Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

xenos
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τρί Φεβ 26, 2019 9:35 am
Όνομα: Xenophon
Μηχανή:: Lelit Plust
Μύλος:: Eureka Mignon Sp.
2ος Μύλος:: Graef cm702

Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από xenos » Τετ Οκτ 14, 2020 2:42 pm

Έχω στην κατοχή μου έναν μύλο Eureka Mignon Specialita, αγορασμένο από barista.gr και εντός εγγύησης.

Ο μύλος έρχεται με μία βάση για την στήριξη του πορταφίλτερ, η οποία δεν είχε χρησιμοποιηθεί ποτέ. Πρόσφατα πήγα να την τοποθετήσω και είναι στραβή από το εργοστάσιο με αποτέλεσμα να μην κάθεται σωστά (ευθεία). Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα (έστειλα φωτογραφίες και απόδειξη αγοράς) και αφού έστειλα μήνυμα από τη φόρμα μετά email και 2 τηλέφωνα:

1ον) μου ζήτησαν να στείλω στο κατάστημα, όχι τη βάση, αλλά τον μύλο ολόκληρο, στο κουτί του, για 'έλεγχο'*.

2ον) με ρώτησαν με ύφος ΄μα πως τον χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα'; Και τους είπα, χωρίς τη βάση (γιατί έχω και τη μλκιούλα πάνω στο πορτ. για να μην πέφτει έξω ο καφές).

Απαράδεκτη αντιμετώπιση κατά τη γνώμη μου και για το 1ο (i. ο μύλος δεν έχει πρόβλημα προφανώς, ii. δεν θέλω να μείνω χωρίς μύλο, iii. κόστος μεταφορικών) και για το 2ο (καταφανής ειρωνία και μεταφορά της ευθύνης). Επίσης να αναφέρω ότι λόγω της στρέβλωσης της βάσης (διεύθυνση κλπ.) δεν είναι δυνατό να έχει γίνει από ανθρώπινο χέρι/εργαλείο με την καμία.
Τέλος, μπορώ να ζήσω και έτσι, αλλά όταν έχει πληρωθεί κάτι καλά (δεν μιλάμε για μύλο των 100ε) και είναι εντός εγγύησης, ε καλό θα ήταν να σεβόμαστε τον πελάτη.

:down:

*. Μην ακούσω για πρακτική. Χάθηκε η κοινή λογική;

thodoris5321
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2020 10:13 pm
Όνομα: Θοδωρής
Μηχανή:: Flair58 &BambinoPlus
2η Μηχανή:: LavazzaBlue
Μύλος:: J-Max & ZP6 special
2ος Μύλος:: Sette30 & Aergrind

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από thodoris5321 » Τετ Οκτ 14, 2020 9:10 pm

Εντός εγγύησης αλλά εκτός DOA, γι' αυτό ό,τι αγοράζουμε το δοκιμάσουμε μόλις το πάρουμε στα χέρια μας, δεν έχει σημασία το ότι δε την είχες χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα.

Επίσης αν θυμάμαι καλά το αναφέρει ο νόμος πως πρέπει να επιστρέφονται το προϊόν με όλα τα εξαρτήματά του μέσα στην κούτα τώρα πια σε επιστροφές για έλεγχο/επισκευή κτλ για διάφορους λόγους.

Για το ύφος δε μπορώ να πω κάτι, ίσως τους φάνηκε περίεργο.

Άβαταρ μέλους
barista.gr
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: La Marzocco GS3
2η Μηχανή:: Flair Pro
Μύλος:: Ceado E37S
2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από barista.gr » Τετ Οκτ 14, 2020 9:54 pm

Καλησπέρα

Εκφράζετε παράπονο για πρόβλημα σε εξάρτημα του μύλου σε μια αγορά που εάν δεν κάνω λάθος πραγματοποιήθηκε πέρυσι τον Δεκέμβριο.

Στην ερωτηση της κοπέλας πως δεν το είχατε δει τόσο καιρό δεν υπήρχε καμία ειρωνία. Εντελώς φυσιολογικό να ρωτάμε 10 μήνες μετά πως και δεν είχε διαπιστωθεί το συγκεκριμένο ελάττωμα.

Στο πως πρέπει να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει και πως θα το επιλύσουμε υπάρχουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα και διαδικασίες. Αν στείλετε μόνο την βάση εμείς πως ακριβώς θα ελέγξουμε εάν είναι στραβή ή όχι;

Εάν αυτό ταλαιπωρεί σίγουρα ναι, εάν όμως είναι η σωστή διαδικασία πάλι για εμάς σίγουρα ναι.

Σε κάθε περίπτωση, αφού κοινοποιήσατε το πρόβλημα στο φόρουμ σας απαντάμε μέσω του φόρουμ πως θα σας αποστείλουμε μια καινούργια βάση ακόμη και εάν το διαπιστώσατε 10 μήνες μετά την αγορά (εάν δεν κάνω λάθος, παρακαλώ Επιβεβαιώστε).

Με εκτίμηση

Βασιλης Ταρταρης
Barista.gr

xenos
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τρί Φεβ 26, 2019 9:35 am
Όνομα: Xenophon
Μηχανή:: Lelit Plust
Μύλος:: Eureka Mignon Sp.
2ος Μύλος:: Graef cm702

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από xenos » Πέμ Οκτ 15, 2020 10:22 am

thodoris5321 έγραψε:
Τετ Οκτ 14, 2020 9:10 pm
Εντός εγγύησης αλλά εκτός DOA, γι' αυτό ό,τι αγοράζουμε το δοκιμάσουμε μόλις το πάρουμε στα χέρια μας, δεν έχει σημασία το ότι δε την είχες χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα.

Επίσης αν θυμάμαι καλά το αναφέρει ο νόμος πως πρέπει να επιστρέφονται το προϊόν με όλα τα εξαρτήματά του μέσα στην κούτα τώρα πια σε επιστροφές για έλεγχο/επισκευή κτλ για διάφορους λόγους.

Για το ύφος δε μπορώ να πω κάτι, ίσως τους φάνηκε περίεργο.
To DOA γενικότερα χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικές συσκευές που είναι όπως λέει dead on arrival. Το συγκεκριμένο ήταν ένα όχι ιδιαίτερα εμφανές ελάττωμα.

Και θα σου κάνω μία άλλη ερώτηση. Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο. Και στην πορεία βλέπεις ότι κάτι είναι χαλασμένο ενώ δεν θα πρεπε και δεν μπορεί να το έχεις κάνει εσύ. Δεν θα το καλύψει η εγγύηση; Θα το καλύψει.
Αλλά ενώ σχεδόν παντού στο εξωτερικό ο (λογικός) πελάτης έχει το δίκιο με το μέρος του, εδώ πρέπει να αποδείξει ότι δεν έχει δόλο και ότι δεν είναι ελέφαντας. Είναι θέμα κακής πρακτικής και εφαρμογής των νόμων και των κανονισμών.

xenos
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τρί Φεβ 26, 2019 9:35 am
Όνομα: Xenophon
Μηχανή:: Lelit Plust
Μύλος:: Eureka Mignon Sp.
2ος Μύλος:: Graef cm702

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από xenos » Πέμ Οκτ 15, 2020 10:35 am

barista.gr έγραψε:
Τετ Οκτ 14, 2020 9:54 pm
Καλησπέρα

Εκφράζετε παράπονο για πρόβλημα σε εξάρτημα του μύλου σε μια αγορά που εάν δεν κάνω λάθος πραγματοποιήθηκε πέρυσι τον Δεκέμβριο.

Στην ερωτηση της κοπέλας πως δεν το είχατε δει τόσο καιρό δεν υπήρχε καμία ειρωνία. Εντελώς φυσιολογικό να ρωτάμε 10 μήνες μετά πως και δεν είχε διαπιστωθεί το συγκεκριμένο ελάττωμα.
Μιλάμε για μία βάση στήριξης του πορταφίλτερ, η οποία δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, γιατί ο καθένας μπορεί να κρατήσει το χέρι του κάτω από τον μύλο για ~12-14" (2 φορές/ημέρα), δεν είναι τρομερό. Οπότε η μη χρήση της δεν είναι κάτι σημαντικό για τον μέσο χρήστη.
Επίσης όπως μπορεί εύκολα να φανεί, ΔΕΝ μπορεί να γίνει τέτοια στρέβλωση εύκολα, λόγω της κατεύθυνσης της.
Συνεπώς η ερώτηση ήταν εκ του πονηρού.
barista.gr έγραψε:
Τετ Οκτ 14, 2020 9:54 pm
Στο πως πρέπει να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει και πως θα το επιλύσουμε υπάρχουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα και διαδικασίες. Αν στείλετε μόνο την βάση εμείς πως ακριβώς θα ελέγξουμε εάν είναι στραβή ή όχι;

Εάν αυτό ταλαιπωρεί σίγουρα ναι, εάν όμως είναι η σωστή διαδικασία πάλι για εμάς σίγουρα ναι.
Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν, αλλά το να επιστραφεί ολόκληρος ο μύλος στο κουτί του (+κόστος μεταφορικών το οποίο ίσως να είναι μικρότερη του κόστους της ίδιας της βάσης), να μέινω κάποιες μέρες χωρίς μύλο (και καφέ προφανώς) αντί να σταλεί μόνο η βάση πχ όπως πρότεινα (ενώ είχατε και φωτός ολοκληρου του μύλου), το θεωρώ ....παράλογο τουλάχιστον.
Θα μπορούσατε να βάλετε τη βάση σε κάποιον άλλο παρόμοιο μύλο για να το δείτε (αν και με γυμνό μάτι φαίνεται, δεν χρειάζεται μικρόμετρο).
barista.gr έγραψε:
Τετ Οκτ 14, 2020 9:54 pm
Σε κάθε περίπτωση, αφού κοινοποιήσατε το πρόβλημα στο φόρουμ σας απαντάμε μέσω του φόρουμ πως θα σας αποστείλουμε μια καινούργια βάση ακόμη και εάν το διαπιστώσατε 10 μήνες μετά την αγορά (εάν δεν κάνω λάθος, παρακαλώ Επιβεβαιώστε).

Με εκτίμηση
Βασιλης Ταρταρης
Barista.gr
Και να σας ρωτήσω λοιπόν (έστω μετά από 10 μήνες, όπως αναφέρετε και πάλι). Θα μου στείλετε μία νέα βάση αναγνωρίζοντας το πρόβλημα (;) μόνο και μόνο επειδή αναφέρθηκε στο φόρουμ η όλη κατάσταση; :a014:

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από GeorgeS » Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am

Καλημέρα.
φίλε xenos επειδή έχω δουλέψει σε τεχνική υποστήριξη σε μεγάλη εταιρία (άλλο επάγγελμα μεν αλλά η φιλοσοφία δεν αλλάζει) θα σου γράψω λίγες γραμμές.

Καταρχάς όταν παραλαμβάνεις κάτι νέο το δοκιμάζεις πλήρως εξαρχής για να δεις οτι όντως ανταποκρίνεται πλήρως στις λειτουργίες που διαφημίζει και οτι όλα τα επιμέρους μέρη επιτελούν σωστά το έργο τους βάση συνομολογημένων ιδιοτήτων όπως ορίζει ο νόμος.

Πριν παραλάβεις αυτοκίνητο κούτα το κάνεις βόλτα και μετά βάζεις υπογραφή οτι το παρέλαβες σε άριστη κατάσταση και οτι συμφωνεί με τα πρότυπα της εταιρίας και τα δικά σου και το βρήκες της αρεσκείας σου.

εσύ λοιπόν να δεχθούμε οτι δεν είσαι ψείρας πελάτης που γκρινιάζει με το καλημέρα αλλά χαλαρός τύπος...βρήκες λοιπόν 10μήνες μετά ένα ελάττωμα σε περιφερειακό εξάρτημα που δεν είχες χρησιμοποιήσει.

Η κοπέλα στο τηλέφωνο ή στη γραμματεία είναι εκεί για άλλη δουλειά. Το αν ανθρώπινα σε ρώτησε γιατί δε το είδες 10 μήνες ήταν μια απλή ερώτηση και όχι ανάκριση εκτός αν είσαι εύθικτος τύπος και παρεξηγείσαι αν ο άλλος δε σου μιλάει στο πληθυντικό σούζα. (ξέρεις ζούμε σε Ελλάδα κρίσης 2020 και όχι στην Ελβετία τον Καναδά ή τη Σουηδία)

Για το οτι ζητήσανε ολόκληρο το μύλο είναι θέμα πρωτοκόλλου διαδικασίας. Εσύ μπορεί να λες αλήθεια αλλά και η εταιρία υποστήριξης κάπως πρέπει να δει οτι έχεις δίκαιο στο αίτημά σου για επισκευή/αντικατάσταση και οτι δεν έγινε από λάθος χρήση. άμα σου αναφέρω ποσοστό πονηρών πελατών που πάνε να ρίξουν το φταίξιμο στη κατασκευή και όχι σε κακή χρήση θα εκπλαγείς. Είναι στη φιλοσοφία μας άλλωστε ως εύκολη λύση να μετακυλούμε την ευθύνη αλλού. Μπορεί λοιπόν να έχουν τύχει περίπτωση που πελάτης έβαλε στραβά το εξάρτημα και να φανεί στη θέση που κουμπώνει το ζόρι από κάποια αμυχή,ράγισμα, η πλαστικό πετσικάρισμα. Αν είσαι της δουλειάς ξέρεις οτι μπήκε λάθος χέρι.

εγώ σαν 3ος βλέπω οτι η διάθεση εξυπηρέτησης υπάρχει από τον κ. Τάρταρη και ας μην ακολούθησες τις διαδικασίες όπως πρέπει και ας εκφράζεις παράπονο δημόσια ψιλο-άδικα (στα μάτια μου). Ο κάθε κύριος Τάρταρης θα προτιμήσει να κρατήσει καλή φήμη που στη προκειμένη περίπτωση κάνεις μεγαλύτερη ζημιά σε εκείνον μακροπρόθεσμα από ότι η εταιρία του σε εσένα με ένα στραβό εξάρτημα που διορθώνεται άμεσα. Και επειδή ο κ. Τάρταρης το γνωρίζει αυτό είπε να έρθει με διάθεση να λυθεί το ζήτημα.

Συνοψίζω λοιπόν. Το λάθος ξεκίνησε από δική σου αμέλεια και ας πούμε δεν είχες πιει καφέ όταν άκουσες την ερώτηση της κοπέλας και φόρτωσες άδικα.

Αυτά από μένα και σε παρακαλώ μην με περάσεις για βαλτό. Μεταχειρισμένο setup έχω Gaggia Classic Graef800 και όχι μετοχές του κ. Τάρταρη.

Φιλικά στα γράφω.

Rallakias
Δημοσιεύσεις: 684
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 27, 2016 2:21 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: Decent DE1XL
Μύλος:: Ek43s
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από Rallakias » Πέμ Οκτ 15, 2020 1:04 pm

Τι συζητάμε τώρα?
Οτι ο πελάτης δεν έλεγξε πλήρως τη συσκευή οταν την αγόρασε , πράγμα που αν είχε κάνει θα έπρεπε τα μεταφορικά να τα πληρώσει ο πωλητής και τώρα παραπονιέται γιατι πρέπει να πληρώσει εκεινος τα τσουχτερά μεταφορικά?

Οτι το πρόβλημα το ανακάλυψε μετα απο 10 μήνες και εξέλαβε ως ειρωνία την ερώτηση ''γιατι το ανακάλυψε μετα απο τόσο καιρό'' ? Εσείς δεν θα ρωτούσατε το ίδιο αν σας έλεγαν οτι ενα αναπόσπαστο τμήμα του μύλου ανακαλύφθηκε στραβο (!) μετα απο 10 μήνες χρήσης? Το οτι ο χρηστης χρησιμοποιούσε το μύλο χωρίς το εξάρτημα αν δεν ρωτήσει η τηλεφωνήτρια πώς θα το ήξερε?

Οτι θα μεινει χωρίς μύλο για κάποιο διάστημα?Η επισκευη πώς θα γίνει σε μια στιγμή δια μαγείας? Το δεν εχει άλλο μύλο ο πελάτης ειναι πρόβλημά του , όχι του σέρβις.Το πρόβλημα του σέρβις ειναι να αποδείξει οτι το ελάττωμα δεν ειναι απο υπαιτιότητα του πελάτη και για να γινει αυτό πρέπει να πάει ολος ο μύλος εκει.Τελεία.

Γενικά μου φαίνεται οτι γίνεται κατάχρηση του φόρουμ ως μέσο πίεσης προς τα καταστήματα , εκει που δεν υπάρχει λόγος. Αντίστοιχη περίπτωση ειναι η άλλη καταγγελία που γίνεται ολόκληρο θέμα γιατι το προιόν δεν ηταν αμεσα διαθέσιμο όπως ανέφερε στο σάιτ αλλα θα αργούσε μια μέρα.

Για σοβαρευτείτε λίγο.....

stasta
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 18, 2017 11:50 am
Όνομα: Σταύρος
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από stasta » Πέμ Οκτ 15, 2020 8:28 pm

Τραγικά θέματα και τα δύο.εγώ πάντως μετά από αυτά προσθέτω τα 2 μέλη στη λίστα να μην μου εμφανίζονται τα μηνύματα τους

ptakis
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2014 1:21 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: LELIT PL41 PLUST
2η Μηχανή:: Clever Dripper
Μύλος:: Niche Zero
Οι καφέδες μου:: Bridge, Kudu, Famoso
Τοποθεσία: Κερατσίνι

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από ptakis » Παρ Οκτ 16, 2020 11:38 am

Εγώ πάλι θεωρώ πως ο xenos δικαίως κατήγγειλε στο φόρουμ το συμβάν και κακώς γίνεται σύγκριση με την άλλη περίπτωση όπου πράγματι γίνεται κατάχρηση του φόρουμ.
Βλέποντας την αλληλουχία των γεγονότων εύκολα συμπεραίνει κανείς πως το barista.gr κάλυψε τον πελάτη μετά την αναφορά του θέματος στο φόρουμ, πράγμα που προφανώς δεν είναι και τόσο υπέρ του καταστήματος.
Επίσης το να αναφερόμαστε στην συγκεκριμένη περίπτωση ως "επισκευή" είναι παρελκυστικό, καθώς είναι προφανές πως δεν υπάρχει ζήτημα επισκευής, παρά μόνο αντικατάσταση ελαττωματικού εξαρτήματος.
Το μόνο μεμπτό κατά την προσωπική μου άποψη είναι η καθυστερημένη αναφορά του ελαττώματος, καθώς ενέχει την πιθανότητα το "ελάττωμα" να προήλθε από τον ίδιο τον πελάτη στο χρονικό διάστημα των 10 μηνών που χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό.

ptakis
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2014 1:21 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: LELIT PL41 PLUST
2η Μηχανή:: Clever Dripper
Μύλος:: Niche Zero
Οι καφέδες μου:: Bridge, Kudu, Famoso
Τοποθεσία: Κερατσίνι

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από ptakis » Παρ Οκτ 16, 2020 11:49 am

Δείτε και εδώ το περιεχόμενο από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_el.htm

- Τι προθεσμία έχει ο καταναλωτής για να ενημερώσει τον πωλητή σχετικά με ελαττωματικό εμπόρευμα;
Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Δεν προβλέπεται συγκεκριμένη προθεσμία εκτός από το νομικά προβλεπόμενο διάστημα των 2 ετών από την παράδοση του εμπορεύματος.

- Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;
Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

Άρα το μόνο σφάλμα του καταναλωτή εν προκειμένω ήταν πως είχε ο ίδιος το βάρος της απόδειξης ότι το εξάρτημα ήταν ελαττωματικό από την αρχή, λόγω παρέλευσης 6 μηνών από την αγορά του προϊόντος.

Απάντηση