Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
- BasilTh
- Δημοσιεύσεις: 216
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 26, 2017 4:35 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Bezzera Unica
- 2η Μηχανή:: Aeropress
- Μύλος:: Pharos Motorized
- 2ος Μύλος:: Major mod ssp v-rpm
- Οι καφέδες μου:: Acidity is not a crime
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Καλησπέρα
Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω το forum και κυρίως τα μέλη του γιατί οι γνώσεις που απέκτησα διαβάζοντας τα άπειρα thread με βοήθησαν να επιλέξω εξοπλισμό, να αναπτύξω τεχνικές και τελικά να καταφέρω να πίνω νοστιμότατα καφεδάκια στο σπίτι.
Θά ήθελα εδώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μου από την εξάμηνη χρήση του εξαιρετικού αυτού χειροκίνητου μύλου .
Έχοντας την εμπειρία ενός hario skerton που χρησιμοποιώ στις διακοπές, η επιλογή ενός ακόμα χειροκίνητου μύλου ήρθε αβίαστα. Μεγάλα κώνικα μαχαίρια, single dosing ,χωρίς παρακράτηση, χαμηλές στροφές, λογική τιμή.
Παρέλαβα τον μύλο τον περασμένο Μάρτιο μετά από αναμονή έξι εβδομάδων . Η αγορά έγινε από το γνωστό Ολλανδικό μαγαζί με προπαραγγελία.
Τόσο μεγάλο ζόρι δεν το περίμενα.
Μετά από μια εβδομάδα χρήσης χρησιμοποιώντας χέρια και πόδια, τα μεν χέρια μου γέμισαν μελανιές και άρχισαν να εμφανίζονται και πόνοι στην πλάτη .Η συμβίωση με τον μύλο ήταν δύσκολη και τον χρησιμοποιούσα πλέων μόνο σε χονδρή άλεση για aeropress περίπου μια ολόκληρη στροφή πίσω από το SP (starting point).Επίσης κατάφερα να σπάσω το Hex allen 3mm κλειδί που συνοδεύει τον μύλο .Αυτό παρά την προσοχή που κατέβαλα να σφίγγω το διαιρούμενο κολλάρο ρυθμίσεων μόνο όσο χρειάζεται για να μην χάνεται η ρύθμιση της άλεσης .Το κολλάρο ήταν πολύ σφικτό.
Η λύση ήλθε μέσα από το forum.Με μια λάμα πριονιού μιας όψεως έπρεπε να μεγαλώσω την εγκοπή του κολλάρου (1mm ήταν αρκετό).
Επίσης προμηθεύτηκα αρκετές ανταλλακτικές βίδες Μ4 για το κολλάρο τόσο σε allen όσο και για σταυροκατσάβιδο γιατί διαπίστωσα ότι οι κεφαλές τους φθείρονται πολύ εύκολα,και πρέπει να αλλάζονται προληπτικά πριν αχρηστευθούν. Ο Κατασκευαστής του μύλου για το μοντέλο 2.0 δηλώνει ότι φορά πιό – επιθετικά- μαχαίρια αλλά για μένα η χρήση στην περιοχή espresso ( 210 – 230 μοίρες από το SP) ήταν προβληματική.Σέ αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα διάφορες λύσεις που δώσαν οι χρήστες κυρίως για να ακινητοποιήσουν τον μύλο αλλά και μια-δυο προσπάθειες να του δώσουν κίνηση από ηλεκτρικό κινητήρα.
Ο κύβος ερρίφθη.Επρεπε μέσω μιας κατασκευής να μεταφέρω την ροπή ενός ισχυρού μοτέρ στον μύλο.Οι προδιαγραφές του project θα έπρεπε να είναι οι εξής
Ι Μεγάλη ροπή του κινητήρα ώστε να μπορεί να αλέσει και τα πιο light ψησίματα και η άλεση να ξεκινά με τους κόκκους μέσα στο μύλο.
II Να διατηρηθεί μια ταχύτητα άλεσης που να προσιδιάζει στην χειροκίνητη λειτουργία ,ο στόχος τέθηκε στις 100 στροφές το λεπτό.
ΙΙΙ Εξασφάλιση της φορητότητας του μύλου.Ο μύλος θα έπρεπε να προσαρμόζεται και να αποσπάται από τον μηχανισμό που του παρέχει την κίνηση εύκολα.Αυτό για να διευκολυνθεί το γέμισμα με κόκκους καθώς και το απαραίτητο κοπάνημα στον πάγκο για να αδειάσει τελείως.
Αφού αποκλείστηκε η λύση των κινητήρων DC που χρησιμοποιείται σε high end μύλους λόγω κόστους κατέληξα στη διάταξη κινητήρα-μειωτήρα που χρησιμοποιούν τα μικρά οικιακής χρήσης βαρούλκα.Μέ κινητήρα 500 W,μεταλλικά γρανάζια στον μειωτηρα,1400 rpm στον κινητήρα και 180 rpm μετά τον μειωτήρα,μικρό μέγεθος και λογικό κόστος ήταν η καλύτερη επιλογή.Μέ την χρήση οδοντωτού ιμάντα και συνδυασμό κατάλληλων τροχαλιών οι 100 rpm θα μεταφέρονταν στο σημείο που έπρεπε. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους.Ενας μεταλλικός σκελετός που στηρίζει τον κινητήρα και μεταφέρει την κίνηση σε ένα κάθετο άξονα πάνω από την θέση που ακινητοποιείται ο μύλος πήρε την θέση του στον πάγκο της κουζίνας για δοκιμές. Προσπαθώντας για το χαμηλότερο δυνατό κόστος, η κατασκευή έχει μεγάλες ανοχές πού δεν επέτρεπαν την άμεση σύνδεση με τον μύλο,έτσι κατασκευάστηκε μια πιο ελεύθερη σύνδεση όπου η έκκεντρη περιστροφή του άξονα δεν επηρεάζει την ομαλή λειτουργία του μύλου.Επίσης τα υλικά του συνδέσμου επιλέχτηκαν με σκοπό την ηλεκτρική μόνωση (αποφυγή στατικού ηλεκτρισμού). Μετά από μια συνεχή διαδικασία χρήσης, βελτίωσης,τεσταρίσματος που κράτησε εβδομάδες ξεκίνησε η επένδυση της κατασκευής με ξύλο και ανοξείδωτο. Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης έγινε πλέων ο κύριος μύλος πού χρησιμοποιώ και πήρε την θέση του στον πάγκο δίπλα στην Bezzera unica. Ο χώρος που καταλαμβάνει στον πάγκο δεν ξεπερνά τα 20 cm το δε πάνω μέρος της κατασκευής είναι επίπεδο για να αναπληρώνεται μέρος του χώρου του πάγκου που χάνεται.
Το κόστος των υλικών της κατασκευής χωρίς την επένδυση δεν ξεπέρασε τα 150 Ευρω.Οσο για τις εργατοώρες που διέθεσα, αυτές ήταν ευχάριστες και δημιουργικές.
Ο μύλος χρειάζεται λιγότερο από 0,7 sec για να αλέσει 1 gr καφέ, οπότε η ταχυτητά του θεωρείται καλή και επειδή αδειάζει όλη την ποσότητα που άλεσε εύκολα,η ρουτίνα του είναι συντομότερη και λιγότερο σχολαστική από του super jolly.Όσο για το επίπεδο θορύβου είναι ανάλογο του super jolly.
Όσον αφορά την ρύθμιση της άλεσης, μη μπορώντας να βρώ με ευκολία το ακριβές σημείο που πρέπει να σφίξει το κολλάρο ρυθμίσεων για να πετύχω ιδανικούς χρόνους για το ratio που έχω ορίσει,μετά από μια-δυο προσπάθειες με το κολλάρο,αναγκάζομαι να παίζω με τα γραμμάρια καφέ στο καλαθάκι .Αυτή άλλωστε είναι και η σύσταση του κατασκευαστή γιατί το να ξεκινήσεις να περιστρέψεις το κολλάρο ρύθμισης κατά 1-2 μοίρες μόνο, είναι μια διαδικασία ζόρικη με αμφίβολα αποτελέσματα.
Τώρα όσον αφορά την ποιότητα της άλεσης, δεν έχω αρκετή εμπειρία για να κρίνω ή να συγκρίνω με άλλους μύλους .Η άλεση μου φαίνεται αφράτη και με το κατάλληλο wdt έχω εξαλείψει το channeling .Νομίζω ότι αναδεικνύονται οι οξύτητες πού τόσο μού αρέσουν σε σχέση με flat μαχαίρια, αλλά η περεταίρω εμπειρία μου περιορίζεται μόνο σε έναν super jolly. Αυτό που μένει τώρα είναι το ψάξιμο μεταβάλλοντας τις παραμέτρους παρασκευής (που δεν είναι και λίγες) αναζητώντας την καλύτερη γεύση που μπορεί να δώσει κάθε ποικιλία καφέ.
Και ένα video από την λειτουργία του μύλου.[youtube][/yohttps://www.youtube.com/watch?v=AVucMN-NiFA&fea ... tu.beutube]
Συγγνώμη για το μακροσκελές της παρουσίασης και εύχομαι σε όλους καλό χειμώνα και καλά καφεδάκια.
Με χαρά Βασίλης
Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω το forum και κυρίως τα μέλη του γιατί οι γνώσεις που απέκτησα διαβάζοντας τα άπειρα thread με βοήθησαν να επιλέξω εξοπλισμό, να αναπτύξω τεχνικές και τελικά να καταφέρω να πίνω νοστιμότατα καφεδάκια στο σπίτι.
Θά ήθελα εδώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μου από την εξάμηνη χρήση του εξαιρετικού αυτού χειροκίνητου μύλου .
Έχοντας την εμπειρία ενός hario skerton που χρησιμοποιώ στις διακοπές, η επιλογή ενός ακόμα χειροκίνητου μύλου ήρθε αβίαστα. Μεγάλα κώνικα μαχαίρια, single dosing ,χωρίς παρακράτηση, χαμηλές στροφές, λογική τιμή.
Παρέλαβα τον μύλο τον περασμένο Μάρτιο μετά από αναμονή έξι εβδομάδων . Η αγορά έγινε από το γνωστό Ολλανδικό μαγαζί με προπαραγγελία.
Τόσο μεγάλο ζόρι δεν το περίμενα.
Μετά από μια εβδομάδα χρήσης χρησιμοποιώντας χέρια και πόδια, τα μεν χέρια μου γέμισαν μελανιές και άρχισαν να εμφανίζονται και πόνοι στην πλάτη .Η συμβίωση με τον μύλο ήταν δύσκολη και τον χρησιμοποιούσα πλέων μόνο σε χονδρή άλεση για aeropress περίπου μια ολόκληρη στροφή πίσω από το SP (starting point).Επίσης κατάφερα να σπάσω το Hex allen 3mm κλειδί που συνοδεύει τον μύλο .Αυτό παρά την προσοχή που κατέβαλα να σφίγγω το διαιρούμενο κολλάρο ρυθμίσεων μόνο όσο χρειάζεται για να μην χάνεται η ρύθμιση της άλεσης .Το κολλάρο ήταν πολύ σφικτό.
Η λύση ήλθε μέσα από το forum.Με μια λάμα πριονιού μιας όψεως έπρεπε να μεγαλώσω την εγκοπή του κολλάρου (1mm ήταν αρκετό).
Επίσης προμηθεύτηκα αρκετές ανταλλακτικές βίδες Μ4 για το κολλάρο τόσο σε allen όσο και για σταυροκατσάβιδο γιατί διαπίστωσα ότι οι κεφαλές τους φθείρονται πολύ εύκολα,και πρέπει να αλλάζονται προληπτικά πριν αχρηστευθούν. Ο Κατασκευαστής του μύλου για το μοντέλο 2.0 δηλώνει ότι φορά πιό – επιθετικά- μαχαίρια αλλά για μένα η χρήση στην περιοχή espresso ( 210 – 230 μοίρες από το SP) ήταν προβληματική.Σέ αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα διάφορες λύσεις που δώσαν οι χρήστες κυρίως για να ακινητοποιήσουν τον μύλο αλλά και μια-δυο προσπάθειες να του δώσουν κίνηση από ηλεκτρικό κινητήρα.
Ο κύβος ερρίφθη.Επρεπε μέσω μιας κατασκευής να μεταφέρω την ροπή ενός ισχυρού μοτέρ στον μύλο.Οι προδιαγραφές του project θα έπρεπε να είναι οι εξής
Ι Μεγάλη ροπή του κινητήρα ώστε να μπορεί να αλέσει και τα πιο light ψησίματα και η άλεση να ξεκινά με τους κόκκους μέσα στο μύλο.
II Να διατηρηθεί μια ταχύτητα άλεσης που να προσιδιάζει στην χειροκίνητη λειτουργία ,ο στόχος τέθηκε στις 100 στροφές το λεπτό.
ΙΙΙ Εξασφάλιση της φορητότητας του μύλου.Ο μύλος θα έπρεπε να προσαρμόζεται και να αποσπάται από τον μηχανισμό που του παρέχει την κίνηση εύκολα.Αυτό για να διευκολυνθεί το γέμισμα με κόκκους καθώς και το απαραίτητο κοπάνημα στον πάγκο για να αδειάσει τελείως.
Αφού αποκλείστηκε η λύση των κινητήρων DC που χρησιμοποιείται σε high end μύλους λόγω κόστους κατέληξα στη διάταξη κινητήρα-μειωτήρα που χρησιμοποιούν τα μικρά οικιακής χρήσης βαρούλκα.Μέ κινητήρα 500 W,μεταλλικά γρανάζια στον μειωτηρα,1400 rpm στον κινητήρα και 180 rpm μετά τον μειωτήρα,μικρό μέγεθος και λογικό κόστος ήταν η καλύτερη επιλογή.Μέ την χρήση οδοντωτού ιμάντα και συνδυασμό κατάλληλων τροχαλιών οι 100 rpm θα μεταφέρονταν στο σημείο που έπρεπε. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους.Ενας μεταλλικός σκελετός που στηρίζει τον κινητήρα και μεταφέρει την κίνηση σε ένα κάθετο άξονα πάνω από την θέση που ακινητοποιείται ο μύλος πήρε την θέση του στον πάγκο της κουζίνας για δοκιμές. Προσπαθώντας για το χαμηλότερο δυνατό κόστος, η κατασκευή έχει μεγάλες ανοχές πού δεν επέτρεπαν την άμεση σύνδεση με τον μύλο,έτσι κατασκευάστηκε μια πιο ελεύθερη σύνδεση όπου η έκκεντρη περιστροφή του άξονα δεν επηρεάζει την ομαλή λειτουργία του μύλου.Επίσης τα υλικά του συνδέσμου επιλέχτηκαν με σκοπό την ηλεκτρική μόνωση (αποφυγή στατικού ηλεκτρισμού). Μετά από μια συνεχή διαδικασία χρήσης, βελτίωσης,τεσταρίσματος που κράτησε εβδομάδες ξεκίνησε η επένδυση της κατασκευής με ξύλο και ανοξείδωτο. Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης έγινε πλέων ο κύριος μύλος πού χρησιμοποιώ και πήρε την θέση του στον πάγκο δίπλα στην Bezzera unica. Ο χώρος που καταλαμβάνει στον πάγκο δεν ξεπερνά τα 20 cm το δε πάνω μέρος της κατασκευής είναι επίπεδο για να αναπληρώνεται μέρος του χώρου του πάγκου που χάνεται.
Το κόστος των υλικών της κατασκευής χωρίς την επένδυση δεν ξεπέρασε τα 150 Ευρω.Οσο για τις εργατοώρες που διέθεσα, αυτές ήταν ευχάριστες και δημιουργικές.
Ο μύλος χρειάζεται λιγότερο από 0,7 sec για να αλέσει 1 gr καφέ, οπότε η ταχυτητά του θεωρείται καλή και επειδή αδειάζει όλη την ποσότητα που άλεσε εύκολα,η ρουτίνα του είναι συντομότερη και λιγότερο σχολαστική από του super jolly.Όσο για το επίπεδο θορύβου είναι ανάλογο του super jolly.
Όσον αφορά την ρύθμιση της άλεσης, μη μπορώντας να βρώ με ευκολία το ακριβές σημείο που πρέπει να σφίξει το κολλάρο ρυθμίσεων για να πετύχω ιδανικούς χρόνους για το ratio που έχω ορίσει,μετά από μια-δυο προσπάθειες με το κολλάρο,αναγκάζομαι να παίζω με τα γραμμάρια καφέ στο καλαθάκι .Αυτή άλλωστε είναι και η σύσταση του κατασκευαστή γιατί το να ξεκινήσεις να περιστρέψεις το κολλάρο ρύθμισης κατά 1-2 μοίρες μόνο, είναι μια διαδικασία ζόρικη με αμφίβολα αποτελέσματα.
Τώρα όσον αφορά την ποιότητα της άλεσης, δεν έχω αρκετή εμπειρία για να κρίνω ή να συγκρίνω με άλλους μύλους .Η άλεση μου φαίνεται αφράτη και με το κατάλληλο wdt έχω εξαλείψει το channeling .Νομίζω ότι αναδεικνύονται οι οξύτητες πού τόσο μού αρέσουν σε σχέση με flat μαχαίρια, αλλά η περεταίρω εμπειρία μου περιορίζεται μόνο σε έναν super jolly. Αυτό που μένει τώρα είναι το ψάξιμο μεταβάλλοντας τις παραμέτρους παρασκευής (που δεν είναι και λίγες) αναζητώντας την καλύτερη γεύση που μπορεί να δώσει κάθε ποικιλία καφέ.
Και ένα video από την λειτουργία του μύλου.[youtube][/yohttps://www.youtube.com/watch?v=AVucMN-NiFA&fea ... tu.beutube]
Συγγνώμη για το μακροσκελές της παρουσίασης και εύχομαι σε όλους καλό χειμώνα και καλά καφεδάκια.
Με χαρά Βασίλης
- ioannisz
- Δημοσιεύσεις: 197
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 30, 2017 8:29 pm
- Όνομα: Γιάννης
- Μηχανή:: ECM Giotto 2001 mod
- Μύλος:: Mazzer kony
- 2ος Μύλος:: niche zero
- Οι καφέδες μου:: Αιθιοπίες
- Τοποθεσία: Μαρούσι
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Εύγε.
Τι όμορφη δουλειά έκανες!!!
Να το χαρείς.
Τι όμορφη δουλειά έκανες!!!
Να το χαρείς.
Μηχανήματα παρελθόντος :Lelit Victoria PL91T, Gaggia Classic, Bezzera bz99s, Brasilia Century, Ascaso i2, Mazzer Super Jolly, K10
- cosini
- Δημοσιεύσεις: 400
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 16, 2017 10:57 am
- Όνομα: Δημητρης
- Μηχανή:: Cosini DB espresso
- 2η Μηχανή:: Cosini Lever machine
- Μύλος:: Baratza Sette 270Wi
- 2ος Μύλος:: HRM 350 ROASTING
- Οι καφέδες μου:: all
- Τοποθεσία: αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Μπράβο Βασίλη πολύ ωραία δουλειά , το αποτέλεσμα πολύ όμορφο και ταιριαστό με το υπόλοιπο setup σου .
Καλά καφεδάκια να έχεις .
Καλά καφεδάκια να έχεις .
5M οι απόλυτοι κανόνες για έναν τέλειο εσπρέσσο.
1. Miscela: το χαρμάνι
2. Macchine caffe Espresso: Η μηχανή
3. Macinadosatore: Ο μύλος κοπής
4. Mano dell'operatore: Το «χέρι» του μπαρίστα
5. Manutenzione: Η συντήρηση
1. Miscela: το χαρμάνι
2. Macchine caffe Espresso: Η μηχανή
3. Macinadosatore: Ο μύλος κοπής
4. Mano dell'operatore: Το «χέρι» του μπαρίστα
5. Manutenzione: Η συντήρηση
- todoornot
- Δημοσιεύσεις: 338
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2017 10:58 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Flair Pro 2
- Μύλος:: DF64, SSP cast burrs
- 2ος Μύλος:: Aergrind
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Φοβερός φίλε, μπράβο!
Δεν είναι μόνο ότι έδωσες λειτουργική λύση σε πρόβλημα που απασχολεί πάρα πολύ κόσμο, είναι ότι το έκανες και με αισθητικά άψογο τρόπο.
Δεν θα μου κάνει εντύπωση να σου γίνουν προτάσεις να το κάνεις επί πληρωμή το mod. Πάντως και όλες οι άλλες λύσεις που έχεις εφαρμόσει στο σετάπ σου πολύ ωραίες (κάτι μου λέει ότι συμπαθείς το ξύλο ως υλικό ).
Άσχετο, φόρουμ για καφέ: φόρουμ όπου οι μάστορες-μηχανολόγοι από τη μία, οι χημικοί από την άλλη, κομπλάρουν όλους τους άλλους
Δεν είναι μόνο ότι έδωσες λειτουργική λύση σε πρόβλημα που απασχολεί πάρα πολύ κόσμο, είναι ότι το έκανες και με αισθητικά άψογο τρόπο.
Δεν θα μου κάνει εντύπωση να σου γίνουν προτάσεις να το κάνεις επί πληρωμή το mod. Πάντως και όλες οι άλλες λύσεις που έχεις εφαρμόσει στο σετάπ σου πολύ ωραίες (κάτι μου λέει ότι συμπαθείς το ξύλο ως υλικό ).
Άσχετο, φόρουμ για καφέ: φόρουμ όπου οι μάστορες-μηχανολόγοι από τη μία, οι χημικοί από την άλλη, κομπλάρουν όλους τους άλλους
- Christos
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8794
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
- 2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
- Μύλος:: Mahlkönig Vario
- 2ος Μύλος:: Anfim Best
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Φανταστική υλοποίηση! Αξίζει για αυτόνομο νήμα ώστε να βρίσκεται εύκολα!
Με την ευκαιρία καλωσόρισες στο forum!
Με την ευκαιρία καλωσόρισες στο forum!
Καλοοοοό!!!
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.
- john21
- Δημοσιεύσεις: 349
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 14, 2014 12:45 pm
- Όνομα: Γιάννης
- Μηχανή:: Ns Oscar
- Μύλος:: Sette 270
- 2ος Μύλος:: Pharos 2
- Οι καφέδες μου:: Taf,Taresso,Kudu,Cup10
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Πολλά συγχαρητήρια! Άψογος!!!
- Edesso
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2013 4:46 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Espresso Baby DIY
- 2η Μηχανή:: V60/Bonavita
- Μύλος:: Comandante C40
- 2ος Μύλος:: Compak K10
- Οι καφέδες μου:: cup10 mokka
- Τοποθεσία: Έδεσσα
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Καλωσορισες στο φορουμ, σ' ευχαριστουμε που μοιραστηκες το εργο σου μαζι μας, μπραβο...
espresso junkie...
- Luckees
- Δημοσιεύσεις: 1477
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
- Όνομα: Αποστόλης
- Μηχανή:: Rocket R58
- 2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
- Μύλος:: Sette 270Wi
- 2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
- Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
- Τοποθεσία: Μελίσσια
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Συγχαρητήρια πρώτα απ' όλα για το μεράκι και μετά για την τεχνική υλοποίηση.
Μου άρεσε πολύ ο έξυπνος τρόπος μετάδοσης της κίνησης με τον σύνδεσμο, που αφενός εξαλείφει το πρόβλημα της έκκεντρης κίνησης και αφετέρου εξασφαλίζει το εύκολο βάλε-βγάλε. Πολύ ωραία δουλειά!
Για το θέμα του ήχου μήπως χωράει να τον ντύσεις εσωτερικά με κάποιο μονωτικό;
Άσχετο με τον μύλο: Γιατί χρησιμοποιείς 2 funnel?
Μου άρεσε πολύ ο έξυπνος τρόπος μετάδοσης της κίνησης με τον σύνδεσμο, που αφενός εξαλείφει το πρόβλημα της έκκεντρης κίνησης και αφετέρου εξασφαλίζει το εύκολο βάλε-βγάλε. Πολύ ωραία δουλειά!
Για το θέμα του ήχου μήπως χωράει να τον ντύσεις εσωτερικά με κάποιο μονωτικό;
Άσχετο με τον μύλο: Γιατί χρησιμοποιείς 2 funnel?
- BasilTh
- Δημοσιεύσεις: 216
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 26, 2017 4:35 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Bezzera Unica
- 2η Μηχανή:: Aeropress
- Μύλος:: Pharos Motorized
- 2ος Μύλος:: Major mod ssp v-rpm
- Οι καφέδες μου:: Acidity is not a crime
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Σας Ευχαριστώ όλους θερμά για τα καλά σας λόγια.
Είναι ευχάριστο στην προσπάθεια σου για καλό καφέ,ενώ όλοι σε βρίσκουν περίεργο ή σχολαστικό κάποιοι να σε κατανοούν και να σε ενθαρρύνουν.
Ελπίζω και εγώ να μπορέσω να συνεισφέρω στην κοινή μας προσπάθεια.
Το δεύτερo funnel το χρησιμοποιώ γιατί το πρώτο είναι στενό και χρειάζεται προσπάθεια για να μην χυθεί ο καφές.Ειμαι στο ψάξιμο για ένα μεγαλύτερο.
Σε ερώτηση σχετικά με τα ανοξείδωτα(δεν μπορώ να απαντήσω σε π.μ.),αναζήτησε στην περιοχή σου επιχειρήσεις (στράντζα-ψαλίδι) συνήθως έχουν ρετάλια και τα κόβουν στις διαστάσεις πού θέλεις.Μπορούν επίσης να κάνουν τσακίσματα και καμπύλες
Είναι ευχάριστο στην προσπάθεια σου για καλό καφέ,ενώ όλοι σε βρίσκουν περίεργο ή σχολαστικό κάποιοι να σε κατανοούν και να σε ενθαρρύνουν.
Ελπίζω και εγώ να μπορέσω να συνεισφέρω στην κοινή μας προσπάθεια.
Για το θέμα της ηχομόνωσης έχεις δίκιο.Θά μπορούσα να κολλήσω εσωτερικά,πίσω από τα ανοξείδωτα μια ηχομονωτική μεμβράνη πάχους μέχρι 5mm.
Το δεύτερo funnel το χρησιμοποιώ γιατί το πρώτο είναι στενό και χρειάζεται προσπάθεια για να μην χυθεί ο καφές.Ειμαι στο ψάξιμο για ένα μεγαλύτερο.
Σε ερώτηση σχετικά με τα ανοξείδωτα(δεν μπορώ να απαντήσω σε π.μ.),αναζήτησε στην περιοχή σου επιχειρήσεις (στράντζα-ψαλίδι) συνήθως έχουν ρετάλια και τα κόβουν στις διαστάσεις πού θέλεις.Μπορούν επίσης να κάνουν τσακίσματα και καμπύλες
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 505
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
κατ αρχας συγχαρητηρια για την εξαιρετικη κατ εμε υλοποιηση. εχεις καταφερει περιφημα να κανεις τον pharos ηλεκτρικο!!
ομως θελω να θεσω 2 ερωτησεις και ιδεες..
1ον Θα μπορουσε να γινει μια υλοποιηση ωστε να μην χανεις την πρακτικοτητα του ο μυλος ως χειροκινητος? θες να πας ενα ταξιδι βρε αδερφε.. και τον θες για φιλτρου.. πως θα μπει παλι η μανιβελα?
20ν Θα μπορουσε να ειναι μια κατασκευη που να κουμπωνει απο επανω? με καποιο μικροτερο αλλα το ιδιο ιχυρο μοτερ? εχω δει ηλεκτροκινητους με κατι μοτερακια μινιατουρες.. θα ανεβαινε υπερβολικα το κοστος? θα μπορουσε να γινει σαν module στον μυλο η ηλεκτρικη κινηση?
εχεις σκεφτει κατι απο ολα αυτα? τα αναφερω γιατι οι μαστορες παντα κοιτανε το βελτιστο! και εσυ μαλλον εισαι ενας απο αυτους!!
καλα καφεδακια
ομως θελω να θεσω 2 ερωτησεις και ιδεες..
1ον Θα μπορουσε να γινει μια υλοποιηση ωστε να μην χανεις την πρακτικοτητα του ο μυλος ως χειροκινητος? θες να πας ενα ταξιδι βρε αδερφε.. και τον θες για φιλτρου.. πως θα μπει παλι η μανιβελα?
20ν Θα μπορουσε να ειναι μια κατασκευη που να κουμπωνει απο επανω? με καποιο μικροτερο αλλα το ιδιο ιχυρο μοτερ? εχω δει ηλεκτροκινητους με κατι μοτερακια μινιατουρες.. θα ανεβαινε υπερβολικα το κοστος? θα μπορουσε να γινει σαν module στον μυλο η ηλεκτρικη κινηση?
εχεις σκεφτει κατι απο ολα αυτα? τα αναφερω γιατι οι μαστορες παντα κοιτανε το βελτιστο! και εσυ μαλλον εισαι ενας απο αυτους!!
καλα καφεδακια