Black Friday
- todoornot
- Δημοσιεύσεις: 338
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2017 10:58 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Flair Pro 2
- Μύλος:: DF64, SSP cast burrs
- 2ος Μύλος:: Aergrind
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Black Friday
Πραγματικά, καλύτερα όχι.
-
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
- Όνομα: Θανάσης
- Μηχανή:: Bellezza Francesca
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Black Friday
Σε παρόμοια κατάσταση και εγώ, με παραγγελία στις 27/11. Έλαβα ένα email σήμερα από το κατάστημα για διπλάσια παραγγελία (σαν το black friday), αλλά πραγματικά δε μου φαίνεται πολύ χρήσιμη, γιατί ήδη έχω πληρώσει για αυτά τα πράγματα, οπότε δε μου φαίνεται λογικό να ξαναπληρώσω... Σκέφτομαι να κάνω dispute από το paypal, μήπως πάρω λεφτά πίσω, γιατί προκοπή δε βλέπω... Καταλαβαίνω το κατάστημα ότι μπαίνει μέσα, αλλά πραγματικά το πάθημα πρέπει να γίνεται μάθημα, και να μη ξαναεμπιστευτούμε την ΕΛΤΑ courier σε μέρες πίεσης.lio14 έγραψε: ↑Κυρ Δεκ 20, 2020 7:05 pmΚρατιέμαι πολύ καιρό να μη γράψω, αλλα και η υπομονή έχει και τα όριά της. Κατανοώ ότι απόλυτα δε φταίει το κατάστημα αλλά σίγουρα έχει ενα μερίδιο ευθύνης μιας και εχει επιλέξει να είναι συνεργάτης του.
Μερίδιο ευθύνης έχω κι εγώ αφού, παρότι είχα ξανά κακή εμπειρία , παρήγγειλα πάλι.
Φυσικά όλα αυτά τα γράφω, αφού η παραγγελία μου έγινε στις 24/11 , σε λίγες ημέρες θα κλείσω 1 μήνα και είναι σχεδόν σίγουρο ότι δε θα έχω παραλάβει αφού ακόμη είναι κολλημένο στο κέντρο διαλογής.
Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα να χρειαστεί να πάρω από αλλού και άλλο καφέ (εννοείται πως από τότε έχω ξαναπαραγγείλει) διότι διαφορετικά θα μείνω τα Χριστούγεννα χωρίς καφέ.
Έχω ήδη παραλάβει άλλα δέματα από Πολωνία , από Ελλάδα αλλά δέματα με άλλες σοβαρές μεταφορικές, σε λίγο θα παραλάβω από Κίνα δέμα και οι καφέδες από την Κόρινθο ακόμη δεν έχουν ερθει.
Τι να πω...
Re: Black Friday
Το κατάστημα έστειλε mail για διπλασιασμό της παραγγελίας μετά τις 10/1/21 για αυτούς που έχουν καθυστέρηση και δεν έχουν παραλάβει(Και εγώ ακόμα τίποτα).Πλέον το έχω πάρει χαλαρά,καφέ έχω πάρει από αλλού για να με βγάλει αυτές τις μέρες.Όταν τον παραλάβω θα τον κρατήσω για μπαγιάτικο και θα κάνω νέα παραγγελία στις 10/1 για φρέσκο.
- geopapa
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 10:16 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia new Baby 06
- 2η Μηχανή:: Aeropress Go
- Μύλος:: Ascaso i2
- 2ος Μύλος:: Haanzhall χειρός
- Οι καφέδες μου:: Cup10 Monte Allegre
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Black Friday
Για να ειμαστε δίκαιοι και οι ιδιωτικές δεν τα πήγαν πολύ καλύτερα στην φετινη pandemic black fridaythanasis00 έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 12:58 amΚαταλαβαίνω το κατάστημα ότι μπαίνει μέσα, αλλά πραγματικά το πάθημα πρέπει να γίνεται μάθημα, και να μη ξαναεμπιστευτούμε την ΕΛΤΑ courier σε μέρες πίεσης.
-
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 27, 2016 10:04 pm
- Όνομα: Θοδωρης
- Μηχανή:: Flair espresso pro
- 2η Μηχανή:: Graef es850EU
- Μύλος:: Pharos 2.0
- 2ος Μύλος:: Lelit PL043 MMI Fred
Re: Black Friday
Εγώ πάντως το θεωρώ πολύ καλή κίνηση τον διπλασιασμό της παραγγελίας !!!
Έχω να κάνω και μια πρόταση προς το μαγαζί, να εισάγει και μια δεύτερη εταιρεία μεταφορικών στην σελίδα ( προσφέροντας δωρεάν μεταφορικά μόνο προς ΕΛΤΑ, δηλαδή όπως γίνεται μέχρι τώρα) και ο πελάτης να έχει την δυνατότητα να επιλέξει δωρεάν μεταφορικά με ΕΛΤΑ ή επι πληρωμή με άλλη εταιρεία. Έτσι μερίδιο ευθύνης θα έχει και ο πελάτης για την επιλογή της μεταφορικής
Έχω να κάνω και μια πρόταση προς το μαγαζί, να εισάγει και μια δεύτερη εταιρεία μεταφορικών στην σελίδα ( προσφέροντας δωρεάν μεταφορικά μόνο προς ΕΛΤΑ, δηλαδή όπως γίνεται μέχρι τώρα) και ο πελάτης να έχει την δυνατότητα να επιλέξει δωρεάν μεταφορικά με ΕΛΤΑ ή επι πληρωμή με άλλη εταιρεία. Έτσι μερίδιο ευθύνης θα έχει και ο πελάτης για την επιλογή της μεταφορικής
-
- Δημοσιεύσεις: 660
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 10:06 pm
- Όνομα: Λεονάρδος
- Μηχανή:: Expobar Brewtus LEVA
- 2η Μηχανή:: Illy Francis X3
- Μύλος:: Quamar M80E
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2
- Οι καφέδες μου:: Αιθιοπιάρες
- Τοποθεσία: Δροσιά
Re: Black Friday
Συμφωνώ απόλυτα.wowthodoris έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 11:34 amΕγώ πάντως το θεωρώ πολύ καλή κίνηση τον διπλασιασμό της παραγγελίας !!!
Έχω να κάνω και μια πρόταση προς το μαγαζί, να εισάγει και μια δεύτερη εταιρεία μεταφορικών στην σελίδα ( προσφέροντας δωρεάν μεταφορικά μόνο προς ΕΛΤΑ, δηλαδή όπως γίνεται μέχρι τώρα) και ο πελάτης να έχει την δυνατότητα να επιλέξει δωρεάν μεταφορικά με ΕΛΤΑ ή επι πληρωμή με άλλη εταιρεία. Έτσι μερίδιο ευθύνης θα έχει και ο πελάτης για την επιλογή της μεταφορικής
-
- Δημοσιεύσεις: 200
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
- Όνομα: Θανάσης
- Μηχανή:: Bellezza Francesca
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Black Friday
Βάζοντας κάτω τα μαθηματικά, όταν πλήρωσα 17.5 ευρώ για 1 κιλό καφέ, εγώ που δε παρέλαβα ποτέ το πρώτο κιλό, αν ξαναπληρώσω 17.5 ευρώ για άλλο ένα κιλό καφέ, είναι σαν να πλήρωσα 35 ευρώ για 1 κιλό καφέ, που είναι πρακτικά μία η άλλη αν τα είχα αγοράσει χωρίς τη προσφορά. Οπότε εν τέλει δεν υπάρχει καμία προσφορά και απλά έδωσα 35 ευρώ για καφέ που θα μπορούσα να πάρω έτσι κι αλλιώς σε αυτή τη τιμή. Οπότε ο μόνος τρόπος για να είναι "προσφορά" είναι είτε τριπλή ποσότητα, είτε επιστροφή χρημάτων + τη νέα προσφορά, είτε απλά επιστροφή χρημάτων. Γιατί χωρίς τη προσφορά δε ξέρω αν θα αγόραζα σίγουρα από εκεί (δεδομένων των συνθηκών κούριερ δηλαδή, ίσως προτιμούσα κάτι κοντά στο σπίτι μου για να ξέρω ότι θα τον έχω άμεσα).wowthodoris έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 11:34 amΕγώ πάντως το θεωρώ πολύ καλή κίνηση τον διπλασιασμό της παραγγελίας !!!
Οπότε λέω να κινηθώ με paypal και επιστροφή χρημάτων.
(P.S.: Ελπίζω να μην έκανα χαζούς μαθηματικούς υπολογισμούς)
-
- Δημοσιεύσεις: 660
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 10:06 pm
- Όνομα: Λεονάρδος
- Μηχανή:: Expobar Brewtus LEVA
- 2η Μηχανή:: Illy Francis X3
- Μύλος:: Quamar M80E
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2
- Οι καφέδες μου:: Αιθιοπιάρες
- Τοποθεσία: Δροσιά
Re: Black Friday
Δε θα συμφωνήσω σε αυτό.geopapa έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 10:09 amΓια να ειμαστε δίκαιοι και οι ιδιωτικές δεν τα πήγαν πολύ καλύτερα στην φετινη pandemic black fridaythanasis00 έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 12:58 amΚαταλαβαίνω το κατάστημα ότι μπαίνει μέσα, αλλά πραγματικά το πάθημα πρέπει να γίνεται μάθημα, και να μη ξαναεμπιστευτούμε την ΕΛΤΑ courier σε μέρες πίεσης.
Η προσωπική μου εμπειρία σε αυτήν την καραντίνα είναι διαφορετική.
Επειδή γενικά ψωνίζω από το ίντερνετ, είτε καραντίνας είτε όχι, σε αυτήν την καραντίνα και η speedex αλλά και η γενική ταχυδρομική ήταν άψογοι.
Ειδικά η speedex μου έφτασαν 3 παραγγελίες 4-5 εργάσιμες από την παραγγελία.
Η γενική ταχυδρομική, το ένα δέμα ήρθε με ιδιωτικό ταξί ενώ τα άλλα 2 δέματα εφόσον είδα ότι μπορεί να αργούσαν, πήρα τηλέφωνο και την ίδια ημέρα πήγα και το πήρα ο ίδιος. Αντίθετα τα ΕΛΤΑ courier δε σου δίνουν καν αυτή τη δυνατότητα. Το τηλέφωνό τους είναι μόνιμα κατεβασμένο. Μακάρι να μπορούσα να τους βρω τηλεφωνικά και ας πήγαινα να το έπαιρνα εγώ.
- geopapa
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 10:16 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia new Baby 06
- 2η Μηχανή:: Aeropress Go
- Μύλος:: Ascaso i2
- 2ος Μύλος:: Haanzhall χειρός
- Οι καφέδες μου:: Cup10 Monte Allegre
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Black Friday
Τωρα βγαινουμε λιγο offtopic αλλα το θεμα courier διαφέρει και αναλογα με το συγκεκριμένο καταστημα στην περιοχή σου. Ουσιαστικά είναι franschise οποτε παιζει ρολο η διεύθυνση του τοπικου καταστήματος. Με τα ελτα κουριερ προσωπικά πριν το συγκεκριμένο συμβαν είχα την καλύτερη εμπειρία και ενω οι άλλοι ήταν στο στυλ να αποφύγουμε να παμε να ερθει ο πελατης στο καταστημα (ακομα και κολλωντας χαρτάκια ενω ήμουν στο σπιτι) τα ελτα χωρις 2η κουβεντα τα εφερναν σπιτι. Τωρα όντως υπήρξε "εμφραγμα"..lio14 έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 11:53 amΔε θα συμφωνήσω σε αυτό.geopapa έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 10:09 amΓια να ειμαστε δίκαιοι και οι ιδιωτικές δεν τα πήγαν πολύ καλύτερα στην φετινη pandemic black fridaythanasis00 έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 12:58 amΚαταλαβαίνω το κατάστημα ότι μπαίνει μέσα, αλλά πραγματικά το πάθημα πρέπει να γίνεται μάθημα, και να μη ξαναεμπιστευτούμε την ΕΛΤΑ courier σε μέρες πίεσης.
Η προσωπική μου εμπειρία σε αυτήν την καραντίνα είναι διαφορετική.
Επειδή γενικά ψωνίζω από το ίντερνετ, είτε καραντίνας είτε όχι, σε αυτήν την καραντίνα και η speedex αλλά και η γενική ταχυδρομική ήταν άψογοι.
Ειδικά η speedex μου έφτασαν 3 παραγγελίες 4-5 εργάσιμες από την παραγγελία.
Η γενική ταχυδρομική, το ένα δέμα ήρθε με ιδιωτικό ταξί ενώ τα άλλα 2 δέματα εφόσον είδα ότι μπορεί να αργούσαν, πήρα τηλέφωνο και την ίδια ημέρα πήγα και το πήρα ο ίδιος. Αντίθετα τα ΕΛΤΑ courier δε σου δίνουν καν αυτή τη δυνατότητα. Το τηλέφωνό τους είναι μόνιμα κατεβασμένο. Μακάρι να μπορούσα να τους βρω τηλεφωνικά και ας πήγαινα να το έπαιρνα εγώ.
Συμφωνώ με την πρόταση του Θοδωρή να υπάρχει επιλογή εταιρείας και συνεπώς επιλογή δωρεαν η οχι μεταφορικών.