Θόρυβος από Eureka Mignon Silenzio...

Χωρίς καλό μύλο για espresso απλά ξεχάστε την παρασκευή ποιοτικού espresso.
bakalisk
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Οκτ 07, 2020 2:11 pm
Όνομα: Κωνσταντίνος
Μηχανή:: Gaggia New Classic
Μύλος:: eureka mignon silenz
Οι καφέδες μου:: Mosaic, KOFI, Taresso, Cup10
Επικοινωνία:

Re: Θόρυβος από Eureka Mignon Silenzio...

Δημοσίευση από bakalisk » Πέμ Μαρ 03, 2022 1:29 pm

panchos1985 έγραψε:
Πέμ Μαρ 03, 2022 11:55 am
...
Κώστα, το συγκεκριμένο μαγαζί έχει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα προϊόντα του! Είχα ψαχτεί πολύ για τη συγκεκριμένη αγορά και κατέληξα να το παραγγείλω από Ιταλία, καθώς 2 καταστήματα που το πούλαγανε εδώ (1 σκρουτζομάγαζο και το kawacom) δεν είχαν εγγύηση. Μάλιστα επειδή δεν το διευκρινίζανε καλά, είχα κάνει την παραγγελία από το 2ο με πληρωμή κανονικά, και όταν τους τηλεφώνησα να μου το ξεκαθαρίσουν μου είπαν ότι δεν έχει εγγύηση και ότι αν χρειαστεί κάτι θα μπορούσαν να απευθυνθούν σε έναν τεχνικό...!! Οπότε, θέλει προσοχή από όλους για τέτοιου κόστους αγορές από μη δοκιμασμένα-εγγυημένα καταστήματα, να ρωτάμε για την εγγύηση πριν την αγορά ακόμα και αν αναγράφεται στο site...
..
Δεν το κατάλαβα. Αγοράζεις κάποιο προϊον από Ελληνικό κατάστημα, μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν έχει εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας ; Δεν υπάρχει νομοθεσία σε αυτήν την χώρα ;;;;

argi
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 29, 2022 9:10 am
Όνομα: αργυρης
Μηχανή:: ecm puristika
2η Μηχανή:: delonghi dedici
Μύλος:: eureka mignon zero
Οι καφέδες μου:: covim pasalaqua blucaffe paradiso
Τοποθεσία: Βουλα

Re: Θόρυβος από Eureka Mignon Silenzio...

Δημοσίευση από argi » Πέμ Μαρ 03, 2022 1:33 pm

οταν ο εδω αντιπροσωπος κρατα sn απο το τι πουλαει
δεν ειναι υποχρεωμενος να σου δωσει εγγυηση.
Αν και ολη η κουβεντα ειναι λαθος....

Άβαταρ μέλους
Mr_Overdose
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Φεβ 02, 2022 11:00 am
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Lelit pl41 plust
Μύλος:: Eureka Specialita
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια

Re: Θόρυβος από Eureka Mignon Silenzio...

Δημοσίευση από Mr_Overdose » Πέμ Μαρ 03, 2022 1:42 pm

panchos1985 έγραψε:
Πέμ Μαρ 03, 2022 11:55 am
Mr_Overdose έγραψε:
Σάβ Φεβ 26, 2022 6:33 pm
panchos1985 έγραψε:
Σάβ Φεβ 26, 2022 3:32 pm
Εδώ και περίπου 1,5 μήνα έχω στην κατοχή μου τον Silenzio (αγορά από Ιταλικό site, με 2 χρόνια εγγύηση).

Τις τελευταίες 2 εβδομάδες όμως που τον λειτουργώ έχω παρατηρήσει κάτι που με προβληματίζει αρκετά:

Αφού ανοίξω τον διακόπτη, μετά από περίπου ένα 5λεπτο ακούγεται η τάση ρεύματος από την πίσω πλευρά του μύλου, από εκεί που ξεκινά το καλώδιο.... Συγκεκριμένα ακούγεται ένας σταθερός ήχος χωρίς διακοπές (σαν αυτό που ακούς στα καλώδια της ΔΕΗ αλλά εννοείται χαμηλότερης έντασης) ο οποίος μόλις κλείσω τον διακόπτη εξαφανίζεται!! Έχει προσέξει κάποιος άλλος που έχει Eureka Mignon ή οποιονδήποτε άλλο μύλο κάτι αντίστοιχο?? Είναι φυσιολογικό αυτό ρε παιδιά ??

Έχω ήδη επικοινωνήσει με το κατάστημα (espressocoffeeshop.com), αρχικά με ρωτήσανε αν έχω βάλει κάποιον αντάπτορα στον μύλο (φυσικά και όχι..) και έκτοτε τους έχω στείλει ήδη 2 mail χωρίς να απαντήσουν!!! Φυσικά και έχω αρχίσει να ανησυχώ και για τον μύλο, και για τον Ιταλό.... (By the way, είχε κανείς άλλος πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα??) :a026:

Υ.Γ.: Να με συγχωρέσουν οι moderators αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα ανοιχτό (έψαξα και δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο!)
Ο κανονας λεει δεν αγοράζουμε τέτοια μηχανηματα αξιας απο εξωτερικο διοτι οπως είπε ο φιλος ποιο πανω δεν υπαρχει εγγύηση που σημαινει τρεχα γυρευε!δοκιμασες να αλλαξεις πριζα;πιθανον κατι συμβαίνει με την συνδεσμολογια μεσα η υπαρχει διαρροή ρευματος,σε καθε περιπτωση εγω δεν θα τον λειτουργούσα για να μην καει κανα μοτερ,ψαξε αν υπαρχει καποιο εξουσιοδοτημενο σερβις ελλαδα αλλιως στειλτην σε καποιο απο τα γνωστα καταστηματα που πουλανε εξοπολισμο barista!κατεχω τον mignon Specialita εδω και 2 βδομαδες δουλευει σαν ελβετικο ρολόι,απολυτα ικανοποιημένος!
Κώστα, το συγκεκριμένο μαγαζί έχει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα προϊόντα του! Είχα ψαχτεί πολύ για τη συγκεκριμένη αγορά και κατέληξα να το παραγγείλω από Ιταλία, καθώς 2 καταστήματα που το πούλαγανε εδώ (1 σκρουτζομάγαζο και το kawacom) δεν είχαν εγγύηση. Μάλιστα επειδή δεν το διευκρινίζανε καλά, είχα κάνει την παραγγελία από το 2ο με πληρωμή κανονικά, και όταν τους τηλεφώνησα να μου το ξεκαθαρίσουν μου είπαν ότι δεν έχει εγγύηση και ότι αν χρειαστεί κάτι θα μπορούσαν να απευθυνθούν σε έναν τεχνικό...!! Οπότε, θέλει προσοχή από όλους για τέτοιου κόστους αγορές από μη δοκιμασμένα-εγγυημένα καταστήματα, να ρωτάμε για την εγγύηση πριν την αγορά ακόμα και αν αναγράφεται στο site...

Ψάχνοντας τώρα λίγο καλύτερα για τις εγγυήσεις από το Ιταλικό κατάστημα, παραθέτω αυτούσιο το κείμενο του site τους:

" The purchase of all our products give our customers a 24-month warranty period (12-month if VAT registered customers purchase) starting from the date of purchasing.

Manufacturer warranty usually does not include electrical parts, gasket and any other parts subject to normal weariness. More over the Manufacturer's warranty coverage will not be acknowledged in case of improper use or maintenance of the machine, not following the instructions, using the machine with no water in the boiler, and for lime deposit (in case of coffee machines).

In case of assistance under warranty it is necessary to ask EspressoCoffeeShop for a Return Authorization Policy , RA The customer is required to pay shipping and handling charges (Euro 20.00 using our Fedex or UPS account) to send the defective product to EspressoCoffeeShop. EspressoCoffeeShop will fix the product in warranty and will ship it back to the final customer free of charge. Products shipped without the RA given by EspressoCoffeeShop will be not accepted. "


Βγάζει κανείς άκρη, τί στο καλό εννοούν για τα ηλεκτρικά Parts? Είναι δυνατόν να σου λέει 2 χρόνια εγγύηση, και σε ηλεκτρικές συσκευές α΄κουσον άκουσον να μην σου καλύπτει την εγγύηση(!!!) ??

Μήπως να αρχίσω να ανησυχώ, καθώς ο μαφιοζο-Ιταλιάνος ακόμα δεν έχει απαντήσει στα μειλ μου....
Εν πάση περιπτώσει οπως και να εχει το πραμα εγω δεν θα προχωρούσα σε αγορα απο εξωτερικό,δεν περνεις θηκη κινητου,εδω δεν βγαζεις ακρη με την εδω αντιπροσωπεια θα βγαλεις με άλλου κρατους?και αντε ολα καλα ισχυουν οι εγγυήσεις και δεν τιθεται θεμα κανενα αμφισβήτησης,πες σου χαλαει η μηχανη και πρεπει να την στείλεις,ενα μηνα μινιμουμ με τα σουλτα φερτα που θα εισαι χωρις μηχανή τι θα πινεις,σουπερ καουτονικ;Δικη μου αποψη πρεπει να κανεις την καρδια σου πετρα και να ψωνιζεις από εγχώρια αγορα και για την στηριξη της αλλα και για να κοιμασαι ησυχος τα βράδυα!
https://drive.google.com/drive/folders/1R8FvtnLxCMo6jdSX1fd0h2SYQbkrwFEd

Άβαταρ μέλους
dkstopo
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
Όνομα: Κώστας
Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
Μύλος:: Super Jolly
2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θόρυβος από Eureka Mignon Silenzio...

Δημοσίευση από dkstopo » Πέμ Μαρ 03, 2022 1:57 pm

bakalisk έγραψε:
Πέμ Μαρ 03, 2022 1:29 pm
panchos1985 έγραψε:
Πέμ Μαρ 03, 2022 11:55 am
...
Κώστα, το συγκεκριμένο μαγαζί έχει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα προϊόντα του! Είχα ψαχτεί πολύ για τη συγκεκριμένη αγορά και κατέληξα να το παραγγείλω από Ιταλία, καθώς 2 καταστήματα που το πούλαγανε εδώ (1 σκρουτζομάγαζο και το kawacom) δεν είχαν εγγύηση. Μάλιστα επειδή δεν το διευκρινίζανε καλά, είχα κάνει την παραγγελία από το 2ο με πληρωμή κανονικά, και όταν τους τηλεφώνησα να μου το ξεκαθαρίσουν μου είπαν ότι δεν έχει εγγύηση και ότι αν χρειαστεί κάτι θα μπορούσαν να απευθυνθούν σε έναν τεχνικό...!! Οπότε, θέλει προσοχή από όλους για τέτοιου κόστους αγορές από μη δοκιμασμένα-εγγυημένα καταστήματα, να ρωτάμε για την εγγύηση πριν την αγορά ακόμα και αν αναγράφεται στο site...
..
Δεν το κατάλαβα. Αγοράζεις κάποιο προϊον από Ελληνικό κατάστημα, μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν έχει εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρίας ; Δεν υπάρχει νομοθεσία σε αυτήν την χώρα ;;;;
δεν φταίνε ούτε τα καταστηματα ούτε οι αντιπρόσωποι εφοσον σαν καταναλωτες δεν ξέρουμε και δεν απαιτούμε τα δικαιώματά μας.
Πάντως οι πιτσιρικάδες τους έχουν ξετινάξει στα ηλεκτρονικά, λίγο πριν λήξει η εγγυηση σε ηλεκτρονικά τα βγάζουν off εντεχνα και επειδή δεν υπάρχει το ίδιο τους δίνουν το νεοτερο σε αντικατάσταση με την μία...
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna

Απάντηση