ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Συστάσεις αγορών για τους "νέους" Barista και προτάσεις αναβαθμίσεων για τους "παλιούς".
bbtwin
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 07, 2019 10:03 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: Bezzera Unica
2η Μηχανή:: -
Μύλος:: Niche zero
2ος Μύλος:: -
Οι καφέδες μου:: specialty
Τοποθεσία: Νάξος

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από bbtwin » Κυρ Δεκ 08, 2019 6:00 pm

Δεν ξέρω αν θα είμαι αντικειμενικός εφόσον τον αγόρασα μεταχειρισμένο, χωρις καινουργια μαχαίρια και σε κακή κατάσταση

Άβαταρ μέλους
Luckees
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
Όνομα: Αποστόλης
Μηχανή:: Rocket R58
2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
Μύλος:: Sette 270Wi
2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
Τοποθεσία: Μελίσσια

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από Luckees » Δευ Δεκ 09, 2019 10:00 am

Τι έγινε με την περίπτωσή σου GEO74; Σου απάντησε ο Ιταλός;

GEO74
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
Όνομα: GEORGE
Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
Μύλος:: NICHE ZERO
Τοποθεσία: Πικερμι

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από GEO74 » Δευ Δεκ 09, 2019 5:19 pm

Μου απαντησε.
Το πετυχε !!!! Μου ειπε για το διακόπτη...
Επίσης μου ειπε ότι με τη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.

Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??

Warranty Conditions:

Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:


άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????

Konstantinos
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2018 8:26 am
Όνομα: Κωνσταντίνος
Μηχανή:: Isomac Zaffiro
2η Μηχανή:: V60
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: Κολομβίες
Τοποθεσία: Δραμα

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από Konstantinos » Τρί Δεκ 10, 2019 2:28 pm

GEO74 έγραψε:
Δευ Δεκ 09, 2019 5:19 pm
Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??

Warranty Conditions:

Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:


άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως πετάει το μπαλάκι στους κατά τόπους αντιπρόσωπους, με τους τελευταίους να αναλαμβάνουν σέρβις αλλά και αντικατάσταση σε περίπτωση που απαιτείται. Μάλλον άσχημο για τους αντιπροσώπους περισσότερο, μιας και εσύ, ως καταναλωτής, δεν βλέπω να έχεις λιγότερα (απ το συνηθισμένο) δικαιώματα.

GEO74
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
Όνομα: GEORGE
Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
Μύλος:: NICHE ZERO
Τοποθεσία: Πικερμι

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από GEO74 » Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm

Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:

Konstantinos
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 20, 2018 8:26 am
Όνομα: Κωνσταντίνος
Μηχανή:: Isomac Zaffiro
2η Μηχανή:: V60
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: Κολομβίες
Τοποθεσία: Δραμα

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από Konstantinos » Παρ Δεκ 13, 2019 8:24 am

GEO74 έγραψε:
Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:
χμμ τι να σου πω...
εδώ πάντως "All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months." μας λέει ο ποιητής ότι ο κάθε αντιπρόσωπος "εγγυάται" τα προϊόντα.

Άβαταρ μέλους
PublicDomain
Δημοσιεύσεις: 821
Εγγραφή: Τρί Ιαν 17, 2017 8:27 pm
Μηχανή:: Bezzera Unica PID
2η Μηχανή:: Lelit pl41 em
Μύλος:: Niche Zero
2ος Μύλος:: Lelit PL043MMI
Οι καφέδες μου:: caffeistas, hasbean, lasramblas
Τοποθεσία: www.e-spresso.gr

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από PublicDomain » Παρ Δεκ 13, 2019 10:33 am

Konstantinos έγραψε:
Παρ Δεκ 13, 2019 8:24 am
GEO74 έγραψε:
Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:
χμμ τι να σου πω...
εδώ πάντως "All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months." μας λέει ο ποιητής ότι ο κάθε αντιπρόσωπος "εγγυάται" τα προϊόντα.
στο μόνο που υπάρχει επίδραση είναι ότι πρέπει να προσέχεις από που αγοράζεις και αν αυτός πέσει έξω πάει και η εγγύηση

κατά τα άλλα σχεδόν στις περισσότερες περιπτώσεις με την εγγύηση, αφού το αγοράζεις από κάπου πρέπει να μιλήσεις με αυτόν όπου και αν βρίσκεται ακόμα και στο εξωτερικό.

άρα που είναι το πρόβλημα;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.e-spresso.gr

Άβαταρ μέλους
Luckees
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
Όνομα: Αποστόλης
Μηχανή:: Rocket R58
2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
Μύλος:: Sette 270Wi
2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
Τοποθεσία: Μελίσσια

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από Luckees » Παρ Δεκ 13, 2019 2:16 pm

Δεν είναι κακό να σου δίνει ο authorized dealer την εγγύηση και όχι η μαμά εταιρεία, αρκεί ο αντιπρόσωπος να είναι σοβαρός. Η προσωπική μου εμπειρία (και γι' αυτό στον πρότεινα) είναι οτι είναι σοβαρός πάνω στη δουλειά του οπότε δεν έχεις να φοβηθείς κάτι πάνω στο τεχνικό κομμάτι.

Στην δικιά σου περίπτωση τώρα, αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο Ιταλός παραδέχθηκε οτι η μηχανή που σου πούλησε έχει πρόβλημα. Αν ναι, τότε πρέπει να την πάρει πίσω, να την επισκευάσει και να στην ξανα-στείλει πλήρως λειτουργική. Αυτό πρέπει να το απαιτήσεις!
Δεν ξέρω μόνο τι ισχύει για τα έξοδα του πήγαινε-έλα εφόσον το προϊόν είναι στην εγγύηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να του πεις οτι όλα τα έξοδα πρέπει να τα επιβαρυνθεί η εταιρεία του μιας και δεν φέρεις καμία ευθύνη αφού το πρόβλημα δεν προέκυψε εξαιτίας δικιάς σου κακής χρήσης (ήδη έχεις πληρώσει μια φορά τα έξοδα αποστολής προς Ελλάδα).

GEO74
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 21, 2019 4:07 pm
Όνομα: GEORGE
Μηχανή:: BEZZERA UNICA PID
Μύλος:: NICHE ZERO
Τοποθεσία: Πικερμι

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από GEO74 » Παρ Δεκ 13, 2019 4:26 pm

ΜΙΣΟ :OOPS:

Η μηχανή μου ΔΕΝ εχει πρόβλημα.....
(το τανκ του νερου ειχε αδειασει, το ξαναγεμισα, ολα οκ).

Εγω θετω το θεμα ως εξης.
Αν αυτο που μου εγραψε ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, τότε αν αγοραζουμε απο εξωτερικό, μηπως τελικα εχουμε εγγύηση (ΜΟΝΟ) απο τον εκει εξουσιοδοτημενο πωλητή-αντιπροσωπο ??????

Άβαταρ μέλους
Luckees
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
Όνομα: Αποστόλης
Μηχανή:: Rocket R58
2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
Μύλος:: Sette 270Wi
2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
Τοποθεσία: Μελίσσια

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσίευση από Luckees » Παρ Δεκ 13, 2019 4:45 pm

Ε, πες το καθαρά ρε άνθρωπε και είχα την αγωνία οτι σου πρότεινα κάτι και σου ήρθε σκάρτο πράγμα...

Και στην Ελλάδα έχουμε πάντως αντιπροσώπους που είναι υποδείγματα επαγγελματισμού και πολύ καλοί μάστορες, βλέπε barista.gr

Απάντηση