Mahlkoenig Vario και after sale service.

Χωρίς καλό μύλο για espresso απλά ξεχάστε την παρασκευή ποιοτικού espresso.
Smaug
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί Δεκ 27, 2011 5:01 pm
Όνομα: Χρήστος
Μηχανή:: Rancilio Silvia v3
Μύλος:: Mahlkonig Vario II

Re: Mahlkoenig Vario και after sale service.

Δημοσίευση από Smaug » Τετ Σεπ 19, 2012 8:42 pm

Από το email που βρήκα στο site τους.
Take a look to the sky...

Gtsog

Re: Mahlkoenig Vario και after sale service.

Δημοσίευση από Gtsog » Τετ Σεπ 19, 2012 9:29 pm

Ωραία, ευχαριστώ!

Gtsog

Re: Mahlkoenig Vario και after sale service.

Δημοσίευση από Gtsog » Δευ Δεκ 10, 2012 6:48 pm

Νομίζω αξίζει να αναφέρω ότι τελικά ασχολήθηκα κι εγώ με το πρόβλημα του δικού μου vario. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο post ο μύλος είχε αρχίσει να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης, είχε αλλάξει ο ήχος που έκανε το μοτέρ (σα να ζορίζεται) ενώ όταν γέμιζα το hoper με καφέ, έκοβε στην αρχή και μετά από λίγο μπούκωνε και σταμάταγε. Έστειλα λοιπόν κι εγώ mail στη Mahlkoenig στη Γερμανία και μου είπαν να απευθυνθώ στη Eurogat.

Μπορώ να πω ότι η εξυπηρέτηση συνολικά ήταν άψογη και στο email που έλαβα από τους Γερμανούς και στη Eurogat. Στη Eurogat πήγα τον μύλο την Πέμπτη 6 Δεκ και την επόμενη κιόλας παρέλαβα το μύλο με καινούριο μοτέρ!

Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το καινούριο μοτέρ είναι πιο ήσυχο σε θόρυβο, σα να δουλεύει πιο στρωτά. Νομίζω πάντως ότι τον καφέ τον κόβει το ίδιο γρήγορα.

Απάντηση