Black Friday
- dasimo
- Δημοσιεύσεις: 198
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2020 6:13 pm
- Όνομα: Dimitris
- Μηχανή:: Bezzera BZ10
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby,Aerpress
- Μύλος:: Eurika Mignon
- 2ος Μύλος:: Gaggia MDF
- Οι καφέδες μου:: Mokka, TAF, Sapid, Cup10, Kudu
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Black Friday
Εώς και σήμερα 13.12 δέν έχω λάβει τον καφέ απο τα ΕΛΤΑ courier.......κανένας τρόπος επικοινωνίας μαζί τους και για εμένα η τελευταία φορά που παίρνω καφέ έτσι και όχι physically η απο μαγαζί που παραδίδει με ιδία μέσα στήν Αθήνα. Ξέρω οτι για πολλούς έχω άδικο αλλα η εμπειρία είναι τραυματική για να επαναληφθεί. Με δεδομένο οτι υπάρχουν μαγαζιά στήν Αθήνα που ψωνίζω και κάνουν εγγυημένα παράδοση την ίδια η την επόμενη ημέρα δεν έχω λόγο να ρισκάρω ακόμη και αν το προιόν τελικά είναι καλό. Το δέμα κλείνει 20 ημέρες στόν δρόμο, τον ήλιο την βροχή κατα συνέπεια γνώμη μου ελιναι οτι θα είναι άχρηστο.
- edifis
- Δημοσιεύσεις: 80
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2020 1:52 pm
- Όνομα: Κοσμάς
- Μηχανή:: Lelit MaraX
- 2η Μηχανή:: Nespresso
- Μύλος:: Niche Zero
- Οι καφέδες μου:: σε αναζήτηση...
Re: Black Friday
Προφανώς είναι συσκευασίες του κιλού, έτσι?christos.k έγραψε: ↑Παρ Δεκ 11, 2020 9:28 pmΕμένα έφθασαν Τετάρτη 9/12. Υποψιάζομαι λόγω μεγάλου μεγέθους το προώθησαν γρηγορότερα.
Ευχαριστώ Μιχάλη.
Καλές γιορτές σε όλους.
- christos.k
- Δημοσιεύσεις: 231
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
- Όνομα: Χρηστος
- Μηχανή:: Lelit Mara X
- Μύλος:: Mignon Specialita
- 2ος Μύλος:: Compak K3
- Οι καφέδες μου:: Nine grams, Handpickers, Blend 65
- Τοποθεσία: Νεο Φαληρο
Re: Black Friday
Είναι συσκευασίες 250gr.
Απλά είναι 16 τεμάχια
Απλά είναι 16 τεμάχια
- supperclub
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 12, 2014 3:39 pm
- Όνομα: Panos
- Μηχανή:: Rocket R60V
- Μύλος:: HG-ONE 83mm
- Οι καφέδες μου:: Ethiopia Yirgacheffe
- Τοποθεσία: Athens
Re: Black Friday
Μια από τα ίδια και εμένα . Το θέμα είναι ότι εάν δεν αλλάξει κάτι μέχρι τέλους του μήνα σε κάποιον θα πρέπει να πέσουν και οι ευθύνες . Ίσως και εγώ παρεξηγηθώ γι αυτό που λέω αλλά εγώ δεν πρόκειται να πάρω τηλέφωνο την μεταφορική , πρώτων επειδή δεν θα τους βρω και δεύτερο επειδή έχω δεύτερο ρόλο με την μεταφορική σαν αποδέκτης .
-
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2018 12:55 pm
- Όνομα: Αναστασια
- Μηχανή:: Silvia V3 mod
- 2η Μηχανή:: La Pavoni Pro
- Μύλος:: Compak k10
- 2ος Μύλος:: Niche Zero
- Οι καφέδες μου:: φρέσκοι και λάιτ
- Τοποθεσία: Τήνος
Re: Black Friday
Είναι μεγάλο πρόβλημα. Κακώς οι μεταφορικές δεν πήραν έξτρα προσωπικό με τόσο μεγάλο φόρτο εργασιας. Θεωρώ ότι μετά τα Χριστούγεννα θα επανέλθουν οι χρόνοι παραλαβής στα γνωστά. Και το δικό μου κολλημένο δείχνει στην Αθήνα. Έχω στείλει κι εγώ πακέτο και μάλιστα νωρίτερα από την αποστολή του μιχαλη, εκτός Αθηνών, και ακόμα δείχνει στην αποθήκη στην Αθήνα. Μου φαίνεται παράλογο να αποδώσω ευθύνες στον αποστολέα και όχι στον παροχο της υπηρεσίας αποστολής αφού, Αποδεδειγμένα, το πακέτο έφυγε στην ώρα του και άλλος ευθύνεται για την καθυστέρηση. Προσωπικά σκοπεύω να στείλω παράπονο στα ΕΛΤΑ κουριερ.
- dasimo
- Δημοσιεύσεις: 198
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2020 6:13 pm
- Όνομα: Dimitris
- Μηχανή:: Bezzera BZ10
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby,Aerpress
- Μύλος:: Eurika Mignon
- 2ος Μύλος:: Gaggia MDF
- Οι καφέδες μου:: Mokka, TAF, Sapid, Cup10, Kudu
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Black Friday
Σε κάθε περίπτωση αυτό πυ συμβαίνει είναι παράλογο και βεβαια καμμία ευθύνη δεν φέρει το cup10, αλλα οταν (πλεον αν) θα έρθουν θα αδικηθεί το μαγαζί , καθώς η ποιότητα θα είναι σίγουρα αλλιωμένη. Δεν ξέρω αν μπορέσει ποτέ να αποκατασταθεί η φήμη πλεόν του συγκεκριμένου courrier.
- geopapa
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 10:16 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia new Baby 06
- 2η Μηχανή:: Aeropress Go
- Μύλος:: Ascaso i2
- 2ος Μύλος:: Haanzhall χειρός
- Οι καφέδες μου:: Cup10 Monte Allegre
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Black Friday
Εμένα είναι προς παράδοση σήμερα. Θα δείξει, είμαι απο τους αισιόδοξους γιατι οταν έφυγε πρεπει να ήταν φρεσκοψημένος. Τώρα σχετικά με τις συνθήκες αποθήκευσης τι να πω. Κανείς δεν τις ξέρει και σε νορμάλ περιπτώσεις όχι μονο τωρα. Δεν θα ανοιξω καποιο σακουλάκι τώρα αφού έχω άλλο καφε, οπότε λέω να εφαρμόσω την μέθοδο της καταψυξης του James Hoffman σε όλο το πακέτο.
Re: Black Friday
Εγώ παρέλαβα χθες το απόγευμα από 27/11..
Δυστυχώς ο καφές έχει αρχίσει να μπαγιατέυει,ελάχιστη μυρωδιά όταν άνοιξα το ένα σακουλάκι..
Λυπάμαι,αλλά ευθύνη έχει και ο πωλητής γιατί όπως παρακολουθώ δεν ασχολήθηκε καν με όλη αυτή την ανεπίτρεπτη καθυστέρηση....
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί μόνο ο πελάτης να είναι ο ζημιωμένος..
Δυστυχώς ο καφές έχει αρχίσει να μπαγιατέυει,ελάχιστη μυρωδιά όταν άνοιξα το ένα σακουλάκι..
Λυπάμαι,αλλά ευθύνη έχει και ο πωλητής γιατί όπως παρακολουθώ δεν ασχολήθηκε καν με όλη αυτή την ανεπίτρεπτη καθυστέρηση....
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί μόνο ο πελάτης να είναι ο ζημιωμένος..
-
- Δημοσιεύσεις: 684
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 27, 2016 2:21 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: Decent DE1XL
- Μύλος:: Ek43s
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Black Friday
Οπως λέει και ο Hoffman στο βιντεο του , το να βάλεις στην καταψυξη εναν καφέ που ειναι ήδη μπαγιάτικος ,δεν θα βοηθήσει παρα στο να μην μπαγιατέψει εντελώς (αν ειναι π.χ. 1 μηνα).Η συγκεκριμένη μέθοδος προτείνεται κυρίως για κατάψυξη οσο ο καφές είναι πολύ φρέσκος-ιδανικά σε φάση degassing.
- geopapa
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 10:16 am
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia new Baby 06
- 2η Μηχανή:: Aeropress Go
- Μύλος:: Ascaso i2
- 2ος Μύλος:: Haanzhall χειρός
- Οι καφέδες μου:: Cup10 Monte Allegre
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Black Friday
Ψήσιμο 30/11 δεν νομιζω οτι ειναι και μπαγιατικος ο καφες ρε παιδια.. Τουλάχιστον στην περιπτωση μου το πακετο μοσχοβόλαγε πριν ανοιξω την εξωτερική συνολική συσκευασία. Καταλαβαίνω οτι ανάλογα με την διαδρομή και τις συνθήκες συντήρησης αυτό μπορει να διαφέρει αλλά καλό είναι να μην υπερβάλλουμε. Ο πωλητής για μένα δεν εχει καμμία ευθύνη, ήδη πούλησε σε τιμή κόστους σχεδόν αν λαβουμε υπόψιν και τα μεταφορικά που για τα μέλη είναι δωρεάν.Yiannis13 έγραψε: ↑Τετ Δεκ 16, 2020 9:50 amΕγώ παρέλαβα χθες το απόγευμα από 27/11..
Δυστυχώς ο καφές έχει αρχίσει να μπαγιατέυει,ελάχιστη μυρωδιά όταν άνοιξα το ένα σακουλάκι..
Λυπάμαι,αλλά ευθύνη έχει και ο πωλητής γιατί όπως παρακολουθώ δεν ασχολήθηκε καν με όλη αυτή την ανεπίτρεπτη καθυστέρηση....
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί μόνο ο πελάτης να είναι ο ζημιωμένος..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geopapa την Τετ Δεκ 16, 2020 11:45 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.