After Sales Support

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
christos.k
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
Όνομα: Χρηστος
Μηχανή:: Lelit Gilda PlusT
2η Μηχανή:: N.S. Oscar
Μύλος:: Compak K3 touch
Οι καφέδες μου:: Mokka blend
Τοποθεσία: Νεο Φαληρο

After Sales Support

Δημοσίευση από christos.k » Κυρ Νοέμ 06, 2016 3:47 pm

Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Ήθελα να πω μια περιπέτεια που βίωσα πριν μερικές εβδομάδες.

Όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησα να ρυθμίσω την OPV της Lelit μου στα 9 bar από τα 12 που ήταν κολλημένη. Προσπαθώντας, χάλασα την υποδοχή του κατσαβιδιού και δε μπορούσε να περιστραφεί η βίδα που αλλάζει τη μέγιστη πίεση.
Μίλησα με το barista.gr και μου είπαν ότι θα μου ρύθμιζαν την OPV χωρίς κόστος σε περίπτωση που ήταν αυτό εφικτό. Την πήγα λοιπόν ο ίδιος και την άφησα για να γίνει η εργασία. Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση η οποία είχε λογικό κόστος και η μηχανή ηταν έτοιμη για παραλαβή. Επειδή δε μπορούσα να πάω Κόρινθο, η γραμματεία της εταιρείας μου πρότεινε να μου τη στείλει με μεταφορική που συνεργάζεται. Δέχθηκα και 2 ημέρες αργότερα την παρέλαβα.
Με το που ανοίχτηκε η πολύ καλή συσκευασία διαπίστωσα ότι η μηχανή είχα φάει γερή τούμπα και είχε στραβώσει όλο το σασί. Το καπάκι δεξαμενής νερού δεν έκλεινε και και η μηχανή έφερε σημάδια τεράστιας καταπόνησης. Φωτογράφισα τα στοιχεία και ξανά μπήκε στο κουτί της.
Για να μη σας κουράσω με λεπτομέρειες το barista.gr και ο Κος Ταρταρής προσωπικά με εξυπηρετησαν άμεσα και χωρίς κανένα παράπονο. Μου αντικατέστησαν όλο το σασί της μηχανής και ηλεγξαν τα μηχανικά μέρη για καλή λειτουργία. Δεν επιβαρύνθηκα με κόστος επισκευής και συνολικά έμεινα ικανοποιημένος από τον χειρισμό της υπόθεσης.

Λεω δημόσια την ιστορία για να αναγνωριστεί ο επαγγελματισμός του εν λόγω καταστήματος.

Ευχαριστώ όσους ενεπλάκησαν για να φτιαχτεί η μηχανή. Ευχαριστώ Κε Ταρταρή.

lio14
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 02, 2012 10:06 pm
Όνομα: Λεονάρδος
Μηχανή:: Expobar Brewtus LEVA
2η Μηχανή:: Illy Francis X3
Μύλος:: Quamar M80E
Οι καφέδες μου:: Taresso tigrato,
Τοποθεσία: Δροσιά

Re: After Sales Support

Δημοσίευση από lio14 » Κυρ Νοέμ 06, 2016 4:09 pm

Ενας ακομη καλος λογος να αγορασεις απο την Ελλαδα και απο τον Βασιλη. Το service και η εξυπηρετηση τους ειναι σιγουρα πιο αμεση και επαγγελματικη απο οποιοδηποτε Γαλλο. Και ας την εχει ο Γαλλος λιγο πιο οικονομικα.

Άβαταρ μέλους
buddy
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: Σάβ Απρ 23, 2016 3:13 pm
Όνομα: Χρήστος
Μηχανή:: Izzo Alex Duetto IV
2η Μηχανή:: V60-Brewista Artisan
Μύλος:: Woodsman's tAlΩs
Οι καφέδες μου:: Specialty Coffees
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Re: After Sales Support

Δημοσίευση από buddy » Κυρ Νοέμ 06, 2016 4:13 pm

Αυτες οι curier ειναι για σκοτωμα.Καποια στιγμη πρεπει επιτελους να πληρωσουν.Δηλαδη δεν βλεπουν οτι λεει ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ?
Τι νομιζουν...κολοχαρτο εχει μεσα?
Αν εκανες καταγγελεια στην curier και πληρωναν την ζημια αυτοι οι ιδιοι ισως βαζαν μυαλο!
Μαλλον το κτελ ειναι μονοδρομος σε τετοιου ειδους μεταφορες...Την βαζεις εσυ με τα χερακια σου και δεν την ακουμπαει κανενας αλλος εκτος απο τον παραληπτη.

Άβαταρ μέλους
christos.k
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
Όνομα: Χρηστος
Μηχανή:: Lelit Gilda PlusT
2η Μηχανή:: N.S. Oscar
Μύλος:: Compak K3 touch
Οι καφέδες μου:: Mokka blend
Τοποθεσία: Νεο Φαληρο

Re: After Sales Support

Δημοσίευση από christos.k » Κυρ Νοέμ 06, 2016 5:08 pm

Δεν ήταν courier αλλά μεταφορική. Νομίζω ότι ο Κος Ταρταρής ανέφερε ότι θα τον αποζημίωνε η μεταφορική. Το εύχομαι διότι εκείνοι προκάλεσαν τη ζημιά.

Άβαταρ μέλους
Edesso
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2013 4:46 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: Espresso Baby DIY
2η Μηχανή:: V60/Bonavita
Μύλος:: Comandante C40
2ος Μύλος:: Compak K10
Οι καφέδες μου:: cup10 mokka
Τοποθεσία: Έδεσσα

Re: After Sales Support

Δημοσίευση από Edesso » Κυρ Νοέμ 06, 2016 5:09 pm

barista.gr :respekt:

well done :clap:
espresso junkie...

Άβαταρ μέλους
Artisti
Δημοσιεύσεις: 2904
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 17, 2013 7:35 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: TECNOSYSTEM Magic
2η Μηχανή:: AeroPress
Μύλος:: Ascaso mini i2
2ος Μύλος:: Porlex tall
Οι καφέδες μου:: vescovicaffe.it
Τοποθεσία: West Side over the river

Re: After Sales Support

Δημοσίευση από Artisti » Κυρ Νοέμ 06, 2016 6:30 pm

Σε ορισμένους διέφυγε ότι είχε ανταλλακτικό σασί !
Μην αναφέρουμε πόσο θα περίμενες σε κάποιους άλλους αντιπροσώπους για να φέρουν νέο σασί.
Επειδή η Lelit δεν είναι άκου τόσο γνωστή όπως η Gaggia συνήθως μας ρωτάνε αν έχει service και ανταλλακτικά.
Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη απόδειξη.

Απάντηση