milk frothing

Για τους έχοντες καλλιτεχνικές ανησυχίες στο θέμα του καφέ.
apolitana

milk frothing

Δημοσίευση από apolitana » Σάβ Μάιος 15, 2010 1:01 pm

Γεια σε όλους..είμαι φοιτητής κ΄ δεν έχω την δυνατότητα για ακριβή μηχανή ακόμα..έχω μια izzy san remo που για την τιμή τhς κάνει πολύ καλή δουλειά.θα ήθελα απλά να ρωτήσω αν έχει καταφέρει κανεις να χτυπήσει γάλα σε μηχανή τέτοιου επιπεδου για latte art.....

Άβαταρ μέλους
Christos
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8794
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
Μύλος:: Mahlkönig Vario
2ος Μύλος:: Anfim Best
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα

Re: milk frothing

Δημοσίευση από Christos » Σάβ Μάιος 15, 2010 1:25 pm

Off topic:
Φίλε apolitana θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Για πρώτη φορά έκανα εγώ την μετατροπή του κειμένου σου. Ευχαριστώ.
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.

apolitana

Re: milk frothing

Δημοσίευση από apolitana » Σάβ Μάιος 15, 2010 2:07 pm

Σορρυ πρωτη φορα εγραψα....αν ασχολειται καποιος με latte art θα ηθελα να μου πει...και πολλα μπραβο και μονο που δημιουργησατε το forum...

Άβαταρ μέλους
Christos
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8794
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
Μύλος:: Mahlkönig Vario
2ος Μύλος:: Anfim Best
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα

Re: milk frothing

Δημοσίευση από Christos » Σάβ Μάιος 15, 2010 2:24 pm

Υπάρχει κάποιο θέμα ότι ο ατμός της μηχανής δεν επαρκεί; ή αναφέρεσαι καθαρά στην τεχνική αυτή καθ΄αυτή;

Πάντως μέχρι να σου απαντήσει κάποιος που ξέρει, εγώ είμαι από τους ευτυχισμένους που πίνουν μόνο espresso :lol: , μια φορά που δοκίμασα παρατήρησα ότι πολύ βασική κίνηση είναι, μετά την παρασκευή του αφρόγαλου και καθώς αυτό κρυώνει, η περιστροφική κίνηση μέσα στο μπρίκι. Θα δεις ότι το αφρόγαλα θα παίρνει σταδιακά την υφή που θέλεις για latte art.

Δες 3' 05''
http://vimeo.com/11249580