Φίλε μου @nkout η λογική αυτό λέει, ΝΑΙ είμαι στην εγγύηση, η αγορά έγινε την 18/01/2021, αλλά υπάρχει μια αντιδεοντολογική συμπεριφορά πρώτα από την αντιπροσωπεία στην Ιταλία που δεν μου εξηγεί γιατί δεν ισχύει η εγγύηση εντός της ΕΕ, άρα και την Ελλάδα και απλά με "συμβουλεύει" να την επιστρέψω στο κατάστημα πώλησης δηλ. Ιταλία. Εδώ η "αντιπροσωπεία" είναι για κλάματα, δεν θέλω να αναλύσω την συμπεριφορά τους προς το παρών, επιφυλάσσομαι ..nkout έγραψε: ↑Πέμ Μαρ 10, 2022 2:21 pmΕγω θα το εστελνα στην Ελληνικη αντιπροσωπια αν εισαι εντος εγγυησης. Αν δεν δεχοταν να το αναλαβουν δωρεαν, θα το εκανα αναφορα στο συνηγορο του καταναλωτη. Λογικα θα το δεχοντουσαν, γιατι ετσι οριζει ο νομος αν εχω καταλαβει καλα.
https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_el.htm
Edit: Επισης διαβαζω πως κ το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου καλυψει τα εξοδα αποστολης αν το στειλεις Ιταλια για επισκευη
Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 20, 2021 12:49 pm
- Όνομα: Νίκος
- Μηχανή:: Ονειρική
- 2η Μηχανή:: Pure Over
- Μύλος:: Eureka Mignon Crono
- 2ος Μύλος:: Hario Canister C
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Νικο μάλλον εχεις μπερδευτει λίγο. Αλλο ο μεταπωλητης και αλλο ο αντιπρόσωπος.
Εαν αγοράσεις μια τηλεόραση sony από κωτσόβολο και σου χαλάσει ή θα την πας στον κωτσο ή στην ιδια την sony και όχι στην mediamarkt άσχετα εαν πουλά και αυτή sony τηλεορασεις.
Εαν ο barista ειναι ο επισημος εισαγωγέας τότε πρέπει να δεχτεί τον μύλο σου. Αλλά ο επίσημος εισαγωγέας συνήθως δεν κανει λιανεμπόριο για να μην ανταγωνίζεται τους πελάτες του, οποτε μαλλον λίγο δυσκολο να ειναι ο μπαριστα ο αντιπρόσωπος της eureka.
Εαν αγοράσεις μια τηλεόραση sony από κωτσόβολο και σου χαλάσει ή θα την πας στον κωτσο ή στην ιδια την sony και όχι στην mediamarkt άσχετα εαν πουλά και αυτή sony τηλεορασεις.
Εαν ο barista ειναι ο επισημος εισαγωγέας τότε πρέπει να δεχτεί τον μύλο σου. Αλλά ο επίσημος εισαγωγέας συνήθως δεν κανει λιανεμπόριο για να μην ανταγωνίζεται τους πελάτες του, οποτε μαλλον λίγο δυσκολο να ειναι ο μπαριστα ο αντιπρόσωπος της eureka.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 20, 2021 12:49 pm
- Όνομα: Νίκος
- Μηχανή:: Ονειρική
- 2η Μηχανή:: Pure Over
- Μύλος:: Eureka Mignon Crono
- 2ος Μύλος:: Hario Canister C
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
@dkstopo.. δεν γνωρίζω αν είναι μεταπωλητής ή αντιπρόσωπος, αν κι εγώ εφόσον είμαι στην εγγύηση ψάχνω την αντιπροσωπεία. Κάποιο φίλος εδώ μου είπε για το συγκεκριμένο. Έστειλα λοιπόν email ρωτώντας αν είναι η αντιπροσωπεία για να στείλω την μηχανή για επισκευή και η απάντηση είναι αυτή που έγραψα παραπάνω δηλ. "Μπορείτε να στείλετε τον μύλο αλλά η εγγύηση καλύπτεται από τον εκάστοτε πωλητή" Εγώ το βλέπω ως αντιμετώπιση καρτέλ.dkstopo έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 12:15 amΝικο μάλλον εχεις μπερδευτει λίγο. Αλλο ο μεταπωλητης και αλλο ο αντιπρόσωπος.
Εαν αγοράσεις μια τηλεόραση sony από κωτσόβολο και σου χαλάσει ή θα την πας στον κωτσο ή στην ιδια την sony και όχι στην mediamarkt άσχετα εαν πουλά και αυτή sony τηλεορασεις.
Εαν ο barista ειναι ο επισημος εισαγωγέας τότε πρέπει να δεχτεί τον μύλο σου. Αλλά ο επίσημος εισαγωγέας συνήθως δεν κανει λιανεμπόριο για να μην ανταγωνίζεται τους πελάτες του, οποτε μαλλον λίγο δυσκολο να ειναι ο μπαριστα ο αντιπρόσωπος της eureka.
-
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
- Όνομα: Θανάσης
- Μηχανή:: Bellezza Francesca
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Νομίζω ότι πολύ σωστά σου απάντησε το barista.gr πως θα σε χρεώσει για τυχόν επισκευές. Για μένα η πιο σωστή κίνηση είναι να πας στην εταιρεία που τον αγόρασες και να διεκδικήσεις την εγγύησή σου. Το σκέφτομαι και με τη λογική πχ της LG τηλεόρασης που πήρα από τον Κώτσο. Με την αγορά από τον Κώτσο μου έδωσε 2 χρόνια εγγύηση, αλλά μέσω του Κώτσου, όχι απ' ευθείας από την LG. Αγόρασα επέκταση εγγύησης από την LG, οπότε μετά τα 2 χρόνια του Κώτσου, θα πάω στην LG για το υπόλοιπο.NikosAr έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 12:32 am@dkstopo.. δεν γνωρίζω αν είναι μεταπωλητής ή αντιπρόσωπος, αν κι εγώ εφόσον είμαι στην εγγύηση ψάχνω την αντιπροσωπεία. Κάποιο φίλος εδώ μου είπε για το συγκεκριμένο. Έστειλα λοιπόν email ρωτώντας αν είναι η αντιπροσωπεία για να στείλω την μηχανή για επισκευή και η απάντηση είναι αυτή που έγραψα παραπάνω δηλ. "Μπορείτε να στείλετε τον μύλο αλλά η εγγύηση καλύπτεται από τον εκάστοτε πωλητή" Εγώ το βλέπω ως αντιμετώπιση καρτέλ.dkstopo έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 12:15 amΝικο μάλλον εχεις μπερδευτει λίγο. Αλλο ο μεταπωλητης και αλλο ο αντιπρόσωπος.
Εαν αγοράσεις μια τηλεόραση sony από κωτσόβολο και σου χαλάσει ή θα την πας στον κωτσο ή στην ιδια την sony και όχι στην mediamarkt άσχετα εαν πουλά και αυτή sony τηλεορασεις.
Εαν ο barista ειναι ο επισημος εισαγωγέας τότε πρέπει να δεχτεί τον μύλο σου. Αλλά ο επίσημος εισαγωγέας συνήθως δεν κανει λιανεμπόριο για να μην ανταγωνίζεται τους πελάτες του, οποτε μαλλον λίγο δυσκολο να ειναι ο μπαριστα ο αντιπρόσωπος της eureka.
Τώρα στη προκειμένη, η Eureka δε δίνει επέκταση, οπότε πας στον πωλητή που τον πήρες και ζητάς επισκευή αφού είναι εντός εγγύησης. Άρα στέλνεις Ιταλία. Όλοι νομίζω κανονικά και σωστά σου χουν απαντήσει, αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα τι σου απάντησε ο πωλητής που πήρες τον μύλο.
Αλλά ναι, συμφωνώ με προηγούμενες γνώμες που λένε ότι καλύτερα να πάρεις από δω και λίγο πιο ακριβά, αλλά να χεις το κεφάλι σου ήσυχο για service κλπ, παρά να ψάχνεσαι για αποστολές έξω, να βγάλεις άκρη για τα μεταφορικά, να σου δεχτούν εγγυήσεις κλπ.
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 20, 2021 12:49 pm
- Όνομα: Νίκος
- Μηχανή:: Ονειρική
- 2η Μηχανή:: Pure Over
- Μύλος:: Eureka Mignon Crono
- 2ος Μύλος:: Hario Canister C
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
@thanasis00.. μάλλον δεν έχω εξηγήσει εγώ σωστά και κατάλαβες λάθος. Ο μύλος είναι εντός εγγύησης καθώς η αγορά έγινε από Ιταλικό e-shop κι όχι φυσικό κατάστημα την 18/01/2021. Στην ΕΕ η νομική εγγύηση είναι 24 μήνες και έχει ισχύ για όλα τα μέλη της. https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_el.htm
Από την πρώτη στιγμή δεν αμφισβήτησαν την εγγύηση στην Ιταλία, το αντίθετο μάλιστα.. μου είπαν να τον στείλω με δικά τους έξοδα επισκευής. Όμως θέλοντας να γλυτώσω χρόνο και κόπο.. είπα να δοκιμάσω την τύχη μου εδώ στην μπανανία.
Τώρα αν δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία... το στέλνω Ιταλία. Όμως εδώ επικρατεί το Ελληνικό δαιμόνιο. Υπάρχει (?) αντιπροσωπεία αλλά τα επισκευάζει επί πληρωμή αδιαφορώντας για την εγγύηση εφόσον δεν το αγόρασες από το δικό του κατάστημα που το ονομάζει αντιπροσωπεία ?
Το παράδειγμα της TV που αναφέρεις εσύ κι ο φίλος @dkstopo είναι ατυχές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει σημασία το κατάστημα πώλησης, αυτός που θα το επισκευάσει είναι η αντιπροσωπεία είτε το στείλει το κατάστημα είτε εσύ ο ίδιος, εφόσον είναι εντός της εγγύησης. Εδώ μιλάμε για αντιπρόσωπο κι όχι για μεταπωλητή ή κάποιον εισαγωγέα γενικά και αόριστα.
Τέλος σχετικά με την αγορά εκτός Ελλάδας.. περί ορέξεως και τσέπης, εσύ αποφασίζεις.
Από την πρώτη στιγμή δεν αμφισβήτησαν την εγγύηση στην Ιταλία, το αντίθετο μάλιστα.. μου είπαν να τον στείλω με δικά τους έξοδα επισκευής. Όμως θέλοντας να γλυτώσω χρόνο και κόπο.. είπα να δοκιμάσω την τύχη μου εδώ στην μπανανία.
Τώρα αν δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία... το στέλνω Ιταλία. Όμως εδώ επικρατεί το Ελληνικό δαιμόνιο. Υπάρχει (?) αντιπροσωπεία αλλά τα επισκευάζει επί πληρωμή αδιαφορώντας για την εγγύηση εφόσον δεν το αγόρασες από το δικό του κατάστημα που το ονομάζει αντιπροσωπεία ?
Το παράδειγμα της TV που αναφέρεις εσύ κι ο φίλος @dkstopo είναι ατυχές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει σημασία το κατάστημα πώλησης, αυτός που θα το επισκευάσει είναι η αντιπροσωπεία είτε το στείλει το κατάστημα είτε εσύ ο ίδιος, εφόσον είναι εντός της εγγύησης. Εδώ μιλάμε για αντιπρόσωπο κι όχι για μεταπωλητή ή κάποιον εισαγωγέα γενικά και αόριστα.
Τέλος σχετικά με την αγορά εκτός Ελλάδας.. περί ορέξεως και τσέπης, εσύ αποφασίζεις.
- Mr_Overdose
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 02, 2022 11:00 am
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Lelit pl41 plust
- Μύλος:: Eureka Specialita
- Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Καλημερα φιλε μου,γιατι δεν ρωτας απευθειας στην eureka εαν υπαρχει αντιπροσωπεια στη ελλαδα για να τελειωνεισ με το θεμα που προφανος δεν υπαρχει υστερα και απο ερευνα δικη μου οπου μετα ισχυει οτι ειπαν και οι προλαλησαντες οτι δηλαδη αναλαμβανει το καταστημα οπου την αγορασες και τα βρισκουν αυτοι με την eureka!δικη μου εντυπωση ειναι οτι απλα την πατησες μην κανοντας σωστη ερευνα αγορας ψαχνοντας μονο καλες τιμες χωρις να δεισ το κομματι του aftersale οπου ειναι και το βασικοτερο για εμενα στον παρονομαστη "αγορα"
Ειναι σα να εχεις αγορασει ενα αμαξι το οποιο δεν υπαρχει αντιπροσωπεια του στην ελλαδα και να απαιτεισ να κανει σερβις ο μαστροδημος της γειτονιας δωρεαν,ετσι να στο πω απλα!
Ειναι σα να εχεις αγορασει ενα αμαξι το οποιο δεν υπαρχει αντιπροσωπεια του στην ελλαδα και να απαιτεισ να κανει σερβις ο μαστροδημος της γειτονιας δωρεαν,ετσι να στο πω απλα!
https://drive.google.com/drive/folders/1R8FvtnLxCMo6jdSX1fd0h2SYQbkrwFEd
-
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
- Όνομα: Θανάσης
- Μηχανή:: Bellezza Francesca
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Προσωπικά δε μου κάνει καμία διαφορά αν αγόρασες τον μύλο από ιταλικό e-shop ή από ιταλικό φυσικό κατάστημα, μια χαρά είχα καταλάβει ότι τον αγόρασες από Ιταλία. Βέβαια καταλαβαίνεις και μόνος σου, που λες ότι θες να γλιτώσεις κόπο και χρόνο, πας να παρακάμψεις διαδικασίες, για να κερδίσεις εσύ. Οπότε εδώ σε βρίσκω λάθος προσωπικά. Η δική σου διαδικασία θα έπρεπε να είναι με το κατάστημα που το αγόρασες (είτε e-shop είτε φυσικό δε παίζει κανέναν απολύτως ρόλο), και όχι με αντιπροσώπους σε άλλες χώρες από αυτή που τον αγόρασες.NikosAr έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 1:26 am@thanasis00.. μάλλον δεν έχω εξηγήσει εγώ σωστά και κατάλαβες λάθος. Ο μύλος είναι εντός εγγύησης καθώς η αγορά έγινε από Ιταλικό e-shop κι όχι φυσικό κατάστημα την 18/01/2021. Στην ΕΕ η νομική εγγύηση είναι 24 μήνες και έχει ισχύ για όλα τα μέλη της. https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_el.htm
Από την πρώτη στιγμή δεν αμφισβήτησαν την εγγύηση στην Ιταλία, το αντίθετο μάλιστα.. μου είπαν να τον στείλω με δικά τους έξοδα επισκευής. Όμως θέλοντας να γλυτώσω χρόνο και κόπο.. είπα να δοκιμάσω την τύχη μου εδώ στην μπανανία.
Τώρα αν δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία... το στέλνω Ιταλία. Όμως εδώ επικρατεί το Ελληνικό δαιμόνιο. Υπάρχει (?) αντιπροσωπεία αλλά τα επισκευάζει επί πληρωμή αδιαφορώντας για την εγγύηση εφόσον δεν το αγόρασες από το δικό του κατάστημα που το ονομάζει αντιπροσωπεία ?
Το παράδειγμα της TV που αναφέρεις εσύ κι ο φίλος @dkstopo είναι ατυχές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει σημασία το κατάστημα πώλησης, αυτός που θα το επισκευάσει είναι η αντιπροσωπεία είτε το στείλει το κατάστημα είτε εσύ ο ίδιος, εφόσον είναι εντός της εγγύησης. Εδώ μιλάμε για αντιπρόσωπο κι όχι για μεταπωλητή ή κάποιον εισαγωγέα γενικά και αόριστα.
Τέλος σχετικά με την αγορά εκτός Ελλάδας.. περί ορέξεως και τσέπης, εσύ αποφασίζεις.
Τώρα αν μπορείς κάπως να αποδείξεις στη Eureka ότι το barista.gr είναι αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα, και ότι είναι υποχρεωμένος να σου φτιάξει τη βλάβη, και μιλήσει η Eureka με το barista.gr για να τους το επιβεβαιώσει, με εσένα μέσα στη κουβέντα, ίσως βγάλεις άκρη, αλλά καταλαβαίνεις πόσο απίθανο ακούγεται ένα τέτοιο σενάριο.
Κανείς μας προφανώς δε θέλει να ταλαιπωρηθείς ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος, αλλά επειδή όπως είπες περί ορέξεως και τσέπης, έτσι πάει και το aftersale. Ό,τι πλήρωσες θα πάρεις και μετά.
-
- Δημοσιεύσεις: 466
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 07, 2019 12:58 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Bezzera Unica
- Μύλος:: Niche Zero
- Τοποθεσία: Γαλατσι
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Η δικια μου εμπειρια με ασχετο προιον, ειναι πως αν πας κατι αγορασμενο απο ευρωπαικη ενωση, εντος εγγυησης, σε καποια αντιπροσωπεια οπουδηποτε στην ευρωπαικη ενωση, πρεπει να εξυπηρετηθεις δωρεαν. Μονη εξαιρεση ειναι να μην πωλειται το προιον αυτο στη συγκεκριμενη χωρα, οποτε δεν εχουν γνωση επισκευης στην αντιπροσωπεια.
Οποτε ρωτας τη Eureka ποια ειναι η επισημη αντιπροσωπεια ατην Ελλαδα κ πας εκει. Κανονικα πρεπει να σε εξυπηρετησουν.
Οποτε ρωτας τη Eureka ποια ειναι η επισημη αντιπροσωπεια ατην Ελλαδα κ πας εκει. Κανονικα πρεπει να σε εξυπηρετησουν.
- Mr_Overdose
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 02, 2022 11:00 am
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Lelit pl41 plust
- Μύλος:: Eureka Specialita
- Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
Πολυ σωστα τα λεσ φιλε μου και αφου πιασαμε τα ρητα θα πω και εγω απο δικη μου εμπειρια οτι τις περρισοτερες φορεσ δυστυχως το φθηνο βγαινει και ακριβο,με οποιοδηποτε κοστος!thanasis00 έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 9:43 amΠροσωπικά δε μου κάνει καμία διαφορά αν αγόρασες τον μύλο από ιταλικό e-shop ή από ιταλικό φυσικό κατάστημα, μια χαρά είχα καταλάβει ότι τον αγόρασες από Ιταλία. Βέβαια καταλαβαίνεις και μόνος σου, που λες ότι θες να γλιτώσεις κόπο και χρόνο, πας να παρακάμψεις διαδικασίες, για να κερδίσεις εσύ. Οπότε εδώ σε βρίσκω λάθος προσωπικά. Η δική σου διαδικασία θα έπρεπε να είναι με το κατάστημα που το αγόρασες (είτε e-shop είτε φυσικό δε παίζει κανέναν απολύτως ρόλο), και όχι με αντιπροσώπους σε άλλες χώρες από αυτή που τον αγόρασες.NikosAr έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 1:26 am@thanasis00.. μάλλον δεν έχω εξηγήσει εγώ σωστά και κατάλαβες λάθος. Ο μύλος είναι εντός εγγύησης καθώς η αγορά έγινε από Ιταλικό e-shop κι όχι φυσικό κατάστημα την 18/01/2021. Στην ΕΕ η νομική εγγύηση είναι 24 μήνες και έχει ισχύ για όλα τα μέλη της. https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_el.htm
Από την πρώτη στιγμή δεν αμφισβήτησαν την εγγύηση στην Ιταλία, το αντίθετο μάλιστα.. μου είπαν να τον στείλω με δικά τους έξοδα επισκευής. Όμως θέλοντας να γλυτώσω χρόνο και κόπο.. είπα να δοκιμάσω την τύχη μου εδώ στην μπανανία.
Τώρα αν δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία... το στέλνω Ιταλία. Όμως εδώ επικρατεί το Ελληνικό δαιμόνιο. Υπάρχει (?) αντιπροσωπεία αλλά τα επισκευάζει επί πληρωμή αδιαφορώντας για την εγγύηση εφόσον δεν το αγόρασες από το δικό του κατάστημα που το ονομάζει αντιπροσωπεία ?
Το παράδειγμα της TV που αναφέρεις εσύ κι ο φίλος @dkstopo είναι ατυχές αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει σημασία το κατάστημα πώλησης, αυτός που θα το επισκευάσει είναι η αντιπροσωπεία είτε το στείλει το κατάστημα είτε εσύ ο ίδιος, εφόσον είναι εντός της εγγύησης. Εδώ μιλάμε για αντιπρόσωπο κι όχι για μεταπωλητή ή κάποιον εισαγωγέα γενικά και αόριστα.
Τέλος σχετικά με την αγορά εκτός Ελλάδας.. περί ορέξεως και τσέπης, εσύ αποφασίζεις.
Τώρα αν μπορείς κάπως να αποδείξεις στη Eureka ότι το barista.gr είναι αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα, και ότι είναι υποχρεωμένος να σου φτιάξει τη βλάβη, και μιλήσει η Eureka με το barista.gr για να τους το επιβεβαιώσει, με εσένα μέσα στη κουβέντα, ίσως βγάλεις άκρη, αλλά καταλαβαίνεις πόσο απίθανο ακούγεται ένα τέτοιο σενάριο.
Κανείς μας προφανώς δε θέλει να ταλαιπωρηθείς ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος, αλλά επειδή όπως είπες περί ορέξεως και τσέπης, έτσι πάει και το aftersale. Ό,τι πλήρωσες θα πάρεις και μετά.
https://drive.google.com/drive/folders/1R8FvtnLxCMo6jdSX1fd0h2SYQbkrwFEd
- slaughter
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 04, 2021 4:34 pm
- Όνομα: Χρήστος
- Μηχανή:: Lelit Bianca
- 2η Μηχανή:: Sage Barista Express
- Μύλος:: Mignon Specialita
- Οι καφέδες μου:: TAF και άλλα
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Eureka Mignon Crono - Σταμάτησε να λειτουργεί
καλημέρα. Δεν νομίζω οτι ισχύει κάτι τέτοιο και ειδικά για όλα τα προϊόντα. Μερικά όπως π.χ. Dell λένε ξεκάθαρα ότι έχουν διεθνή εγγύηση και πράγματι πολλές φορές με έχουν εξυπηρετήσει απο την Dell Ελλάδας για προϊόντα που είναι απο εξωτερικό. Άλλες μάρκες π,χ, LG θέλουν το προϊόν να είναι απο Ελληνική παρτίδα και όχι παραεισαγωγή. Αν είναι παραεισαγωγή σου λένε πήγαινε στο κατάστημα.nkout έγραψε: ↑Παρ Μαρ 11, 2022 9:55 amΗ δικια μου εμπειρια με ασχετο προιον, ειναι πως αν πας κατι αγορασμενο απο ευρωπαικη ενωση, εντος εγγυησης, σε καποια αντιπροσωπεια οπουδηποτε στην ευρωπαικη ενωση, πρεπει να εξυπηρετηθεις δωρεαν. Μονη εξαιρεση ειναι να μην πωλειται το προιον αυτο στη συγκεκριμενη χωρα, οποτε δεν εχουν γνωση επισκευης στην αντιπροσωπεια.
Οποτε ρωτας τη Eureka ποια ειναι η επισημη αντιπροσωπεια ατην Ελλαδα κ πας εκει. Κανονικα πρεπει να σε εξυπηρετησουν.
εγώ όταν έψαχνα για μηχανή και μύλο επέλεξα να τα πάρω απο την Ελληνική αγορά (αν και ακριβότερα) για να μπορώ να έχω Service (μιας και δεν έρχονται όλες οι μάρκες στην Ελλάδα) και να μην έχω το πρόβλημα της αποστολής στο Εξωτερικό σε περίπτωση βλάβης. Φαντάσου το κόστος θα έχει να στείλεις μια μηχανή 27 κιλά στην Ιταλία ή στην Γερμανία για επισκευή.
εγώ αυτό που πρότεινα στον φίλο είναι να μιλήσει με τον Έλληνα επισκευαστή (βλέπε barista) και να δει αν το κόστος επισκευής είναι μικρότερο απο το κόστος να το στείλει στην Ιταλία για να το καλύψει η εγγύηση
μόνο αν η Eureka είχε δικό της Service και παρουσία στην Ελλάδα υπήρχε περίπτωση να σου καλύψει εδώ εγγύηση και πάλι μπορεί και όχι.