Βοήθεια για αγορά μύλου.
-
oxman
Βοήθεια για αγορά μύλου.
Γεια σας, έχω μια απλή espressiera την Izzy Palermo και έναν φτηνό μύλο με λεπίδες, που απ ότι διάβασα δεν κάνει για κοπή espresso.
Θέλω να μάθω αν με την αγορά ενός καλού σχετικά μύλου,σκέφτομαι με μια πρόχειρη ματιά τους Delonghi KG79 ή KG89, Graef CM 702 που είδα στη σελίδα ή και μια δική σας πρόταση έως 90-100 ευρώ,γιατί είμαι αρχάριος,θα μπορώ να κάνω καλό καφέ με την ίδια μηχανή epresso ή πρέπει να συνδυαστεί και με αγορά καλής μηχανής?
Ευχαριστώ.
Θέλω να μάθω αν με την αγορά ενός καλού σχετικά μύλου,σκέφτομαι με μια πρόχειρη ματιά τους Delonghi KG79 ή KG89, Graef CM 702 που είδα στη σελίδα ή και μια δική σας πρόταση έως 90-100 ευρώ,γιατί είμαι αρχάριος,θα μπορώ να κάνω καλό καφέ με την ίδια μηχανή epresso ή πρέπει να συνδυαστεί και με αγορά καλής μηχανής?
Ευχαριστώ.
- Artisti
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: TECNOSYSTEM Magic
- 2η Μηχανή:: AeroPress
- Μύλος:: Ascaso mini i2
- 2ος Μύλος:: Porlex tall
- Οι καφέδες μου:: vescovicaffe.it
Re: Βοήθεια για αγορά μύλου.
Κάνε το πρώτο βήμα με αγορά μύλου αλλά όχι delonghi παραμύθι είναι αυτοί.
-
oxman
Πηρα τον μυλο εδω και κανα μηνα,ψαχνωντας στο φορουμ ειδα καποιος να γραφει οτι καλυτερο αλεσμα ειναι στο 8 με ενα παξιμαδι στη βιδα του μυλου.Σε μενα βγαινει νομιζω ελαφρυς ο καφεςκανω κατι λαθος,μπορει να μου πει καποιος σε τι βαθμο να αλεθω και οτι αλλη συμβουλη για κοινο καλο αλεσμα.
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
-
charilaos
- Όνομα: Χάρης
- Μηχανή:: Lelit Anna PL41EM
- 2η Μηχανή:: Delonghi ec220cd
- Μύλος:: Eureka Mignon
- 2ος Μύλος:: Graef CM702
- Οι καφέδες μου:: Kudu
oxman έγραψε:Πηρα τον μυλο εδω και κανα μηνα,ψαχνωντας στο φορουμ ειδα καποιος να γραφει οτι καλυτερο αλεσμα ειναι στο 8 με ενα παξιμαδι στη βιδα του μυλου.Σε μενα βγαινει νομιζω ελαφρυς ο καφεςκανω κατι λαθος,μπορει να μου πει καποιος σε τι βαθμο να αλεθω και οτι αλλη συμβουλη για κοινο καλο αλεσμα.
Ευχαριστω.