Δημοσίευση
από Gespresso » Παρ Ιουν 07, 2019 8:13 pm
Παρήγγειλα και εγώ για πρώτη φορά από το cup10. Περίμενα να μου αποσταλεί με mail ο αριθμός αποστολής (tracking number), που δεν έγινε. Σε επικοινωνία με το κατάστημα, μίλησα με τον ίδιο τον Μιχάλη (με κάλεσε ο ίδιος) και είδα συνέπεια και εξυπηρέτηση.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια, ας την πω, τυποποιημένη διαδικασία στα ηλεκτρονικά καταστήματα: παραγγελία, επιβεβαίωση, ενημέρωση αποστολής με tracking number, παραλαβή. Σε αυτή είμαστε όλοι "μαθημενοι". Ωστόσο, εφόσον το cup10 είναι συνεπές σε ότι υπόσχεται (ψήσιμο καφέ 2 φορές την εβδομάδα και αμέσως αποστολή παραγγελίας) τότε δεν με ενοχλεί να μην έχω tracking number.
Το καλύτερο για το τέλος : δεν θυμάμαι να έχω ξανά-αγοράσει πιο φρέσκο καφέ! 3 Ιουνίου ψήσιμο 6 Ιουνίου παραλαβή! Δεν τον λυπήθηκα. Καθάρισα τον μύλο και βουρ στον πατσά, εεεε στον καφέ ήθελα να πω!