Black Friday
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
- Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
- Μύλος:: Eureka Mignon
Re: Black Friday
Γνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..
- M.speciality
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2016 1:15 am
- Όνομα: Μιχάλης
- Μηχανή:: San Reno racer
- 2η Μηχανή:: Gina goat story
- Μύλος:: Mythos
- 2ος Μύλος:: Bunn G2
- Οι καφέδες μου:: Cup10
- Τοποθεσία: ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ
- Επικοινωνία:
Re: Black Friday
Δεν έχω επιλέξει την φθηνότερη ( όλες σχεδόν τον ίδιο τιμοκατάλογο έχουν.εκτος αν γνωρίζεις κάτι και θα μπορούσες να με βοηθήσεις να μειώσω το κοστολογιο)master1992g έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 12:57 pmΓνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..
Επέλεξα λοιπόν εκεινη την courier που εξυπηρετεί όλη την χώρα από 1-3 μέρες ακόμα και τις ποιο απομακρυσμένες περιοχές και που έρχεται και παραλαμβάνει από την πόρτα μου. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη εταιρεία courier, άλλωστε αυτό το διάστημα όλες οι εταιρείες έχουν τεράστιο πρόβλημα. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστω την courier άλλωστε έχω κινηθεί νομικά απέναντι της.
- todoornot
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2017 10:58 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Flair Pro 2
- Μύλος:: DF64, SSP cast burrs
- 2ος Μύλος:: Aergrind
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Black Friday
1. Ευθύνη με την έννοια να το είχε προβλέψει, νομίζω δεν έχει, αφού λειτουργεί τόσα χρόνια με αυτούς και τώρα δημιουργήθηκε πρόβλημα. Όλοι λίγο πολύ ελπίζαμε ότι με την εμπειρία της άνοιξης, τα κούριερ θα έχουν προετοιμαστεί καλύτερα. Δεν έγινε αλλά αυτό το είδαμε τώρα κι εξάλλου οι συνθήκες μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και ούτε είναι η μόνη εταιρεία με σοβαρά θέματα.
2. Ευθύνη με την έννοια ότι για οποιοδήποτε λόγο εσύ χωρίς ευθύνη σου, δεν παίρνεις τον φρέσκο που πλήρωσες, την ανέλαβε από χτες, αφού προσφέρει όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διπλασιασμό στις νέες παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία για αυτούς που επλήγησαν. Θα μπορούσε και να κάνει refund σε όλους, ok.
2. Ευθύνη με την έννοια ότι για οποιοδήποτε λόγο εσύ χωρίς ευθύνη σου, δεν παίρνεις τον φρέσκο που πλήρωσες, την ανέλαβε από χτες, αφού προσφέρει όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διπλασιασμό στις νέες παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία για αυτούς που επλήγησαν. Θα μπορούσε και να κάνει refund σε όλους, ok.
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
- Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
- Μύλος:: Eureka Mignon
Re: Black Friday
Δεν έκανα παραγγελία και δεν έχω να κερδίσω τίποτα, τον συλλογισμό μου εξέφρασα.Το ότι είναι με διαφορά η φθηνότερη και λιγότερο αξιόπιστη το αναφέρω επειδή είμαι και εγώ στον χώρο και δεν το λέω μόνο από προσωπική εμπειρία αλλά και από συνεργατών. Γνωρίζω eshop με 400παραγγελίες/μηνα που τους έχει δώσει προσφορά 1.90€ μεταφορικά με αντικαταβολή τα ΕΛΤΑ COURIER, ενώ το τρέχον συμβόλαιο του με άλλη courier ήταν 2€ μεταφορικά +1.70 € αντικαταβολη. Επίσης,δεν είναι τυχαίο που πολλοί στέλνουν με ΕΛΤΑ COURIER τις παραγγελίες που έχουν γίνει με πληρωμή με κάρτα ώστε να μην ρισκάρουν την πιθανότητα καθυστέρησης στην πληρωμή με αντικαταβολή και χάσουν παραγγελίες και αυτές που είναι με αντικαταβολή τις στέλνουν με acs,speedex,geniki κτλ.
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
- Όνομα: Θανάσης
- Μηχανή:: Bellezza Francesca
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Black Friday
todoornot έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 3:51 pm1. Ευθύνη με την έννοια να το είχε προβλέψει, νομίζω δεν έχει, αφού λειτουργεί τόσα χρόνια με αυτούς και τώρα δημιουργήθηκε πρόβλημα. Όλοι λίγο πολύ ελπίζαμε ότι με την εμπειρία της άνοιξης, τα κούριερ θα έχουν προετοιμαστεί καλύτερα. Δεν έγινε αλλά αυτό το είδαμε τώρα κι εξάλλου οι συνθήκες μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα. Και ούτε είναι η μόνη εταιρεία με σοβαρά θέματα.
2. Ευθύνη με την έννοια ότι για οποιοδήποτε λόγο εσύ χωρίς ευθύνη σου, δεν παίρνεις τον φρέσκο που πλήρωσες, την ανέλαβε από χτες, αφού προσφέρει όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση, διπλασιασμό στις νέες παραγγελίες μέχρι κάποια ημερομηνία για αυτούς που επλήγησαν. Θα μπορούσε και να κάνει refund σε όλους, ok.
Όλοι πρέπει να δείξουμε μια ανοχή λόγω των ημερών (και γιορτές, και black friday και covid), αλλά όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει το βάρος να το φάει όλο ο καταναλωτής, ειδικά στις περιπτώσεις που το αντικείμενο αγοράς είναι κάτι που φθείρεται με τον καιρό (δεν είναι δηλαδή μια ηλεκτρονική συσκευή που δε θα έχει θέμα να καθήσει και μήνες σε αναμονή), θα έπρεπε να μπορεί και το κατάστημα και ο πελάτης να πάρουν αποζημίωση. Το θέμα είναι ότι δεν έχει ξανακουστεί πελάτης να πάρει αποζημίωση από εταρεία ταχυμεταφορών, και είναι και πιο δύσκολη διαδικασία γιατί ο πελάτης πολλές φορές δεν έχει την επιλογή να διαλέξει την εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε είναι πιο λογικό να γίνει μήνυση από το κατάστημα προς την εταιρεία ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι υπάρχει η σύμβαση που δένει τα 2 μέρη.M.speciality έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 3:40 pmΔεν έχω επιλέξει την φθηνότερη ( όλες σχεδόν τον ίδιο τιμοκατάλογο έχουν.εκτος αν γνωρίζεις κάτι και θα μπορούσες να με βοηθήσεις να μειώσω το κοστολογιο)master1992g έγραψε: ↑Τρί Δεκ 22, 2020 12:57 pmΓνώμη μου είναι ότι το κατάστημα ευθύνεται 100% από την στιγμή που πουλάει ένα προϊόν σαν "φρέσκο" που εκ των προτέρων γνωρίζει την σημασια της γρήγορης παράδοσης και παρόλα αυτά επιλέγει την φθηνότερη με διαφορά courier με ότι αυτό συνεπάγεται..
Επέλεξα λοιπόν εκεινη την courier που εξυπηρετεί όλη την χώρα από 1-3 μέρες ακόμα και τις ποιο απομακρυσμένες περιοχές και που έρχεται και παραλαμβάνει από την πόρτα μου. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με την συγκεκριμένη εταιρεία courier, άλλωστε αυτό το διάστημα όλες οι εταιρείες έχουν τεράστιο πρόβλημα. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστω την courier άλλωστε έχω κινηθεί νομικά απέναντι της.
Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, ειδικά για άτομα που αγόρασαν με αντικαταβολή, δε θα έπρεπε να παραπονιούνται γιατί πολύ απλά μπορούν να αρνηθούν την αποδοχή της παραγγελίας, και δε ζημιώνονται καθόλου. Για τα άτομα όμως που πλήρωσαν από πριν με κάρτα/paypal, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη μέρινμα από την εταιρεία θεωρώ, γιατί είτε ο πελάτης θα παραλάβει "μπαγιάτικο" προϊόν και πρακτικά μπαίνει μέσα, είτε ζητάει τα λεφτά πίσω και αρνείται τη παραλαβή και μπαίνει το κατάστημα μέσα. Αλλά στη δεύτερη περίπτωση, η καταγγελία του καταστήματος προς την εταιρεία ταχυμεταφορών θα μπορούσε να σώσει τη ζημιά από το κατάστημα, και ο πελάτης θα είχε τα λεφτά του πίσω.
Καταλαβαίνω ότι είναι πρωτόγνωρες καταστάσεις, αλλά πρέπει να βρούμε μια ισορροπία για να είμαστε όλοι ΟΚ με το αποτέλεσμα.
Όσο για το σημείο 2 του φίλου παραπάνω, που το κατάστημα πρότεινε σε όσους δεν έλαβαν άμεσα τα πακέτα τους να τους ξαναδιπλασιάσει τη παραγγελία, σε προηγούμενο ποστ ανέφερα στο γιατί αυτό δεν είναι το ίδιο με το να είχαμε παραλάβει όλοι τη παραγγελία on time. Για παραγγελία στα ίδια λεφτά, εν τέλει καταλήγεις να πληρώσεις όσο θα πλήρωνες χωρίς τη black friday προσφορά, το οποίο σημαίνει ότι χάνεται πλήρως η προσφορά, δηλαδή ο λόγος που κάποιοι μπορεί να έκαναν τη παραγγελία. Δε θέλω να βγω ο άνθρωπος με τα περισσότερα παράπονα, αλλά όπως όλοι μας, τα λεφτά που δίνουμε τα δουλεύουμε, οπότε δε γίνεται να τα "πετάμε" επειδή μία εταιρεία courier δεν έκανε τη δουλειά της.
Άρα εν τέλει θεωρώ ότι όποιος θέλει να παραλάβει κομμένο καφέ (για μένα τουλάχιστον) 1+ μήνα μετά, και είναι οκ με αυτό, ας περιμένει, αλλιώς όποιος δε το δέχεται θα έπρεπε να μπορεί να πάρει τα χρήματά του πίσω (ή κάποια άλλη συμφωνία με το κατάστημα) και να μη δεχτεί τη παραγγελία. Και εν συνεχεία το κατάστημα να ζητήσει αποζημίωση από την courier, γιατί εκεί είναι η μοναδική, πραγματική ευθύνη για το πρόβλημα.
EDIT: να προσθέσω πάντως ότι προσωπικά, σε επικοινωνία με το κατάστημα, πήρα πολύ θετική ανταπόκριση για το συνολικό θέμα, και θέλω να συγχαρώ το cup10, που δείχνει ότι ενδιαφέρεται για να μην είναι δυσσαρεστημένος ο πελάτης, ακόμα και για με τη πρόθεση να βρεθεί μια λύση που να βολεύει και τον πελάτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanasis00 την Τρί Δεκ 22, 2020 6:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2020 5:38 pm
- Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
- Μύλος:: Eureka Mignon
Re: Black Friday
Συμφωνώ, δεν είναι μόνο το cup10 που θα προχωρήσει σε ανάλογη κινηση με την courier γιατι σχεδόν όλα έχουν το ιδιο πρόβλημα με κάποια couriee, και επ' ουδενί δεν πάει ολο το φταίξιμο στο cup10, αυτό που λέμε είναι ότι θα μπορούσε να προνοησει ότι σε αυτήν την περίοδο θα ήταν καλύτερο να επιλέξει μια άλλη κουριερ λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης του προϊόντος που εμπορεύεται. Ωστόσο. Κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, 9/10 θα κάναμε ότι και το cup10. Απλά τώρα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ των eshop-καταναλωτων-courier.
Edit: και εγω αν διαβασω καλη αντιμετώπιση προς τους πελάτες εννοειται πως θα παραγγείλω καθώς πρέπει ειδικά αυτές τις εποχές να στηρίζουμε ελληνικές επιχειρήσεις, και στο τέλος ίσως το παρών θέμα αποτελέσει διαφημιση για το κατάστημα και μελλοντικά βγει κερδισμένο
Edit: και εγω αν διαβασω καλη αντιμετώπιση προς τους πελάτες εννοειται πως θα παραγγείλω καθώς πρέπει ειδικά αυτές τις εποχές να στηρίζουμε ελληνικές επιχειρήσεις, και στο τέλος ίσως το παρών θέμα αποτελέσει διαφημιση για το κατάστημα και μελλοντικά βγει κερδισμένο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος master1992g την Τρί Δεκ 22, 2020 6:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- johnsin
- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2020 11:29 am
- Όνομα: Ιωάννης
- Μηχανή:: Lelit pl41em Anna
- Μύλος:: Cunill Tranquilo
- 2ος Μύλος:: Mignon Specialita
- Οι καφέδες μου:: Mokka,Cup 10,Taf,Round Cup,Tareso
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρητης
Re: Black Friday
Υπάρχει και αυτό το άρθρο δεν το εχω διαβάσει αλλά είναι σχετικό ρίξτε μια ματιά https://www.ethnos.gr/ellada/138429_loc ... es-koyrier
- brexei
- Δημοσιεύσεις: 435
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 23, 2018 10:46 am
- Όνομα: Αδάμ
- Μηχανή:: Lelit PL41em
- 2η Μηχανή:: V60 ceramic
- Μύλος:: Mahlkoenig Vario
- Οι καφέδες μου:: Δοκιμάζω...
- Τοποθεσία: Ηράκλειο
Re: Black Friday
Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ο Μιχάλης (cup10) για την καθυστέρηση ή την επιλογή της εταιρίας ταχυμεταφορών. Η ελτα κουριερ ήταν από τις ταχύτερες και πλέον εξυπηρετικές και με είχε εκπλήξει θετικά αρκετές φορές. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Και ο Μιχάλης είναι άψογος επαγγελματίας και πάντοτε κάνει το καλύτερο που μπορεί για τον πελάτη του.
Τον τελευταίο μήνα όμως δεν τα πάνε καθόλου καλά! Σήμερα μου είπαν ότι ένα δέμα μου που έχει κολλήσει 2 εβδομάδες στην Πάτρα και δεν ξεκινάει καν να έρθει Κρήτη είναι φυσιολογικό που παραμένει εκεί και να κάνω υπομονή κτλ κτλ και μου έκλεισαν και το τηλέφωνο!! Όλες οι εταιρείες είναι απαράδεκτες που δεν έχουν προσλάβει έξτρα προσωπικό ενώ ήξεραν τι θα συμβεί και το περίμεναν και είχαν χρόνο να δράσουν. Αλλά τις ενδιαφέρει μόνο το κέρδος!
Μιχάλη, μπορείς (και πρέπει) να ζητήσεις αποζημίωση από την εταιρία για κάθε καθυστερημένη παράδοση παραγγελίας. Υπάρχει και σχετική νομοθεσία που σε καλύπτει και τη βρίσκεις εύκολα με μια αναζήτηση.
Τον τελευταίο μήνα όμως δεν τα πάνε καθόλου καλά! Σήμερα μου είπαν ότι ένα δέμα μου που έχει κολλήσει 2 εβδομάδες στην Πάτρα και δεν ξεκινάει καν να έρθει Κρήτη είναι φυσιολογικό που παραμένει εκεί και να κάνω υπομονή κτλ κτλ και μου έκλεισαν και το τηλέφωνο!! Όλες οι εταιρείες είναι απαράδεκτες που δεν έχουν προσλάβει έξτρα προσωπικό ενώ ήξεραν τι θα συμβεί και το περίμεναν και είχαν χρόνο να δράσουν. Αλλά τις ενδιαφέρει μόνο το κέρδος!
Μιχάλη, μπορείς (και πρέπει) να ζητήσεις αποζημίωση από την εταιρία για κάθε καθυστερημένη παράδοση παραγγελίας. Υπάρχει και σχετική νομοθεσία που σε καλύπτει και τη βρίσκεις εύκολα με μια αναζήτηση.
- agpol07
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 05, 2019 12:05 am
- Όνομα: Άγγελος
- Μηχανή:: ECM Classika PID
- 2η Μηχανή:: Lelit PL41TEM Pid
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Black Friday
Ντάξει ρε σεις, πως κάνετε έτσι;
Ήρθαν σήμερα οι καφέδες..
Ούτε μήνα δεν έκαναν
Ήρθαν σήμερα οι καφέδες..
Ούτε μήνα δεν έκαναν
- agpol07
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 05, 2019 12:05 am
- Όνομα: Άγγελος
- Μηχανή:: ECM Classika PID
- 2η Μηχανή:: Lelit PL41TEM Pid
- Μύλος:: Niche Zero
Re: Black Friday
Εν τω μεταξύ μόλις έστειλαν ότι μπορείς να μην δεχθείς παραλαβή, να επιστρέψει η παραγγελία πίσω σε αυτούς και
1) ή να σου δώσουν τα λεφτά πίσω
2) ή να σου ξαναστείλουν την παραγγελία
3) ή να σου στείλουν παραγγελία ίσης αξίας
Το 1 το συζητούσα.
Τα άλλα 2, να πάει πίσω και να στείλουν νέα παραγγελία, ούτε καν. Θα έφτανε Πάσχα σίγουρα..
1) ή να σου δώσουν τα λεφτά πίσω
2) ή να σου ξαναστείλουν την παραγγελία
3) ή να σου στείλουν παραγγελία ίσης αξίας
Το 1 το συζητούσα.
Τα άλλα 2, να πάει πίσω και να στείλουν νέα παραγγελία, ούτε καν. Θα έφτανε Πάσχα σίγουρα..