Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

PID, μετρητές πίεσης, και ό,τι άλλο χρειάζεται ώστε το "φιατάκι" σας να γίνει Mitsubishi Evo.
Άβαταρ μέλους
Makron
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 14, 2013 9:11 pm
Όνομα: Ντίνος
Μηχανή:: Gaggia Baby Twin
Μύλος:: Graef CM702
Οι καφέδες μου:: Finest Coffee Berlin, TAF, Hausbrandt
Τοποθεσία: Πήλιο

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από Makron » Παρ Μαρ 28, 2014 12:15 pm

PaNoSS έγραψε: Αυτα για να γλιτωσω αλλους απο πολυ κοπο απειρες ωρες απο ψαξιμο και χρημα.!
Ενα μεγαλο ευχαριστω στον καλο φιλο Ντινο που με βοηθησε οποτε και να το ζητησα.. :a013: :respekt:
Πάνο να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που έκανες τόσο καλή δουλειά και συνέβαλα κάπως με αυτό το θέμα εδώ ώστε να γλιτώσεις εσύ και άλλοι όπως λες από το παίδεμα.
Φτιάξω-δεν φτιάξω προθέρμανση με ενέπνευσες για μόνωση του boiler οπότε αυτό τουλάχιστον θα γίνει οπωσδήποτε.

Να πω ότι είδα καθυστερημένα πιο πάνω ότι λανθασμένα αναφέρω 120 και 117 βαθμούς αντί για 110 και 107 αντίστοιχα. Δυστυχώς το φόρουμ εδώ σαν να με τιμωρεί για τα μικρο-λάθη δεν με αφήνει να το διορθώσω τώρα. Οπότε εύχομαι όποιος το διαβάσει να φτάσει και μέχρι εδώ για να ξεμπερδευτεί. :a026:

Άβαταρ μέλους
PaNoSS
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: Rocket R58v2
2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
Μύλος:: OE Pharos v2.0
2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από PaNoSS » Τρί Απρ 01, 2014 10:12 pm

Μετα απο μερικες τροποποιησεις η μηχανη εκλεισε και ολα βολευτηκαν..

Εγιναν καποιες αλλαγες:
Εγινε αλλαγη της θεσης συνδεσης του μανομετρου, πριν ηταν συνδεδεμενο πριν την εισοδο της OPV ενω τωρα το εβαλα αμεσως μετα την αντλια και πριν το χαλκοσωληνα προθερμανσης. Βλεπω πιο αμεση αποκριση πιεσης συν οτι δεν παει ζεστο νερο στο μανομετρο(δεν ξερω αν αυτο παιζει πολυ ρολο).
Αφου το εκανα αυτο σαν δια μαγειας ο θορυβος απο την αντλια παιδια δεν ακουγεται καθολου,μιλαμε καθολου. Η μηχανη δουλευει πραγματικα αθορυβα! Δεν ξερω πως εγινε! Βεβαια αυτο που βλεπω ειναι μια πιο αισθητη ταλαντωση στον δεικτη αλλα και πλεον βλεπω 1.5 bar οταν η μηχανη ειναι ζεσταμενη που πριν αναλογα αν ζεσταινε ανεβαινε κ οταν ηρεμουσε επεφτε.

Τοποθετηση PID:
Επειδη εμενα δεν μου αρεσει καθολου το pid να ειναι εξω απο τη μηχανη, εδω που τα λεμε το REX C-100 ειναι και μεγαλουτσικο δεν το λες μικρο, δεν ηθελα να σκεφτω να το αφησω ουτε επανω ουτε δεξια ουτε πουθενα. Ηθελα να ειναι ενσωματομενο στο πλαισιο της μηχανης. Μετα απο πολυωρες (πραγματικα ομως) πολυωρες εργασιες και μετρησεις για την ακριβη θεση (θα τρυπαγα την πανω πλακα της μηχανης) βρηκα την σωστη θεση. Κ ομως χωραει ακριβως διπλα απ την OPV. Ειναι η θεση του ακριβως εκει γτ εκει διπλα απο την OPV κατεληγε και ο χαλκοσωληνας της προθερμανσης πριν συνδεθει με αυτην.

Στερεωση Μανομετρου:
Δεν εχω τοποθετηση το μανομετρο μονιμα στη θεση αυτη απλα λιγο προχειρα! Εχω παραγγειλει ενα μικροτερο Φ40 μαζι με τριχοειδη χαλκοσωληνα για αποφυγη του τρεμουλου της βελονας και ειναι φτιαγμενο για καφετιερα με χρωματικη ενδειξη της σωστης πιεσης. Υπαρχει στοχος να τοποθετηθει στο κατω πλαισιο μπροστα χαμηλοτερα και πιο δεξια απο τον γκρουπ ωστε να ειναι αμεση η ενδειξη του! Θα ξανατρυπηθει το πλαισιο,πλεον δεν το φοβαμαι!
Ηθελα ομως καποιος αν ξερει να μου πει πως μπορω να το στερεωσω στη θεση που το εχω τωρα πιο σωστα,δλδ να μπει πιο μεσα,να μην προεξεχει καθολου να ειναι σταθερο κ να μπορω να ανοιξω το καπακι μελοντικα! Εχω δει παρομοια υλοποιηση στο ιδιο σημειο απο τον @woodsman σε μια κοκκινη Gaggia New Baby, εδω στο site! Αν καποιος το ξερει να δωσει πληροφοριες παρακαλω γιατι αν δεν χωρεσει τελικα εκει που το θελω θα μεινει εκει που ειναι τωρα!

Ηρθε και πριν μερικες μερες και ο μυλος Ascaso iSteel mini 2 Brushed Inox και εχω κανει πολυ μεγαλη προοδο στον εσπρεσσο μπορω να πω..Ταιριαζει επισης τελεια με το φινιρισμα της Baby! Απεχτο δυδιμο!
Μιλαω για προοδο γιατι ακομα ψαχνω τις σωστες ρυθμισεις, ηπια ομως και ωραία καφεδακια.
Οι φωτογραφιες μιλανε απο μονες τους:
IMAG0012.jpg
IMAG0011.jpg
IMAG0009.jpg
IMAG0004.jpg

Άβαταρ μέλους
Makron
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 14, 2013 9:11 pm
Όνομα: Ντίνος
Μηχανή:: Gaggia Baby Twin
Μύλος:: Graef CM702
Οι καφέδες μου:: Finest Coffee Berlin, TAF, Hausbrandt
Τοποθεσία: Πήλιο

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από Makron » Τρί Απρ 01, 2014 10:44 pm

Πάνο έκανες πού ωραίο σετάκι με τον μύλο! :oneup:

Στην θέση που έβαλες το PID είμαι σίγουρος ότι θα το μελέτησες αρκετά. Τώρα κατόπιν εορτής δεν αξίζει το σχόλιο αλλά είναι καλό για να προλάβουμε και κάποιον άλλο που θα έχει την ίδια ιδέα. Ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις γνώμες πρώτα μήπως δεν ήταν καλή η θέση. Το λέω γιατί αν δεις δυσλειτουργίες μελλοντικά θα καταλάβεις ότι είναι από τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μέσα στην μηχανή και καλό είναι να μας ενημερώσεις. Ο κατασκευαστής δίνει το PID για θερμοκρασίες περιβάλλοντος έως 50C. Οπότε ας έχεις τον νου σου και μας λες. Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά.

Δεν γνωρίζω πως μπορείς να στηρίξεις καλύτερα το μανόμετρο. Μπορείς όμως για το τρεμόπαιγμα της βελόνας να εφαρμόσεις αυτό που περιέγραψα με τον "στραγγαλιστή". Είναι απλό!

Άβαταρ μέλους
PaNoSS
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: Rocket R58v2
2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
Μύλος:: OE Pharos v2.0
2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από PaNoSS » Τρί Απρ 01, 2014 10:54 pm

Α ναι Ντινο ξεχασα να πω οτι το PID δεν ακουμπα πουθενα,ειναι μεν διπλα στην OPV δλδ κοντα στο μποιλερ αλλα επειδη εχει την μονωση γυρω γυρω δν εχει καμια απολυτως αμεση εκθεση σε θερμοτητα. Εννοειται πως απ την εξωτερικη μερια της μονωσης του μποιλερ δεν πιανει καν 40 βαθμους. Το σκεφτηκα αυτο με την θερμοκρασια αλλα ειδα οτι το μποιλερ πλεον δεν ακτινοβολει θερμοτητα γιατι ειναι "σκεπασμενο".
Δεν μπορουσα να κανω κατι καλυτερο ελπιζω να μην εχει θεμα, κ δεν το κοβω να εχει..
Επισης παράγγειλα τον αισθητηρα της Auber γιατι καταλαβα οτι το παν σε ενα PID ειναι ο καλος αισθητηρας και απ το να κανω αυτοσχεδιες βλακειες θα τον παρω ετοιμο! Ειναι πιο καλος,αλλου τυπου πιο αμεσος και ενδεικνυται για αυτη τη χρηση! Κ ερχετε με βιδα 40mm ετοιμη για βιδωμα!

Το τρεμοπεγμα ειναι οταν παταω να τρεξει νερο χωρις καφε στο flush που λεμε και στο 1με 1.5 bar,σχεδον αμελητεο, μονο εκει οχι κατα την εκχύλιση.

Άβαταρ μέλους
Makron
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 14, 2013 9:11 pm
Όνομα: Ντίνος
Μηχανή:: Gaggia Baby Twin
Μύλος:: Graef CM702
Οι καφέδες μου:: Finest Coffee Berlin, TAF, Hausbrandt
Τοποθεσία: Πήλιο

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από Makron » Παρ Απρ 04, 2014 2:40 pm

Μετά τις μετρήσεις που έκανα και αφού πρώτα ο Πάνος με είχε ενημερώσει για τις δικές του, βρέθηκε η υψηλότερη θερμοκρασία μέσα το κουτί της μηχανής όπου βρίσκεται το boiler, να είναι 65 βαθμούς κατά Μ.Ο. Πήρα και 77 στην κορυφή του κουτιού, αλλά και 55 χαμηλότερα. Ο Πάνος μέτρησε 39 μάξιμουμ στην δική του μηχανή που έχει μόνωση γύρω από το στο boiler. Άρα κακώς υπέθεσα ότι ίσως στο σημείο αυτό θα υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία που ίσως επηρεάσει το PID. Αυτό είναι και η διαφορά του να υποθέτεις και να μιλάς θεωρητικά, με το να κάνεις μετρήσεις. Συνεπώς σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καταστραφεί το PID και το σημείο τοποθέτησής του είναι τελικά πολύ καλό. Άψογα Πάνο!

Άβαταρ μέλους
PaNoSS
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: Rocket R58v2
2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
Μύλος:: OE Pharos v2.0
2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από PaNoSS » Κυρ Απρ 06, 2014 10:17 pm

Να πω επισης ότι μετά από ψαξιμο εδώ στο φόρουμ είδα ότι καλό είναι η opv να μπει πριν την προθέρμανση.. δλδ αμέσως μετά την αντλία ώστε να μην "πεταει" το ζεστό νερό που προθερμενεται..ψάχνω να βρω τρόπο να την αλλάξω..μάλλον ψάχνω να βρω μια opv που να έχει κάπως διαφορετική διάταξη ώστε να μπορεί να συνδεθεί εύκολα πάνω στη γραμμή προθέρμανσης..αν κάποιος ξέρει που μπορώ να βρω ας μ πει..
Τέλος νομίζω ότι επιβάλλεται πλέον να γίνει αυτή η αλλαγή..Είναι λάθος να πετιέται το προζεσταμενο νερό..βέβαια αυτό που βγαίνει είναι πολύ λίγο αλλά είναι μέρος αυτού που έχει ήδη προθερμανθει..

strider19

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από strider19 » Τρί Απρ 08, 2014 1:11 pm

Θα μπορουσες να βιδωσεις την εισοδο της opv (εκει που εβαζες το παξιμαδι για να σφιξεις το λαστιχο), στο σημειο που βιδωνε το ρακορ στο εργοστασιακο εξαρτημα. Απλως θα πρεπει να φραξεις την εξοδο της opv προς το boiler, τη φλαντζα δηλαδη που βιδωνε στο boiler με τις δυο αλλενοβιδες και το o-ring. Και τα δυο σπειρωματα ειναι 10x1, αλλα θα χρειστεις τεφλον για να τα στεγανωσεις (κατα προτιμηση υγρο).
DSC_2028_3.jpg
Εχει περαση η εν λογω φωτο τωρα τελευταια
Ή να φραξεις το ρουξουνι του εργοστασικου εξαρτηματος, και με καποιο τροπο να συνδεσεις το λαστιχο σε αυτη τη φλατζα. Ενας τροπος ειναι να αγορασεις αλλο ενα απο αυτα τα εξαρτηματα που βιδωνε στο μποιλερ και να το βιδωσεις στην opv της classic.
002.jpg

Άβαταρ μέλους
PaNoSS
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
Όνομα: Παναγιώτης
Μηχανή:: Rocket R58v2
2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
Μύλος:: OE Pharos v2.0
2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από PaNoSS » Τρί Απρ 08, 2014 1:26 pm

Αυτή ομως όπως βλεπω δεν είναι ρυθμιζομενη opv..θα με ενδιεφερε πιο πολύ να βρω μια ρυθμιζόμενη για να μπορώ να ρυθμιζω την πίεση για διαφορετικούς καφέδες..
Αυτή όπως λες δουλεύει στα 9 στάνταρ..ωραία κ αυτή η λύση αλλά δν είναι αυτό ακριβώς που ζητάω..
Θα έλεγα ότι ψάχνω μια opv σχήματος ταφ να συνδεθεί απευθείας πάνω στην παροχή νερού.

Υ.Γ. ΔΝ μπορώ να αντιληφθώ πλήρως αυτό που προτείνεις φίλε..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaNoSS την Τρί Απρ 08, 2014 1:46 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

strider19

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από strider19 » Τρί Απρ 08, 2014 1:33 pm

Με τον παραπανω τροπο περιγραφω πως να ενωσεις το εργοστασιακο εξαρτημα της gaggia baby (το οποιο χρησιμευει κανονικα ως μη ρυθμιζομενη opv, αλλα εμεις το χρησιμοποιουμε μονο σαν ταυ), με την opv της classic, η οποια ειναι ρυθμιζομενη. Ισως να μην ημουν και πολυ ξεκαθαρος στο πρωτο ποστ, αλλα αυτο ουσιασικα λεω.

Άβαταρ μέλους
G.K
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Τετ Σεπ 26, 2012 5:57 pm
Όνομα: Γιωργος
Μηχανή:: G.B Modified By GK
Μύλος:: Mazzer Super Jolly
2ος Μύλος:: Porlex Mini
Τοποθεσία: Χανια

Re: Βοήθεια για μετατροπές σε Gaggia Baby Twin

Δημοσίευση από G.K » Τρί Απρ 08, 2014 2:09 pm

φανταζομαι οτι κατι τετοιο εννοεις οπως στην φωτογραφια παρακατω

123.SNC00490.jpg
η OPV ειναι απο gaggia classic.

Απάντηση