-
Batman
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 04, 2016 6:03 pm
- Όνομα: Κωνσταντίνος
- Μηχανή:: Cimbali M21 Junior
- 2η Μηχανή:: Aeropress κ V60
- Μύλος:: tAlΩs by Woodsman
- 2ος Μύλος:: Mazzer Major κ sj
- Τοποθεσία: Άγιος Νικόλαος,Κρήτη
Δημοσίευση
από Batman » Πέμ Δεκ 10, 2020 9:28 am
mplevris έγραψε: ↑Πέμ Δεκ 10, 2020 9:17 am
Εγώ λέω να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία στα ΕΛΤΑ γιατί αυτό που συμβαίνει είναι απλά απαράδεκτο
27/11 φορτώθηκε και ο δικός μου σε κάποιο μεταφορικό μέσο και έκτοτε αγνοείται η τύχη του
Είπαμε ότι έχουν φόρτο εργασίας αλλά αυτό πάει πολύ για κούριερ
Αν και εκτιμω αφανταστα και ειναι αψογοι εδω στο τοπικο υποκαταστημα elta courier, αυτη τη φορα τα κεντρικα στην Αθηνα το παραγ@μης@ν...!
Κριμα γιατι αυτη τη φορα οι περισσοτεροι με την προσφορα που εβγαλε ο Μιχαλης φορτωσαν την παραγγελια και τωρα θα πανε χαμενα και ο καφες και τα λεφτα που εδωσαν...
Αν δε,ειναι με αντικαταβολη επιφυλασσομαι αν θα πληρωσει κανεις και την ζημια θα την υποστει η cup10 χωρις να φταιει.
-
evaskal
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2014 10:59 am
- Όνομα: Βαγγέλης
- Μηχανή:: Expobar Brewtus IV-R
- 2η Μηχανή:: Saeco 8325
- Μύλος:: Compak K10 Conic
- 2ος Μύλος:: Mazzer Super Jolly E
- Οι καφέδες μου:: Assado, Mokka, Τaf, Cup10 και μπαγιάτικο
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο Κρήτης
Δημοσίευση
από evaskal » Πέμ Δεκ 10, 2020 9:28 am
Νομίζω ότι συμφωνώ κι εγώ στην καταγγελία. Πως γίνεται όμως? Και που θα απευθυνθούμε? Συνήθως αυτά γίνονται πρώτα με αποστολή εξόδικου. Εμένα έχει φορτωθεί από 20/11! Σε τελική ανάλυση εφόσον πήγαινε για ολική κατάρρευση το σύστημα ας πάγωσαν τις παραλαβές μέχρι να αποσυμφοριθεί το Κ.Δ.
-
stasta
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 18, 2017 11:50 am
- Όνομα: Σταύρος
- Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από stasta » Πέμ Δεκ 10, 2020 9:50 am
Και εμένα καμιά κίνηση από το Κ.Δ.Αττικής από 27/11.Κρίμα που δεν θα καταφέρουμε να απολαύσουμε αυτόν τον καφέ στα καλύτερα του αφού θα παραλάβουμε στις 20+ μέρες.Και εγώ πήγα στο γειτονικό μου κατάστημα 2 φορές και πήρα 250ρια με την ελπίδα οτι θα έρθει αυτός,αλλά όλα δείχνουν ότι πάμε από βδομάδα και βλέπουμε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
stasta την Πέμ Δεκ 10, 2020 9:57 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
lio14
- Δημοσιεύσεις: 660
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 10:06 pm
- Όνομα: Λεονάρδος
- Μηχανή:: Expobar Brewtus LEVA
- 2η Μηχανή:: Illy Francis X3
- Μύλος:: Quamar M80E
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2
- Οι καφέδες μου:: Αιθιοπιάρες
- Τοποθεσία: Δροσιά
Δημοσίευση
από lio14 » Πέμ Δεκ 10, 2020 9:54 am
Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε τέτοιες περιπτώσεις την πληρώνουν οι επαγγελματίες. Κι εγώ παρήγγειλα απο αλλού.
Δε με πειράζει τόσο που άργησαν. Αλλά ας είχα τουλάχιστον τη δυνατότητα , όπως γίνεται σε όλες τις άλλες courier . να μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους και να πάω να τα πάρω εγω ο ίδιος απο το κατάστημα courier.
Δυστυχώς όμως οι συγκεκριμένοι έχουν μόνιμα το τηλέφωνο κατεβασμένο.
Το ίδιο έκανα και με speedex, γενική ταχυδρομική αλλά και με acs.
Το συγκεκριμένο πράγμα με τα ΕΛΤΑ, πάει πολύ...
-
todoornot
- Δημοσιεύσεις: 337
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 27, 2017 10:58 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Flair Pro 2
- Μύλος:: DF64, SSP cast burrs
- 2ος Μύλος:: Aergrind
- Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από todoornot » Παρ Δεκ 11, 2020 9:26 pm
Προσωπική εννοείται σκέψη: Κι εγώ έχω παραγγείλει από αλλού και σχολίασα σχετικά - πιο πολύ γιατί ήταν η "σειρά" (εναλλάσσω τους αγαπημένους μου καφέδες από μερικούς roaster) - και μάλιστα επειδή φοβήθηκα την υπερβολική καθυστέρηση από τη μία πηγή, τώρα έχω βρεθεί φορτωμένος αλλά ΟΚ παίζει και κατάψυξη. Από την άλλη νομίζω ότι το cup10 έχει φερθεί καλά επανειλημμένα, σε δύσκολες καταστάσεις, οπότε προσωπικά σκέφτομαι να ανταποδώσω εν μέρει. Εν μέρει κυρίως, γιατί δεν θα κάνω καμία χάρη - θα πάρω έναν από τους αγαπημένους μου και ποντάρω απλά να μου βγει ο δύσκολος αυτή την περίοδο προγραμματισμός. Εξάλλου οι 20+ μέρες είναι peak, για τους μονοποικιλιακούς τουλάχιστον, ενώ θα επιστρατευτεί και η κατάψυξη. Ελπίζω μόνο να μην πάει πολύ πάνω από το 20μερο τελικά η παράδοση - αναμένω με αγωνία να δω πώς θα πάει για τους φίλους που περιμένουν.
Disclaimer: Δεν έχω καμία σχέση. Αν και πελάτης (όχι αποκλειστικά) εδώ και 3 χρόνια, δεν έχω μιλήσει καν στο τηλέφωνο.
-
Edstah
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2016 8:43 pm
- Όνομα: Μάνος
- Μηχανή:: Gaggia New Baby
- Μύλος:: Fiorenzato F4 Eco
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2
- Οι καφέδες μου:: Roasters Kolektiva,Cup10,Round Cup,Zebu
Δημοσίευση
από Edstah » Σάβ Δεκ 12, 2020 1:20 am
Παρελαβα σημερα την παραγγελια που φορτωθηκε στις 23/11. Αυτη τη φορα, σε αντιθεση με το προηγουμενο λοκνταουν, δεν ζητησα καν tracking number για να μην σπαταλησω φαια ουσια με τα βρωμοελτα. Δεν ειναι δα οτι μπορω με τον οποιοδηποτε τροπο να επισπευσω την παραδοση, οποτε yolo για να μην σπαω τα νευρα μου.
-
evaskal
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2014 10:59 am
- Όνομα: Βαγγέλης
- Μηχανή:: Expobar Brewtus IV-R
- 2η Μηχανή:: Saeco 8325
- Μύλος:: Compak K10 Conic
- 2ος Μύλος:: Mazzer Super Jolly E
- Οι καφέδες μου:: Assado, Mokka, Τaf, Cup10 και μπαγιάτικο
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο Κρήτης
Δημοσίευση
από evaskal » Σάβ Δεκ 12, 2020 10:20 am
Άρα μιλάμε για μέσο όρο παράδοσης 20 ημερών
-
Alexandros
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2020 12:23 am
- Όνομα: Αλέξανδρος
- Μηχανή:: Lelit Glenda
- Μύλος:: Niche Zero
- 2ος Μύλος:: ProBarista G-IOTA
Δημοσίευση
από Alexandros » Σάβ Δεκ 12, 2020 1:39 pm
Καλησπέρα σε όλους,
μήπως καλύτερα να ανοιχτεί ένα ξεχωριστό thread για τα όποια παράπονα/σχόλια για τις υπηρεσίες courier, που είναι γενικό πρόβλημα;
Κρίμα να χαλάμε το thread του ανθρώπου, αλλά και για τα μέλη που ενδιαφέρονται να μάθουν πληροφορίες για το συγκεκριμένο κατάστημα και πρέπει να τις "ψαρέψουν" ανάμεσα από τα σχόλια για τα courier.
-
edifis
- Δημοσιεύσεις: 80
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2020 1:52 pm
- Όνομα: Κοσμάς
- Μηχανή:: Lelit MaraX
- 2η Μηχανή:: Nespresso
- Μύλος:: Niche Zero
- Οι καφέδες μου:: σε αναζήτηση...
Δημοσίευση
από edifis » Κυρ Δεκ 13, 2020 4:31 pm
Δοκίμασα το speciality blend σήμερα. Απίστευτο! Ό,τι καλύτερο έχω πιει μέχρι τώρα - στη σύντομη home made εσπρέσο καριέρα μου
Εύγε Μιχάλη!!
-
Yiannis13
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 29, 2017 6:49 pm
Δημοσίευση
από Yiannis13 » Κυρ Δεκ 13, 2020 7:06 pm
Καλησπέρα ,
Το ότι θα παραλάβουμε τον καφέ τουλάχιστον 3βδομαδες μετά είναι φίλε μου ουσιαστικό πρόβλημα...
Alexandros έγραψε: ↑Σάβ Δεκ 12, 2020 1:39 pm
Καλησπέρα σε όλους,
μήπως καλύτερα να ανοιχτεί ένα ξεχωριστό thread για τα όποια παράπονα/σχόλια για τις υπηρεσίες courier, που είναι γενικό πρόβλημα;
Κρίμα να χαλάμε το thread του ανθρώπου, αλλά και για τα μέλη που ενδιαφέρονται να μάθουν πληροφορίες για το συγκεκριμένο κατάστημα και πρέπει να τις "ψαρέψουν" ανάμεσα από τα σχόλια για τα courier.