Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

PID, μετρητές πίεσης, και ό,τι άλλο χρειάζεται ώστε το "φιατάκι" σας να γίνει Mitsubishi Evo.
Απάντηση
johann
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιαν 10, 2018 11:36 pm

Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από johann » Τετ Ιαν 10, 2018 11:58 pm

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια,|
Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής,όντας άπειρος στο χώρο. Μου χάρισαν την συγκεκριμένη μηχανή (https://www.skroutz.gr/s/4203920/SGL-Podstar.html). Λατρεύω τον εσπρέσο, αλλά ποτέ δεν είχα μπει στην διαδικασία αγοράς κάποιας μηχανής. Τώρα, λοιπόν, μιας και έπεσε στα χέρια μου μια και φαίνεται να είναι καλή, σε σχέση με τις πολύ απλές τουλάχιστον, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν αξίζει το service. Την μηχανή την έφερα σπίτι την έβαλα σε λειτουργία, ζεσταίνεται, αλλά δεν βγάζει νερό. Από ότι έψαξα φταίει η αντλία νερού, επειδή καθότανε 3-4 χρόνια. Πήρα να ρωτήσω για service και μου είπαν για αλλαγή αντλίας 40 ευρώ (ανταλλακτικό και εργασία) και 18 ευρώ για το φίλτρο αφαλάτωσης που είναι μέσα στο δοχείο νερού.
Επειδή, ψήθηκα με το να μπορώ να κάνω ένα καλό εσπρέσο στο σπίτι, σας ρωτώ: Αξίζει τα λεφτά για να ξαναλειτουργήσει και εννοώ ότι αφού καθότανε τόσα χρόνια μήπως μετά βγάλει άλλα προβλήματα;Ή να κάνω υπομονή και να μαζέψω τα λεφτά και κάποια στιγμή να πάρω μια καινούργια;
Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο μαγαζί στον Πειραιά ή τριγύρω που να αναλαμβάνει το service για να μην τρέχω προς Μαρούσι που βρήκα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσοι ασχοληθείτε και απαντήσετε!

Άβαταρ μέλους
Luckees
Δημοσιεύσεις: 1477
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2015 12:37 pm
Όνομα: Αποστόλης
Μηχανή:: Rocket R58
2η Μηχανή:: Oscar ήταν και πάει
Μύλος:: Sette 270Wi
2ος Μύλος:: Compak K3,Hario Mini
Οι καφέδες μου:: Taresso, Kudu, Taf, Distretto
Τοποθεσία: Μελίσσια

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από Luckees » Πέμ Ιαν 11, 2018 12:54 pm

Καλησπέρα κ Καλή χρονιά!
Απ΄ οτι φαίνεται μόνο pods παίρνει κ σαν κατασκευή δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Δεν ξέρω πόσο κοστίζουν τα pods, αλλά αν η τιμή είναι πάνω κάτω σαν τις κάψουλες δεν αξίζει τον κόπο από πλευράς κόστους και φυσικά γεύσης.
Μόνο το τύπου "portafilter" με το πλαστικό spout αν δεις ή το μικρό θερμομπλοκ θα καταλάβεις οτι δεν έχει διαφορά με τις μηχανές του 100ρικου. Η τιμή για αγορά καινούργιας είναι παράλογα μεγάλη ειδικά όταν με αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις μια lelit.
Το ιδανικό είναι να κάνεις υπομονή, να μαζέψεις λεφτά και να ξεκινήσεις σωστά.

johann
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιαν 10, 2018 11:36 pm

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από johann » Πέμ Ιαν 11, 2018 2:28 pm

Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση σου! Να σαι καλα!

Άβαταρ μέλους
Angeldust
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 07, 2013 2:58 am
Όνομα: Kostas
Μηχανή:: Gaggia Classic gold
2η Μηχανή:: Grimac Cialdina(ese)
Μύλος:: Saeco M2002
2ος Μύλος:: Hand mill
Οι καφέδες μου:: Segafredo,Ethiopia Sidamo
Τοποθεσία: Tirana
Επικοινωνία:

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από Angeldust » Κυρ Ιαν 14, 2018 11:11 am

Μια χαρά μηχανή είναι I Sgl.Αυτοί I μηχανή βγάζει το καλύτερο αποτέλεσμα από τα pods.Πρώτα δοκίμαζε να βάλεις διάλυμα νερού με κιτρικό οξύ και ανοίγεις τι βάνα του ατμού βάζοντας μπρός ανά τακτά διαστήματα.18 ευρώ για φίλτρο και 40 για αντλία είναι πολλά.

Άβαταρ μέλους
Fazerman
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 24, 2011 3:05 pm
Όνομα: Λαμπης
Μηχανή:: lelit plust pid
Μύλος:: Mazzer mini E
Οι καφέδες μου:: lavazza tiera
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από Fazerman » Κυρ Ιαν 14, 2018 8:15 pm

με 30 ευρω σου δινω την δικια μου που δουλευει μια χαρα (εκτος του ατμου)

simergr
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί Ιαν 31, 2017 1:03 am
Όνομα: Κωστας
Μηχανή:: Gaggia Classic
2η Μηχανή:: Ascaso Dream
Μύλος:: Mazzer Super Jolly
2ος Μύλος:: Santos 40a
Οι καφέδες μου:: Lavazza Pienaroma Illy
Τοποθεσία: Ευοσμος Θεσσαλονικη

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από simergr » Παρ Φεβ 16, 2018 12:08 am

Ημουν κατοχος μιας SGL περιπου σαν αυτη αλλα 10 χρονια παλαιοτερη. Σαν μηχανη ειναι στιβαρη κατασκευη και απευθυνεται σε μικρες επιχειρησεις οπως γραφεια εταιρειες καποια ξενοδοχεια κλπ. Ειναι κατα την γνωμη κακη επιλογη για το σπιτι σου γιατι πρωτον περνει ποντς και ειναι δυσκολο να εξηγησω ποσο διαφορετικος ειναι ο καφες με αυτες τις μεριδες.
Δευτερον σαν μηχανη δεν εχει ρυθμισεις OPV αλλα στελνει ολη την πιεση στον καφε δλδ 15 μπαρ. Δεν εχει τριοδη αλλα κανει ας πουμε την ιδια δουλεια με τον διακοπτη επιλογης στο πλαι.
Φτιαχνεται για πλακα και ισως να μη χρειαζεται ουτε αντλια συνηθως κολλαει η ανεπιστροφη που εχουν στην εξοδο. Οσο για το φιλτρακι θα σας δωσω ενα τιπ. Αυτα τα φιλτρακια περιεχουν
ενα κοκκωδες υλικο συνθετικο που λεγεται πολυστυρολιο, στην επιφανεια του ειναι φορτισμενο με νατριο και κανει ανταλλαγη ιοντων με το νερο αφηνει νατριο και περνει το ασβεστιο και το μαγνησιο. Οταν κορεστει το πετας και βαζεις αλλο ή του κανεις αναγεννηση οπως κανουν και οι επαγγελματικοι αποσκληριντες με αλατι μαγειρικο. Δλδ φτιαξε ενα ισχυρο κορεσμενο διαλυμα με αλατονερο και με μια μεγαλη συριγγα στειλτο μεσα στο φιλτρακι και αστο λιγη ωρα. Θα γινει το εξης το νατριο θα παει επανω στην ρυτινη και θα την ετοιμασει για τον επομενο κυκλο χρησης και το χλωριο θα ενωθει με το ασβεστιο και το μαγνησιο και θα ξεπλυθει. Μετα απο λιγο ξεπλυνε το φιλτρο οδευοντας καθαρο νερο αντιστροφα μεχρι να φυγουν τα υπολειματα αλατιου, αν παρεις απιονισμενο νερο για ατμοσιδερα δεν χρειαζεται να ανησυχεις για τα αλατα που θα πανε ξανα μεσα στο φιλτρο στο ξεπλυμα, αυτες οι ρυτινες εχουν διαρκεια ζωης και 20 χρονια με σωστη συντηρηση. Συνηθως το χλωριο του δυκτιου ειναι η αιτια καταστροφης τους αλλα και η παρουσια σιδηρου η μαγγανιου. Θα μπορουσα να γραφω για ωρες τεχνικα θεματα που αφορουν το νερο καθως ειναι η κυρια ασχολια μου επαγγελματικα, ομως επισκευαζω και μηχανες και αν εισαι Θεσσαλονικη περνα να την δω. Εγω παντως την δικια μου την χαρισα σε φιλο.

Portstewart
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Δευ Φεβ 14, 2011 1:19 pm
Όνομα: Λάμπρος
Μηχανή:: Delonghi Dedica 680
2η Μηχανή:: Gaggia Deluxe(sold!)
Μύλος:: Iberital
Τοποθεσία: Agrinion

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από Portstewart » Σάβ Φεβ 24, 2018 3:42 pm

Αν ενδιαφέρεσαι για συντήρηση viewtopic.php?f=15&t=1548&p=24194#p24194

morena
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2019 2:32 pm

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από morena » Κυρ Νοέμ 24, 2019 2:43 pm

simergr έγραψε:
Παρ Φεβ 16, 2018 12:08 am
Ημουν κατοχος μιας SGL περιπου σαν αυτη αλλα 10 χρονια παλαιοτερη. Σαν μηχανη ειναι στιβαρη κατασκευη και απευθυνεται σε μικρες επιχειρησεις οπως γραφεια εταιρειες καποια ξενοδοχεια κλπ. Ειναι κατα την γνωμη κακη επιλογη για το σπιτι σου γιατι πρωτον περνει ποντς και ειναι δυσκολο να εξηγησω ποσο διαφορετικος ειναι ο καφες με αυτες τις μεριδες.
Δευτερον σαν μηχανη δεν εχει ρυθμισεις OPV αλλα στελνει ολη την πιεση στον καφε δλδ 15 μπαρ. Δεν εχει τριοδη αλλα κανει ας πουμε την ιδια δουλεια με τον διακοπτη επιλογης στο πλαι.
Φτιαχνεται για πλακα και ισως να μη χρειαζεται ουτε αντλια συνηθως κολλαει η ανεπιστροφη που εχουν στην εξοδο. Οσο για το φιλτρακι θα σας δωσω ενα τιπ. Αυτα τα φιλτρακια περιεχουν
ενα κοκκωδες υλικο συνθετικο που λεγεται πολυστυρολιο, στην επιφανεια του ειναι φορτισμενο με νατριο και κανει ανταλλαγη ιοντων με το νερο αφηνει νατριο και περνει το ασβεστιο και το μαγνησιο. Οταν κορεστει το πετας και βαζεις αλλο ή του κανεις αναγεννηση οπως κανουν και οι επαγγελματικοι αποσκληριντες με αλατι μαγειρικο. Δλδ φτιαξε ενα ισχυρο κορεσμενο διαλυμα με αλατονερο και με μια μεγαλη συριγγα στειλτο μεσα στο φιλτρακι και αστο λιγη ωρα. Θα γινει το εξης το νατριο θα παει επανω στην ρυτινη και θα την ετοιμασει για τον επομενο κυκλο χρησης και το χλωριο θα ενωθει με το ασβεστιο και το μαγνησιο και θα ξεπλυθει. Μετα απο λιγο ξεπλυνε το φιλτρο οδευοντας καθαρο νερο αντιστροφα μεχρι να φυγουν τα υπολειματα αλατιου, αν παρεις απιονισμενο νερο για ατμοσιδερα δεν χρειαζεται να ανησυχεις για τα αλατα που θα πανε ξανα μεσα στο φιλτρο στο ξεπλυμα, αυτες οι ρυτινες εχουν διαρκεια ζωης και 20 χρονια με σωστη συντηρηση. Συνηθως το χλωριο του δυκτιου ειναι η αιτια καταστροφης τους αλλα και η παρουσια σιδηρου η μαγγανιου. Θα μπορουσα να γραφω για ωρες τεχνικα θεματα που αφορουν το νερο καθως ειναι η κυρια ασχολια μου επαγγελματικα, ομως επισκευαζω και μηχανες και αν εισαι Θεσσαλονικη περνα να την δω. Εγω παντως την δικια μου την χαρισα σε φιλο.
Καλησπέρα. Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις πολλά σε σχέση με τα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ήθελα τη γνώμη σου, γιατί ο καφές βγαίνει πικρός και έχει χάλια γεύση; Είναι σαν να είναι μπαγιάτικος ή καμμένος. Χρησιμοποίησα διάφορες μάρκες (Illy, dalmayer κλπ)

simergr
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί Ιαν 31, 2017 1:03 am
Όνομα: Κωστας
Μηχανή:: Gaggia Classic
2η Μηχανή:: Ascaso Dream
Μύλος:: Mazzer Super Jolly
2ος Μύλος:: Santos 40a
Οι καφέδες μου:: Lavazza Pienaroma Illy
Τοποθεσία: Ευοσμος Θεσσαλονικη

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από simergr » Κυρ Δεκ 01, 2019 12:21 am

Μαλλον θα θελει καθαρισμα η μπορει φταιει και το νερο που. Συνηθως η πικριλα ειναι απο υπολειματα ελαιων του καφε πισω απο την σιτα.

morena
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2019 2:32 pm

Re: Sgl Podstar Μηχανή- Συντήρηση

Δημοσίευση από morena » Κυρ Δεκ 01, 2019 11:17 pm

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα το δω. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καθαρίσει τη σίτα.

Απάντηση