Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2020 8:57 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Lelit PL41tem PID
- 2η Μηχανή:: V60, aeropress
- Μύλος:: Eureka mignon specia
- 2ος Μύλος:: Timemore c2 chestnut
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Μπορει να εχω χαμηλη ικανοτητα αντιληψης, αλλα την περιληψη των ανωτερω λεγομενων σας ξερετε πως την ερμηνεύω?
Οτι ακομα και τωρα, μαλλον εσκεμμενα, δεν μπορειτε να αποδεχτειτε οτι η περιπτωση των πραξεων σας δεν ειναι απλα ενας απογοητευμενος πελατης απο μια κακη εξυπηρετηση αλλά εκνομη πρακτικη της εταιριας σας επι σειρα ετων σε εκατονταδες πελατες.
Ταυτοχρονα δεν παραδεχεστε ρητως την εγγυηση 2 ετων, αντ'αυτου παιζετε με τις λεξεις και εμμέσως απειλειτε οτι αν βρειτε κοκκο αλατιου μπορειτε να "κοψετε" την εγγυηση λογω κακης χρησης.
Εκει δε που αναφερετε ότι καλύπτετε βλαβες με προσωπικο και εταιρικο κοστος, να πω οτι γινεται με το αζημιωτο, καθως η εταιρια σας ειναι ισως η ακριβοτερη στην ευρωπη, πολλες φορες με σχεδον το διπλασιο κοστος συσκευων.
Απο ολα αυτα που συνεβησαν σε εμενα αλλά υποθετω και σε πολλους αλλους πελατες σας, δεν ζητησατε ενα συγγνώμη ουτε εδω ουτε στα προσωπικα μας mail παρα μονο οτι λυπαστε. Εμεις να δειτε ποσο λυπουμαστε οταν καποιοι ξοδευουμε 1000-2000 και 5++ χιλιαδες ευρω για εξοπλισμο απο το καταστημα σας, καθως και καταθετουμε μηνιαιο "ενοικιο" στους καφεδες μας απο την ετερη σας εταιρια και το μονο που λαμβανουμε ειναι ειρωνικο γελωτα στο τηλεφωνικο σας κεντρο σε περιπτωση προβληματος που ειστε υποχρεωμενοι να λυσετε.
Οταν ηθικολογειτε και αναφερεστε σε ανθρωπιά πρεπει να κανετε σκληρη αυτοκριτικη για την σταση, τις ενεργειες και τις παραληψεις σας.
Ζηταμε μονο τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Σας ευχαριστω πολυ.
Οτι ακομα και τωρα, μαλλον εσκεμμενα, δεν μπορειτε να αποδεχτειτε οτι η περιπτωση των πραξεων σας δεν ειναι απλα ενας απογοητευμενος πελατης απο μια κακη εξυπηρετηση αλλά εκνομη πρακτικη της εταιριας σας επι σειρα ετων σε εκατονταδες πελατες.
Ταυτοχρονα δεν παραδεχεστε ρητως την εγγυηση 2 ετων, αντ'αυτου παιζετε με τις λεξεις και εμμέσως απειλειτε οτι αν βρειτε κοκκο αλατιου μπορειτε να "κοψετε" την εγγυηση λογω κακης χρησης.
Εκει δε που αναφερετε ότι καλύπτετε βλαβες με προσωπικο και εταιρικο κοστος, να πω οτι γινεται με το αζημιωτο, καθως η εταιρια σας ειναι ισως η ακριβοτερη στην ευρωπη, πολλες φορες με σχεδον το διπλασιο κοστος συσκευων.
Απο ολα αυτα που συνεβησαν σε εμενα αλλά υποθετω και σε πολλους αλλους πελατες σας, δεν ζητησατε ενα συγγνώμη ουτε εδω ουτε στα προσωπικα μας mail παρα μονο οτι λυπαστε. Εμεις να δειτε ποσο λυπουμαστε οταν καποιοι ξοδευουμε 1000-2000 και 5++ χιλιαδες ευρω για εξοπλισμο απο το καταστημα σας, καθως και καταθετουμε μηνιαιο "ενοικιο" στους καφεδες μας απο την ετερη σας εταιρια και το μονο που λαμβανουμε ειναι ειρωνικο γελωτα στο τηλεφωνικο σας κεντρο σε περιπτωση προβληματος που ειστε υποχρεωμενοι να λυσετε.
Οταν ηθικολογειτε και αναφερεστε σε ανθρωπιά πρεπει να κανετε σκληρη αυτοκριτικη για την σταση, τις ενεργειες και τις παραληψεις σας.
Ζηταμε μονο τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Σας ευχαριστω πολυ.
- barista.gr
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: La Marzocco GS3
- 2η Μηχανή:: Flair Pro
- Μύλος:: Ceado E37S
- 2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
- Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Nikosdeb
Το μόνο που δεν θεωρώ ότι υπαινίχθηκα κάπου είναι ότι έχετε χαμηλή αντίληψη, δεν νομίζω να έγραψα ούτε να υπονόησα κάτι τέτοιο.
Δεν έχουμε πράξει τίποτα που να ήταν έκνομη ενέργεια, κάθε ελλατωματικο ανταλλακτικο ολα αυτά τα χρονιά ακόμη και στο δεύτερο έτος μετά την αγορά μηχανής ή μύλου αντικαταστάθηκε χωρίς καμία χρέωση.
Έχουμε αρνηθεί επισκευή εντος εγγύησης μόνο όταν κρίναμε ότι η βλάβη ήταν από κακή χρήση αλλά και αυτό πάλι σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις.
Δεν απειλησα καθόλου ότι ψάχνουμε να βρούμε κόκκο αλατιού, έθεσα μια πραγματικότητα. Όπως και να έχει δεν μπήκαμε ποτε σε τέτοιες διαδικασίες, είμαστε 12 χρονιά εταιρεία και έχουμε κάνει πράξει περαν των συμβατικών μας υποχρεώσεων στο συγκεκριμένο κομμάτι άπειρες φορές.
Όσον αφορά την αναφορά σας στο τιμολογιακό μας κομμάτι θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μας αναφέρετε παραδείγματα (ίσως σε άλλο topic) στα οποία η καθαρή αξία μιας μηχανής σε εμάς είναι σε διπλάσια τιμή από κάπου άλλου.
Ακόμη και να μην είναι διπλάσια τιμή και πάλι παρακαλώ να μας υποδείξετε παραδείγματα, αν μη τι αλλω θα βοηθαγε σίγουρα το φόρουμ.
Αναφέρεστε σε ειρωνικό γέλιο από μέρος της υπαλλήλου, εάν όντως συνέβη σας ζητάω συγνώμη, θα το διαχειριστώ σίγουρα.
Μου αναφέρετε ότι δεν πρέπει απλά να λυπάμαι αλλά να ζητήσω συγνώμη για αυτό που σας συνέβη, θα ήθελα να πω ότι όλο αυτό το συμβάν έμεινε στην επικοινωνία σας με την υπάλληλο, ποτε δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία για να μας κρίνετε.
Η λάθος επικοινωνία από μεριάς μας σας εκνεύρισε και έμεινε το θέμα σε επικοινωνιακό επίπεδο.
Αν κρίνετε ότι έχετε ολοκληρωμένη εμπειρία και ότι έχετε βγάλει πλήρως συμπέρασμα και δίκαια έχετε αποφασίσει ότι δεν σας καλύψαμε τότε οφείλω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ.
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
Το μόνο που δεν θεωρώ ότι υπαινίχθηκα κάπου είναι ότι έχετε χαμηλή αντίληψη, δεν νομίζω να έγραψα ούτε να υπονόησα κάτι τέτοιο.
Δεν έχουμε πράξει τίποτα που να ήταν έκνομη ενέργεια, κάθε ελλατωματικο ανταλλακτικο ολα αυτά τα χρονιά ακόμη και στο δεύτερο έτος μετά την αγορά μηχανής ή μύλου αντικαταστάθηκε χωρίς καμία χρέωση.
Έχουμε αρνηθεί επισκευή εντος εγγύησης μόνο όταν κρίναμε ότι η βλάβη ήταν από κακή χρήση αλλά και αυτό πάλι σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις.
Δεν απειλησα καθόλου ότι ψάχνουμε να βρούμε κόκκο αλατιού, έθεσα μια πραγματικότητα. Όπως και να έχει δεν μπήκαμε ποτε σε τέτοιες διαδικασίες, είμαστε 12 χρονιά εταιρεία και έχουμε κάνει πράξει περαν των συμβατικών μας υποχρεώσεων στο συγκεκριμένο κομμάτι άπειρες φορές.
Όσον αφορά την αναφορά σας στο τιμολογιακό μας κομμάτι θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μας αναφέρετε παραδείγματα (ίσως σε άλλο topic) στα οποία η καθαρή αξία μιας μηχανής σε εμάς είναι σε διπλάσια τιμή από κάπου άλλου.
Ακόμη και να μην είναι διπλάσια τιμή και πάλι παρακαλώ να μας υποδείξετε παραδείγματα, αν μη τι αλλω θα βοηθαγε σίγουρα το φόρουμ.
Αναφέρεστε σε ειρωνικό γέλιο από μέρος της υπαλλήλου, εάν όντως συνέβη σας ζητάω συγνώμη, θα το διαχειριστώ σίγουρα.
Μου αναφέρετε ότι δεν πρέπει απλά να λυπάμαι αλλά να ζητήσω συγνώμη για αυτό που σας συνέβη, θα ήθελα να πω ότι όλο αυτό το συμβάν έμεινε στην επικοινωνία σας με την υπάλληλο, ποτε δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία για να μας κρίνετε.
Η λάθος επικοινωνία από μεριάς μας σας εκνεύρισε και έμεινε το θέμα σε επικοινωνιακό επίπεδο.
Αν κρίνετε ότι έχετε ολοκληρωμένη εμπειρία και ότι έχετε βγάλει πλήρως συμπέρασμα και δίκαια έχετε αποφασίσει ότι δεν σας καλύψαμε τότε οφείλω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ.
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 506
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Συμφωνώ κ επαυξάνω με τον Νίκο.
Τα είπες εξαίρετα φίλε.
Υ.Γ.
Πείθεις τον καταναλωτή να αγοράσει λέγοντας του αυτο;;;
<<Όντως καλύπτουμε με ένα έτος εγγύησης χωρίς καμία ερωτηση για το πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα σε μηχανή ή μύλο.
Πέραν του ενός ετους θα πρέπει να έχουμε την μηχανή στα χέρια μας να δούμε πως προκλήθηκε το πρόβλημα.>>
Δηλαδή το πρώτο έτος χρήσης, σπάσε τη μηχανή θα σου δώσω καινούρια, το δεύτερο έτος χρήσης πρέπει να δω αν την κακομεταχειριστηκες.
Πραγματικά όσο διαβάζω την πρώτη απάντηση απορώ με την νοημοσύνη!
Με αυτά περιμένετε να σας επιλέξουν ξανά αγοραστές;;
Βγάζετε τα μάτια σας μόνος σας.!
Οι πελάτες θέλουν κάτι απλό. 2ετη εγγύηση από ελαττώματα, το αυτονόητο. Κανείς πελάτης δεν θα ζητήσει τα ρέστα, ούτε θα μπορέσει να υποστηρίξει κάτι, εαν έχει κάνει ο ίδιος λάθος κ το κατανοήσει.
Τώρα τι άλλο καθόμαστε κ συζητάμε δεν ξέρω..
Τα είπες εξαίρετα φίλε.
Υ.Γ.
Πείθεις τον καταναλωτή να αγοράσει λέγοντας του αυτο;;;
<<Όντως καλύπτουμε με ένα έτος εγγύησης χωρίς καμία ερωτηση για το πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα σε μηχανή ή μύλο.
Πέραν του ενός ετους θα πρέπει να έχουμε την μηχανή στα χέρια μας να δούμε πως προκλήθηκε το πρόβλημα.>>
Δηλαδή το πρώτο έτος χρήσης, σπάσε τη μηχανή θα σου δώσω καινούρια, το δεύτερο έτος χρήσης πρέπει να δω αν την κακομεταχειριστηκες.
Πραγματικά όσο διαβάζω την πρώτη απάντηση απορώ με την νοημοσύνη!
Με αυτά περιμένετε να σας επιλέξουν ξανά αγοραστές;;
Βγάζετε τα μάτια σας μόνος σας.!
Οι πελάτες θέλουν κάτι απλό. 2ετη εγγύηση από ελαττώματα, το αυτονόητο. Κανείς πελάτης δεν θα ζητήσει τα ρέστα, ούτε θα μπορέσει να υποστηρίξει κάτι, εαν έχει κάνει ο ίδιος λάθος κ το κατανοήσει.
Τώρα τι άλλο καθόμαστε κ συζητάμε δεν ξέρω..
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2020 8:57 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Lelit PL41tem PID
- 2η Μηχανή:: V60, aeropress
- Μύλος:: Eureka mignon specia
- 2ος Μύλος:: Timemore c2 chestnut
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Αφου δεν εχετε πραξει καμια εκνομη ενεργεια μαλλον εγω και ολοι οι υπολοιποι ειμαστε τρελοι που παρανομως μας αρνηθηκατε τον δευτερο χρονο εγγυησης.
Η εμπειρια μου με εσας οντως ειναι ολοκληρωμενη ωστε να σας κρινω, αφου μου την ξεκοψε η ιδια σας η υπαλληλος. Και φυσικα ειναι και η οριστικη.
Παραδειγματα τιμων
Μυλος λελιτ ιταλικο αμαζον 150 ευρω- barista 260
Lelit temd ιταλικο αμαζον 470 ευρω- barista 809
Αν συνεχισω με τα εξαρτηματα θα γελασουν και οι μεταλλουργοι στην ιταλια.
Και φυσικα με ετη φωτος καλυτερο after sales και support
Η εμπειρια μου με εσας οντως ειναι ολοκληρωμενη ωστε να σας κρινω, αφου μου την ξεκοψε η ιδια σας η υπαλληλος. Και φυσικα ειναι και η οριστικη.
Παραδειγματα τιμων
Μυλος λελιτ ιταλικο αμαζον 150 ευρω- barista 260
Lelit temd ιταλικο αμαζον 470 ευρω- barista 809
Αν συνεχισω με τα εξαρτηματα θα γελασουν και οι μεταλλουργοι στην ιταλια.
Και φυσικα με ετη φωτος καλυτερο after sales και support
- barista.gr
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: La Marzocco GS3
- 2η Μηχανή:: Flair Pro
- Μύλος:: Ceado E37S
- 2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
- Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Καλησπέρα κ πάλι
Στο Amazon Ιταλίας πουλάει η ίδια η Lelit
Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε σε καμία περίπτωση ούτε και να πλησιάσουμε σε αυτές τις τιμές βάση κόστους αγοράς
Όπως κ να έχει τον πελάτη σίγουρα τον συμφέρει Να αγοράζει απευθείας από το εργοστάσιο από όλες τις απόψεις.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ζητήσω προσωπικά συγνώμη για την όλη διαχείριση στο ζήτημα
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
Στο Amazon Ιταλίας πουλάει η ίδια η Lelit
Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε σε καμία περίπτωση ούτε και να πλησιάσουμε σε αυτές τις τιμές βάση κόστους αγοράς
Όπως κ να έχει τον πελάτη σίγουρα τον συμφέρει Να αγοράζει απευθείας από το εργοστάσιο από όλες τις απόψεις.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ζητήσω προσωπικά συγνώμη για την όλη διαχείριση στο ζήτημα
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 506
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Κούφια η συγγνώμη κατά την άποψή μου. Η συγγνώμη δεν άφησε ποτέ κανέναν ικανοποιημένο. Κ οι 2 εύχονται τπτ απ όλα αυτά να μην είχε συμβεί.
Άλλαξε την πολιτική εγγύησης σου, άλλαξε φιλοσοφία κ αντιμετώπιση πελατών κ ίσως καταφέρεις να βρεις το μερίδιο που θα ήθελες στην αγορά.
Στο εμπόριο ειδικά σ αυτές τις τιμές πελάτες κερδίζει η εμπιστοσύνη, όχι πάντα η τιμή.
Οι Έλληνες αγοραστές θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα κ θέλουν να στηρίξουν τον Έλληνα έμπορο, αλλά δν βρίσκουν ποτέ σωστές κ ικανοποιητικες υπηρεσίες μετά πώλησης..
Ξέρεις τι επιζητούν όλοι αυτοί που θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα;;; να αποφύγουν ταλαιπωρία από αποστολή του εξοπλισμού τους στο εξωτερικό. Όσοι τόλμησαν τελικά κ αγόρασαν απ έξω ξέρεις τι τελικά εξέλαβαν σε τέτοια περίπτωση;;; Ανέλπιστα διαπίστωσαν εξαιρετικές υπηρεσίες εγγύησης και σοβαρά επαγγελματική συμπεριφορά κ αντιμετώπιση. Άμεση αποστολή ανταλλακτικου ή ακόμα κ δωρεάν αποστολή παράδοση για το σέρβις.
Και έρχεσαι εσύ να τους ταλαιπωρήσεις στην ίδια τους τη χώρα, επειδή δεν τους έκοψε να διαβάσουν τους κατεχρασμενους όρους εγγύησης που εσύ μονομερώς αποφάσισες.
Άφησα για το τέλος, ένα σχόλιο για την συμπεριφορά υπαλλήλου, που αμέσως βγήκες να ζητήσεις συγγνώμη.
Αυτό κ μόνο τα λέει όλα για την κουλτούρα που διέπει το μαγαζί σας. Ούτε γέλιο ούτε ειρωνεία αρμόζει από υπάλληλο προς πελάτη, προσωπικά στην δική μου επιχείρηση θα τον είχα απολύσει.
Απαράδεκτο.
Άλλαξε την πολιτική εγγύησης σου, άλλαξε φιλοσοφία κ αντιμετώπιση πελατών κ ίσως καταφέρεις να βρεις το μερίδιο που θα ήθελες στην αγορά.
Στο εμπόριο ειδικά σ αυτές τις τιμές πελάτες κερδίζει η εμπιστοσύνη, όχι πάντα η τιμή.
Οι Έλληνες αγοραστές θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα κ θέλουν να στηρίξουν τον Έλληνα έμπορο, αλλά δν βρίσκουν ποτέ σωστές κ ικανοποιητικες υπηρεσίες μετά πώλησης..
Ξέρεις τι επιζητούν όλοι αυτοί που θέλουν να αγοράσουν από Ελλάδα;;; να αποφύγουν ταλαιπωρία από αποστολή του εξοπλισμού τους στο εξωτερικό. Όσοι τόλμησαν τελικά κ αγόρασαν απ έξω ξέρεις τι τελικά εξέλαβαν σε τέτοια περίπτωση;;; Ανέλπιστα διαπίστωσαν εξαιρετικές υπηρεσίες εγγύησης και σοβαρά επαγγελματική συμπεριφορά κ αντιμετώπιση. Άμεση αποστολή ανταλλακτικου ή ακόμα κ δωρεάν αποστολή παράδοση για το σέρβις.
Και έρχεσαι εσύ να τους ταλαιπωρήσεις στην ίδια τους τη χώρα, επειδή δεν τους έκοψε να διαβάσουν τους κατεχρασμενους όρους εγγύησης που εσύ μονομερώς αποφάσισες.
Άφησα για το τέλος, ένα σχόλιο για την συμπεριφορά υπαλλήλου, που αμέσως βγήκες να ζητήσεις συγγνώμη.
Αυτό κ μόνο τα λέει όλα για την κουλτούρα που διέπει το μαγαζί σας. Ούτε γέλιο ούτε ειρωνεία αρμόζει από υπάλληλο προς πελάτη, προσωπικά στην δική μου επιχείρηση θα τον είχα απολύσει.
Απαράδεκτο.
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 29, 2020 12:01 am
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
- Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Panoss εισαι απίστευτος
Άκρως εριστικός, προσβάλλεις γενικολογεις και μέχρι και απόλυση υπαλλήλου ζήτησες.
Έχω μείνει άναυδος με εσένα
Εγώ είμαι πελατης της συγκεκριμένης επιχείρησης και τα λεγόμενα σου μου δείχνουν την εμπάθεια που έχεις απέναντι σου.
Όσες φορές και να τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.
Κωστας
Άκρως εριστικός, προσβάλλεις γενικολογεις και μέχρι και απόλυση υπαλλήλου ζήτησες.
Έχω μείνει άναυδος με εσένα
Εγώ είμαι πελατης της συγκεκριμένης επιχείρησης και τα λεγόμενα σου μου δείχνουν την εμπάθεια που έχεις απέναντι σου.
Όσες φορές και να τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.
Κωστας
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
πρώτη φορά ακούω - διαβάζω ότι κατασκευαστής βγαίνει στην λιανική και είναι φτηνότερος από τους αντιπροσώπους του, είναι σαν να χτυπιέται με τους πελάτες του, θα μας τρελάνετε όλους εδώ μέσα.
Εαν αυτό το θέμα ήταν σε κανα insomnia δεν μπορώ να φανταστώ τι γλέντι θα είχε στηθεί...
Ακόμα και σε προϊόντα κατασκευασμένα εκτός ΕΕ που η εγγύηση νομίμως είναι ένα έτος, πχ apple, στην χώρα μας (ΕΕ) ο εισαγωγέας καλύπτει τον 2ο χρόνο.
δειτε ενα παράδειγμα από μεγάλη αλυσίδα με προϊόν για καφέ ΥΓ @nikosdeb
θα σου πρότεινα να προχωρήσεις κανονικά σε καταγγελία, άσχετα με την όποια εξέλιξη της υπόθεσή σου, για μελλοντική συμμόρφωση στους κανονισμούς. Εγώ το έχω κανει σε δύο περιπτώσεις που και στις 2 μου έλεγαν διάφορες ομορφιές και στις 2 δικαιώθηκα.
Εαν αυτό το θέμα ήταν σε κανα insomnia δεν μπορώ να φανταστώ τι γλέντι θα είχε στηθεί...
Ακόμα και σε προϊόντα κατασκευασμένα εκτός ΕΕ που η εγγύηση νομίμως είναι ένα έτος, πχ apple, στην χώρα μας (ΕΕ) ο εισαγωγέας καλύπτει τον 2ο χρόνο.
δειτε ενα παράδειγμα από μεγάλη αλυσίδα με προϊόν για καφέ ΥΓ @nikosdeb
θα σου πρότεινα να προχωρήσεις κανονικά σε καταγγελία, άσχετα με την όποια εξέλιξη της υπόθεσή σου, για μελλοντική συμμόρφωση στους κανονισμούς. Εγώ το έχω κανει σε δύο περιπτώσεις που και στις 2 μου έλεγαν διάφορες ομορφιές και στις 2 δικαιώθηκα.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 506
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Κ πολύ καλά κάνεις, καλή συνέχεια στις αγορές σου!kostas83 έγραψε: ↑Παρ Μάιος 26, 2023 4:50 pmPanoss εισαι απίστευτος
Άκρως εριστικός, προσβάλλεις γενικολογεις και μέχρι και απόλυση υπαλλήλου ζήτησες.
Έχω μείνει άναυδος με εσένα
Εγώ είμαι πελατης της συγκεκριμένης επιχείρησης και τα λεγόμενα σου μου δείχνουν την εμπάθεια που έχεις απέναντι σου.
Όσες φορές και να τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.
Κωστας
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 29, 2020 12:01 am
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
- Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
πολυ γενικο θεωρημα η εγγύηση
δεν μπα να γραφει το κατάστημα και πεντε χρονια, οταν ερθει η ωρα ειναι ξεκαθαρα στην κριση του τεχνικου της καθε επιχειρησης απο τι χαλασε η συσκευη. σκουπα να παρεις απο μεγαλη αλυσιδα που λεει δυο χρονια αν χαλασει θα πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εφταιγες. το συγκεκριμενο μου ετυχε κιολας, την εχουμε και την κοιταμε 500e σκουπα, απο την μεγαλυτερη αλυσιδα στην Ελλαδα.
δυο χρονια γραφουν κ αυτοι.
εδω μιλαμε για μηχανες καφε που μονο και για ρυθμιση opv να την ανοιξουμε κανονικα χανετε η εγγυηση οπως σε οποια ηλεκτρικη συσκευη ανοιχτει.
η συγκεκριμενη επιχειρηση ειναι αξιοπιστη, μιλας μαζι τους και μπορεις να συννενοηθεις.
οι μηχανες στο αμαζον ιταλιας οντως πουλιωνται απο τον κατασκευαστη, για τον φιλο που εγραψε απο πανω
δεν μπα να γραφει το κατάστημα και πεντε χρονια, οταν ερθει η ωρα ειναι ξεκαθαρα στην κριση του τεχνικου της καθε επιχειρησης απο τι χαλασε η συσκευη. σκουπα να παρεις απο μεγαλη αλυσιδα που λεει δυο χρονια αν χαλασει θα πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εφταιγες. το συγκεκριμενο μου ετυχε κιολας, την εχουμε και την κοιταμε 500e σκουπα, απο την μεγαλυτερη αλυσιδα στην Ελλαδα.
δυο χρονια γραφουν κ αυτοι.
εδω μιλαμε για μηχανες καφε που μονο και για ρυθμιση opv να την ανοιξουμε κανονικα χανετε η εγγυηση οπως σε οποια ηλεκτρικη συσκευη ανοιχτει.
η συγκεκριμενη επιχειρηση ειναι αξιοπιστη, μιλας μαζι τους και μπορεις να συννενοηθεις.
οι μηχανες στο αμαζον ιταλιας οντως πουλιωνται απο τον κατασκευαστη, για τον φιλο που εγραψε απο πανω