Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Απάντηση
tsapi
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 12:30 am
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
2η Μηχανή:: Gaggia Classic 2014
Μύλος:: Mahlkönig Vario 2014
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από tsapi » Τετ Μάιος 23, 2018 11:08 pm

Πιστεύω ότι είναι καλό να μεταφέρονται οι εμπειρίες αγοράς, και για τα καλά και για τα άσχημα - γι αυτό και αναφέρω.. ;)

Πριν 2-3 μέρες παρήγγειλα και παρέλαβα από το barista.gr μία expobar brewtus και ορισμένα άλλα πραγματάκια.

Καταρχήν να διευκρινίσω ότι τα πράγματα τα είχα βρει σε καλύτερη τιμή από κατάστημα του εξωτερικού - ήθελα όμως να τα αγοράσω από το barista.gr και για να αφήσω χρήματα στην ντόπια αγορά, αλλά και για λόγους υποστήριξης μετά την αγορά - έλπιζα κιόλας ότι μπορεί να μου έκαναν και κάποια καλύτερη τιμή.

Την παραγγελία δεν την έκανα μέσω του site - την έκανα τηλεφωνικά, γιατί ήθελα να κάνω κάποιες διευκριστικές ερωτήσεις. Και τις προηγούμενες μέρες είχα πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο (σε εργάσιμες ώρες), αλλά δεν απαντούσε κανείς - από ό,τι κατάλαβα εκ των υστέρων, αυτό πρέπει να συμβαίνει όταν όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες (σίγουρα όμως προκαλεί από απορία έως και αρνητική εικόνα).

Στο τηλέφωνο η κυρία με την οποία μίλησα ήταν εξυπηρετικότατη. Για κάποιες πληροφορίες που χρειαζόμουν και που δεν τις είχε άμεσα διαθέσιμες με τηλεφώνησε τάχιστα πίσω. Εξήγησα ότι με βόλευε η παραλαβή να γίνει την επόμενη μέρα (λόγω ρεπό μου από τη δουλειά μου) και οι άνθρωποι κινητοποιήθηκαν και έστειλαν την παραγγελία άμεσα. Γενικά η όλη διαδικασία ερωταπαντήσεων - παραγγελίας - επαλήθευσης πληρωμής - αποστολής ήταν άμεση, επαγγελματική και ευγενής.

Ρώτησα αν υπάρχει κάποια έκπτωση λόγω τιμής αγοράς και λόγω του φόρουμ και η απάντηση ήταν αρνητική.

Την επόμενη μέρα παρέλαβα όντως τα πράγματα. Η συσκευασία της μηχανής δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή (όπως περιγράφω σε άλλο thread) - αυτό όμως είναι θέμα του εργοστασίου κατασκευής φαντάζομαι και όχι του καταστήματος. Η συσκευασία των υπόλοιπων πραγμάτων (που σίγουρα την έκανε το κατάστημα) ήταν πολύ καλή και ασφαλής. Μέσα στο κουτί υπήρχε δώρο και μία συσκευασία καφέ Tigrato, η οποία όμως είχε ξεκολλήσει στο κάτω μέρος της και κάμποσα σπυριά είχαν δραπετεύσει μέσα στο κουτί.
paketo-kafe.jpg
Με λίγα λόγια: αποτιμώ θετικά την εμπειρία μου. Επαγγελματισμός, ευγένεια, ταχύτητα - αν εξαιρέσουμε το θέμα με τα τηλέφωνα. Εύχομαι να μην χρειαστώ εγγύηση κτλ για τη μηχανή και να μην χρειαστεί να διαπιστώσω το επίπεδο του after sales service τους. ;)

evaskal
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2014 10:59 am
Όνομα: Βαγγέλης
Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
2η Μηχανή:: Saeco 8325
Μύλος:: Mazzer Super Jolly E
2ος Μύλος:: Ascaso I-mini I2
Οι καφέδες μου:: Mokka, Τaf και μπαγιάτικο
Τοποθεσία: Ρέθυμνο Κρήτης

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από evaskal » Πέμ Μάιος 24, 2018 8:28 pm

Από προσωπική εμπειρία να σχολιάσω οτι η εικόνα που περιγράφεις είναι ακριβώς αυτή γενικότερα...

Όταν αγόρασα την μηχανή κι εγώ από εκεί (προτίμησα να δώσω λίγα ευρώ περισσότερα και να στηρίξω ελληνικό μαγαζί παρά να πάρω από εξωτερικό), είχα ρωτήσει για έκπτωση κι είχα εισπράξει κι εγώ αρνητική απάντηση. Ακόμα και τον διπλό εκροέα που ζήτησα να μου αλλάξουν στο πορταφίλτερ τον χρεώθηκα κανονικά. Επίσης δεν ήμουν τόσο τυχερός ώστε να πάρω κι εγώ κάποιο δώρο , παρόλο που ήξερα οτι την ίδια εποχή άλλοι πελάτες είχαν πάρει καλά δωράκια.

Όντως υπάρχει ένα θεματάκι με τα τηλέφωνα και κάποιες φορές (όταν υπάρχει φόρτος εργασίας από ότι συμπεραίνω) οι κυρίες στην εξυπηρέτηση είναι λίγο απότομες.

Η συσκευασίες πράγματι θέλουν λίγη ακόμα προσοχή, αν κι εγώ δεν έχω πάρει ποτέ κάτι σπασμένο, πλην από ένα φλιτζάνι το οποίο ήταν ραγισμένο αλλά σίγουρα από εργοστασιακό ελάττωμα.

Γενικά, υπάρχει αρκετά καλή εξυπηρέτηση, με ταχύτητα και συνέπεια.

Άβαταρ μέλους
barista.gr
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: La Marzocco GS3
Μύλος:: Eureka Olympus 75E
2ος Μύλος:: Baratza Sette
Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από barista.gr » Πέμ Μάιος 24, 2018 10:51 pm

Βασίλη καλησπέρα

Καλορίζικη η μηχανή κ καλά καφεδακια

Βαγγέλη καλησπέρα κ σε σένα. Ευχαριστούμε παρά πολύ για την υποστήριξη κ την επιλογή.

Το πρόβλημα με τα τηλέφωνα είναι κάτι γνωστό κ προσπαθούμε βα βελτιωθούμε. Πραγματικά όμως είναι πολύ δύσκολο.

Ερχόμαστε καθημερινά σε επικοινωνία με παρά πολλά παιδιά που είτε κάνουν έρευνα αγοράς κ θέλουν να κάνουν ερωτήσεις είτε αντιμετωπίζουν κάποιο τεχνικο πρόβλημα.

Κ στις δυο περιπτώσεις η διάρκεια μιας τέτοιας κλήσης είναι σχετικά μεγάλη, κάτι που βέβαια εμάς δεν μας πειράζει καθόλου, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα.

Είμαστε εδώ για να βοηθάμε είτε η αγορά έχει γίνει η θα γίνει σε εμάς είτε οχι. Η δουλειά μας είναι κ το χόμπι μας ταυτόχρονα, όποτε το να μιλάμε για μηχανηματα Καφε κ να εξηγούμε τις διαφορές ή το να προσπαθούμε να βοηθήσουμε σε μια βλάβη ή στην αγορά των κατάλληλων ανταλλακτικών πραγματικά μας γεμίζει πολύ χαρα.

Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι κάποιοι ταλαιπωρούνται για να επικοινωνήσουν. Κατανοητό κ ζητουμε πραγματικά συγνώμη.

Σίγουρα όμως προσπαθούμε να επιστρέφουμε όλες τις κλήσεις κ να απαντάμε σε όλα τα emails.

Σε κάθε περίπτωση εσείς μας οδηγατε, οι παρατηρήσεις είναι κάτι παραπάνω από δεκτές κ ειλικρινά σας ευχαριστούμε πολυ.

ΜΦΧ

Βασιλης Ταρταρης

Υ.γ.
Ένα εργαλείο που έχουμε εγκαταστήσει στην σελίδα μας για ακόμη καλύτερη επικοινωνία είναι κ αυτό του online chat. Σίγουρα βοηθάει παρά πολύ μιας κ το παρακολουθούμε ακόμη κ ώρες εκτός εργασίας.

Απάντηση