Σελίδα 1 από 2

Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 10:27 am
από barista.gr
Καλημέρα σε όλο το φόρουμ

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την συνεργασία μας με τον Ιταλικό οίκο Rancilio.

Ξεκινάμε αυτή την συνεργασία με την σειρά οικιακών μηχανών Silvia, ένα μοντέλο που μας ζητάγατε όλο αυτό το διάστημα λόγω της υψηλής ποιότητας κατασκευής της μηχανής.

https://www.barista.gr/en/RANCILIO-SILV ... HINE-19511

Όλα τα μοντέλα Silvia θα συνοδεύονται απο ένα έτος εγγύηση και φυσικά θα διατηρείται πλήρες στοκ ανταλλακτικών

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση

Με εκτίμηση

Βασίλης Τάρταρης

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 1:24 pm
από ptakis
Ευχάριστο νέο η αντιπροσώπευση κατασκευαστών όπως η Rancilio. Καλές δουλειές σας εύχομαι!

Off topic:
Αναρωτιέμαι αν δεσμεύεστε να παρέχετε την υποχρεωτική εκ του νόμου διετή νομική εγγύηση. Απ' ότι διαβάζω στον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εδώ και εδώ η παροχή διετούς νομικής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Ο ένας χρόνος που αναφέρετε προσδιορίζεται ως η εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή που όμως δεν σχετίζεται με την υποχρέωση του εμπόρου να παρέχει διετή νομική εγγύηση, σωστά;

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 7:08 pm
από Artisti
Kαιρός ήταν γιατί η συγκεκριμένη άξιζε καλύτερη τύχη.
Θυμήθηκα και μία σχετική συζήτηση που είχαμε κάνει με τον μακαρίτη Χρήστο που ήταν μεγάλος fan.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 7:52 pm
από GeorgeS
Φιλική παρατήρηση.

1 έτος εγγύηση δε γίνεται.
2 έτη είναι το ελάχιστο εντός ΕΕ.

Πριν τρέξει κάποιος να με διορθώσει παλιότερα ΗΤΑΝ κοινοτική οδηγία και κάθε χώρα αν ήθελε το ακολουθούσε. ΠΛΕΟΝ εφαρμόζεται πλήρως και υπερισχύει της κρατικής νομοθεσίας.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 10:05 pm
από johnsin
Συμφωνώ αλλά δεν εφαρμόζεται από όλους και ο απλός καταναλωτής τις ποιο πολλές φορές δεν μπορεί να βρει το δίκιο του.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 15, 2020 10:48 pm
από GeorgeS
johnsin έγραψε:
Τρί Δεκ 15, 2020 10:05 pm
Συμφωνώ αλλά δεν εφαρμόζεται από όλους και ο απλός καταναλωτής τις ποιο πολλές φορές δεν μπορεί να βρει το δίκιο του.
Ο καταναλωτής ΠΡΕΠΕΙ να ξέρει τους νόμους που τον προστατεύουν και να μην εφησυχάζεται να εφαρμόσουν το νόμο οι εταιρίες-επιχειρήσεις.

Το δίκιο του ΌΤΑΝ θα απευθυνθεί στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες θα το βρει 100%.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 06, 2021 11:13 am
από Jousis
Η 2ετής νομική εγγύηση αναφέρεται περισσότερο στην κατάσταση του προϊόντος κατά την αγορά και όχι στην καλή λειτουργία.
Αυτό περί "ήταν μόνο ΕΕ και τώρα ενσωματώθηκε" είναι αστικός μύθος.
Απλά οι εταιρίες βαρέθηκαν να μαλώνουν με τους πελάτες και κάνανε όλες τις εγγυήσεις 2 χρόνια και τέλος.

Τί εννοώ.
Αν πχ η αντλία χαλάσει σε 1.5χρόνο και ο πελάτης αποδείξει οτι η αντλία αυτή είχε κατασκευαστικό ελάττωμα που υπήρχε εξ'αρχής, δεν μπορούν να το αρνηθούν.
Αν μετά απο 1.5χρόνο καταλάβετε οτι η περιγραφή του προϊόντος ήταν λάθος σε κάποιο σημείο, επίσης δεν μπορούν.

Η σελίδα που βάλατε το εξηγεί πολύ σωστά.


Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.

Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 06, 2021 11:37 am
από johnsin
H εγγύηση αρχίζει από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 12, 2021 8:30 pm
από stavrosf
1. Η εγγύηση είναι 2ετής
2. Η εγγύηση ξεκινά από την παραλαβή των προϊόντων.

Πηγή:
https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... =google_gr

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 15, 2021 3:26 pm
από Jousis
Παιδιά, θα προσπαθήσω ακόμα μία φορά, περισσότερο για όσους όντως είναι μπερδεμένοι.

Αντιγράφω απο το παραπάνω λινκ:
Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, ο έμπορος οφείλει πάντα να βρει μια λύση για εσάς.

Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.


Και εκεί πατάνε οι κατασκευαστές και σου λένε πως, χάλασε η αντλία στους 13 μήνες;
Δεν ήταν ελαττωματική απο την αρχή, απλά χάλασε λόγω χρήσης. Δεν σε καλύπτει η νομική εγγύηση.
Απέδειξε εσύ οτι η αντλία που σου έδωσα είχε πρόβλημα εξ' αρχής και τα λέμε.

Η εμπορική τώρα εγγύηση είναι ότι θέλει ο κατασκευαστής και για όσο θέλει με ότι όρους θέλει.
Αν θέλει πχ η rancillio σας δίνει εμπορική 1 χρόνου με δωρεάν αντικατάσταση ακόμα κι αν της βάλετε φωτιά εσείς απο τα νεύρα σας.