GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Παρειγγειλες το απλό ή το plus kit? Γιατί βλέπω πως στην gaggia classic 2019 eu ταιριάζει το απλο
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 13, 2018 12:28 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic 2019
- Μύλος:: Mignon Specialita
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Το plus παράγγειλα. Και τσεκάρισα ότι ταιριάζει στο μοντέλο που έχω.
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Μάλιστα θα το ελέγξω πριν παρειγγειλω μην κάνω κάνα λάθος ευχαριστώ
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Καλησπέρα σας κ πάλι.
Από την πρώτη δημοσίευση αυτού του νήματος κοινοποίησα την κατάσταση του εσωτερικού του portafilter
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... dKOVRCQW53
που με προβλημάτισε τότε.
Τις τελευταίες ημέρες και ενώ προσπαθώ να διευθετήσω τα όποια θέματα της μηχανής πριν λήξει η εγγύησή της, από την Eurogat τηλεφωνικά μου είπαν την πρώτη φορά ότι έτσι κατασκευάζεται το κλείστρο τώρα και δεν αποτελεί πρόβλημα. Στη συνέχεια και αφού τους επισύναψα φωτογραφίες από φίλο που είχε αποκτήσει τη μηχανή πολύ πρόσφατα και η όψη του εσωτερικού του portafilter είναι εντελώς διαφορετική, γυαλιστερή, επινικελωμένη, αρνήθηκαν τα προηγούμενα λεγόμενά τους και επέμεναν σε έντονο ύφος να ομολογήσω ότι:
1. έχω τρίψει το εσωτερικό με σύρμα. (παρατηρήστε στη φωτογραφία ότι ήδη από τη συσκευασία, λείπει παντελώς η επινικέλωση από το portafilter, και φανταστείτε πως πρέπει να τρίβει κανείς για να αφαιρέσει ομοιόμορφα και εντελώς την υποτιθέμενη επινικέλωση.
2. προσπαθώ να τους ξεγελάσω, αποσκοπώντας σε δωρεάν ανταλλακτικό.
3. ότι αγόρασα τη μηχανή μεταχειρισμένη.
3. σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι θέμα του εμπόρου.
Τελικά ισχυρίζονται πως, αφού η μηχανή αγοράστηκε πριν 2 χρόνια προφανώς έπρεπε να γνωρίζω κ έχω δόλο. Έφτασε λοιπόν η ώρα να πω ότι η μηχανή τις πρώτες ημέρες της αγοράς της μεταφέρθηκε στην Eurogat. Μάλιστα πρέπει εκεί να είχα συναντήσει το μέλος @Sleepless, που παρακαλώ να επιβεβαιώσει. Ο λόγος της τότε επίσκεψης, η εσφαλμένη ενημέρωση από τη Eurogat για άλλο επικείμενο πρόβλημα. Δεν ειδοποιήθηκα για το portafilter.
Η μηχανή μεταφέρθηκε επίσης και τον Δεκέμβριο του 2020 στο service, όπου αλλάχθηκε το group της μηχανής, το οποίο έχανε εκτεταμένα την επινικέλωσή του. Και τότε ο ίδιος επίσημος τεχνικός, και ενώ το πρόβλημα ήταν προφανώς γνωστό στην επίσημη αντιπροσωπεία, με προϊδέαζε ότι πρέπει να ελεγχθεί αν έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο χημικό ή υπάρχει χτύπημα που προκάλεσε τη φθορά του group. Τότε καλοπροαίρετα δικαιολόγησα την επιφύλαξή τους. Η αντικατάσταση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εγγύησης. Δεν ειδοποιήθηκα για το portafilter.
Καταλήγοντας:
Θα ήθελα να γνωρίζω εάν υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι της μηχανής με το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή το εσωτερικό του κλείστρου δεν έχει καμία επεξεργασία, βαφή. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφενός για την ενημέρωση των εν δυνάμει κατόχων της μηχανής, αφετέρου διότι η Eurogat χρησιμοποιεί το, ανυπόστατο, επιχείρημα, ότι κανένας άλλος δεν έχει αναφέρει κάτι σχετικά, άρα το πρόβλημα δεν υπάρχει.
Εν αναμονή των εξελίξεων. Περισσότερες λεπτομέρειες στη συνέχεια.
Από την πρώτη δημοσίευση αυτού του νήματος κοινοποίησα την κατάσταση του εσωτερικού του portafilter
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... dKOVRCQW53
που με προβλημάτισε τότε.
Τις τελευταίες ημέρες και ενώ προσπαθώ να διευθετήσω τα όποια θέματα της μηχανής πριν λήξει η εγγύησή της, από την Eurogat τηλεφωνικά μου είπαν την πρώτη φορά ότι έτσι κατασκευάζεται το κλείστρο τώρα και δεν αποτελεί πρόβλημα. Στη συνέχεια και αφού τους επισύναψα φωτογραφίες από φίλο που είχε αποκτήσει τη μηχανή πολύ πρόσφατα και η όψη του εσωτερικού του portafilter είναι εντελώς διαφορετική, γυαλιστερή, επινικελωμένη, αρνήθηκαν τα προηγούμενα λεγόμενά τους και επέμεναν σε έντονο ύφος να ομολογήσω ότι:
1. έχω τρίψει το εσωτερικό με σύρμα. (παρατηρήστε στη φωτογραφία ότι ήδη από τη συσκευασία, λείπει παντελώς η επινικέλωση από το portafilter, και φανταστείτε πως πρέπει να τρίβει κανείς για να αφαιρέσει ομοιόμορφα και εντελώς την υποτιθέμενη επινικέλωση.
2. προσπαθώ να τους ξεγελάσω, αποσκοπώντας σε δωρεάν ανταλλακτικό.
3. ότι αγόρασα τη μηχανή μεταχειρισμένη.
3. σε κάθε περίπτωση, αυτό είναι θέμα του εμπόρου.
Τελικά ισχυρίζονται πως, αφού η μηχανή αγοράστηκε πριν 2 χρόνια προφανώς έπρεπε να γνωρίζω κ έχω δόλο. Έφτασε λοιπόν η ώρα να πω ότι η μηχανή τις πρώτες ημέρες της αγοράς της μεταφέρθηκε στην Eurogat. Μάλιστα πρέπει εκεί να είχα συναντήσει το μέλος @Sleepless, που παρακαλώ να επιβεβαιώσει. Ο λόγος της τότε επίσκεψης, η εσφαλμένη ενημέρωση από τη Eurogat για άλλο επικείμενο πρόβλημα. Δεν ειδοποιήθηκα για το portafilter.
Η μηχανή μεταφέρθηκε επίσης και τον Δεκέμβριο του 2020 στο service, όπου αλλάχθηκε το group της μηχανής, το οποίο έχανε εκτεταμένα την επινικέλωσή του. Και τότε ο ίδιος επίσημος τεχνικός, και ενώ το πρόβλημα ήταν προφανώς γνωστό στην επίσημη αντιπροσωπεία, με προϊδέαζε ότι πρέπει να ελεγχθεί αν έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο χημικό ή υπάρχει χτύπημα που προκάλεσε τη φθορά του group. Τότε καλοπροαίρετα δικαιολόγησα την επιφύλαξή τους. Η αντικατάσταση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εγγύησης. Δεν ειδοποιήθηκα για το portafilter.
Καταλήγοντας:
Θα ήθελα να γνωρίζω εάν υπάρχουν και άλλοι κάτοχοι της μηχανής με το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή το εσωτερικό του κλείστρου δεν έχει καμία επεξεργασία, βαφή. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφενός για την ενημέρωση των εν δυνάμει κατόχων της μηχανής, αφετέρου διότι η Eurogat χρησιμοποιεί το, ανυπόστατο, επιχείρημα, ότι κανένας άλλος δεν έχει αναφέρει κάτι σχετικά, άρα το πρόβλημα δεν υπάρχει.
Εν αναμονή των εξελίξεων. Περισσότερες λεπτομέρειες στη συνέχεια.
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Δημητρη, έτσι είχε γίνει το δικό μου, αλλά εγω το ειχα βαλει και στο πλυντήριο και το ετριβα,
βρήκα την υγειά μου σε πολλά επίπεδα οταν χρησιμοποιησα κομμένο,
βλεπεις την μορφής της εκφύλισης δεν καθεσαι να καθαριζεις και το κυριότερο δεν περιμενεις να ζεσταθεί!!!
βρήκα την υγειά μου σε πολλά επίπεδα οταν χρησιμοποιησα κομμένο,
βλεπεις την μορφής της εκφύλισης δεν καθεσαι να καθαριζεις και το κυριότερο δεν περιμενεις να ζεσταθεί!!!
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Το πρόβλημα είναι ότι έτσι ήρθε, δεν έγινε έτσι. Η φωτογραφία είναι από το ξεπακετάρισμα της μηχανής. Πράγμα που η αντιπροσωπεία δε δέχεται σε καμμία περίπτωση και σίγουρα δεν είναι καλοπροαίρετη, όπως διαπιστώνω πλέον.
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 13, 2018 12:28 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic 2019
- Μύλος:: Mignon Specialita
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
Καταρχάς επιβεβαιώνω τη συνάντηση με τον @imc στο σέρβις της Gaggia. Όσο για το portafilter, και το δικό μου ήταν ακριβώς ίδιο με αυτό της φωτογραφίας που παρέθεσε ο @imc, δλδ.δεν ήταν επινικελωμένο εσωτερικά.
Πλέον, η εικόνα του εχει χειροτερέψει πολύ και φαίνεται ο χαλκός από τα τριψίματα.
Καταρχάς επιβεβαιώνω τη συνάντηση με τον @imc στο σέρβις της Gaggia. Όσο για το portafilter, και το δικό μου ήταν ακριβώς ίδιο με αυτό της φωτογραφίας που παρέθεσε ο @imc, δλδ.δεν ήταν επινικελωμένο εσωτερικά.
Πλέον, η εικόνα του εχει χειροτερέψει πολύ και φαίνεται ο χαλκός από τα τριψίματα.
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
Άρα η πολιτική της Eurogat, να ισχυρίζεται δηλαδή ότι το portafilter έρχεται επινικελωμένο εσωτερικά και ότι η εικόνα αυτή οφείλεται σε δική μας κακή χρήση και μεμονωμένο περιστατικό, είναι εντελώς εσφαλμένη, αν όχι ύποπτη. Καταλαβαίνω σωστά; Στο link και η φωτογραφία που μου έστειλε φίλος για το πώς έπρεπε να είναι https://photos.app.goo.gl/S6szqMHhebyM55Ss5
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 13, 2018 12:28 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic 2019
- Μύλος:: Mignon Specialita
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
@imc. Με δεδομένη την πάγια τακτική της Gaggia να κάνει συνεχώς μικροαλλαγές στα μοντέλα της (βλ. το σωληνάκι της OPV π.χ.) εγώ δεν θα ήμουν απαραίτητα τόσο καχύποπτος με τον αντιπρόσωπο.
Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS
@Sleepless είναι λοιπόν μία καλή ευκαιρία να διευκρινίσω:
α. "εσφαλμένη" είναι ο πρώτος μου χαρακτηρισμός στην πολιτική του αντιπροσώπου. Και εξηγούμαι, επαναλαμβάνοντας. Ο υπεύθυνος του service μου επαναφέρει συνεχώς το ίδιο επιχείρημα, ότι δηλαδή κανένας μέχρι σήμερα δεν του έχει αναφέρει πρόβλημα στο portafilter. Άρα δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί μόνο εγώ αναφέρω κάτι τέτοιο. Δηλαδή εάν εγώ το μάθαινα από εσάς για παράδειγμα υπάρχει πρόβλημα, ενώ όταν το αναφέρω δεν υπάρχει.
Καταλαβαίνετε ότι αυτό αποτελεί ένα λογικό λάθος. Άραγε τώρα που είμαστε δύο υπάρχει πρόβλημα;
Όσον αφορά τις μικροαλλαγές τώρα: οφείλουν ή δεν οφείλουν να είναι πλήρως ενημερωμένοι στα προϊόντα που διαθέτουν; Πολύ περισσότερο πριν έρθουν σε αντιπαράθεση με τον πελάτη, λέγοντας τη μία ότι έτσι κατασκευάζεται το προϊόν τώρα, την επομένη μεταφέροντας από άγνοιά τους (;) την ευθύνη στον πελάτη κ λέγοντας π.χ. ότι το κλείστρο έρχεται επινικελωμένο κ καταστράφηκε από δική του κακή χρήση;
Ας θυμηθούμε λοιπόν ότι και οι δύο μας ξεκινήσαμε, έχω την εντύπωση εσείς από επαρχία, διαθέτοντας προσωπικό χρόνο και έξοδα να μεταφέρουμε τις μηχανές μας στο επίσημο service, όπου μας ανακοίνωσαν τότε ότι το μοντέλο έρχεται πλέον με μία σωλήνα και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Επιπλέον εγώ, υποθέτω και εσείς, είχα ενημερώσει αναλυτικά πολύ νωρίτερα για τη λειτουργία της μηχανής, παρέχοντας, αν μη τι άλλο, χρόνο για επίσημη ενημέρωση. Είναι αυτή υπεύθυνη, σωστή στάση λοιπόν, επίσημης αντιπροσωπείας;
β. "ύποπτη" πολιτική θεωρώ την εξής: εσείς έχετε καταλάβει αν το εν λόγω κλείστρο έρχεται επινικελωμένο, επιχρωμιωμένο, επεξεργασμένο τέλος πάντων, στη φυσιολογική του συνθήκη; ποιά θα πρέπει να είναι η αρχική του κατάσταση; πότε θα πρέπει να ανησυχούμε ότι δεν παραλάβαμε το προϊόν στη σωστή του, επιβεβλημένη πρωτίστως για λόγους υγιεινής, κατάσταση; προς τι αυτή η ασάφεια; όλα είναι σωστά; όλα είναι λάθος;
είναι πολύ πιθανό εγώ να μην καταλαβαίνω την καλή τους πρόθεση και ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Μοναδικός σκοπός της δημοσίευσής μου είναι, γνωστοποιώντας τα γεγονότα να οδηγηθούμε σε ασφαλείς και σαφείς πληροφορίες για τη λειτουργία των μηχανών μας. Σε καμία περίπτωση δεν αποδίδω οποιουδήποτε είδους μομφή.