Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Απάντηση
antonis26
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 25, 2017 10:29 pm
Όνομα: antonis
Μηχανή:: expobar office mod
Μύλος:: mignon specialita
2ος Μύλος:: Mazzer Super jolly
Οι καφέδες μου:: Taf, area 51, square mile, cup10
Τοποθεσία: corfu

Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Δημοσίευση από antonis26 » Κυρ Μαρ 17, 2019 11:16 pm

Αγοράζω πράγματα από το ίντερνετ πάνω από δέκα χρόνια και έχω πάρει από διάφορες χώρες κτλπ. Αυτό που συμβαίνει με το barista.gr δεν μου έχει ξανασυμβεί.

Χαλάει ο μύλος καφέ κ αποφασίζω να αγοράσω έναν eurika mignon speciallita από barista.gr, 28 Δεκεμβρίου και ήταν διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Μετά από κάποιες μέρες με καλούν κ λένε ότι θα τον έχω σε 4 εβδομάδες δλδ αρχές Φλεβάρη.

Φτάνει ο Φλεβάρη και τίποτα. Εδώ ξεκινάει το κυνήγι, στέλνω Μάιλ του, ξανά στέλνω Μάιλ τπτ, παιρνω τηλέφωνο - η αρμόδια κοπέλα δεν ήταν εκεί κτλπ. μετά από 1-2 μέρες μου στέλνουν email για νέα ημερομηνία σε 4 εβδομάδες, δλδ αρχές Μαρτίου.

Φτάνει κ ο Μάρτης- τπτ. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι η εταιρεία δεν το έχει στείλει κτλπ κ νέα ημερομηνία σε 4 εβδομάδες. Ακόμα περιμένω.

Στο electro.it ήταν out of stock και έκανε restock σε λιγότερο από 10 ημέρες.

Σίγουρα κάπου θα φταίει η eurika για την αργοπορία αλλά ο barista.gr θα μπορούσε να με ενημερώσει για τις καθυστερήσεις κ όχι να τους κυνηγάω.

Με φαίνεται ότι ο μύλος έρχεται με τα πόδια......

Άβαταρ μέλους
barista.gr
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: La Marzocco GS3
2η Μηχανή:: Flair Pro
Μύλος:: Ceado E37S
2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Δημοσίευση από barista.gr » Δευ Μαρ 18, 2019 11:40 pm

Καλησπέρα

Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση της παραγγελίας σας κ για την έλλειψη ενημέρωσης.

Δυστυχώς όσον αφορά το κομμάτι της καθυστέρησης δεν θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάτι καλύτερο μιας κ οφείλεται στον κατασκευαστή.

Σίγουρα θα έπρεπε να είχαμε χειριστεί καλύτερα το θέμα της καλύτερης σας ενημέρωσης.

Και πάλι συγνώμη για την ταλαιπωρία

Με εκτίμηση

Για το barista.gr
Βασιλης Ταρταρης

antonis26
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 25, 2017 10:29 pm
Όνομα: antonis
Μηχανή:: expobar office mod
Μύλος:: mignon specialita
2ος Μύλος:: Mazzer Super jolly
Οι καφέδες μου:: Taf, area 51, square mile, cup10
Τοποθεσία: corfu

Re: Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Δημοσίευση από antonis26 » Πέμ Μαρ 28, 2019 12:45 pm

Οκ, κανένα πρόβλημα.

Απλά ενημερωτικά θα ήθελα να προσθέσω ότι την Δευτέρα ακύρωσα την παραγγελία από το barista.gr. Την Τρίτη έκανα παραγγελία από Ιταλίκο site, μετά από 3 μέρες Παρασκευή είχα τον μύλο στα χέρια μου

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Δημοσίευση από dkstopo » Πέμ Μαρ 28, 2019 5:40 pm

σιγά τα ωά!!
Τόσο πολύ στεναχωρήθηκες, αγανάκτησες ή ότι άλλο έπαθες που ένιωσες την ανάγκη να μοιραστείς την εμπειρία σου μαζί μας?
Τι κατάφερες?
Ο μόνος λόγος που γίνεσαι πιστευτός είναι γιατί απάντησε το μαγαζί (κακώς για μένα αλλά δεν έχει σημασία)

Στην θέση σου τι θα έκανα...
Θα ακύρωνα πολύ πιο πριν από εσένα την παραγγελία
θα την έβαζα σε επόμενο ελληνικό μαγαζί (δεν ξέρω αν υπάρχει)
και αμα δεν εκτελούσε ουτε αυτός θα ψώνιζα από τον Ιταλό.
Και μιας και έχω αυτόν τον υπέροχο μύλο στα χέρια με την εγγύηση από Ιταλία (η οποία ισχύει κανονικότατα και εδώ) σε περίπτωση που τα ηλεκρονικά μέρη πάθαιναν κάτι εντός εγγύησης (πρεπει να πηρες από τις αρχικες εκδόσεις) θα το έστελνα εδώ για την κάλυψη... Είμαι σίγουρος ότι ο κάθε αντιπρόσωπος θα με κάλυπτε...

Είμαι σίγουρος ότι αμα χρειαστείς την εδώ αντιπροσωπία (δεν έχω ιδέα αν υπάρχει) θα σε καλύψει.
Εγώ δεν θα το έκανα... θα σου ζητούσα να το στείλεις μέσω του λιανέμπορα, καταλαβαίνεις το γιατί μάλλον...

ΥΓ1
Δεν έχω καμία σχέση με τα μαγαζιά που διαφημίζονται εδώ μέσα ούτε γνωρίζω προσωπικά κανένα από τα μέλη του φόρουμ
ΥΓ2
Μην το παίρνεις προσωπικά αλλά θεωρώ παντελώς λάθος αυτό που έκανες...
ΥΓ3
Πήρες τον μύλο που θέλω κάποια στιγμή να πάρω... Γράψε αν θες καμιά αναφορά από την χρήση του.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

antonis26
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 25, 2017 10:29 pm
Όνομα: antonis
Μηχανή:: expobar office mod
Μύλος:: mignon specialita
2ος Μύλος:: Mazzer Super jolly
Οι καφέδες μου:: Taf, area 51, square mile, cup10
Τοποθεσία: corfu

Re: Υπερβολική καθυστέρηση παραγγελίας

Δημοσίευση από antonis26 » Πέμ Μαρ 28, 2019 11:42 pm

Αδερφέ απλά είπα την εμπειρία μου, εκτός της κακής ενημέρωσης, δεν έχω πρόβλημα με το barista.gr Αντίθετα ήθελα να το αγοράσω από Ελλάδα και ας περίμενα κανένα μήνα. Δυστυχώς περίμενα αρκετά παραπάνω χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. Νομίζω ο μύλος αυτός δεν υπάρχει σε κάποιο άλλο ελληνικό site.

Υπάρχουν coffee roasters κ εξοπλισμού σε γειτονικές χώρες που έχουν κάνει μεγάλα άλματα για να εξαπλωθούν σε διαδικτυακές αγορές. Νομίζω ότι τα ελληνικά μαγαζιά θα πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι.

Ο μύλος είναι πολύ καλός, μικρός, στιβαρός, ότι πιο αθόρυβο έχω ακούσει, ελάχιστο clamping, εξαιρετικό ντιζάιν. Θεωρώ ότι είναι η χρυσή τομή για οικιακό μύλο και αυτός είναι ο λόγος που ήθελα μονάχα το συγκεκριμένο.

Απάντηση