσία: Πικερμι
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Μου απαντησε.
Το πετυχε !!!! Μου ειπε για το διακόπτη...
Επίσης μου ειπε ότι με τη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.
Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??
Warranty Conditions:
Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:
άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????
Το πετυχε !!!! Μου ειπε για το διακόπτη...
Επίσης μου ειπε ότι με τη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.
Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??
Warranty Conditions:
Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:
άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????
-
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2018 8:26 am
- Όνομα: Κωνσταντίνος
- Μηχανή:: Isomac Zaffiro
- 2η Μηχανή:: V60
- Μύλος:: Graef CM800
- Οι καφέδες μου:: Κολομβίες
- Τοποθεσία: Δραμα
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως πετάει το μπαλάκι στους κατά τόπους αντιπρόσωπους, με τους τελευταίους να αναλαμβάνουν σέρβις αλλά και αντικατάσταση σε περίπτωση που απαιτείται. Μάλλον άσχημο για τους αντιπροσώπους περισσότερο, μιας και εσύ, ως καταναλωτής, δεν βλέπω να έχεις λιγότερα (απ το συνηθισμένο) δικαιώματα.GEO74 έγραψε: ↑Δευ Δεκ 09, 2019 5:19 pmΝα πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??
Warranty Conditions:
Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:
άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????
-
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
- Όνομα: GEORGE
- Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
- Μύλος:: NICHE ZERO
- Τοποθεσία: Πικερμι
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό.
-
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2018 8:26 am
- Όνομα: Κωνσταντίνος
- Μηχανή:: Isomac Zaffiro
- 2η Μηχανή:: V60
- Μύλος:: Graef CM800
- Οι καφέδες μου:: Κολομβίες
- Τοποθεσία: Δραμα
- PublicDomain
- Δημοσιεύσεις: 821
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 17, 2017 8:27 pm
- Μηχανή:: Bezzera Unica PID
- 2η Μηχανή:: Lelit pl41 em
- Μύλος:: Niche Zero
- 2ος Μύλος:: Lelit PL043MMI
- Οι καφέδες μου:: caffeistas, hasbean, lasramblas
- Τοποθεσία: www.e-spresso.gr
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
στο μόνο που υπάρχει επίδραση είναι ότι πρέπει να προσέχεις από που αγοράζεις και αν αυτός πέσει έξω πάει και η εγγύησηKonstantinos έγραψε: ↑Παρ Δεκ 13, 2019 8:24 amχμμ τι να σου πω...
εδώ πάντως "All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months." μας λέει ο ποιητής ότι ο κάθε αντιπρόσωπος "εγγυάται" τα προϊόντα.
κατά τα άλλα σχεδόν στις περισσότερες περιπτώσεις με την εγγύηση, αφού το αγοράζεις από κάπου πρέπει να μιλήσεις με αυτόν όπου και αν βρίσκεται ακόμα και στο εξωτερικό.
άρα που είναι το πρόβλημα;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.e-spresso.gr
www.e-spresso.gr
- Luckees
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
- Όνομα: Αποστόλης
- Μηχανή:: Rocket R58
- 2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
- Μύλος:: Sette 270Wi
- 2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
- Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
- Τοποθεσία: Μελίσσια
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Δεν είναι κακό να σου δίνει ο authorized dealer την εγγύηση και όχι η μαμά εταιρεία, αρκεί ο αντιπρόσωπος να είναι σοβαρός. Η προσωπική μου εμπειρία (και γι' αυτό στον πρότεινα) είναι οτι είναι σοβαρός πάνω στη δουλειά του οπότε δεν έχεις να φοβηθείς κάτι πάνω στο τεχνικό κομμάτι.
Στην δικιά σου περίπτωση τώρα, αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο Ιταλός παραδέχθηκε οτι η μηχανή που σου πούλησε έχει πρόβλημα. Αν ναι, τότε πρέπει να την πάρει πίσω, να την επισκευάσει και να στην ξανα-στείλει πλήρως λειτουργική. Αυτό πρέπει να το απαιτήσεις!
Δεν ξέρω μόνο τι ισχύει για τα έξοδα του πήγαινε-έλα εφόσον το προϊόν είναι στην εγγύηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να του πεις οτι όλα τα έξοδα πρέπει να τα επιβαρυνθεί η εταιρεία του μιας και δεν φέρεις καμία ευθύνη αφού το πρόβλημα δεν προέκυψε εξαιτίας δικιάς σου κακής χρήσης (ήδη έχεις πληρώσει μια φορά τα έξοδα αποστολής προς Ελλάδα).
Στην δικιά σου περίπτωση τώρα, αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο Ιταλός παραδέχθηκε οτι η μηχανή που σου πούλησε έχει πρόβλημα. Αν ναι, τότε πρέπει να την πάρει πίσω, να την επισκευάσει και να στην ξανα-στείλει πλήρως λειτουργική. Αυτό πρέπει να το απαιτήσεις!
Δεν ξέρω μόνο τι ισχύει για τα έξοδα του πήγαινε-έλα εφόσον το προϊόν είναι στην εγγύηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να του πεις οτι όλα τα έξοδα πρέπει να τα επιβαρυνθεί η εταιρεία του μιας και δεν φέρεις καμία ευθύνη αφού το πρόβλημα δεν προέκυψε εξαιτίας δικιάς σου κακής χρήσης (ήδη έχεις πληρώσει μια φορά τα έξοδα αποστολής προς Ελλάδα).
-
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
- Όνομα: GEORGE
- Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
- Μύλος:: NICHE ZERO
- Τοποθεσία: Πικερμι
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
ΜΙΣΟ
Η μηχανή μου ΔΕΝ εχει πρόβλημα.....
(το τανκ του νερου ειχε αδειασει, το ξαναγεμισα, ολα οκ).
Εγω θετω το θεμα ως εξης.
Αν αυτο που μου εγραψε ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, τότε αν αγοραζουμε απο εξωτερικό, μηπως τελικα εχουμε εγγύηση (ΜΟΝΟ) απο τον εκει εξουσιοδοτημενο πωλητή-αντιπροσωπο ??????
Η μηχανή μου ΔΕΝ εχει πρόβλημα.....
(το τανκ του νερου ειχε αδειασει, το ξαναγεμισα, ολα οκ).
Εγω θετω το θεμα ως εξης.
Αν αυτο που μου εγραψε ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, τότε αν αγοραζουμε απο εξωτερικό, μηπως τελικα εχουμε εγγύηση (ΜΟΝΟ) απο τον εκει εξουσιοδοτημενο πωλητή-αντιπροσωπο ??????
- Luckees
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
- Όνομα: Αποστόλης
- Μηχανή:: Rocket R58
- 2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
- Μύλος:: Sette 270Wi
- 2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
- Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
- Τοποθεσία: Μελίσσια
Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?
Ε, πες το καθαρά ρε άνθρωπε και είχα την αγωνία οτι σου πρότεινα κάτι και σου ήρθε σκάρτο πράγμα...
Και στην Ελλάδα έχουμε πάντως αντιπροσώπους που είναι υποδείγματα επαγγελματισμού και πολύ καλοί μάστορες, βλέπε barista.gr
Και στην Ελλάδα έχουμε πάντως αντιπροσώπους που είναι υποδείγματα επαγγελματισμού και πολύ καλοί μάστορες, βλέπε barista.gr