Black Friday

master1992g
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
Μύλος:: Eureka Mignon

Re: Black Friday

Δημοσίευση από master1992g » Τρί Δεκ 22, 2020 12:57 pm

Γνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..

Άβαταρ μέλους
M.speciality
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2016 1:15 am
Όνομα: Μιχάλης
Μηχανή:: San Reno racer
2η Μηχανή:: Gina goat story
Μύλος:: Mythos
2ος Μύλος:: Bunn G2
Οι καφέδες μου:: Cup10
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ
Επικοινωνία:

Re: Black Friday

Δημοσίευση από M.speciality » Τρί Δεκ 22, 2020 3:40 pm

master1992g έγραψε:
Τρί Δεκ 22, 2020 12:57 pm
Γνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..
Δεν έχω επιλέξει την φθηνότερη ( όλες σχεδόν τον ίδιο τιμοκατάλογο έχουν.εκτος αν γνωρίζεις κάτι και θα μπορούσες να με βοηθήσεις να μειώσω το κοστολογιο)
Επέλεξα λοιπόν εκεινη την courier που εξυπηρετεί όλη την χώρα από 1-3 μέρες ακόμα και τις ποιο απομακρυσμένες περιοχές και που έρχεται και παραλαμβάνει από την πόρτα μου. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη εταιρεία courier, άλλωστε αυτό το διάστημα όλες οι εταιρείες έχουν τεράστιο πρόβλημα. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστω την courier άλλωστε έχω κινηθεί νομικά απέναντι της.

Άβαταρ μέλους
todoornot
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2017 10:58 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Flair Pro 2
Μύλος:: DF64, SSP cast burrs
2ος Μύλος:: Aergrind
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Black Friday

Δημοσίευση από todoornot » Τρί Δεκ 22, 2020 3:51 pm

1. Ευθύνη με την έννοια να το είχε προβλέψει, νομίζω δεν έχει, αφού λειτουργεί τόσα χρόνια με αυτούς και τώρα δημιουργήθηκε πρόβλημα. Όλοι λίγο πολύ ελπίζαμε ότι με την εμπειρία της άνοιξης, τα κούριερ θα έχουν προετοιμαστεί καλύτερα. Δεν έγινε αλλά αυτό το είδαμε τώρα κι εξάλλου οι συνθήκες μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και ούτε είναι η μόνη εταιρεία με σοβαρά θέματα.

2. Ευθύνη με την έννοια ότι για οποιοδήποτε λόγο εσύ χωρίς ευθύνη σου, δεν παίρνεις τον φρέσκο που πλήρωσες, την ανέλαβε από χτες, αφού προσφέρει όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διπλασιασμό στις νέες παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία για αυτούς που επλήγησαν. Θα μπορούσε και να κάνει refund σε όλους, ok.

master1992g
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
Μύλος:: Eureka Mignon

Re: Black Friday

Δημοσίευση από master1992g » Τρί Δεκ 22, 2020 5:11 pm

Δεν έκανα παραγγελία και δεν έχω να κερδίσω τίποτα, τον συλλογισμό μου εξέφρασα.Το ότι είναι με διαφορά η φθηνότερη και λιγότερο αξιόπιστη το αναφέρω επειδή είμαι και εγώ στον χώρο και δεν το λέω μόνο από προσωπική εμπειρία αλλά και από συνεργατών. Γνωρίζω eshop με 400παραγγελίες/μηνα που τους έχει δώσει προσφορά 1.90€ μεταφορικά με αντικαταβολή τα ΕΛΤΑ COURIER, ενώ το τρέχον συμβόλαιο του με άλλη courier ήταν 2€ μεταφορικά +1.70 € αντικαταβολη. Επίσης,δεν είναι τυχαίο που πολλοί στέλνουν με ΕΛΤΑ COURIER τις παραγγελίες που έχουν γίνει με πληρωμή με κάρτα ώστε να μην ρισκάρουν την πιθανότητα καθυστέρησης στην πληρωμή με αντικαταβολή και χάσουν παραγγελίες και αυτές που είναι με αντικαταβολή τις στέλνουν με acs,speedex,geniki κτλ.

thanasis00
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
Όνομα: Θανάσης
Μηχανή:: Bellezza Francesca
Μύλος:: Niche Zero

Re: Black Friday

Δημοσίευση από thanasis00 » Τρί Δεκ 22, 2020 6:29 pm

todoornot έγραψε:
Τρί Δεκ 22, 2020 3:51 pm
1. Ευθύνη με την έννοια να το είχε προβλέψει, νομίζω δεν έχει, αφού λειτουργεί τόσα χρόνια με αυτούς και τώρα δημιουργήθηκε πρόβλημα. Όλοι λίγο πολύ ελπίζαμε ότι με την εμπειρία της άνοιξης, τα κούριερ θα έχουν προετοιμαστεί καλύτερα. Δεν έγινε αλλά αυτό το είδαμε τώρα κι εξάλλου οι συνθήκες μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και ούτε είναι η μόνη εταιρεία με σοβαρά θέματα.

2. Ευθύνη με την έννοια ότι για οποιοδήποτε λόγο εσύ χωρίς ευθύνη σου, δεν παίρνεις τον φρέσκο που πλήρωσες, την ανέλαβε από χτες, αφού προσφέρει όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διπλασιασμό στις νέες παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία για αυτούς που επλήγησαν. Θα μπορούσε και να κάνει refund σε όλους, ok.
M.speciality έγραψε:
Τρί Δεκ 22, 2020 3:40 pm
master1992g έγραψε:
Τρί Δεκ 22, 2020 12:57 pm
Γνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..
Δεν έχω επιλέξει την φθηνότερη ( όλες σχεδόν τον ίδιο τιμοκατάλογο έχουν.εκτος αν γνωρίζεις κάτι και θα μπορούσες να με βοηθήσεις να μειώσω το κοστολογιο)
Επέλεξα λοιπόν εκεινη την courier που εξυπηρετεί όλη την χώρα από 1-3 μέρες ακόμα και τις ποιο απομακρυσμένες περιοχές και που έρχεται και παραλαμβάνει από την πόρτα μου. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη εταιρεία courier, άλλωστε αυτό το διάστημα όλες οι εταιρείες έχουν τεράστιο πρόβλημα. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστω την courier άλλωστε έχω κινηθεί νομικά απέναντι της.
Όλοι πρέπει να δείξουμε μια ανοχή λόγω των ημερών (και γιορτές, και black friday και covid), αλλά όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει το βάρος να το φάει όλο ο καταναλωτής, ειδικά στις περιπτώσεις που το αντικείμενο αγοράς είναι κάτι που φθείρεται με τον καιρό (δεν είναι δηλαδή μια ηλεκτρονική συσκευή που δε θα έχει θέμα να καθήσει και μήνες σε αναμονή), θα έπρεπε να μπορεί και το κατάστημα και ο πελάτης να πάρουν αποζημίωση. Το θέμα είναι ότι δεν έχει ξανακουστεί πελάτης να πάρει αποζημίωση από εταρεία ταχυμεταφορών, και είναι και πιο δύσκολη διαδικασία γιατί ο πελάτης πολλές φορές δεν έχει την επιλογή να διαλέξει την εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε είναι πιο λογικό να γίνει μήνυση από το κατάστημα προς την εταιρεία ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι υπάρχει η σύμβαση που δένει τα 2 μέρη.

Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, ειδικά για άτομα που αγόρασαν με αντικαταβολή, δε θα έπρεπε να παραπονιούνται γιατί πολύ απλά μπορούν να αρνηθούν την αποδοχή της παραγγελίας, και δε ζημιώνονται καθόλου. Για τα άτομα όμως που πλήρωσαν από πριν με κάρτα/paypal, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη μέρινμα από την εταιρεία θεωρώ, γιατί είτε ο πελάτης θα παραλάβει "μπαγιάτικο" προϊόν και πρακτικά μπαίνει μέσα, είτε ζητάει τα λεφτά πίσω και αρνείται τη παραλαβή και μπαίνει το κατάστημα μέσα. Αλλά στη δεύτερη περίπτωση, η καταγγελία του καταστήματος προς την εταιρεία ταχυμεταφορών θα μπορούσε να σώσει τη ζημιά από το κατάστημα, και ο πελάτης θα είχε τα λεφτά του πίσω.

Καταλαβαίνω ότι είναι πρωτόγνωρες καταστάσεις, αλλά πρέπει να βρούμε μια ισορροπία για να είμαστε όλοι ΟΚ με το αποτέλεσμα.

Όσο για το σημείο 2 του φίλου παραπάνω, που το κατάστημα πρότεινε σε όσους δεν έλαβαν άμεσα τα πακέτα τους να τους ξαναδιπλασιάσει τη παραγγελία, σε προηγούμενο ποστ ανέφερα στο γιατί αυτό δεν είναι το ίδιο με το να είχαμε παραλάβει όλοι τη παραγγελία on time. Για παραγγελία στα ίδια λεφτά, εν τέλει καταλήγεις να πληρώσεις όσο θα πλήρωνες χωρίς τη black friday προσφορά, το οποίο σημαίνει ότι χάνεται πλήρως η προσφορά, δηλαδή ο λόγος που κάποιοι μπορεί να έκαναν τη παραγγελία. Δε θέλω να βγω ο άνθρωπος με τα περισσότερα παράπονα, αλλά όπως όλοι μας, τα λεφτά που δίνουμε τα δουλεύουμε, οπότε δε γίνεται να τα "πετάμε" επειδή μία εταιρεία courier δεν έκανε τη δουλειά της.

Άρα εν τέλει θεωρώ ότι όποιος θέλει να παραλάβει κομμένο καφέ (για μένα τουλάχιστον) 1+ μήνα μετά, και είναι οκ με αυτό, ας περιμένει, αλλιώς όποιος δε το δέχεται θα έπρεπε να μπορεί να πάρει τα χρήματά του πίσω (ή κάποια άλλη συμφωνία με το κατάστημα) και να μη δεχτεί τη παραγγελία. Και εν συνεχεία το κατάστημα να ζητήσει αποζημίωση από την courier, γιατί εκεί είναι η μοναδική, πραγματική ευθύνη για το πρόβλημα.

EDIT: να προσθέσω πάντως ότι προσωπικά, σε επικοινωνία με το κατάστημα, πήρα πολύ θετική ανταπόκριση για το συνολικό θέμα, και θέλω να συγχαρώ το cup10, που δείχνει ότι ενδιαφέρεται για να μην είναι δυσσαρεστημένος ο πελάτης, ακόμα και για με τη πρόθεση να βρεθεί μια λύση που να βολεύει και τον πελάτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanasis00 την Τρί Δεκ 22, 2020 6:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

master1992g
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
Μύλος:: Eureka Mignon

Re: Black Friday

Δημοσίευση από master1992g » Τρί Δεκ 22, 2020 6:50 pm

Συμφωνώ, δεν είναι μόνο το cup10 που θα προχωρήσει σε ανάλογη κινηση με την courier γιατι σχεδόν όλα έχουν το ιδιο πρόβλημα με κάποια couriee, και επ' ουδενί δεν πάει ολο το φταίξιμο στο cup10, αυτό που λέμε είναι ότι θα μπορούσε να προνοησει ότι σε αυτήν την περίοδο θα ήταν καλύτερο να επιλέξει μια άλλη κουριερ λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης του προϊόντος που εμπορεύεται. Ωστόσο. Κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, 9/10 θα κάναμε ότι και το cup10. Απλά τώρα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ των eshop-καταναλωτων-courier.


Edit: και εγω αν διαβασω καλη αντιμετώπιση προς τους πελάτες εννοειται πως θα παραγγείλω καθώς πρέπει ειδικά αυτές τις εποχές να στηρίζουμε ελληνικές επιχειρήσεις, και στο τέλος ίσως το παρών θέμα αποτελέσει διαφημιση για το κατάστημα και μελλοντικά βγει κερδισμένο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος master1992g την Τρί Δεκ 22, 2020 6:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
johnsin
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2020 11:29 am
Όνομα: Ιωάννης
Μηχανή:: Lelit pl41em Anna
Μύλος:: Cunill Tranquilo
2ος Μύλος:: Mignon Specialita
Οι καφέδες μου:: Mokka,Cup 10,Taf,Round Cup,Tareso
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρητης

Re: Black Friday

Δημοσίευση από johnsin » Τρί Δεκ 22, 2020 6:55 pm

Υπάρχει και αυτό το άρθρο δεν το εχω διαβάσει αλλά είναι σχετικό ρίξτε μια ματιά https://www.ethnos.gr/ellada/138429_loc ... es-koyrier

Άβαταρ μέλους
brexei
Δημοσιεύσεις: 435
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 23, 2018 10:46 am
Όνομα: Αδάμ
Μηχανή:: Lelit PL41em
2η Μηχανή:: V60 ceramic
Μύλος:: Mahlkoenig Vario
Οι καφέδες μου:: Δοκιμάζω...
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Re: Black Friday

Δημοσίευση από brexei » Τρί Δεκ 22, 2020 9:12 pm

Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ο Μιχάλης (cup10) για την καθυστέρηση ή την επιλογή της εταιρίας ταχυμεταφορών. Η ελτα κουριερ ήταν από τις ταχύτερες και πλέον εξυπηρετικές και με είχε εκπλήξει θετικά αρκετές φορές. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Και ο Μιχάλης είναι άψογος επαγγελματίας και πάντοτε κάνει το καλύτερο που μπορεί για τον πελάτη του.

Τον τελευταίο μήνα όμως δεν τα πάνε καθόλου καλά! Σήμερα μου είπαν ότι ένα δέμα μου που έχει κολλήσει 2 εβδομάδες στην Πάτρα και δεν ξεκινάει καν να έρθει Κρήτη είναι φυσιολογικό που παραμένει εκεί και να κάνω υπομονή κτλ κτλ και μου έκλεισαν και το τηλέφωνο!! Όλες οι εταιρείες είναι απαράδεκτες που δεν έχουν προσλάβει έξτρα προσωπικό ενώ ήξεραν τι θα συμβεί και το περίμεναν και είχαν χρόνο να δράσουν. Αλλά τις ενδιαφέρει μόνο το κέρδος!

Μιχάλη, μπορείς (και πρέπει) να ζητήσεις αποζημίωση από την εταιρία για κάθε καθυστερημένη παράδοση παραγγελίας. Υπάρχει και σχετική νομοθεσία που σε καλύπτει και τη βρίσκεις εύκολα με μια αναζήτηση.

Άβαταρ μέλους
agpol07
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 05, 2019 12:05 am
Όνομα: Άγγελος
Μηχανή:: Lelit PL41TEM Pid
2η Μηχανή:: Bialetti Brikka
Μύλος:: Niche Zero

Re: Black Friday

Δημοσίευση από agpol07 » Τετ Δεκ 23, 2020 2:32 pm

Ντάξει ρε σεις, πως κάνετε έτσι;
Ήρθαν σήμερα οι καφέδες..
Ούτε μήνα δεν έκαναν :f010:

Άβαταρ μέλους
agpol07
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 05, 2019 12:05 am
Όνομα: Άγγελος
Μηχανή:: Lelit PL41TEM Pid
2η Μηχανή:: Bialetti Brikka
Μύλος:: Niche Zero

Re: Black Friday

Δημοσίευση από agpol07 » Τετ Δεκ 23, 2020 8:19 pm

Εν τω μεταξύ μόλις έστειλαν ότι μπορείς να μην δεχθείς παραλαβή, να επιστρέψει η παραγγελία πίσω σε αυτούς και

1) ή να σου δώσουν τα λεφτά πίσω
2) ή να σου ξαναστείλουν την παραγγελία
3) ή να σου στείλουν παραγγελία ίσης αξίας

Το 1 το συζητούσα.
Τα άλλα 2, να πάει πίσω και να στείλουν νέα παραγγελία, ούτε καν. Θα έφτανε Πάσχα σίγουρα..

Απάντηση