Στην έβδομη εικόνα της αρχικής παρουσίασης μου , φαίνεται ο σύνδεσμος με τον όποιο εφαρμόζεται η κίνηση στο μύλο . Όλες οι επιφάνειες επαφής έχουν ντυθεί με πλαστικό και έτσι δεν υπάρχει καμία ηλεκτρική έπαφή .
Αλλά γιατί σε απασχολεί ο στατικός και η παρακράτηση . Όση έχεις στην χειροκίνητη λειτουργεία , θα έχεις και με την χρήση του μοτέρ .
Κανονικά , με τόσο κοπάνημα στο μύλο κατά την άλεση αλλά και μετά , η παρακράτηση είναι μηδενική . Όσο για στατικό και clumping είναι άγνωστα φαινόμενα . Ίσως με την εξαίρεση dark -λιπαρών κόκκων που έτσι κι αλλιώς δεν χρησιμοποιώ .
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
- john21
- Δημοσιεύσεις: 349
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 14, 2014 12:45 pm
- Όνομα: Γιάννης
- Μηχανή:: Ns Oscar
- Μύλος:: Sette 270
- 2ος Μύλος:: Pharos 2
- Οι καφέδες μου:: Taf,Taresso,Kudu,Cup10
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Εγώ έχω σκοπό να κάνω το μύλο σταθερό. Ακόμη δεν έχω κατασταλάξει στο μοτερακι που θα πάρω. Ψάχνω για dc μήπως και βρω ακόμη και μεταχειρισμένο και βρω κανένα μικρό. Σκέφτηκα κανένα μοτερακι από υαλοκαθαριστήρες φορτηγού.
Ο κινητήρας που έχεις εσυ είμαι μεγάλος σε διαστάσει;
Ο κινητήρας που έχεις εσυ είμαι μεγάλος σε διαστάσει;
- BasilTh
- Δημοσιεύσεις: 216
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 26, 2017 4:35 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Bezzera Unica
- 2η Μηχανή:: Aeropress
- Μύλος:: Pharos Motorized
- 2ος Μύλος:: Major mod ssp v-rpm
- Οι καφέδες μου:: Acidity is not a crime
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Σήμερα ζύγισα το αποτέλεσμα της άλεσης χωρίς κοπάνημα του μύλου .
Σέ δύο μετρήσεις ο μέσος όρος είναι 0,5gr παρακράτηση , σε δόση 18g . Σχεδόν το σύνολο της ποσότητας που παρακρατήθηκε είναι κόκκοι που παρέμειναν πάνω στο μεγάλο μαχαίρι και δεν έπεσαν για να άλεστούν .
Οι διαστάσεις του μοτέρ είναι : Ύψος 26cm ( Η φτερωτή αφαιρέθηκε γιατί δεν υπάρχει ανάγκη ψύξης . Το ύψος περιλαμβάνει και τον μειωτήρα ) . Διάμετρος 12cm .
Και μια επιτυχημένη υλοποίηση από ελληνα τεχνικό με χρήση μηχανισμού από υαλοκαθαριστήρες φορτηγού στα 24V .Πρόκειται για την ηλεκτροκίνηση του HG-One .
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Εδώ θα χρειαστείς και ένα τροφοδοτικό 24V-20A .
Σέ δύο μετρήσεις ο μέσος όρος είναι 0,5gr παρακράτηση , σε δόση 18g . Σχεδόν το σύνολο της ποσότητας που παρακρατήθηκε είναι κόκκοι που παρέμειναν πάνω στο μεγάλο μαχαίρι και δεν έπεσαν για να άλεστούν .
Οι διαστάσεις του μοτέρ είναι : Ύψος 26cm ( Η φτερωτή αφαιρέθηκε γιατί δεν υπάρχει ανάγκη ψύξης . Το ύψος περιλαμβάνει και τον μειωτήρα ) . Διάμετρος 12cm .
Και μια επιτυχημένη υλοποίηση από ελληνα τεχνικό με χρήση μηχανισμού από υαλοκαθαριστήρες φορτηγού στα 24V .Πρόκειται για την ηλεκτροκίνηση του HG-One .
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Εδώ θα χρειαστείς και ένα τροφοδοτικό 24V-20A .
- john21
- Δημοσιεύσεις: 349
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 14, 2014 12:45 pm
- Όνομα: Γιάννης
- Μηχανή:: Ns Oscar
- Μύλος:: Sette 270
- 2ος Μύλος:: Pharos 2
- Οι καφέδες μου:: Taf,Taresso,Kudu,Cup10
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Ο Pharos της άλεσης - Προσθήκη μοτέρ.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Το βίντεο το έχω δει και απο εκεί πήρα την ιδέα για το μοτερακι αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για την αντοχή.
Προς το παρών αναβάλλεται η κατασκευή λόγο άλλων προτεραιοτήτων όποτε μόλις μπορέσω να ασχοληθώ σίγουρα θα γράψω εδώ.
Προς το παρών αναβάλλεται η κατασκευή λόγο άλλων προτεραιοτήτων όποτε μόλις μπορέσω να ασχοληθώ σίγουρα θα γράψω εδώ.