Rancilio Συνεργασία

Alexandros
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2020 12:23 am
Όνομα: Αλέξανδρος
Μηχανή:: Lelit Glenda
Μύλος:: Niche Zero
2ος Μύλος:: ProBarista G-IOTA

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από Alexandros » Παρ Ιαν 15, 2021 6:30 pm

Μάλλον έχουμε βγει εκτός topic, αλλά το εδάφιο που αναγράφεις για μετά το 6μηνο, από αυτά που διαβάζω, πρέπει να αφορά όχι τα καινούργια, αλλά τα μεταχειρισμένα προϊόντα, τα οποία καλύπτονται επίσης από 2 χρόνια εγγύησης.

stavrosf
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 24, 2020 2:55 pm
Όνομα: Σταύρος
Μηχανή:: Cafelat Robot
Μύλος:: Eureka Mignon XL
2ος Μύλος:: Wilfa Svart CGWS-130

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από stavrosf » Κυρ Ιαν 24, 2021 2:31 pm

Συμφωνώ, είναι για μεταχειρισμένα. Δεν μπορεί ο κατασκευαστής, λοιπόν, να μην συμπεριλάβει π.χ. την φυσιολογική φθορά στην 2ετή εγγύηση.

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από GeorgeS » Κυρ Απρ 18, 2021 11:47 pm

Κύριε Τάρταρη θα πάρετε θέση στο θέμα της εγγύησης ως barista.gr;
Δεν είναι κομψό να αφήνετε στον αέρα τα σχόλιά μας τόσο καιρό δίχως απάντηση.

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από dkstopo » Δευ Απρ 19, 2021 9:20 am

τι είδους απάντηση να δώσει ο κάθε εμπορος όταν στην αρχική του ανακοίνωση μιλάει ξεκάθαρα για 1 ετος εγγύησης?
όλοι οι έμποροι πουλάνε το ίδιο κουτί. εάν γινόταν να φτάσουν τα προιόντα στα χέρια μας δίχως να περάσουν από τα δικά τους χέρια θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε σαν καταναλωτές οφείλουμε να αγοράζουμε από καταστήματα με την φτηνότερη τιμή αφού ελέγξουμε ότι θα μας παραδοθεί το ίδιο προϊόν.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από GeorgeS » Δευ Απρ 19, 2021 12:24 pm

dkstopo έγραψε:
Δευ Απρ 19, 2021 9:20 am
τι είδους απάντηση να δώσει ο κάθε εμπορος όταν στην αρχική του ανακοίνωση μιλάει ξεκάθαρα για 1 ετος εγγύησης?
όλοι οι έμποροι πουλάνε το ίδιο κουτί. εάν γινόταν να φτάσουν τα προιόντα στα χέρια μας δίχως να περάσουν από τα δικά τους χέρια θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε σαν καταναλωτές οφείλουμε να αγοράζουμε από καταστήματα με την φτηνότερη τιμή αφού ελέγξουμε ότι θα μας παραδοθεί το ίδιο προϊόν.
Να δώσει απάντηση αν συμμορφώνεται με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για 2ετή εγγύηση ή αν αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά οτι τα ελληνικά καταστήματα νομίζουν οτι απευθύνονται σε ιθαγενείς.
Αν ισχύει το πρώτο καλώς να διευκρινιστεί οτι το 1έτος είναι η επιπρόσθετη εμπορική της υποχρεωτικής των 2 ετών.
Αν ισχύει το δεύτερο να γνωρίζουμε και επισήμως την πολιτική του barista.gr , ώστε να επιλέξουμε όσοι είμαστε ενημερωμένοι ξανά καταστήματα του εξωτερικού που πουλάνε το ίδιο προϊόν ακολουθώντας και τιμώντας ΠΛΗΡΩΣ τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές.
Ευτυχώς που το online shopping το 2021 είναι πλέον προσβάσιμο σε όλους. Στο χέρι των ελλήνων εμπόρων είναι αν θα κάνουν εσωτερικά κύκλο τα χρήματά μας ή αν θα μας αναγκάσουν με τις πολιτικές τους να απευθυνόμαστε σε Amazon ή τον αντίστοιχο έμπορο στην Ιταλία-Γερμανία-Γαλλία αντί να ασχολούμαστε με καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή για τα αυτονόητα και νόμιμα.

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από dkstopo » Δευ Απρ 19, 2021 3:18 pm

Γιώργη δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να υπάρχει 2ετή εγγύηση σε οποιοδήποτε προϊόν το λέει ξεκάθαρα στο site αλλά το είδα μόνο στα Αγγλικά.
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

Άβαταρ μέλους
GeorgeS
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic PID
Μύλος:: Graef CM800
Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από GeorgeS » Δευ Απρ 19, 2021 3:21 pm

dkstopo έγραψε:
Δευ Απρ 19, 2021 3:18 pm
Γιώργη δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να υπάρχει 2ετή εγγύηση σε οποιοδήποτε προϊόν το λέει ξεκάθαρα στο site αλλά το είδα μόνο στα Αγγλικά.
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
άρα τι να υποθέσουμε τελικά; ότι ένας ακόμα έλληνας έμπορος παραβιάζει τη νομοθεσία με δικούς του ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ συναλλαγής;
να κάνουμε μια επίσημη ερώτηση στο Συνήγορο για αυτό που αναγράφει στους όρους του barista.gr και να την δημοσιεύσουμε εδώ;

νομίζω έχεις καταλάβει τι απάντηση ψάχνω από τον κ. Τάρταρη. Εξ ού και η επιμονή μου για διευκρίνηση αν αναφέρεται σε εμπορική ή κατασκευαστή.

Jousis
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2016 3:46 am
Μηχανή:: nespresso
2η Μηχανή:: lelit mara x
Μύλος:: niche zero

Re: Rancilio Συνεργασία

Δημοσίευση από Jousis » Τετ Απρ 28, 2021 9:27 pm

2 έτη νόμιμη εγγύηση έχετε ΠΑΝΤΑ, χωρίς να σας το πουν. Κανείς δεν αναγράφει την ΝΟΜΙΜΗ εγγύηση. Όλοι αναγράφουν την εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας.
Με την νόμιμη εγγύηση δεν μπορείτε να πάτε την μηχανή για επισκευή αν δεν αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.
Ναι, την έχετε 100%, ναι, πρέπει να αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.

Άστε τις τσουγκράνες και πηγαίνετε αγοράστε την μηχανή απο έμπορο που σας δίνει 2+ χρόνια εμπορικής εγγύησης, άσχετα με τα 2 της νόμιμης (που είναι άχρηστη σχεδόν μετά τους 6 μήνες).



Δείτε ξανά πόσο άχρηστη είναι η 2ετής νόμιμη εγγύηση (που ΕΧΕΤΕ χωρίς να σας το πει), ρωτήστε και τον συνήγορο, ξεκάθαρα είναι τα πράγματα, μην "υποθέτετε" και μην νομίζετε οτι σας κοροϊδεύει κάποιος.


1.1 Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα;

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια.



2.1 Τι διαφορά έχει η εμπορική από τη νόμιμη εγγύηση ;

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του.

Απάντηση