Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2020 8:57 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Lelit PL41tem PID
- 2η Μηχανή:: V60, aeropress
- Μύλος:: Eureka mignon specia
- 2ος Μύλος:: Timemore c2 chestnut
Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Απευθυνόμενος στον κύριο Ιδιοκτήτη και κατ επέκταση στο νομικό τμήμα της εταιρίας barista.gr
Γράφοντας εδώ ούτως ώστε να ενημερωθούν έγκυρα οι καταναλωτές απο την απάντηση σας.
Σε πρόσφατο πιθανό πρόβλημα που είχα σε μηχανή lelit, οπου ειχε αγοραστεί προ 1μιση έτους απο το κατάστημα barista.gr, κάλεσα την εταιρία αναφέροντας πως είμαι εντός εγγύησης και θα ήθελα να ελεγχθεί η μηχανή μου.
Η υπάλληλος στο τηλέφωνο μου ανέφερε οτι δεν ειμαι εντός εγγύησης καθώς η εταιρία παρέχει μόνο ένα έτος στα προϊόντα της. Με υπόδειξη μου για το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας και κατ επεκταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης οπού ορίζει ρητώς και απαρεγκλίτως την τουλάχιστον 2 έτη εγγύηση που είναι υποχρεωμένη να παρέχει η αντιπροσωπεία για συσκευές, η υπάλληλος γελώντας μου απάντησε οτι τόσα χρόνια κάνουμε αυτή την δουλειά και το γνωρίζουμε πολύ καλά. Αφού επέμεινα για το νόμιμο δικαίωμα μου, τότε σχεδόν απειλητικά όπως εξέλαβα, μου ανέφερε αν θέλουμε να επικοινωνήσουμε με το νομικό τμήμα της εταιρίας.
Να τονίσω σε αυτό το σημείο οτι παρόμοια στάση δέχτηκα και στο παρελθόν με μύλο της λελιτ οπου μου δηλώθηκε με εμφατικό τρόπο η εγγύηση 1 ετους.
Η ερώτηση μου είναι, να αποσαφηνίσετε παρακαλώ σε εμένα αλλά και στους υπόλοιπους καταναλωτές αν τελικά ισχύει το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας για την εταιρία σας ή υπάρχει κάποια άλλη νομοθεσία, ΦΕΚ, ΚΥΑ, Π.Δ. κτλ που σας επιτρέπει να παρέχετε 1 έτος εγγύησης κατ εξαίρεση?
Μάλιστα 1 έτος εγγύησης αναφέρεται και στην σελίδα σας στα warranty terms
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
Δηλώνω πραγματικά απογοητευμένος για την εν γένει στάση σας σε εμένα και κατ επέκταση στους υπόλοιπους καταναλωτές και δεν θα συνεχίσω να ειμαι πελάτης του barista.gr και του taresso.com
Είμαι διατεθειμένος να ανακαλέσω τα λεγόμενα μου εαν κάπου σφάλλω ή έχω πει ανακρίβειες ή ψεύδη.
Παραθέτω το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας και της Ε.Ε.
https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/ ... y-warranty
https://europa.eu/youreurope/business/d ... amp_el.htm
Γράφοντας εδώ ούτως ώστε να ενημερωθούν έγκυρα οι καταναλωτές απο την απάντηση σας.
Σε πρόσφατο πιθανό πρόβλημα που είχα σε μηχανή lelit, οπου ειχε αγοραστεί προ 1μιση έτους απο το κατάστημα barista.gr, κάλεσα την εταιρία αναφέροντας πως είμαι εντός εγγύησης και θα ήθελα να ελεγχθεί η μηχανή μου.
Η υπάλληλος στο τηλέφωνο μου ανέφερε οτι δεν ειμαι εντός εγγύησης καθώς η εταιρία παρέχει μόνο ένα έτος στα προϊόντα της. Με υπόδειξη μου για το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας και κατ επεκταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης οπού ορίζει ρητώς και απαρεγκλίτως την τουλάχιστον 2 έτη εγγύηση που είναι υποχρεωμένη να παρέχει η αντιπροσωπεία για συσκευές, η υπάλληλος γελώντας μου απάντησε οτι τόσα χρόνια κάνουμε αυτή την δουλειά και το γνωρίζουμε πολύ καλά. Αφού επέμεινα για το νόμιμο δικαίωμα μου, τότε σχεδόν απειλητικά όπως εξέλαβα, μου ανέφερε αν θέλουμε να επικοινωνήσουμε με το νομικό τμήμα της εταιρίας.
Να τονίσω σε αυτό το σημείο οτι παρόμοια στάση δέχτηκα και στο παρελθόν με μύλο της λελιτ οπου μου δηλώθηκε με εμφατικό τρόπο η εγγύηση 1 ετους.
Η ερώτηση μου είναι, να αποσαφηνίσετε παρακαλώ σε εμένα αλλά και στους υπόλοιπους καταναλωτές αν τελικά ισχύει το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας για την εταιρία σας ή υπάρχει κάποια άλλη νομοθεσία, ΦΕΚ, ΚΥΑ, Π.Δ. κτλ που σας επιτρέπει να παρέχετε 1 έτος εγγύησης κατ εξαίρεση?
Μάλιστα 1 έτος εγγύησης αναφέρεται και στην σελίδα σας στα warranty terms
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
Δηλώνω πραγματικά απογοητευμένος για την εν γένει στάση σας σε εμένα και κατ επέκταση στους υπόλοιπους καταναλωτές και δεν θα συνεχίσω να ειμαι πελάτης του barista.gr και του taresso.com
Είμαι διατεθειμένος να ανακαλέσω τα λεγόμενα μου εαν κάπου σφάλλω ή έχω πει ανακρίβειες ή ψεύδη.
Παραθέτω το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας και της Ε.Ε.
https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/ ... y-warranty
https://europa.eu/youreurope/business/d ... amp_el.htm
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Μαύρο ρε...Χ σε όλους αυτούς που πωλούν πανάκριβα κ δν παρέχουν τπτ.
Τα περισσότερα μαγαζιά στο εξωτερικό θα σας συμπεριφερθουν πολύ καλυτερα, κ θα υπολογίσουν κ θα σεβαστουν τα λεφτά σας..
Εγώ είχα υποδειγματικη επαγγελματική συμπεριφορά από μαγαζι του εξωτερικού σε μια δύσκολη περίπτωση κάλυψης.
Όταν αξιωθουν οι Έλληνες έμποροι να παρέχουν ανταγωνιστικες υπηρεσίες εμπορίου το συζητάμε.
Μέχρι τότε ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Χ
Τα περισσότερα μαγαζιά στο εξωτερικό θα σας συμπεριφερθουν πολύ καλυτερα, κ θα υπολογίσουν κ θα σεβαστουν τα λεφτά σας..
Εγώ είχα υποδειγματικη επαγγελματική συμπεριφορά από μαγαζι του εξωτερικού σε μια δύσκολη περίπτωση κάλυψης.
Όταν αξιωθουν οι Έλληνες έμποροι να παρέχουν ανταγωνιστικες υπηρεσίες εμπορίου το συζητάμε.
Μέχρι τότε ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Χ
- Spira
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2022 4:11 pm
- Μηχανή:: Lelit Victoria PL91T
- Μύλος:: Mignon Turbo
- 2ος Μύλος:: Comandante C40
- Επικοινωνία:
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο όταν η ίδια η εταιρεία γράφει ότι παρέχει 1 χρόνο:
https://shop.lelit.com/warranty-and-returns-policy/
Θα δοκίμαζα για αρχή να επικοινωνήσω απεθείας με την Lelit.
https://shop.lelit.com/warranty-and-returns-policy/
Θα δοκίμαζα για αρχή να επικοινωνήσω απεθείας με την Lelit.
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2020 8:57 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Lelit PL41tem PID
- 2η Μηχανή:: V60, aeropress
- Μύλος:: Eureka mignon specia
- 2ος Μύλος:: Timemore c2 chestnut
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Αγαπητε μου φιλε,
Εισαι στο αμερικανικο eshop της lelit που επιτρεπεται η εγγυηση 1 ετους.
Για την ιστορια, ναι επικοινωνησα με τα headquarters της lelit στην ιταλια.
Εισαι στο αμερικανικο eshop της lelit που επιτρεπεται η εγγυηση 1 ετους.
Για την ιστορια, ναι επικοινωνησα με τα headquarters της lelit στην ιταλια.
- slaughter
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 04, 2021 4:34 pm
- Όνομα: Χρήστος
- Μηχανή:: Lelit Bianca
- 2η Μηχανή:: Sage Barista Express
- Μύλος:: Mignon Specialita
- Οι καφέδες μου:: TAF και άλλα
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Είχα παρόμοιο θέμα και εγώ όταν μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην μηχανή μου στον 1 χρόνο και 10-15 μέρες. Τότε ο Barista μου έλεγε ότι είναι εκτός εγγύησης γιατί η Lelit τόσο δίνει και η Lelit στο ticket οτι η εγγύηση παρέχεται απο τον reseller και με αυτόν θα πρέπει να μιλήσω. Δεν ήταν διατεθειμένοι να με βοηθήσουν και ευτυχώς δεν χρειάστηκε να στείλω την μηχανή (έλυσα το θέμα μόνος μου).
Όλοι αυτοί που δίνουν 1 χρόνο στην χώρα μας γνωρίζουν οτι αν το κυνηγήσεις θα αναγκαστούν να σε καλύψουν, αλλά θα τρέξεις αρκετά για αυτό. Κάποιοι άλλοι μπορεί να μην ασχοληθούν και μια χαρά θα τους κάτσει που θα πληρώσουν για service στον χρόνο πάνω.
Αφού δεν υπάρχει κάποια αρχή να τους επιβάλει ή να βάζει πρόστιμα μην περιμένεις να αλλάξουν.
Και εγώ σε όλους τους γνωστούς που θέλουν να πάρουν μηχανή τους τονίζω το θέμα του 1 έτους του Barista για να ξέρουν ότι αν γίνει κάτι θα μπλέξουν.
Όλοι αυτοί που δίνουν 1 χρόνο στην χώρα μας γνωρίζουν οτι αν το κυνηγήσεις θα αναγκαστούν να σε καλύψουν, αλλά θα τρέξεις αρκετά για αυτό. Κάποιοι άλλοι μπορεί να μην ασχοληθούν και μια χαρά θα τους κάτσει που θα πληρώσουν για service στον χρόνο πάνω.
Αφού δεν υπάρχει κάποια αρχή να τους επιβάλει ή να βάζει πρόστιμα μην περιμένεις να αλλάξουν.
Και εγώ σε όλους τους γνωστούς που θέλουν να πάρουν μηχανή τους τονίζω το θέμα του 1 έτους του Barista για να ξέρουν ότι αν γίνει κάτι θα μπλέξουν.
- Spira
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 29, 2022 4:11 pm
- Μηχανή:: Lelit Victoria PL91T
- Μύλος:: Mignon Turbo
- 2ος Μύλος:: Comandante C40
- Επικοινωνία:
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Έχεις απόλυτο δίκιο δεν το πρόσεξα.
Τσέκαρα το μαγαζί που την αγόρασα (εκτός Ελλάδας, εντός ΕΕ) και αναγράφει ρητά 2 χρόνια.
Σε μικρό θέμα που είχα με την μηχανή (διαρροή από το δοχείο γεμίσματος νερού), μου έστειλαν άλλο δοχείο μέσα σε λίγες μέρες.
Η Lelit όντως αναφέρει ρητά στην σελίδα της ότι η εγγύηση καλύπτεται από τον reseller.
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2020 8:57 pm
- Όνομα: Νικος
- Μηχανή:: Lelit PL41tem PID
- 2η Μηχανή:: V60, aeropress
- Μύλος:: Eureka mignon specia
- 2ος Μύλος:: Timemore c2 chestnut
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Υπαρχει η Αρχη στη χωρα μας που ελεγχει την νομιμοτητα και την επιβολη προστιμων στην αντιθετη περιπτωση και λεγεται Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασία Καταναλωτή (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-ka ... katanalote).slaughter έγραψε: ↑Πέμ Μάιος 25, 2023 10:24 amΕίχα παρόμοιο θέμα και εγώ όταν μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην μηχανή μου στον 1 χρόνο και 10-15 μέρες. Τότε ο Barista μου έλεγε ότι είναι εκτός εγγύησης γιατί η Lelit τόσο δίνει και η Lelit στο ticket οτι η εγγύηση παρέχεται απο τον reseller και με αυτόν θα πρέπει να μιλήσω. Δεν ήταν διατεθειμένοι να με βοηθήσουν και ευτυχώς δεν χρειάστηκε να στείλω την μηχανή (έλυσα το θέμα μόνος μου).
Όλοι αυτοί που δίνουν 1 χρόνο στην χώρα μας γνωρίζουν οτι αν το κυνηγήσεις θα αναγκαστούν να σε καλύψουν, αλλά θα τρέξεις αρκετά για αυτό. Κάποιοι άλλοι μπορεί να μην ασχοληθούν και μια χαρά θα τους κάτσει που θα πληρώσουν για service στον χρόνο πάνω.
Αφού δεν υπάρχει κάποια αρχή να τους επιβάλει ή να βάζει πρόστιμα μην περιμένεις να αλλάξουν.
Και εγώ σε όλους τους γνωστούς που θέλουν να πάρουν μηχανή τους τονίζω το θέμα του 1 έτους του Barista για να ξέρουν ότι αν γίνει κάτι θα μπλέξουν.
Υπαρχει ο συνηγορος του καταναλωτη, ενωση καταναλωτων, και η ομοσπονδία καταναλωτων.
Καποια στιγμη σε αυτη τη χωρα πρεπει να διεκδικήσουμε τα νομιμα μας δικαιωματα και να μην λεμε αφου ετσι κανει το barista.gr "δεν βαριεσαι ρε αδερφε μου" ενω ξοδευουμε τετραψηφια ποσα απο το υστέρημα μας για ενα υποτυπώδη after sale service
- barista.gr
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: La Marzocco GS3
- 2η Μηχανή:: Flair Pro
- Μύλος:: Ceado E37S
- 2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
- Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Καλησπέρα Nikosdeb
Δεν χρειάζεται να ανακαλέσετε τίποτα από τα λεγόμενα σας. Έχετε παραθέσει τα γεγονότα όπως ακριβώς γιναν.
Όντως καλύπτουμε με ένα έτος εγγύησης χωρίς καμία ερωτηση για το πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα σε μηχανή ή μύλο.
Πέραν του ενός ετους θα πρέπει να έχουμε την μηχανή στα χέρια μας να δούμε πως προκλήθηκε το πρόβλημα.
Αντιλαμβάνομαι την δυσαρέσκεια πραγματικά, κάνουμε ότι καλύτερο δυνατό για να καλύπτουμε εντός εγγύησης όσες περισσότερες βλάβες μπορούμε.
Οι μηχανές του καφε είναι ότι πιο δύσκολο σε ηλεκτρική συσκευή. Η ταλαιπωρία στην οποία υπόκειται το μηχάνημα είναι παρά πολύ μεγάλη. Ένας κόκκος αλάτι είναι ικανός να βγάλει την μηχανη εκτός εγγύησης ακόμη και τον πρώτο μήνα.
Συμβάντα τέτοια μας έχουν συμβεί εκατοντάδες φορές και σαν εταιρεία τα έχουμε καλύψει εντός εγγύησης με προσωπικό και Εταιρικο κόστος.
Φυσικά αυτά δεν αναφέρονται στα φόρουμ καθώς (και λογικό το βρίσκω) στα φορουμ αναφέρονται μόνο γεγονότα που δυσαρεστούν.
Δεν κρυβόμαστε και αναλαμβάνουμε τις οποίες ευθύνες μας, πάντα συζητάμε με τους πελάτες μας και σεβόμαστε μέχρι και το τελευταίο ευρώ.
Είμαστε άνθρωποι πίσω από την Εταιρική ταυτοτητα και δεν αντιλέγω καθόλου ότι θα υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες ίσως αντιδράσουμε λάθος, ίσως και η δίκη σας περίπτωση να είναι μια τέτοια, δεν το αμφισβητώ καθόλου.
Σε κάθε περίπτωση, όπως και να έχει, λυπούμαι για την δυσαρέσκεια που σας προκαλέσαμε, θα είμαστε εδώ να υποστηρίξουμε τον εξοπλισμό που αγοράσατε από εμάς, όχι μόνο γιατί είναι νομική υποχρέωση μας, γιατί είναι πάνω απ όλα ηθική.
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
Υ.γ.
Το ίδιο ακριβώς λυπάμαι για τα λεγόμενα του Panoss, στο παρελθόν έχεις λάβει υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου από την εταιρεία μας, θα σε παρακαλούσα αν έχεις άσχημη εμπειρία από εμάς να ανοίξεις ένα ξεχωριστό topic να την αναφέρεις ώστε να γνωρίζουν και οι υπόλοιποι τον λόγο του ύφους της ανάρτησης σου.
Δεν χρειάζεται να ανακαλέσετε τίποτα από τα λεγόμενα σας. Έχετε παραθέσει τα γεγονότα όπως ακριβώς γιναν.
Όντως καλύπτουμε με ένα έτος εγγύησης χωρίς καμία ερωτηση για το πως δημιουργήθηκε το πρόβλημα σε μηχανή ή μύλο.
Πέραν του ενός ετους θα πρέπει να έχουμε την μηχανή στα χέρια μας να δούμε πως προκλήθηκε το πρόβλημα.
Αντιλαμβάνομαι την δυσαρέσκεια πραγματικά, κάνουμε ότι καλύτερο δυνατό για να καλύπτουμε εντός εγγύησης όσες περισσότερες βλάβες μπορούμε.
Οι μηχανές του καφε είναι ότι πιο δύσκολο σε ηλεκτρική συσκευή. Η ταλαιπωρία στην οποία υπόκειται το μηχάνημα είναι παρά πολύ μεγάλη. Ένας κόκκος αλάτι είναι ικανός να βγάλει την μηχανη εκτός εγγύησης ακόμη και τον πρώτο μήνα.
Συμβάντα τέτοια μας έχουν συμβεί εκατοντάδες φορές και σαν εταιρεία τα έχουμε καλύψει εντός εγγύησης με προσωπικό και Εταιρικο κόστος.
Φυσικά αυτά δεν αναφέρονται στα φόρουμ καθώς (και λογικό το βρίσκω) στα φορουμ αναφέρονται μόνο γεγονότα που δυσαρεστούν.
Δεν κρυβόμαστε και αναλαμβάνουμε τις οποίες ευθύνες μας, πάντα συζητάμε με τους πελάτες μας και σεβόμαστε μέχρι και το τελευταίο ευρώ.
Είμαστε άνθρωποι πίσω από την Εταιρική ταυτοτητα και δεν αντιλέγω καθόλου ότι θα υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες ίσως αντιδράσουμε λάθος, ίσως και η δίκη σας περίπτωση να είναι μια τέτοια, δεν το αμφισβητώ καθόλου.
Σε κάθε περίπτωση, όπως και να έχει, λυπούμαι για την δυσαρέσκεια που σας προκαλέσαμε, θα είμαστε εδώ να υποστηρίξουμε τον εξοπλισμό που αγοράσατε από εμάς, όχι μόνο γιατί είναι νομική υποχρέωση μας, γιατί είναι πάνω απ όλα ηθική.
Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
Υ.γ.
Το ίδιο ακριβώς λυπάμαι για τα λεγόμενα του Panoss, στο παρελθόν έχεις λάβει υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου από την εταιρεία μας, θα σε παρακαλούσα αν έχεις άσχημη εμπειρία από εμάς να ανοίξεις ένα ξεχωριστό topic να την αναφέρεις ώστε να γνωρίζουν και οι υπόλοιποι τον λόγο του ύφους της ανάρτησης σου.
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 392
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Δηλαδή από εδώ και πέρα θα αναγράφετε ότι η εγγύηση είναι για 2 χρόνια?
Λυπηρό που θέματα χιλιοειπωμένα σε διαφορά forum εδώ και χρόνια, ενημερωμένοι καταναλωτές αναγκάζονται να βρουν το δικιο τους σε καταγγελίες και αναφορές δεξιά και αριστερά.
Φυσικά η εγγύηση παρέχεται μετά από έλεγχο για την ορθή χρήση της συσκευής και όχι αδιακρίτως για κάθε βλάβη ή δυσλειτουργία.
Λυπηρό που θέματα χιλιοειπωμένα σε διαφορά forum εδώ και χρόνια, ενημερωμένοι καταναλωτές αναγκάζονται να βρουν το δικιο τους σε καταγγελίες και αναφορές δεξιά και αριστερά.
Φυσικά η εγγύηση παρέχεται μετά από έλεγχο για την ορθή χρήση της συσκευής και όχι αδιακρίτως για κάθε βλάβη ή δυσλειτουργία.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Άρνηση νόμιμης εγγύησης απο barista.gr
Άστο Βασίλη, περιττεύει η δική μου κακή εμπειρία από το μαγαζί σου..
Χωρίς κανένα αίσθημα ευθύνης κ ήθους λες στο κόσμο που απευθύνεσαι ότι παραβλέπεις την κείμενη νομοθεσία κ κάνεις ότι γουστάρεις. Ένα χρόνο εγγύηση κ αν θέλετε. Αυτό λες. Ντρέπεται κ η ντροπή.
Επίσης μας έβγαλες προβληματικό τον εξοπλισμό καφέ απ το κουτί. Δεν έχει ξανά ακουστεί στα χρονικά ότι Οι μηχανές του καφε είναι ότι πιο δύσκολο σε ηλεκτρική συσκευή!! Τουναντίον, είναι απ τις πιο αξιόπιστες ηλεκτρικές συσκευές. Έχουν περάσει από τα χέρια μου 10 χρόνια τώρα 5 6 μηχανές καφέ και μεταχειρισμένες κ ποτέ δν παρουσιάστηκε το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης η συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων είναι εξαιρετικά μικρή και οφείλεται κυριως σε ελαττωματικά εξαρτήματα κ όχι λόγω σχεδιασμού. Μην μακρυγορω κ σ αυτό, μας έπεισες!!!!
Επίσης μας λες ότι καλύπτεις εγγύηση χωρίς έλεγχο για ορθή χρήση κ καλύπτεις προβλήματα που προήλθαν από μη σωστή χρήση. Πάλι κάνεις ότι γουστάρεις. Πουθενά στον κόσμο δεν έχουν δωθει τέτοιοι όροι εγγύησης από κατασκευαστή. Πρόβλημα σου αν θες να πληρώνεις κερατιάτικα κ μας το παρουσιάζεις σαν κατόρθωμα.
Κ στην τελική ξέρεις κάτι, οφείλεις να πράττεις κ να αντιδράς σε κάθε περιστατικό με σεβασμό στο πελάτη, όχι να λες ότι είσαι κ άνθρωπος κ κάνεις λάθη. Αν θες να λέγεσαι σωστός επαγγελματίας να μέριμνας να βρίσκεις λύσεις, όχι να λες λόγια εκ των υστέρων.
Εκεί κρίνεται η ηθική σου.
Το μήνυμα σου είναι η παραδοχή σου ότι οι υπηρεσίες που προσφέρεις είναι πολύ φθηνές ενώ οι τιμές σου είναι πολύ ανεβασμένες.
Έχω σώσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές από σένα κ θα συνεχίσω να το κάνω αφού μας έδωσες κ άλλους καλούς λόγους.
Χαιρετίσματα.
Χωρίς κανένα αίσθημα ευθύνης κ ήθους λες στο κόσμο που απευθύνεσαι ότι παραβλέπεις την κείμενη νομοθεσία κ κάνεις ότι γουστάρεις. Ένα χρόνο εγγύηση κ αν θέλετε. Αυτό λες. Ντρέπεται κ η ντροπή.
Επίσης μας έβγαλες προβληματικό τον εξοπλισμό καφέ απ το κουτί. Δεν έχει ξανά ακουστεί στα χρονικά ότι Οι μηχανές του καφε είναι ότι πιο δύσκολο σε ηλεκτρική συσκευή!! Τουναντίον, είναι απ τις πιο αξιόπιστες ηλεκτρικές συσκευές. Έχουν περάσει από τα χέρια μου 10 χρόνια τώρα 5 6 μηχανές καφέ και μεταχειρισμένες κ ποτέ δν παρουσιάστηκε το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης η συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων είναι εξαιρετικά μικρή και οφείλεται κυριως σε ελαττωματικά εξαρτήματα κ όχι λόγω σχεδιασμού. Μην μακρυγορω κ σ αυτό, μας έπεισες!!!!
Επίσης μας λες ότι καλύπτεις εγγύηση χωρίς έλεγχο για ορθή χρήση κ καλύπτεις προβλήματα που προήλθαν από μη σωστή χρήση. Πάλι κάνεις ότι γουστάρεις. Πουθενά στον κόσμο δεν έχουν δωθει τέτοιοι όροι εγγύησης από κατασκευαστή. Πρόβλημα σου αν θες να πληρώνεις κερατιάτικα κ μας το παρουσιάζεις σαν κατόρθωμα.
Κ στην τελική ξέρεις κάτι, οφείλεις να πράττεις κ να αντιδράς σε κάθε περιστατικό με σεβασμό στο πελάτη, όχι να λες ότι είσαι κ άνθρωπος κ κάνεις λάθη. Αν θες να λέγεσαι σωστός επαγγελματίας να μέριμνας να βρίσκεις λύσεις, όχι να λες λόγια εκ των υστέρων.
Εκεί κρίνεται η ηθική σου.
Το μήνυμα σου είναι η παραδοχή σου ότι οι υπηρεσίες που προσφέρεις είναι πολύ φθηνές ενώ οι τιμές σου είναι πολύ ανεβασμένες.
Έχω σώσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές από σένα κ θα συνεχίσω να το κάνω αφού μας έδωσες κ άλλους καλούς λόγους.
Χαιρετίσματα.