Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Όλα τα θέματα που αφορούν την συντήρηση, επισκευή και αναβάθμιση espresso μηχανών
rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Δευ Αύγ 09, 2021 8:40 pm

dkstopo έγραψε:
Κυρ Αύγ 08, 2021 8:35 pm
αφου το εβγαλες ανοιξε το μποιλερ να το καθαρισεις, κατι μου λεει οτι ειναι γεματο αλατα.
θελεις ενα πληρες σετ οριγκ.
Έτσι που το ακούω μου φαίνεται δυσκολο. Φαντάσου, ζορίστηκα να αντικαταστήσω τη βαλβίδα.... Τώρα πάντως ο καφες που έφτιαξα είναι αηδιαστικός. Φαίνεται πως με τα χτηπήματα έπεσαν άλατα, ίσως και σκουριές στο μπόιλερ. Ειδα βέβαια και στο ντεποζιτακι σκουπιδάκια αλλά νόμιζα πως καθαρίζοντας το ντεποζιτακι και αφήνοντας μετά το νερό να τρεξει για περίπου 2 λιτρα, θα την γλύτωνα... Θα κάνω καθαρισμό για άλατα και τα ξαναλέμε. Να ρωτήσω κάτι; Γιατί την Expobar Brewtus IV την έχεις σαν 2η μηχανή; Βαρέθηκες να το αλλάξεις; Ή σ αρεσει τόσο η silvia; Δεν ρωταω τυχαία. Στην επόμενη αναβάθμιση βρίσκομαι μεταξύ silvia και lelit. Δεν αποριπτω ακομα την silvia (αν και δεν μπορείς να ρυθμισεις θερμοκρασία και πίεση) γιατί με εκνευρίζει η lelit. Αν θέλεις λελιτ με 57 portafilter και μετρητες για πίεση θερμοκρασία η τιμη ειναι οκ. Αν θελεις τα ίδια με 58 portafilter η τιμη διπλασιάζεται. Γι αυτό ρωταω...

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από dkstopo » Τετ Αύγ 11, 2021 1:37 pm

rider6182 έγραψε:
Δευ Αύγ 09, 2021 8:40 pm
dkstopo έγραψε:
Κυρ Αύγ 08, 2021 8:35 pm
αφου το εβγαλες ανοιξε το μποιλερ να το καθαρισεις, κατι μου λεει οτι ειναι γεματο αλατα.
θελεις ενα πληρες σετ οριγκ.
Έτσι που το ακούω μου φαίνεται δυσκολο. Φαντάσου, ζορίστηκα να αντικαταστήσω τη βαλβίδα.... Τώρα πάντως ο καφες που έφτιαξα είναι αηδιαστικός. Φαίνεται πως με τα χτηπήματα έπεσαν άλατα, ίσως και σκουριές στο μπόιλερ. Ειδα βέβαια και στο ντεποζιτακι σκουπιδάκια αλλά νόμιζα πως καθαρίζοντας το ντεποζιτακι και αφήνοντας μετά το νερό να τρεξει για περίπου 2 λιτρα, θα την γλύτωνα... Θα κάνω καθαρισμό για άλατα και τα ξαναλέμε. Να ρωτήσω κάτι; Γιατί την Expobar Brewtus IV την έχεις σαν 2η μηχανή; Βαρέθηκες να το αλλάξεις; Ή σ αρεσει τόσο η silvia; Δεν ρωταω τυχαία. Στην επόμενη αναβάθμιση βρίσκομαι μεταξύ silvia και lelit. Δεν αποριπτω ακομα την silvia (αν και δεν μπορείς να ρυθμισεις θερμοκρασία και πίεση) γιατί με εκνευρίζει η lelit. Αν θέλεις λελιτ με 57 portafilter και μετρητες για πίεση θερμοκρασία η τιμη ειναι οκ. Αν θελεις τα ίδια με 58 portafilter η τιμη διπλασιάζεται. Γι αυτό ρωταω...
σκουριές στην gaggia αποκλείεται να βρεις, δυστυχως για σενα πρεπει να την κανεις βιβες για να την καθαρισεις σωστα. όρεξη λιγα εργαλεια και χρονο χρειαζεται. ειχα 2 παλιοτερα και οταν βαριόμουν τις καθαριζα διεξοδικά.

σπίτι η silvia, γραφείο η expobar, εαν αγοραζα θα έπαιρνα silvia γιατί είναι ματζόβολη και κανει γαμω τους καφέδες.

Και οι 2 αγοράστηκαν σε εξευτελιστική τιμή. Η silvia ειχε καμένη αντίσταση, η οποία πουλιέται μαζι με το μποιλερ 200Ε, αλλά εμενα μου κόστισε 0 η επισκευή της λόγω συνθηκων, για οποιοδηποτε άλλον δεν άξιζε να ασχοληθεί.
Η expobar μαλλον ο τύπος που την εδινε ηταν απλά large. Σημασία έχει ότι με το που μπηκε στο δίκτυο, περα από τα τρελα καφεδάκια που μπορείς να κανεις εφοσον την μάθεις, δεν εχεις αυτό με το γεμισμα νερου αδειασμα αποχετευσης. Οποιος δεν το εχει ζησει δεν μπορεί να το εκτιμήσει.

Με απλά λόγια δεν υπάρχει πρώτη και δευτερη όπου και να βρίσκομαι πινω καφε που μαρεσει, στα μαγαζια χυμό ;)
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Σάβ Αύγ 14, 2021 11:27 am

dkstopo έγραψε:
Τετ Αύγ 11, 2021 1:37 pm
rider6182 έγραψε:
Δευ Αύγ 09, 2021 8:40 pm
dkstopo έγραψε:
Κυρ Αύγ 08, 2021 8:35 pm
αφου το εβγαλες ανοιξε το μποιλερ να το καθαρισεις, κατι μου λεει οτι ειναι γεματο αλατα.
θελεις ενα πληρες σετ οριγκ.
Έτσι που το ακούω μου φαίνεται δυσκολο. Φαντάσου, ζορίστηκα να αντικαταστήσω τη βαλβίδα.... Τώρα πάντως ο καφες που έφτιαξα είναι αηδιαστικός. Φαίνεται πως με τα χτηπήματα έπεσαν άλατα, ίσως και σκουριές στο μπόιλερ. Ειδα βέβαια και στο ντεποζιτακι σκουπιδάκια αλλά νόμιζα πως καθαρίζοντας το ντεποζιτακι και αφήνοντας μετά το νερό να τρεξει για περίπου 2 λιτρα, θα την γλύτωνα... Θα κάνω καθαρισμό για άλατα και τα ξαναλέμε. Να ρωτήσω κάτι; Γιατί την Expobar Brewtus IV την έχεις σαν 2η μηχανή; Βαρέθηκες να το αλλάξεις; Ή σ αρεσει τόσο η silvia; Δεν ρωταω τυχαία. Στην επόμενη αναβάθμιση βρίσκομαι μεταξύ silvia και lelit. Δεν αποριπτω ακομα την silvia (αν και δεν μπορείς να ρυθμισεις θερμοκρασία και πίεση) γιατί με εκνευρίζει η lelit. Αν θέλεις λελιτ με 57 portafilter και μετρητες για πίεση θερμοκρασία η τιμη ειναι οκ. Αν θελεις τα ίδια με 58 portafilter η τιμη διπλασιάζεται. Γι αυτό ρωταω...
σκουριές στην gaggia αποκλείεται να βρεις, δυστυχως για σενα πρεπει να την κανεις βιβες για να την καθαρισεις σωστα. όρεξη λιγα εργαλεια και χρονο χρειαζεται. ειχα 2 παλιοτερα και οταν βαριόμουν τις καθαριζα διεξοδικά.

σπίτι η silvia, γραφείο η expobar, εαν αγοραζα θα έπαιρνα silvia γιατί είναι ματζόβολη και κανει γαμω τους καφέδες.

Και οι 2 αγοράστηκαν σε εξευτελιστική τιμή. Η silvia ειχε καμένη αντίσταση, η οποία πουλιέται μαζι με το μποιλερ 200Ε, αλλά εμενα μου κόστισε 0 η επισκευή της λόγω συνθηκων, για οποιοδηποτε άλλον δεν άξιζε να ασχοληθεί.
Η expobar μαλλον ο τύπος που την εδινε ηταν απλά large. Σημασία έχει ότι με το που μπηκε στο δίκτυο, περα από τα τρελα καφεδάκια που μπορείς να κανεις εφοσον την μάθεις, δεν εχεις αυτό με το γεμισμα νερου αδειασμα αποχετευσης. Οποιος δεν το εχει ζησει δεν μπορεί να το εκτιμήσει.

Με απλά λόγια δεν υπάρχει πρώτη και δευτερη όπου και να βρίσκομαι πινω καφε που μαρεσει, στα μαγαζια χυμό ;)
Έχεις δίκιο. Η σκουριά ήταν μονο στις βίδες τα υπόλοιπα που είδα ήταν άλατα
Στο ντεποζιτάκι ομως δεν ήταν μονο άσπρα. Ήταν σαν να είχε σπάσει μέσα κάποιος ένα τσιγάρο.
Στην silvia έχεις ρυθμίσει, εσυ ή κάποιος άλλος την πίεση; Ρωταω γιατί έχει πίεση 15 bar το οποίο σημαινει ότι θα κόψεις λεπτά, (πόσο δυνατά να πατησεις) και θα χάσεις σε γεύση.
Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω αν στην gaggia classic που αν κατάλαβα καλά είχες παλιά είχες καθαρισει ποτέ αντλία (αν μπορεί να καθαριστεί) και αν είχες ρυθμίσει πίεση; (αν μπορεί να ρυθμιστεί)...

rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Σάβ Αύγ 14, 2021 12:26 pm

Τώρα που άνοιξα το επομενο σακουλάκι καφέ που ειναι φρεσκο, το ξέρω καλά και είμαι σίγουρος, θα γράψω τα τελικά αποτελέσματα της "επισκευής" η οποια τωρα βλέπω ότι καλυτερα να μην είχε γίνει. Οσο η μηχανή ήταν χαλασμένη, στην εκχύλιση το νερό έτρεχε από το group και απ το παναρέλο κι έτσι ειχα άλλη πίεση και άλλη θερμοκρασία. Έτσι αυτό, σε συνδιασμό με τα με τα σκουπιδάκια που μάλλον δεν έφυγαν με την αφαλάτωση (το "μάλλον", θα πει ότι ειμαι χαμένος... :a058:)
1)Ο καφές τώρα βγαινει ξινός με μια παράξενη και κακή γεύση (χειρότερος από μια κακή καφετέρια)
2) Η αντλία σταματάει όταν ζοριστεί. Εννοώ ότι σταματάει να ακούγεται ο γνωστός θόρυβος της αντλίας όταν κάνω backflash και όταν ψιλοκόψω για να πιάσω τα 27 sec με 16 γραμμάρια
Υποψιάζομαι ότι δεν φταίει η τρίοδη γιατι το νερό τρέχει αρκετά όταν είναι ελεύθερο. Χωρίς να είμαι σιγουρος νομίζω ότι έκατσε σκουπιδάκι στην αντλία και προσπαθώ να βρω τώρα ένα νήμα να μιλάει γι αυτό το πρόβλημα. Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάποιο απ αυτά τα προβληματα με αυτή τη μηχανή, ή τυχαίνει να ξέρει πιο πολλά στα τεχνικά θέματα ευπρόσδεκτος να πει πως το διόρθωσε. Γιατί βεβαιως το προβλημα της αντλίας που σταματάει, ή αρχιζει και σταματαει διαδοχικά (κανει διακοπές), δεν λυνει το πρόβλημα του κακού καφέ... :a060: Τελος θα προσθεσω πως απ οτι θυμαμαι πριν να χαλάσει η βαλβίδα του ατμού, τον ίδιο κακο καφέ με τώρα έκανα :lol:

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από veba » Σάβ Αύγ 14, 2021 1:29 pm

καλησπέρα
Η αντλία σταματάει συνήθως όταν φτάσει στην μέγιστη πίεση και είναι σε καλή κατάσταση. Επίσης σταματάει σε κάποια μικρότερη πίεση όταν έχει πέσει το ελατήριο επαναφοράς .
Για να περάσει σκουπίδι μέσα στην αντλία είναι πολύ δύσκολο.
ψάχνοντας για βλάβη ρύθμιση έλεγχο κλπ, θα πρέπει να μπορείς να μετράς την πίεση , την θερμοκρασία ,κλπ. Στα τυφλά χρειάζεστε λίγη τύχη

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από dkstopo » Σάβ Αύγ 14, 2021 7:22 pm

rider6182 έγραψε:
Σάβ Αύγ 14, 2021 11:27 am
Έχεις δίκιο. Η σκουριά ήταν μονο στις βίδες τα υπόλοιπα που είδα ήταν άλατα
Στο ντεποζιτάκι ομως δεν ήταν μονο άσπρα. Ήταν σαν να είχε σπάσει μέσα κάποιος ένα τσιγάρο.
Στην silvia έχεις ρυθμίσει, εσυ ή κάποιος άλλος την πίεση; Ρωταω γιατί έχει πίεση 15 bar το οποίο σημαινει ότι θα κόψεις λεπτά, (πόσο δυνατά να πατησεις) και θα χάσεις σε γεύση.
Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω αν στην gaggia classic που αν κατάλαβα καλά είχες παλιά είχες καθαρισει ποτέ αντλία (αν μπορεί να καθαριστεί) και αν είχες ρυθμίσει πίεση; (αν μπορεί να ρυθμιστεί)...
πρεπει να καθαρίσεις και την 3οδη, βασικά πρεπει να λυσεις την μηχανη μεχρι εκει που δεν παει άλλο...
τετοιο καθαρισμό δεν σε συμφέρει να το κανει επαγγελματίας από αποψη οικονομιας.
Την αντλία δεν την έλυσα γιατί δεν χρειάστηκε. αυτό που εκανα ήταν συχνή αφαλάτωση από το δοχείο, και την έξοδο την γύριζα παλι μεσα στο δοχείο. (το διαλυμα εκανε κυκλο χωρις να περναει απο το μποιλερ) Οταν λεμε οτι ρυθμιζουμε πιεση εννοούμε στο κύκλωμα, η ανλία μια παροχή δινει σε ελευθερη ροή αυτό μετραμε για να δουμε οτι είναι οκ
Τα τοιχώματα σε τι κατασταση είναι? το γκρουπ?
γενικότερα εαν καθαρίζεις συχνα την σίτα και τον διασκορπιστή έχεις το 90% οκ
Ολες τις μηχανες μου τις ρυθμίζω και τις καθαρίζω εγώ πρωτίστως για την αμεσότητα του πραγματος την οικομια του χρόνου και του χρηματος. Θυμάμαι πηγα ενα πρωί σστο γραφειο και δεν ετρεχε καφες. Σε λιγότερο από 15 λεπτά είχα καθαρίσει την τρίοδη χωρις να βγαλω τιποτα (βιαζομουν να πιω καφε) και μετα από 15 εφτιαξα τον πρώτο καφε.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Κυρ Αύγ 15, 2021 11:19 am

veba έγραψε:
Σάβ Αύγ 14, 2021 1:29 pm
καλησπέρα
Η αντλία σταματάει συνήθως όταν φτάσει στην μέγιστη πίεση και είναι σε καλή κατάσταση. Επίσης σταματάει σε κάποια μικρότερη πίεση όταν έχει πέσει το ελατήριο επαναφοράς .
Για να περάσει σκουπίδι μέσα στην αντλία είναι πολύ δύσκολο.
ψάχνοντας για βλάβη ρύθμιση έλεγχο κλπ, θα πρέπει να μπορείς να μετράς την πίεση , την θερμοκρασία ,κλπ. Στα τυφλά χρειάζεστε λίγη τύχη
Έτσι νόμιζα κι εγώ πως η αντλία φτάνει στα όριά της γι αυτό σταματάει ή κάνει διακοπές. Σήμερα έβαλα το μυλο να αλέσει πιο χοντρά αλλά τα ίδια. Έκανα πάλι backflash κι ένα κολπάκι που άκουσα σε κάποιο νημα, backflash με descal, (ολα θα τα δοκιμάσω) αλλά τιποτα. Το ελατήριο επαναφοράς ειναι εύκολο να το βρω;

rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Κυρ Αύγ 15, 2021 11:35 am

[quote=dkstopo post_id=102985 time=1628
πρεπει να καθαρίσεις και την 3οδη, βασικά πρεπει να λυσεις την μηχανη μεχρι εκει που δεν παει άλλο...
τετοιο καθαρισμό δεν σε συμφέρει να το κανει επαγγελματίας από αποψη οικονομιας.
Την αντλία δεν την έλυσα γιατί δεν χρειάστηκε. αυτό που εκανα ήταν συχνή αφαλάτωση από το δοχείο, και την έξοδο την γύριζα παλι μεσα στο δοχείο. (το διαλυμα εκανε κυκλο χωρις να περναει απο το μποιλερ) Οταν λεμε οτι ρυθμιζουμε πιεση εννοούμε στο κύκλωμα, η ανλία μια παροχή δινει σε ελευθερη ροή αυτό μετραμε για να δουμε οτι είναι οκ
Τα τοιχώματα σε τι κατασταση είναι? το γκρουπ?
γενικότερα εαν καθαρίζεις συχνα την σίτα και τον διασκορπιστή έχεις το 90% οκ
Ολες τις μηχανες μου τις ρυθμίζω και τις καθαρίζω εγώ πρωτίστως για την αμεσότητα του πραγματος την οικομια του χρόνου και του χρηματος. Θυμάμαι πηγα ενα πρωί σστο γραφειο και δεν ετρεχε καφες. Σε λιγότερο από 15 λεπτά είχα καθαρίσει την τρίοδη χωρις να βγαλω τιποτα (βιαζομουν να πιω καφε) και μετα από 15 εφτιαξα τον πρώτο καφε.
[/quote]
Αν εννοείς τα τοιχώματα του γκρουπ ειναι σε καλη κατασταση. Κάθε που κάνω αφαλάτωση αφαιρώ τη σιτα και το σιδεράκι απο πάνω και τα βυθιζω σε cafiza.
Θα καθαρισω οπως λες την τριοδη μολις μπορεσω και ίσως πάω να πάρω και τον πυκνωτή γιατί οταν σταματάει η αντλία ακουγεται ένας βόμβος και αν καταλαβα καλά την έχω πιεσει στις αφαλατωσεις. Μετά βλέπουμε.
Σε είχα ρωτήσει για την silvia αν έχεις ρυθμισει πίεση και θερμοκρασία εσυ η κάποιος άλλος η σου βγάζει πολυ καλο καφέ με τις ρυθμίσεις του εργοστασίου

Άβαταρ μέλους
christos.k
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Δευ Ιαν 30, 2012 2:45 pm
Όνομα: Χρηστος
Μηχανή:: Lelit Mara X
Μύλος:: Mignon Specialita
2ος Μύλος:: Compak K3
Οι καφέδες μου:: Nine grams, Handpickers, Blend 65
Τοποθεσία: Νεο Φαληρο

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από christos.k » Κυρ Αύγ 15, 2021 4:06 pm

99% η αντλία της μηχανής ευθύνεται. Αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου άλλαξε τη μόνος.
Σε 2 παλαιότερες μηχανές το έχω πάθει ακριβώς όπως το περιγράφεις. Άλλαξα αντλία κι όλα τέλεια Και πριν 1 εβδομάδα ένας φιλος εκτός φόρουμ το έπαθε και άλλαξε αντλία κι έφτιαξε η μηχανή του.

rider6182
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
Όνομα: Timos
Μηχανή:: Lelit Mara x
2η Μηχανή:: Gaggia clasic
Μύλος:: Macap
2ος Μύλος:: Porlex
Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND

Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα

Δημοσίευση από rider6182 » Κυρ Αύγ 15, 2021 4:59 pm

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ψάξω για σχετικά βίντεο και θα τα καταφέρω ελπίζω

Απάντηση