After Sales Support
- christos.k
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
- Όνομα: Χρηστος
- Μηχανή:: Lelit Mara X
- Μύλος:: Mignon Specialita
- 2ος Μύλος:: Compak K3
- Οι καφέδες μου:: Nine grams, Handpickers, Blend 65
- Τοποθεσία: Νεο Φαληρο
After Sales Support
Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Ήθελα να πω μια περιπέτεια που βίωσα πριν μερικές εβδομάδες.
Όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησα να ρυθμίσω την OPV της Lelit μου στα 9 bar από τα 12 που ήταν κολλημένη. Προσπαθώντας, χάλασα την υποδοχή του κατσαβιδιού και δε μπορούσε να περιστραφεί η βίδα που αλλάζει τη μέγιστη πίεση.
Μίλησα με το barista.gr και μου είπαν ότι θα μου ρύθμιζαν την OPV χωρίς κόστος σε περίπτωση που ήταν αυτό εφικτό. Την πήγα λοιπόν ο ίδιος και την άφησα για να γίνει η εργασία. Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση η οποία είχε λογικό κόστος και η μηχανή ηταν έτοιμη για παραλαβή. Επειδή δε μπορούσα να πάω Κόρινθο, η γραμματεία της εταιρείας μου πρότεινε να μου τη στείλει με μεταφορική που συνεργάζεται. Δέχθηκα και 2 ημέρες αργότερα την παρέλαβα.
Με το που ανοίχτηκε η πολύ καλή συσκευασία διαπίστωσα ότι η μηχανή είχα φάει γερή τούμπα και είχε στραβώσει όλο το σασί. Το καπάκι δεξαμενής νερού δεν έκλεινε και και η μηχανή έφερε σημάδια τεράστιας καταπόνησης. Φωτογράφισα τα στοιχεία και ξανά μπήκε στο κουτί της.
Για να μη σας κουράσω με λεπτομέρειες το barista.gr και ο Κος Ταρταρής προσωπικά με εξυπηρετησαν άμεσα και χωρίς κανένα παράπονο. Μου αντικατέστησαν όλο το σασί της μηχανής και ηλεγξαν τα μηχανικά μέρη για καλή λειτουργία. Δεν επιβαρύνθηκα με κόστος επισκευής και συνολικά έμεινα ικανοποιημένος από τον χειρισμό της υπόθεσης.
Λεω δημόσια την ιστορία για να αναγνωριστεί ο επαγγελματισμός του εν λόγω καταστήματος.
Ευχαριστώ όσους ενεπλάκησαν για να φτιαχτεί η μηχανή. Ευχαριστώ Κε Ταρταρή.
Ήθελα να πω μια περιπέτεια που βίωσα πριν μερικές εβδομάδες.
Όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησα να ρυθμίσω την OPV της Lelit μου στα 9 bar από τα 12 που ήταν κολλημένη. Προσπαθώντας, χάλασα την υποδοχή του κατσαβιδιού και δε μπορούσε να περιστραφεί η βίδα που αλλάζει τη μέγιστη πίεση.
Μίλησα με το barista.gr και μου είπαν ότι θα μου ρύθμιζαν την OPV χωρίς κόστος σε περίπτωση που ήταν αυτό εφικτό. Την πήγα λοιπόν ο ίδιος και την άφησα για να γίνει η εργασία. Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση η οποία είχε λογικό κόστος και η μηχανή ηταν έτοιμη για παραλαβή. Επειδή δε μπορούσα να πάω Κόρινθο, η γραμματεία της εταιρείας μου πρότεινε να μου τη στείλει με μεταφορική που συνεργάζεται. Δέχθηκα και 2 ημέρες αργότερα την παρέλαβα.
Με το που ανοίχτηκε η πολύ καλή συσκευασία διαπίστωσα ότι η μηχανή είχα φάει γερή τούμπα και είχε στραβώσει όλο το σασί. Το καπάκι δεξαμενής νερού δεν έκλεινε και και η μηχανή έφερε σημάδια τεράστιας καταπόνησης. Φωτογράφισα τα στοιχεία και ξανά μπήκε στο κουτί της.
Για να μη σας κουράσω με λεπτομέρειες το barista.gr και ο Κος Ταρταρής προσωπικά με εξυπηρετησαν άμεσα και χωρίς κανένα παράπονο. Μου αντικατέστησαν όλο το σασί της μηχανής και ηλεγξαν τα μηχανικά μέρη για καλή λειτουργία. Δεν επιβαρύνθηκα με κόστος επισκευής και συνολικά έμεινα ικανοποιημένος από τον χειρισμό της υπόθεσης.
Λεω δημόσια την ιστορία για να αναγνωριστεί ο επαγγελματισμός του εν λόγω καταστήματος.
Ευχαριστώ όσους ενεπλάκησαν για να φτιαχτεί η μηχανή. Ευχαριστώ Κε Ταρταρή.
-
- Δημοσιεύσεις: 660
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 10:06 pm
- Όνομα: Λεονάρδος
- Μηχανή:: Expobar Brewtus LEVA
- 2η Μηχανή:: Illy Francis X3
- Μύλος:: Quamar M80E
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2
- Οι καφέδες μου:: Αιθιοπιάρες
- Τοποθεσία: Δροσιά
Re: After Sales Support
Ενας ακομη καλος λογος να αγορασεις απο την Ελλαδα και απο τον Βασιλη. Το service και η εξυπηρετηση τους ειναι σιγουρα πιο αμεση και επαγγελματικη απο οποιοδηποτε Γαλλο. Και ας την εχει ο Γαλλος λιγο πιο οικονομικα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1017
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 23, 2016 3:13 pm
- Όνομα: Χρήστος
- Μηχανή:: Izzo Alex Duetto IV
- Μύλος:: Woodsman tΑlΩς
- Οι καφέδες μου:: Natural
- Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Re: After Sales Support
Αυτες οι curier ειναι για σκοτωμα.Καποια στιγμη πρεπει επιτελους να πληρωσουν.Δηλαδη δεν βλεπουν οτι λεει ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ?
Τι νομιζουν...κολοχαρτο εχει μεσα?
Αν εκανες καταγγελεια στην curier και πληρωναν την ζημια αυτοι οι ιδιοι ισως βαζαν μυαλο!
Μαλλον το κτελ ειναι μονοδρομος σε τετοιου ειδους μεταφορες...Την βαζεις εσυ με τα χερακια σου και δεν την ακουμπαει κανενας αλλος εκτος απο τον παραληπτη.
Τι νομιζουν...κολοχαρτο εχει μεσα?
Αν εκανες καταγγελεια στην curier και πληρωναν την ζημια αυτοι οι ιδιοι ισως βαζαν μυαλο!
Μαλλον το κτελ ειναι μονοδρομος σε τετοιου ειδους μεταφορες...Την βαζεις εσυ με τα χερακια σου και δεν την ακουμπαει κανενας αλλος εκτος απο τον παραληπτη.
- christos.k
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
- Όνομα: Χρηστος
- Μηχανή:: Lelit Mara X
- Μύλος:: Mignon Specialita
- 2ος Μύλος:: Compak K3
- Οι καφέδες μου:: Nine grams, Handpickers, Blend 65
- Τοποθεσία: Νεο Φαληρο
Re: After Sales Support
Δεν ήταν courier αλλά μεταφορική. Νομίζω ότι ο Κος Ταρταρής ανέφερε ότι θα τον αποζημίωνε η μεταφορική. Το εύχομαι διότι εκείνοι προκάλεσαν τη ζημιά.
- Artisti
- Δημοσιεύσεις: 3314
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 17, 2013 7:35 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: TECNOSYSTEM Magic
- 2η Μηχανή:: AeroPress
- Μύλος:: Ascaso mini i2
- 2ος Μύλος:: Porlex tall
- Οι καφέδες μου:: vescovicaffe.it
- Τοποθεσία: West Side over the river
Re: After Sales Support
Σε ορισμένους διέφυγε ότι είχε ανταλλακτικό σασί !
Μην αναφέρουμε πόσο θα περίμενες σε κάποιους άλλους αντιπροσώπους για να φέρουν νέο σασί.
Επειδή η Lelit δεν είναι άκου τόσο γνωστή όπως η Gaggia συνήθως μας ρωτάνε αν έχει service και ανταλλακτικά.
Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη απόδειξη.
Μην αναφέρουμε πόσο θα περίμενες σε κάποιους άλλους αντιπροσώπους για να φέρουν νέο σασί.
Επειδή η Lelit δεν είναι άκου τόσο γνωστή όπως η Gaggia συνήθως μας ρωτάνε αν έχει service και ανταλλακτικά.
Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη απόδειξη.