Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

xenos
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τρί Φεβ 26, 2019 9:35 am
Όνομα: Xenophon
Μηχανή:: Lelit Plust
Μύλος:: Eureka Mignon Sp.
2ος Μύλος:: Graef cm702

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από xenos » Παρ Οκτ 16, 2020 3:11 pm

Μπορεί κάποιοι να είστε ευχαριστημένοι πελάτες, μπορεί κάποιοι να έχετε προσωπική γνωριμία, δεν με ενδιαφέρει πάραυτα.
Δεν έχω καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν σας, αλλά...
GeorgeS έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am
Πριν παραλάβεις αυτοκίνητο κούτα το κάνεις βόλτα και μετά βάζεις υπογραφή οτι το παρέλαβες σε άριστη κατάσταση και οτι συμφωνεί με τα πρότυπα της εταιρίας και τα δικά σου και το βρήκες της αρεσκείας σου.
Πολύ δύσκολο να το κάνεις ικανή βόλτα, πριν εξοφλήσεις. Τουλάχιστον δεν το έχω συναντήσει ποτέ.
GeorgeS έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am
(ξέρεις ζούμε σε Ελλάδα κρίσης 2020 και όχι στην Ελβετία τον Καναδά ή τη Σουηδία)
Που σημαίνει ότι δεχόμαστε τα πάντα και δεν απαιτούμε τίποτα;
GeorgeS έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am
Μπορεί λοιπόν να έχουν τύχει περίπτωση που πελάτης έβαλε στραβά το εξάρτημα και να φανεί στη θέση που κουμπώνει το ζόρι από κάποια αμυχή,ράγισμα, η πλαστικό πετσικάρισμα.
Μπορεί. Θεωρώ ότι αν ασκήσεις τόση δύναμη, θα σου μείνει ο μύλος στο χέρι.
GeorgeS έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am
εγώ σαν 3ος βλέπω οτι η διάθεση εξυπηρέτησης υπάρχει από τον κ. Τάρταρη και ας μην ακολούθησες τις διαδικασίες όπως πρέπει και ας εκφράζεις παράπονο δημόσια ψιλο-άδικα (στα μάτια μου). Ο κάθε κύριος Τάρταρης θα προτιμήσει να κρατήσει καλή φήμη που στη προκειμένη περίπτωση κάνεις μεγαλύτερη ζημιά σε εκείνον μακροπρόθεσμα από ότι η εταιρία του σε εσένα με ένα στραβό εξάρτημα που διορθώνεται άμεσα. Και επειδή ο κ. Τάρταρης το γνωρίζει αυτό είπε να έρθει με διάθεση να λυθεί το ζήτημα.
Κοίτα να δεις. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καν το εξάρτημα, όπως θα έχεις καταλάβει. Με ενοχλεί πιο πολύ ο τρόπος.
GeorgeS έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 11:19 am
Συνοψίζω λοιπόν. Το λάθος ξεκίνησε από δική σου αμέλεια και ας πούμε δεν είχες πιει καφέ όταν άκουσες την ερώτηση της κοπέλας και φόρτωσες άδικα.
Πρώτη φορά ακούω ότι ο αγοραστής (σε οποιοδήποτε αντικείμενο) πρέπει να κάνει εξονυχιστικό έλεγχο την 1η μέρα και μετά από αυτό ουδέν λάθος αναγνωρίζεται (άσχετο αλλά έχουν δεχτεί από αντιπροσωπεία αντικατάστασης τουρμπίνας λίγο πριν τη λήξη της εγγύησης). Επίσης δεν θέλω χάρη από κανέναν.
Rallakias έγραψε:
Πέμ Οκτ 15, 2020 1:04 pm
Τι συζητάμε τώρα?
Οτι ο πελάτης δεν έλεγξε πλήρως τη συσκευή οταν την αγόρασε , πράγμα που αν είχε κάνει θα έπρεπε τα μεταφορικά να τα πληρώσει ο πωλητής και τώρα παραπονιέται γιατι πρέπει να πληρώσει εκεινος τα τσουχτερά μεταφορικά?

Οτι το πρόβλημα το ανακάλυψε μετα απο 10 μήνες και εξέλαβε ως ειρωνία την ερώτηση ''γιατι το ανακάλυψε μετα απο τόσο καιρό'' ? Εσείς δεν θα ρωτούσατε το ίδιο αν σας έλεγαν οτι ενα αναπόσπαστο τμήμα του μύλου ανακαλύφθηκε στραβο (!) μετα απο 10 μήνες χρήσης? Το οτι ο χρηστης χρησιμοποιούσε το μύλο χωρίς το εξάρτημα αν δεν ρωτήσει η τηλεφωνήτρια πώς θα το ήξερε?

Οτι θα μεινει χωρίς μύλο για κάποιο διάστημα?Η επισκευη πώς θα γίνει σε μια στιγμή δια μαγείας? Το δεν εχει άλλο μύλο ο πελάτης ειναι πρόβλημά του , όχι του σέρβις.Το πρόβλημα του σέρβις ειναι να αποδείξει οτι το ελάττωμα δεν ειναι απο υπαιτιότητα του πελάτη και για να γινει αυτό πρέπει να πάει ολος ο μύλος εκει.Τελεία.

Γενικά μου φαίνεται οτι γίνεται κατάχρηση του φόρουμ ως μέσο πίεσης προς τα καταστήματα , εκει που δεν υπάρχει λόγος. Αντίστοιχη περίπτωση ειναι η άλλη καταγγελία που γίνεται ολόκληρο θέμα γιατι το προιόν δεν ηταν αμεσα διαθέσιμο όπως ανέφερε στο σάιτ αλλα θα αργούσε μια μέρα.

Για σοβαρευτείτε λίγο.....
Κατά μέτωπο επίθεση και ιντερνετικά μαθήματα συμπεριφοράς. :oneup: Μάλιστα...
ptakis έγραψε:
Παρ Οκτ 16, 2020 11:38 am
Το μόνο μεμπτό κατά την προσωπική μου άποψη είναι η καθυστερημένη αναφορά του ελαττώματος, καθώς ενέχει την πιθανότητα το "ελάττωμα" να προήλθε από τον ίδιο τον πελάτη στο χρονικό διάστημα των 10 μηνών που χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό.
Εγώ ευχαρίστως να πληρώσω ένα καινούριο εξάρτημα και αν καταφέρουν να το στραβώσουν με τον ίδιο τρόπο, να το πληρώσω.
ptakis έγραψε:
Παρ Οκτ 16, 2020 11:49 am
Δείτε και εδώ το περιεχόμενο από τον επίσημο ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Αυτά δεν είναι για εμάς, είναι για ευρωπαίους πολίτες.

Τελειώνοντας, επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω καμία χάρη. Έγινε απλή παράθεση των γεγονότων και βγήκαν κάποια συμπεράσματα. Ο καθένας έβγαλε τα δικά του και κάποιοι δεν κατάλαβαν καν τι έγινε. :a048:

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από GeorgeS » Παρ Οκτ 16, 2020 4:05 pm

Xenos,
η αποσπασματική παράθεση και οι απαντήσεις που έδωσες μου δείχνει οτι είσαι κακό παράδειγμα πελάτη που τα ρίχνει όλα στους άλλους και δεν δέχεται οτι στις υποχρεώσεις σου κατά την παραλαβή (για δική σου προστασία) έπρεπε να είχες ελέγξει αναλυτικά το μύλο. Δε σε είδα να γράφεις πουθενά "εντάξει παιδιά κακώς και γω 10μήνες μετά και δίκιο η εταιρία που ζητάει να ακολουθήσουμε τα τυπικά της διαδικασίας". Δεν είναι κολλητάρι σου. Εταιρία είναι που πρέπει να εξασφαλίσει και τη δική της πλευρά και γι αυτό υπάρχουν νόμοι και διαδικασίες after sales.
Μόνο στο μανάβη να πας γιατί σου έβαλε και 1 χαλασμένο πορτοκάλι μέσα στη σακούλα με τα άλλα 10, έχεις δυνατότητα άμεσης αλλαγής χωρίς μά και μου και πάλι παίζεται.

η όλη ιστορία γίνεται ακριβώς γιατί ενώ έδωσες ένα κάρο λεφτά όπως λες και όχι 100ευρώ που έδωσα εγώ για έναν Graef, δεν ασχολήθηκες 1 λεπτό με το ρολόι να κουμπώσεις το πλαστικό στη θέση του να δεις αν κάθεται σωστά. Ανευθυνότητα λοιπόν γιατί επικαλείσαι να σε σέβονται για το σοβαρό ποσό αγοράς του μύλου όταν εσύ ο ίδιος δε σέβεσαι τον εαυτό σου να ελέγξεις τι παραλαμβάνεις.

λυπάμαι φίλε. εγώ αν είχα επιχείρηση θα γείωνα περιπτώσεις σαν εσένα που θυμήθηκαν 10μήνες μετά να κάνουν παράπονο δημόσια και να μου ζημιώσουν τη φήμη.
άνθρωποι είναι και η μεριά του πελάτη, άνθρωποι και από τη μεριά του πωλητή. Και σίγουρα δεν έρχονται όλα τα προϊόντα από το εργοστάσιο άριστα. Μηχανήματα με ανοχές τα φτιάχνουν και ανθρώπινη επίβλεψη στη παραγωγή.

η μεριά σου όμως μόνο ανθρώπινα δε συμπεριφέρεται και κάνει μπαμ.

τέλος από μένα ο σχολιασμός.

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από veba » Δευ Οκτ 19, 2020 7:56 pm

καλησπέρα GeorgeS

Το παρακάτω περιστατικό δεν έχει σχέση - σύνδεση με τα παραπάνω.


Σου γράφω ένα περιστατικό που αποδεικνύει ότι ο πελάτης όχι μόνο έχει πάντα δίκιο αλλά είναι και γάτα.

Πριν από μερικά χρόνια εργαζόμουν σε service που μέσα σε όλα είχε και μια αντιπροσωπία αυτόματων μηχανών.

Έρχεται μία αυτόματη μηχανή από αυτές που όταν κοιτάς το ταμπελάκι με την τιμή νομίζεις ότι έχουν κάνει λάθος και έχουν γράψει το serial number. Η μηχανή έχει πουληθεί από την έκθεση του καταστήματος πρίν από 3 -4 μήνες.

Ο πελάτης μου περιγράφει ότι όταν στρίβει ένα κουμπί δεξιά η μηχανή τις μισές φορές κάνει άλλη λειτουργία.

Εμένα μετά από αρκετές δοκιμές η μηχανή δεν κάνει το παραμικρό, παρόλα αυτά αποφασίζω να αλλάξω ένα συγκεκριμένο χειριστήριο μαζί με την πλακέτα του από μέσα , μια και παρόλο ο πελάτης χειρίζεται μηχανικό διακόπτη , εσωτερικά η μηχανή βλέπει την θέση του με αισθητήρες.

Στέλνω την μηχανή λοιπών πίσω.

Την επόμενη εβδομάδα ξαναέρχεται η μηχανή και ο πελάτης από το τηλέφωνο έχει αρχίσει και θυμώνει και μου λέει ότι δεν κάναμε τίποτα.

Παίρνω την μηχανή αγκαλιά χορεύω μαζί της τραντάζοντας την σε μία προσπάθεια να παρουσιαστεί κάτι. Έχουν χυθεί παντού καφέδες μια και δεν μπορεί να σταθεί ποτήρι από κάτω αλλά μάταια.

Υπήρχε ένα ψυγείο για το προσωπικό στην εταιρία, το άδειασα και την έβαλα μέσα . Μετά από ώρες και αφού έχει βγει από τα όρια λειτουργίας όπως είναι μέσα στο ψυγείο βγάζω μερικούς καφέδες. Άψογα τα πάντα. Την πάω στο άλλο τμήμα με τις οικιακές συσκευές
την βάζω σε φούρνο στους 40 c. Λέω μπας και την είχαν κάπου στον ήλιο και έκανε αυτές της δυσλειτουργίες.

Άψογα τα πάντα. Έτσι την λύνω και την κάνω βίδες . Μέχρι και τους σφηκτίρες καλωδίων έλυσα.

Την επόμενη μέρα που ξεκίνησα να την δένω αλλάζω ότι σερβοκινητηράκια υπήρχαν μέσα , και κάθε τι που θα μπορούσε να στείλει παράσιτα (σκουπίδια ) στο κύκλωμα.

Άλλαξα τόσα πράγματα που δεν θα μπορούσα να τα δικαιολογήσω στην αναφορά μια και υπήρχε η εγγύηση.
Αφού κάνω και τα τελευταία τεστ , την στέλνω πίσω.

Την επόμενη εβδομάδα η μηχανή έρχεται ξανά . Ο πελάτης τηλεφωνικά έχει βρίσει τους πάντες. Κάποια στιγμή μιλάει και μαζί μου για 15 με 20 λεπτά και απλά βρίζει ζητάει τα χρήματα του πίσω μου λέει ότι ήμαστε άχρηστοι να το κλείσουμε , να πάμε να μαζεύουμε χόρτα κλπ.

Μέτα το στολισμό και αφού ηρέμησα λίγο με φωνάζουν στο γραφείο και μου λένε να μην ανησυχώ, δεν τρέχει τίποτα , να την αφήσω στην άκρη και δώ άλλες μια και πνιγόμασταν. Επίσης μου μου λένε ότι την Δευτέρα θα πάρουν τηλέφωνο τον πελάτη να πάει από την έκθεση και να πάρει άλλη μηχανή ή ότι άλλο θέλει αντίστοιχο των χρημάτων που είχε δώσει. Την ζημιά θα την κάλυπτε η εταιρεία και την μηχανή θα την κρατάγαμε για το προσωπικό.
Καλύτερα να μου έδιναν μία με το σφυρί στο κεφάλι παρά όλα αυτά που σκέφτηκαν. Η πίεση μου είναι στο κόκκινο και φεύγω να πάω για ύπνο.
Όλα αυτά την Παρασκευή. Το Σάββατο το πρωί πάω στην εταιρία φτιάχνω έναν φραπέ σε κουβά από αυτούς που πας για πλύση στομάχου μετά , βάζω και ένα σωληνάκι από μηχανή για να μπορώ να το δαγκώνω πίνοντας το χάλι που είχα φτιάξει,
κάθομαι στον πάγκο απέναντι από την μηχανή και την κοιτάω. Από τα αυτιά και από την μύτη έβγαζα καπνούς.

Αναρωτιέμαι να την ανοίξω ή όχι , και αν την ανοίξω τη θα γίνει. Αφού πριν από μέρες την έλυσα και δεν είδα τίποτα.
Το Σάββατο στην εταιρεία πέρασε χωρίς να κάνω τίποτα. Έκανα βόλτες μέσα στη εταιρεία πίνοντας καφέ και σκεφτόμουν.

Το απόγευμα στο σπίτι ανοίγω τον υπολογιστή συνδέομε στης βιβλιοθήκες του εργοστασίου και κατεβάζω τα πάντα για την σειρά αυτή τον μηχανών. Μέχρι και της διαφορές στα firmware κοίταγα μήπως και δω πως μπορώ να δημιουργήσω αυτήν τη βλάβη.

Αφού έχω βρει κάποια πράγματα και αφού έχω κοιμηθεί επάνω στον υπολογιστή, την Κυριακή το πρωί παίρνω τον υπεύθυνο να μου ανοίξει και πάω στην εταιρία να ελέγξω αυτά που έχω δεί σε άλλη μηχανή που είχαμε της ίδια σειράς.
Πέρασε η Κυριακή χωρίς κανένα αποτέλεσμα , και χωρίς την παραμικρή ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει.

Το βράδυ έχω αποφασίσει ότι μόλις έρθει ο πελάτης και τακτοποιηθούν όλα να την κάνω με ελαφρά.

Την Δευτέρα το πρωί πηγαίνοντας προς την εταιρία καί έχοντας στο μυαλό μου όλους τους διαλόγους με τον πελάτη,
μου περνάει από το μυαλό μια και ζητούσε συνέχεια τα χρήματα του πίσω ότι μας δουλεύει και απλά προσπαθεί να ρευστοποιήσει την μηχανή του με τον καλύτερο τρόπο.
Ωραία σκέψη αλλά πως την ξεφουρνίζεις στην εταιρία και κυρίως πως την τεκμηριώνεις.

Όταν έφτασα στην εταιρία πήγα στον υπεύθυνο του είπα ότι θα έκανα μία παρατυπία που είχα σκεφτεί , δεν συμφώνησε αλλά δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά γιατί γνώριζε το χαρακτήρα μου. Θα πλήρωνα εγώ την μηχανή και θα τον κάλυπτα αν κάτι δεν πήγαινε καλά.

Παίρνω μία ίδια μηχανή που είχαμε στην έκθεση και πάω στο service τοποθετώ της μηχανές κοντά και αλλάζω τα ταμπελάκια με τα serial number μεταξύ τους.
Η μηχανή του πελάτη είχε χτυπήματα και σημάδια , και ή άλλη ήταν απλά καινούρια. Την πακετάρω ενημερώνω ότι η μηχανή επισκευάστηκε με την βοήθεια του εργοστασίου και την στέλνουμε στον πελάτη,

Έχουμε την μηχανή του πελάτη λοιπών στο service με άλλο serial number . Έχουμε στείλει στον πελάτη μία μηχανή άλλη με το παλιό
serial number , και λείπει και μία μηχανή από την έκθεση. Και να μην δήλωνα παραίτηση την είχα εξασφαλισμένη.

Μετά από μερικές ημέρες έρχεται ο πελάτης με την μηχανή αγκαλιά αποφασισμένος να μας ….δείρει

Φωνάζει βρίζει και κυρίως ζητάει τα χρήματα του πίσω. Του ζητάω ευγενικά να πάμε στο service να δούμε μαζί την βλάβη της μηχανής με σκοπώ να δει και την δικιά του που βρίσκεται στον πάγκο. Σατανικό …

Ο πελάτης όμως είναι γάτα και αποφεύγει της κακοτοπιές.

Εγώ έχω ένα πλατύ χαμόγελο από χαρά που δεν μπορώ να το μαζέψω και αυτό τον εξοργίζει ακόμη περισσότερο.

Τελικά καταφέρνει και ρευστοποιεί την μηχανή του στην αρχική της τιμή. Αν του δίνανε άλλη μηχανή ποιος ξέρει τι θα παρουσίαζε.
Οι μηχανές και οι δυο πουλήθηκαν στην έκθεση σαν μεταχειρισμένες, και φυσικά δεν παρουσίασαν τίποτα στους νέους ιδιοκτήτες .

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από GeorgeS » Δευ Οκτ 19, 2020 8:10 pm

:worthy:

Άβαταρ μέλους
johnsin
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2020 11:29 am
Όνομα: Ιωάννης
Μηχανή:: Lelit pl41em Anna
Μύλος:: Cunill Tranquilo
2ος Μύλος:: Ascaso i mini i2
Οι καφέδες μου:: MOKKA,CUP 10,Taf,Boundi (από comersial)
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρητης

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από johnsin » Δευ Οκτ 19, 2020 9:03 pm

Υπάρχουν και αυτοί :a042:

fantomXxXx
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2015 12:42 pm
Όνομα: Μανόλης
Μηχανή:: Lelit PL41 PLUST PID
2η Μηχανή:: Delonghi EN97.W Esse
Μύλος:: Ascaso I Steel I-1
2ος Μύλος:: Breville BCG800
Οι καφέδες μου:: Cup10, Redd, KUDU
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: Πρόβλημα με περιφερειακό εξάρτημα και αντιμετώπιση

Δημοσίευση από fantomXxXx » Παρ Νοέμ 06, 2020 12:17 am

Είπα να μην γράψω αλλά δεν κρατιέμαι. Θα πω την άποψή μου χωρίς να έχω κάποιο κέρδος και όσο πιο ευγενικά μπορώ. Στο ίδιο κατάστημα έστειλα την μηχανή μου για έλεγχο και service. Αρχικά περιέγραψα τα ο πρόβλημα χωρίς να έχω τεχνικές γνώσεις κι έστειλα την μηχανή μου με δικά μου έξοδα στην Κόρινθο. Με ενημέρωσαν ότι δεν έχει πρόβλημα η μηχανή και γύρισε πίσω. Πέραν του ότι το πρόβλημα παρέμεινε και συνέχισε, η μηχανή ήταν σε μια κούτα χύμα σαν κουδουνίστρα και θεόστραβη από τα κλωτσομπούνια της μεταφορικής όταν την παρέλαβα. Το ανέφερα απευθείας και με ενημέρωσαν ότι πακέταραν πολύ καλά και φταίει η μεταφορική (αυτό που λέει ο λαός "με γελούν τα μάτια μου"). Αναγκαστικά την ξαναέστειλα 2η φορά και είπαν θα αναλάβουν τα έξοδα μεταφοράς. Το πρόβλημα εντοπίστηκε απευθείας την 2η φορά και λύθηκε με έξτρα κόστος φυσικά, αλλά για τα δωρεάν μεταφορικά έπρεπε να το υπενθυμίσω για να εφαρμοστεί. Τέλος και την 2η φορά που την έστειλαν πίσω, το παλιό ανταλλακτικό το είχαν κολλήσει στο πάνω μεταλλικό μέρος της μηχανής με αποτέλεσμα να στραβώσει και το υπόλοιπο τμήμα της μηχανής. Δεν ξαναασχολήθηκα μαζί τους κι έχω μια λειτουργική μεν αλλά καραχτυπημένη μηχανή. Αλλά και πάλι αν έχω θέμα σε αυτούς θα την στείλω γιατί δεν υπάρχει άλλος που να γνωρίζω για service ή επισκευή. Η μηχανή είναι η lelit pl41 plusT pid. Δεν κράζω, το τονίζω, καταθέτω την εμπειρία μου.

Απάντηση