Προτάσεις βελτίωσης του cup10.gr

giorgos.b
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 08, 2019 2:49 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Bezzera Unica PID
Μύλος:: Niche Zero
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Προτάσεις βελτίωσης του cup10.gr

Δημοσίευση από giorgos.b » Παρ Φεβ 28, 2020 9:46 am

Πρώτη παραγγελία και για μένα, κανονικά πήρα το κουπόνι δωρεάν μεταφορικών μία μέρα μετά την εγγραφή.

Παραγγελία Δευτέρα βράδυ, αυτόματη απάντηση με email.
Επειδή θα ήθελα να ξέρω πότε θα παραλάβω, και δεν είχα καμία ειδοποίηση μέχρι Τετάρτη πρωί (το status της παραγγελίας ήταν ακόμη pending), έστειλα email - απάντηση καμία
Το ίδιο και Πέμπτη πρωί - απάντηση επίσης καμία

Τελικά Πέμπτη μεσημέρι παρέλαβα, και παίρνοντας το tracking number από τη συσκευασία, είδα ότι η αποστολή έγινε την Τρίτη, μία μέρα μετά την παραγγελία

Εν τω μεταξύ και σήμερα, Παρασκευή, μία μέρα μετά την παραλαβή το Status της παραγγελίας είναι ακόμη pending!!

Ανέτρεξα στο παρόν thread και είδα το παρακάτω
M.speciality έγραψε:
Κυρ Φεβ 24, 2019 4:20 pm
Δεν είναι θέμα της σελίδας!! Είναι θέμα περιορισμένου δικού μου χρόνου!!! Παντός οι αποστολές γίνονται κανονικά σύμφωνα με το προγραμα: καβουρδιζω κάθε Δευτέρα και Πέμπτη συσκευάζονται 24 ώρες μετά δλδ Τρίτη και Παρασκευή και παραδίδονται ( Τρίτη και Παρασκευή) στην courier!! Στην περίπτωση που δεν προλάβω να ενημερώσω το σύστημα μπορείτε να μου τηλεφωνείτε την επόμενη εργάσιμη να σας δίνω τις απαραίτητες πληροφορίες !!!
Αν όντως ισχύει και είναι ο κανόνας, βάλτε το κάπου στο site ή στην αυτόματη απάντηση με την επισήμανση ότι δεν πρόκειται να ακολουθήσει κάποιο άλλο email ή ειδοποίηση (και ότι δεν απαντάτε σε emails??) ώστε ο καθένας να το ξέρει.
Αν κάποιος ξέρει ότι αυτή είναι η διαδικασία, μπορεί να την αγνοεί και να είναι ικανοποιημένος, αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να το ξέρει κάπως.

Κάποια πράγματα στις ηλεκτρονικές παραγγελίας είναι standards (αυτόματο confirmation παραγγελίας και μετά 2ο email ειδοποίησης αποστολής της παραγγελίας-συνήθως με tracking number, απάντηση σε emails). Σε διαφορετική περίπτωση, δίνεται η εντύπωση ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τον πελάτη

Μπορεί η παραγγελία να έφτασε κανονικά αλλά αυτό δεν αναιρεί τη συνολική εντύπωση από την εμπειρία αγοράς, η οποία δεν ήταν και η καλύτερη.

Σχόλιο για τους καφέδες δεν έχω αφού δεν τους έχω δοκιμάσει ακόμη

ΥΓ: όλα τα παραπάνω τα λέω καλοπροαίρετα

Άβαταρ μέλους
M.speciality
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2016 1:15 am
Όνομα: Μιχάλης
Μηχανή:: San Reno racer
2η Μηχανή:: Gina goat story
Μύλος:: Mythos
2ος Μύλος:: Bunn G2
Οι καφέδες μου:: Cup10
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ
Επικοινωνία:

Re: Προτάσεις βελτίωσης του cup10.gr

Δημοσίευση από M.speciality » Κυρ Μαρ 01, 2020 8:50 am

Όπως ενημέρωσα και στο mail είχα τροχαίο ατύχημα γιαυτο και δεν απάντησε στα mail !!! Συνήθως απαντάω με συνέπεια, πόλεις φορές και Σαββατοκύριακο και αργίες!!! Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και την προτίμηση σας!!
ECD6940D-215D-4EC9-AC62-5011ED12FDBF.jpeg
BEC6BB73-B916-4DAA-ACC6-6E018F28C9A8.jpeg
DF5A3830-FE82-4A27-B78B-9D2BE18AF941.jpeg

Άβαταρ μέλους
Gespresso
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Παρ Μάιος 27, 2016 9:39 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Rancilio Silvia V5
2η Μηχανή:: Hario V60
Μύλος:: Mignon Specialita
2ος Μύλος:: Graef cm800
Οι καφέδες μου:: Όλοι και από λίγο!

Re: Προτάσεις βελτίωσης του cup10.gr

Δημοσίευση από Gespresso » Δευ Μαρ 02, 2020 9:29 am

Καλή ευκολία!

Απάντηση