Φυσικά, δεν αντιλέγω! Δε το ανέφερα για αμφιβολία σε πιθανότατα λάθους. Το ανέφερα γιατί ξαφνιάστηκα έως και θορυβήθηκα αρκετά, και έχω σκοπό άμεσα να τσεκάρω ένα μπρίκι στο εργαστήριο του Πανεπιστημίου, γιατί ανεξάρτητα από το εκάστοτε λάθος που μπορεί να κάνει το τμήμα εκπαίδευσης ή το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να παραπληροφορεί εν αγνοία του, και να κάνει 'λάθος' τρόπον τινά τη δουλειά του. Αν πχ δε μου το έλεγες ή δε τύχαινε να δω το post σου, έχοντας τυφλή εμπιστοσύνη στην εκπαίδευση της εταιρείας, δε θα έμπαινα ποτέ σε διαδικασία να "ψαχτώ" στο εργαστήριο για κάτι τέτοιο... Και πολύ πιθανώς να συνέχιζα να απαντώ με ενδεχόμενο λάθους. Δε μου επιτρέπω να κατευθύνω λανθασμένα εν γνώσει μου τον πελάτη που με εμπιστεύεται. Και γι αυτό και θορυβήθηκα ιδιαίτερα...Streetlight έγραψε: ↑Πέμ Μάιος 16, 2019 8:02 pm"Customer Service Team" υπογράφει στο τέλος του mail.Νομίζω τα έγραψε αρκετά αναλυτικά, για να κάνει κάποιο λάθος
Θα τσεκάρω το μπρίκι μόνη μου στο εργαστήριο. Σε κάθε περίπτωση, αν τελικώς το customer service έχει δίκιο, θα ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη για την πληροφορία που σου έδωσα στην προσπάθεια μου να σε βοηθήσω.