Σελίδα 1 από 1

VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 6:08 pm
από Y.V
O πρώην Export Manager της ΙΖΖΟ, Antonio Nurri (του οποίου παιδι είναι η Alex Duetto), δημιούργησε μια νέα εταιρία, την Ambient&spresso
Nα και η VESUVIUS, η πρώτη μηχανή διπλού μπόιλερ της νέας εταιρίας: Και Ε61 (το οποίο θαυμάζω) και 5 προγραμματιζόμενα Pressure profiles και ανοξειδωτα μπόιλερς και και και...
http://www.bellabarista.co.uk/vesuvius- ... chine.html :inlove:

Ναχουμε να ονειρευόμαστε... :cfstd:

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 6:11 pm
από re4male
μετα απο ενα καφε απο αυτην την μηχανη σκεφτομαι να παω και μια βολτα με την φερραρι μου... :a049: :a049: :a049:

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 6:37 pm
από Y.V
Φαινεται τέλεια σε δυνατότητες!

Πολλα ηλεκτρονικα ομως αρχιζουν να μπαινουν στις μηχανες και τα φοβάμαι. (είναι και ένας λόγος που επέλεξα την Duetto, εναντι άλλων με «αποκλειστικά δικά τους» ανταλλακτικα.)
Σημερα υπάρχουν μηχανές του 70 που με ένα απλό σερβις, ακόμα λειτουργούν και παραγουν άριστο εσπρεσσο.
Μιλαμε για 45 χρονων μηχανές.
Αν πχ σε 15-20 χρονια, δεν μιλάω για πιό πολλά, καει πχ το πανελ του κάθε Βεζούβιου, θα υπαρχει ανταλλακτικό, ή θα κάτσεις στην κορυφή του; :lol: (αν και δυστυχώς αυτή είναι η φιλοσοφία σημερα για όλα τα προιόντα! Μετα από κάποιον καιρό να αναγκάζεσαι να παίρνεις άλλο)

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 6:54 pm
από dio
Πολυ ομορφη μηχανη...
Και εγω Γιαννη θα προτιμουσα πιο manual πραγματα αλλα οπως ειπες ....και εχεις δικιο :oneup:

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 07, 2014 8:25 pm
από Christos
Πολύ super μηχανή αλλά και εγώ συμμερίζομαι τις ανησυχίες σας. Μάλλον στην σχεδίαση θα έπρεπε να υπάρχει και η πρόβλεψη για κάτι σαν manual override ώστε να μπορούσε η μηχανή να είναι λειτουργική ως μια απλή ημιαυτόματη με standard κατασκευαστικά κομμάτια.

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 03, 2015 1:45 pm
από miltoshellas
αν και φαίνεται θηρίο (ειδικά το βάθος της) είναι πολύ ελαφρύτερη από την Duetto

Re: VESUVIUS

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 09, 2017 6:47 pm
από Theodore
Y.V έγραψε:Φαινεται τέλεια σε δυνατότητες!

Πολλα ηλεκτρονικα ομως αρχιζουν να μπαινουν στις μηχανες και τα φοβάμαι. (είναι και ένας λόγος που επέλεξα την Duetto, εναντι άλλων με «αποκλειστικά δικά τους» ανταλλακτικα.)
Σημερα υπάρχουν μηχανές του 70 που με ένα απλό σερβις, ακόμα λειτουργούν και παραγουν άριστο εσπρεσσο.
Μιλαμε για 45 χρονων μηχανές.
Αν πχ σε 15-20 χρονια, δεν μιλάω για πιό πολλά, καει πχ το πανελ του κάθε Βεζούβιου, θα υπαρχει ανταλλακτικό, ή θα κάτσεις στην κορυφή του; :lol: (αν και δυστυχώς αυτή είναι η φιλοσοφία σημερα για όλα τα προιόντα! Μετα από κάποιον καιρό να αναγκάζεσαι να παίρνεις άλλο)
Ετσι την πάτησα κι εγώ με τη Reneka,που μετά από 15 χρόνια άριστης λειτουργίας,χρειάζεται σέρβις,αλλά ρωτώντας στο εργοστάσιο στη Γαλλία,έμαθα ότι τα περισσότερα ανταλλακτικά,δεν υπάρχουν πια.Τόμπολα...
Μπήκα τωρα εδώ γιατί γκούγκλαρα για να δω για τη Βεζούβιους κι έπεσα πάνω.
Και τώρα,μετά τη Ρενέκα,που ηταν άριστη,δεν ξέρω τι να κάνω.Αν δεν βρω κάτι καλό,που να μη μου πάρει και τα σώβρακα,θα πίνω το ακριβό Νεσκαφέ,Cap Colombie,που το φέρνω από την Αγγλία,γιατί τα άλλα είναι χώμα.
Κρίμα που είχα βάλει και μία smart plug,ώστε να ανάβω τη μηχανή πριν σηκωθώ απ' το κρεβάτι ειδικά το χειμώνα, με το κινητό...