Το εχω ηδη κανει αυτο. Τον εχω ηδη καλιμπραρει.
Αυτο ειναι που με προβληματιζει. Κοβω λιγο πανω απο το 0, ισα να μην ακουμπούν τα μαχαιρια και το κοψιμο που παιρνω ειναι πολυ χοντρο.
Το εχω ηδη κανει αυτο. Τον εχω ηδη καλιμπραρει.
Το έχω δει και τον έχω καλιμπράρει αλλά δεν....johnsin έγραψε: ↑Σάβ Φεβ 27, 2021 8:42 pmδες απο το 4:56 και μετάhttps://www.youtube.com/watch?v=Le7lShhk4eg
Νάσο, καλησπέρα.nasoszovo έγραψε: ↑Τετ Μαρ 24, 2021 1:06 pmΚαλησπέρα,
Συγγνώμη που δεν έκανα ένα update νωρίτερα σχετικά με το πρόβλημα στον μύλο μου αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ που λένε…
Λοιπόν ο μύλος είχε αγοραστεί από το barista.gr. Και ευτυχώς που επέλεξα να τον αγοράσω από το συγκεκριμένο μαγαζί γιατί απέδειξε ακόμη μια φορά γιατί έχει τόσο καλή φήμη.
Αφού επικοινώνησα με το συγκεκριμένο μαγαζί, έστειλα για έλεγχο τον μύλο στο service τους. Αποδείχτηκε ότι εγώ δεν είχα κάνει σωστό καλιμπράρισμα του μύλου και ο μύλος από τότε δουλεύει άψογα.
Αυτό όμως που μου έμεινε από την όλη ιστορία ήταν η αντιμετώπιση που είχα ως πελάτης από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ήταν όλοι άψογοι!!!
Από την Αναστασία που έκανε την πώληση και αργότερα ανέλαβε τη διαδικασία επιστροφής του μύλου για έλεγχο, τον Βασίλη και Θανάση στο service που ήταν άψογοι επαγγελματίες και πρόθυμοι να μου εξηγήσουν το καθετι για τον μύλο αλλά και τον Βασίλη Ταρταρή, τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης που χρειάστηκε να μιλήσω. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που χειρίστηκαν όλοι το θέμα με τον μύλο μου και μάλιστα απέναντι σε ένα πελάτη που μόνο εύκολο δεν τον λες.
Ο μύλος από τότε που τον παρέλαβα δουλεύει άψογα και έχω εντυπωσιαστεί από την διαφορά που βλέπω στο φλυτζάνι σε σχέση με τον Ascaso. Οκ περίμενα διαφορά αλλά όχι τόσο μεγάλη.