Σελίδα 2 από 3

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 12:02 pm
από nikosdeb
Μπορει να εχω χαμηλη ικανοτητα αντιληψης, αλλα την περιληψη των ανωτερω λεγομενων σας ξερετε πως την ερμηνεύω?

Οτι ακομα και τωρα, μαλλον εσκεμμενα, δεν μπορειτε να αποδεχτειτε οτι η περιπτωση των πραξεων σας δεν ειναι απλα ενας απογοητευμενος πελατης απο μια κακη εξυπηρετηση αλλά εκνομη πρακτικη της εταιριας σας επι σειρα ετων σε εκατονταδες πελατες.
Ταυτοχρονα δεν παραδεχεστε ρητως την εγγυηση 2 ετων, αντ'αυτου παιζετε με τις λεξεις και εμμέσως απειλειτε οτι αν βρειτε κοκκο αλατιου μπορειτε να "κοψετε" την εγγυηση λογω κακης χρησης.
Εκει δε που αναφερετε ότι καλύπτετε βλαβες με προσωπικο και εταιρικο κοστος, να πω οτι γινεται με το αζημιωτο, καθως η εταιρια σας ειναι ισως η ακριβοτερη στην ευρωπη, πολλες φορες με σχεδον το διπλασιο κοστος συσκευων.
Απο ολα αυτα που συνεβησαν σε εμενα αλλά υποθετω και σε πολλους αλλους πελατες σας, δεν ζητησατε ενα συγγνώμη ουτε εδω ουτε στα προσωπικα μας mail παρα μονο οτι λυπαστε. Εμεις να δειτε ποσο λυπουμαστε οταν καποιοι ξοδευουμε 1000-2000 και 5++ χιλιαδες ευρω για εξοπλισμο απο το καταστημα σας, καθως και καταθετουμε μηνιαιο "ενοικιο" στους καφεδες μας απο την ετερη σας εταιρια και το μονο που λαμβανουμε ειναι ειρωνικο γελωτα στο τηλεφωνικο σας κεντρο σε περιπτωση προβληματος που ειστε υποχρεωμενοι να λυσετε.
Οταν ηθικολογειτε και αναφερεστε σε ανθρωπιά πρεπει να κανετε σκληρη αυτοκριτικη για την σταση, τις ενεργειες και τις παραληψεις σας.


Ζηταμε μονο τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Σας ευχαριστω πολυ.

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 12:33 pm
από barista.gr
Nikosdeb

Το μόνο που δεν θεωρώ ότι υπαινίχθηκα κάπου είναι ότι έχετε χαμηλή αντίληψη, δεν νομίζω να έγραψα ούτε να υπονόησα κάτι τέτοιο.

Δεν έχουμε πράξει τίποτα που να ήταν έκνομη ενέργεια, κάθε ελλατωματικο ανταλλακτικο ολα αυτά τα χρονιά ακόμη και στο δεύτερο έτος μετά την αγορά μηχανής ή μύλου αντικαταστάθηκε χωρίς καμία χρέωση.

Έχουμε αρνηθεί επισκευή εντος εγγύησης μόνο όταν κρίναμε ότι η βλάβη ήταν από κακή χρήση αλλά και αυτό πάλι σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις.

Δεν απειλησα καθόλου ότι ψάχνουμε να βρούμε κόκκο αλατιού, έθεσα μια πραγματικότητα. Όπως και να έχει δεν μπήκαμε ποτε σε τέτοιες διαδικασίες, είμαστε 12 χρονιά εταιρεία και έχουμε κάνει πράξει περαν των συμβατικών μας υποχρεώσεων στο συγκεκριμένο κομμάτι άπειρες φορές.

Όσον αφορά την αναφορά σας στο τιμολογιακό μας κομμάτι θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μας αναφέρετε παραδείγματα (ίσως σε άλλο topic) στα οποία η καθαρή αξία μιας μηχανής σε εμάς είναι σε διπλάσια τιμή από κάπου άλλου.

Ακόμη και να μην είναι διπλάσια τιμή και πάλι παρακαλώ να μας υποδείξετε παραδείγματα, αν μη τι αλλω θα βοηθαγε σίγουρα το φόρουμ.

Αναφέρεστε σε ειρωνικό γέλιο από μέρος της υπαλλήλου, εάν όντως συνέβη σας ζητάω συγνώμη, θα το διαχειριστώ σίγουρα.

Μου αναφέρετε ότι δεν πρέπει απλά να λυπάμαι αλλά να ζητήσω συγνώμη για αυτό που σας συνέβη, θα ήθελα να πω ότι όλο αυτό το συμβάν έμεινε στην επικοινωνία σας με την υπάλληλο, ποτε δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία για να μας κρίνετε.

Η λάθος επικοινωνία από μεριάς μας σας εκνεύρισε και έμεινε το θέμα σε επικοινωνιακό επίπεδο.

Αν κρίνετε ότι έχετε ολοκληρωμένη εμπειρία και ότι έχετε βγάλει πλήρως συμπέρασμα και δίκαια έχετε αποφασίσει ότι δεν σας καλύψαμε τότε οφείλω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ.

Με εκτίμηση

Βασιλης Ταρταρης

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 12:35 pm
από PaNoSS
Συμφωνώ κ επαυξάνω με τον Νίκο. :oneup:
Τα είπες εξαίρετα φίλε.

Υ.Γ.
Πείθεις τον καταναλωτή να αγοράσει λέγοντας του αυτο;;;

<<Όντως καλύπτουμε με ένα έτος εγγύησης χωρίς καμία ερωτηση για το πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα σε μηχανή ή μύλο.

Πέραν του ενός ετους θα πρέπει να έχουμε την μηχανή στα χέρια μας να δούμε πως προκλήθηκε το πρόβλημα.>>

Δηλαδή το πρώτο έτος χρήσης, σπάσε τη μηχανή θα σου δώσω καινούρια, το δεύτερο έτος χρήσης πρέπει να δω αν την κακομεταχειριστηκες.
Πραγματικά όσο διαβάζω την πρώτη απάντηση απορώ με την νοημοσύνη!
Με αυτά περιμένετε να σας επιλέξουν ξανά αγοραστές;;
Βγάζετε τα μάτια σας μόνος σας.!
Οι πελάτες θέλουν κάτι απλό. 2ετη εγγύηση από ελαττώματα, το αυτονόητο. Κανείς πελάτης δεν θα ζητήσει τα ρέστα, ούτε θα μπορέσει να υποστηρίξει κάτι, εαν έχει κάνει ο ίδιος λάθος κ το κατανοήσει.
Τώρα τι άλλο καθόμαστε κ συζητάμε δεν ξέρω..

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 1:21 pm
από nikosdeb
Αφου δεν εχετε πραξει καμια εκνομη ενεργεια μαλλον εγω και ολοι οι υπολοιποι ειμαστε τρελοι που παρανομως μας αρνηθηκατε τον δευτερο χρονο εγγυησης.
Η εμπειρια μου με εσας οντως ειναι ολοκληρωμενη ωστε να σας κρινω, αφου μου την ξεκοψε η ιδια σας η υπαλληλος. Και φυσικα ειναι και η οριστικη.
Παραδειγματα τιμων
Μυλος λελιτ ιταλικο αμαζον 150 ευρω- barista 260
Lelit temd ιταλικο αμαζον 470 ευρω- barista 809
Αν συνεχισω με τα εξαρτηματα θα γελασουν και οι μεταλλουργοι στην ιταλια.
Και φυσικα με ετη φωτος καλυτερο after sales και support

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 1:49 pm
από barista.gr
Καλησπέρα κ πάλι

Στο Amazon Ιταλίας πουλάει η ίδια η Lelit

Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε σε καμία περίπτωση ούτε και να πλησιάσουμε σε αυτές τις τιμές βάση κόστους αγοράς

Όπως κ να έχει τον πελάτη σίγουρα τον συμφέρει Να αγοράζει απευθείας από το εργοστάσιο από όλες τις απόψεις.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας ζητήσω προσωπικά συγνώμη για την όλη διαχείριση στο ζήτημα

Με εκτίμηση

Βασιλης Ταρταρης

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 2:17 pm
από PaNoSS
Κούφια η συγγνώμη κατά την άποψή μου. Η συγγνώμη δεν άφησε ποτέ κανέναν ικανοποιημένο. Κ οι 2 εύχονται τπτ απ όλα αυτά να μην είχε συμβεί.

Άλλαξε την πολιτική εγγύησης σου, άλλαξε φιλοσοφία κ αντιμετώπιση πελατών κ ίσως καταφέρεις να βρεις το μερίδιο που θα ήθελες στην αγορά.
Στο εμπόριο ειδικά σ αυτές τις τιμές πελάτες κερδίζει η εμπιστοσύνη, όχι πάντα η τιμή.
Οι Έλληνες αγοραστές θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα κ θέλουν να στηρίξουν τον Έλληνα έμπορο, αλλά δν βρίσκουν ποτέ σωστές κ ικανοποιητικες υπηρεσίες μετά πώλησης..
Ξέρεις τι επιζητούν όλοι αυτοί που θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα;;; να αποφύγουν ταλαιπωρία από αποστολή του εξοπλισμού τους στο εξωτερικό. Όσοι τόλμησαν τελικά κ αγόρασαν απ έξω ξέρεις τι τελικά εξέλαβαν σε τέτοια περίπτωση;;; Ανέλπιστα διαπίστωσαν εξαιρετικές υπηρεσίες εγγύησης και σοβαρά επαγγελματική συμπεριφορά κ αντιμετώπιση. Άμεση αποστολή ανταλλακτικου ή ακόμα κ δωρεάν αποστολή παράδοση για το σέρβις.
Και έρχεσαι εσύ να τους ταλαιπωρήσεις στην ίδια τους τη χώρα, επειδή δεν τους έκοψε να διαβάσουν τους κατεχρασμενους όρους εγγύησης που εσύ μονομερώς αποφάσισες.

Άφησα για το τέλος, ένα σχόλιο για την συμπεριφορά υπαλλήλου, που αμέσως βγήκες να ζητήσεις συγγνώμη.
Αυτό κ μόνο τα λέει όλα για την κουλτούρα που διέπει το μαγαζί σας. Ούτε γέλιο ούτε ειρωνεία αρμόζει από υπάλληλο προς πελάτη, προσωπικά στην δική μου επιχείρηση θα τον είχα απολύσει.
Απαράδεκτο.

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 4:50 pm
από kostas83
Panoss εισαι απίστευτος

Άκρως εριστικός, προσβάλλεις γενικολογεις και μέχρι και απόλυση υπαλλήλου ζήτησες.

Έχω μείνει άναυδος με εσένα

Εγώ είμαι πελατης της συγκεκριμένης επιχείρησης και τα λεγόμενα σου μου δείχνουν την εμπάθεια που έχεις απέναντι σου.

Όσες φορές και να τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.

Κωστας

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 5:14 pm
από dkstopo
πρώτη φορά ακούω - διαβάζω ότι κατασκευαστής βγαίνει στην λιανική και είναι φτηνότερος από τους αντιπροσώπους του, είναι σαν να χτυπιέται με τους πελάτες του, θα μας τρελάνετε όλους εδώ μέσα.

Εαν αυτό το θέμα ήταν σε κανα insomnia δεν μπορώ να φανταστώ τι γλέντι θα είχε στηθεί...

Ακόμα και σε προϊόντα κατασκευασμένα εκτός ΕΕ που η εγγύηση νομίμως είναι ένα έτος, πχ apple, στην χώρα μας (ΕΕ) ο εισαγωγέας καλύπτει τον 2ο χρόνο.

δειτε ενα παράδειγμα από μεγάλη αλυσίδα με προϊόν για καφέ
delon.jpg
ΥΓ @nikosdeb
θα σου πρότεινα να προχωρήσεις κανονικά σε καταγγελία, άσχετα με την όποια εξέλιξη της υπόθεσή σου, για μελλοντική συμμόρφωση στους κανονισμούς. Εγώ το έχω κανει σε δύο περιπτώσεις που και στις 2 μου έλεγαν διάφορες ομορφιές και στις 2 δικαιώθηκα.

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 5:20 pm
από PaNoSS
kostas83 έγραψε:
Παρ Μάιος 26, 2023 4:50 pm
Panoss εισαι απίστευτος

Άκρως εριστικός, προσβάλλεις γενικολογεις και μέχρι και απόλυση υπαλλήλου ζήτησες.

Έχω μείνει άναυδος με εσένα

Εγώ είμαι πελατης της συγκεκριμένης επιχείρησης και τα λεγόμενα σου μου δείχνουν την εμπάθεια που έχεις απέναντι σου.

Όσες φορές και να τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.

Κωστας
Κ πολύ καλά κάνεις, καλή συνέχεια στις αγορές σου!

Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 26, 2023 5:32 pm
από kostas83
πολυ γενικο θεωρημα η εγγύηση

δεν μπα να γραφει το κατάστημα και πεντε χρονια, οταν ερθει η ωρα ειναι ξεκαθαρα στην κριση του τεχνικου της καθε επιχειρησης απο τι χαλασε η συσκευη. σκουπα να παρεις απο μεγαλη αλυσιδα που λεει δυο χρονια αν χαλασει θα πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εφταιγες. το συγκεκριμενο μου ετυχε κιολας, την εχουμε και την κοιταμε 500e σκουπα, απο την μεγαλυτερη αλυσιδα στην Ελλαδα.

δυο χρονια γραφουν κ αυτοι.

εδω μιλαμε για μηχανες καφε που μονο και για ρυθμιση opv να την ανοιξουμε κανονικα χανετε η εγγυηση οπως σε οποια ηλεκτρικη συσκευη ανοιχτει.

η συγκεκριμενη επιχειρηση ειναι αξιοπιστη, μιλας μαζι τους και μπορεις να συννενοηθεις.

οι μηχανες στο αμαζον ιταλιας οντως πουλιωνται απο τον κατασκευαστη, για τον φιλο που εγραψε απο πανω