Παραγγελία Δευτέρα βράδυ, αυτόματη απάντηση με email.
Επειδή θα ήθελα να ξέρω πότε θα παραλάβω, και δεν είχα καμία ειδοποίηση μέχρι Τετάρτη πρωί (το status της παραγγελίας ήταν ακόμη pending), έστειλα email - απάντηση καμία
Το ίδιο και Πέμπτη πρωί - απάντηση επίσης καμία
Τελικά Πέμπτη μεσημέρι παρέλαβα, και παίρνοντας το tracking number από τη συσκευασία, είδα ότι η αποστολή έγινε την Τρίτη, μία μέρα μετά την παραγγελία
Εν τω μεταξύ και σήμερα, Παρασκευή, μία μέρα μετά την παραλαβή το Status της παραγγελίας είναι ακόμη pending!!
Ανέτρεξα στο παρόν thread και είδα το παρακάτω
Αν όντως ισχύει και είναι ο κανόνας, βάλτε το κάπου στο site ή στην αυτόματη απάντηση με την επισήμανση ότι δεν πρόκειται να ακολουθήσει κάποιο άλλο email ή ειδοποίηση (και ότι δεν απαντάτε σε emails??) ώστε ο καθένας να το ξέρει.M.speciality έγραψε: ↑Κυρ Φεβ 24, 2019 4:20 pmΔεν είναι θέμα της σελίδας!! Είναι θέμα περιορισμένου δικού μου χρόνου!!! Παντός οι αποστολές γίνονται κανονικά σύμφωνα με το προγραμα: καβουρδιζω κάθε Δευτέρα και Πέμπτη συσκευάζονται 24 ώρες μετά δλδ Τρίτη και Παρασκευή και παραδίδονται ( Τρίτη και Παρασκευή) στην courier!! Στην περίπτωση που δεν προλάβω να ενημερώσω το σύστημα μπορείτε να μου τηλεφωνείτε την επόμενη εργάσιμη να σας δίνω τις απαραίτητες πληροφορίες !!!
Αν κάποιος ξέρει ότι αυτή είναι η διαδικασία, μπορεί να την αγνοεί και να είναι ικανοποιημένος, αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να το ξέρει κάπως.
Κάποια πράγματα στις ηλεκτρονικές παραγγελίας είναι standards (αυτόματο confirmation παραγγελίας και μετά 2ο email ειδοποίησης αποστολής της παραγγελίας-συνήθως με tracking number, απάντηση σε emails). Σε διαφορετική περίπτωση, δίνεται η εντύπωση ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τον πελάτη
Μπορεί η παραγγελία να έφτασε κανονικά αλλά αυτό δεν αναιρεί τη συνολική εντύπωση από την εμπειρία αγοράς, η οποία δεν ήταν και η καλύτερη.
Σχόλιο για τους καφέδες δεν έχω αφού δεν τους έχω δοκιμάσει ακόμη
ΥΓ: όλα τα παραπάνω τα λέω καλοπροαίρετα