Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
- Όνομα: Timos
- Μηχανή:: Lelit Mara x
- 2η Μηχανή:: Gaggia clasic
- Μύλος:: Macap
- 2ος Μύλος:: Porlex
- Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND
Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Γεια σας. Μετα από μια συνηθισμένη προσπάθεια να κλείσω τον ατμό, τα πάσα της βαλβιδας μάλλον έκοψαν τελείως, το αξονάκι μπαινοβγαίνει και ακούγεται ο χαρακτηριστικος θορυβος που κάνουν τα πάσα οταν δεν βιδωνουν και περνάνε ελευθερα (είχα προσπαθησει πριν μηνες να το σφιξω με πένσα και να τα αποτελέσματα).Πριν προσπαθήσω να το βγάλω, τηλεφωνησα στην αντιπροσωπεία και μου ειπαν ότι θέλουν 10 μέρες για να το φτιάξουν. Έτσι το προσπάθησα μονος μου αφού είδα ένα βιντεάκι και μου φάνηκε ευκολάκι. Οι αλενόβιδες όμως πολύ ήταν σκουριασμένες, βγήκαν πολύ δύσκολα και η βαλβίδα δεν βγαίνει. Προσπάθησα αριστερά - δεξιά με πένσα το χτυπησα λίγο , τίποτα. Τι κάνουμε τώρα μάστορες; Πάνε τα καφεδάκια μου
- Artisti
- Δημοσιεύσεις: 3314
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 17, 2013 7:35 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: TECNOSYSTEM Magic
- 2η Μηχανή:: AeroPress
- Μύλος:: Ascaso mini i2
- 2ος Μύλος:: Porlex tall
- Οι καφέδες μου:: vescovicaffe.it
- Τοποθεσία: West Side over the river
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Πήγαινε σε μηχανουργείο της γειτονιάς αυτοί ξέρουν.
- johnsin
- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2020 11:29 am
- Όνομα: Ιωάννης
- Μηχανή:: Lelit pl41em Anna
- Μύλος:: Cunill Tranquilo
- 2ος Μύλος:: Mignon Specialita
- Οι καφέδες μου:: Mokka,Cup 10,Taf,Round Cup,Tareso
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρητης
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Πιστεύω ότι αν αγοράσεις το ανταλλακτικό θα το καταφέρεις και μόνος σου
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
εαν το χτυπησεις συνδυαστικά απο διαφορε πλευρες θα ξεκολλήσει από τα αλατα και θα βγει. Δεν ειναι επισκευάσιμο πάντως μιας και είναι πρεσσαριστό, ελπίζω να μην κανεις την μλκ που κανουν μερικοι και το κοβουν από πισω ωστε να το βγαλουν να το επισκευάσουν γιατί έτσι δεν έχει τέρμα όταν ξεσφίγγεις.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
- Όνομα: Timos
- Μηχανή:: Lelit Mara x
- 2η Μηχανή:: Gaggia clasic
- Μύλος:: Macap
- 2ος Μύλος:: Porlex
- Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Ετσι κι αλλιώς τα πάσα έχουν κόψει, δεν θα έφτιαχνε. Το χτυπησα με το σφυρί πάλι και τωρα μετακινείται αριστερά δεξιά 2-3 εκατοστά. Πραγματι φαινονται τα άλαττα κάτω απ το ανταλλακτικό. Απ ότι καταλαβαινω όμως έχει άλατα και στιν φλάντζα που το συγκρατεί πάνω στο μπόιλερ, πάει αριστερά δεξιά και με κοροϊδεύει, δεν βγαινει. Τελευταία λυση, αύριο θα βάλω ένα γάντι για να μη φοβάμαι για το χερι μου και θα το τραβήξω. Η θα βγει ή θα σπάσει το μπόιλερ και θα ψάχνω άλλη μηχανήdkstopo έγραψε: ↑Σάβ Αύγ 07, 2021 6:52 pmεαν το χτυπησεις συνδυαστικά απο διαφορε πλευρες θα ξεκολλήσει από τα αλατα και θα βγει. Δεν ειναι επισκευάσιμο πάντως μιας και είναι πρεσσαριστό, ελπίζω να μην κανεις την μλκ που κανουν μερικοι και το κοβουν από πισω ωστε να το βγαλουν να το επισκευάσουν γιατί έτσι δεν έχει τέρμα όταν ξεσφίγγεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
- Όνομα: Timos
- Μηχανή:: Lelit Mara x
- 2η Μηχανή:: Gaggia clasic
- Μύλος:: Macap
- 2ος Μύλος:: Porlex
- Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Τελικά δεν άντεξα να περιμένω μέχρι αυριο. Σκέφτηκα ότι αφού πηγαινει αριστερά δεξιά και δεν βγαίνει, υπαρχει αξονάκι που μπαίνει μέσα οπότε θέλει χτυπηματα από πάνω προς τα κάτω εκτός από το τραβηγμα που σκεφτομουν για αυριο. Το χτήπησα λοιπόν και το τράβηξα προς τα πάνω με κόντρα το μπόιλερ, το έσπασε στην κόντρα με το μπόιλερ αλλά το ανταλλακτικό βγήκε. Η φλάντζα του ήταν σχετικά καθαρή αλλά το αξονάκι γεμάτο άλατα.
-
- Δημοσιεύσεις: 66
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 29, 2013 9:26 am
- Όνομα: Timos
- Μηχανή:: Lelit Mara x
- 2η Μηχανή:: Gaggia clasic
- Μύλος:: Macap
- 2ος Μύλος:: Porlex
- Οι καφέδες μου:: Round cup FAZENDA DA LAGOA, DAILY ROUND
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
Υπ όψιν, τα γράφω με τόσες λεπτομέρειες γιατι πιστεύω ότι κάποιος που έχει gaggia classic, κάποια άλλη στιγμή, ισως να χρειαστεί αυτες τις πληροφορίες. Ευχαριστώ ολους για τη βοήθεια
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Gaggia classic. Αλλαγή βαλβίδας ατμού. Κόλλησε από σκουριά και σεν βγαινει με τίποτα
αφου το εβγαλες ανοιξε το μποιλερ να το καθαρισεις, κατι μου λεει οτι ειναι γεματο αλατα.
θελεις ενα πληρες σετ οριγκ.
θελεις ενα πληρες σετ οριγκ.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna