Σελίδα 3 από 4

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 08, 2019 6:00 pm
από bbtwin
Δεν ξέρω αν θα είμαι αντικειμενικός εφόσον τον αγόρασα μεταχειρισμένο, χωρις καινουργια μαχαίρια και σε κακή κατάσταση

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2019 10:00 am
από Luckees
Τι έγινε με την περίπτωσή σου GEO74; Σου απάντησε ο Ιταλός;

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 09, 2019 5:19 pm
από GEO74
Μου απαντησε.
Το πετυχε !!!! Μου ειπε για το διακόπτη...
Επίσης μου ειπε ότι με τη συγκεκριμενη μηχανη δεν εχουν αντιμετωπισει προβληματα.

Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??

Warranty Conditions:

Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:


άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 10, 2019 2:28 pm
από Konstantinos
GEO74 έγραψε:
Δευ Δεκ 09, 2019 5:19 pm
Να πω τωρα και το ασχημο που μου εγραψε απο θεμα εγγυησεων, που καλό θα ειναι να κυκλοφορίσει λιγο εδωμεσα??

Warranty Conditions:

Preamble: The trademarks Nuova Simonelli, Bezzera, Quick Mill, Victoria Arduino, Izzo, ECM, Rocket Espresso, ACS, La Pavoni, Eureka, Fiorenzato, Mazzer and others have no technical support centers in the world. All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months. As a result of this warranty clauses are below:


άρα? τι καταλαβενετε αγαπητοι??????
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως πετάει το μπαλάκι στους κατά τόπους αντιπρόσωπους, με τους τελευταίους να αναλαμβάνουν σέρβις αλλά και αντικατάσταση σε περίπτωση που απαιτείται. Μάλλον άσχημο για τους αντιπροσώπους περισσότερο, μιας και εσύ, ως καταναλωτής, δεν βλέπω να έχεις λιγότερα (απ το συνηθισμένο) δικαιώματα.

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm
από GEO74
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 13, 2019 8:24 am
από Konstantinos
GEO74 έγραψε:
Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:
χμμ τι να σου πω...
εδώ πάντως "All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months." μας λέει ο ποιητής ότι ο κάθε αντιπρόσωπος "εγγυάται" τα προϊόντα.

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 13, 2019 10:33 am
από PublicDomain
Konstantinos έγραψε:
Παρ Δεκ 13, 2019 8:24 am
GEO74 έγραψε:
Πέμ Δεκ 12, 2019 9:24 pm
Αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι δυστυχως εχω εγγυηση απο τον Ιταλό. :waf:
χμμ τι να σου πω...
εδώ πάντως "All authorized dealers must ensure their own products for the duration of 24 months." μας λέει ο ποιητής ότι ο κάθε αντιπρόσωπος "εγγυάται" τα προϊόντα.
στο μόνο που υπάρχει επίδραση είναι ότι πρέπει να προσέχεις από που αγοράζεις και αν αυτός πέσει έξω πάει και η εγγύηση

κατά τα άλλα σχεδόν στις περισσότερες περιπτώσεις με την εγγύηση, αφού το αγοράζεις από κάπου πρέπει να μιλήσεις με αυτόν όπου και αν βρίσκεται ακόμα και στο εξωτερικό.

άρα που είναι το πρόβλημα;

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 13, 2019 2:16 pm
από Luckees
Δεν είναι κακό να σου δίνει ο authorized dealer την εγγύηση και όχι η μαμά εταιρεία, αρκεί ο αντιπρόσωπος να είναι σοβαρός. Η προσωπική μου εμπειρία (και γι' αυτό στον πρότεινα) είναι οτι είναι σοβαρός πάνω στη δουλειά του οπότε δεν έχεις να φοβηθείς κάτι πάνω στο τεχνικό κομμάτι.

Στην δικιά σου περίπτωση τώρα, αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν ο Ιταλός παραδέχθηκε οτι η μηχανή που σου πούλησε έχει πρόβλημα. Αν ναι, τότε πρέπει να την πάρει πίσω, να την επισκευάσει και να στην ξανα-στείλει πλήρως λειτουργική. Αυτό πρέπει να το απαιτήσεις!
Δεν ξέρω μόνο τι ισχύει για τα έξοδα του πήγαινε-έλα εφόσον το προϊόν είναι στην εγγύηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να του πεις οτι όλα τα έξοδα πρέπει να τα επιβαρυνθεί η εταιρεία του μιας και δεν φέρεις καμία ευθύνη αφού το πρόβλημα δεν προέκυψε εξαιτίας δικιάς σου κακής χρήσης (ήδη έχεις πληρώσει μια φορά τα έξοδα αποστολής προς Ελλάδα).

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 13, 2019 4:26 pm
από GEO74
ΜΙΣΟ :OOPS:

Η μηχανή μου ΔΕΝ εχει πρόβλημα.....
(το τανκ του νερου ειχε αδειασει, το ξαναγεμισα, ολα οκ).

Εγω θετω το θεμα ως εξης.
Αν αυτο που μου εγραψε ισχυει για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, τότε αν αγοραζουμε απο εξωτερικό, μηπως τελικα εχουμε εγγύηση (ΜΟΝΟ) απο τον εκει εξουσιοδοτημενο πωλητή-αντιπροσωπο ??????

Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ Κ ΜΥΛΟΥ (ΣΤΑ 1.700€)?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 13, 2019 4:45 pm
από Luckees
Ε, πες το καθαρά ρε άνθρωπε και είχα την αγωνία οτι σου πρότεινα κάτι και σου ήρθε σκάρτο πράγμα...

Και στην Ελλάδα έχουμε πάντως αντιπροσώπους που είναι υποδείγματα επαγγελματισμού και πολύ καλοί μάστορες, βλέπε barista.gr