Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
- laonikos78
- Δημοσιεύσεις: 915
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 29, 2020 9:52 pm
- Όνομα: Λαόνικος
- Μηχανή:: Profitec GO
- Μύλος:: Eureka Atom 65 redsp
- Οι καφέδες μου:: Specialty Κεντρικής & Νότιας Αμερικής
- Τοποθεσία: Κόστα Ρίκα, Έλ Σαλβαδόρ, Γουατεμάλα, Κολομβία & Υεμένη.
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Και εγώ Δεκέμβριο πάω για Ceado E5P.
..Για πάντα και μια μέρα.
-
- Δημοσιεύσεις: 194
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 08, 2015 11:01 pm
- Όνομα: Κωστας
- Μηχανή:: LELIT PL41TEM
- Μύλος:: Mignon Specialita
- Οι καφέδες μου:: ?
- Τοποθεσία: Κατερίνη
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Όταν αλλάξεις μύλο, χαμός θα γινει!!! Νέα reviews προβλέπω στους ίδιους καφέδες!
- laonikos78
- Δημοσιεύσεις: 915
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 29, 2020 9:52 pm
- Όνομα: Λαόνικος
- Μηχανή:: Profitec GO
- Μύλος:: Eureka Atom 65 redsp
- Οι καφέδες μου:: Specialty Κεντρικής & Νότιας Αμερικής
- Τοποθεσία: Κόστα Ρίκα, Έλ Σαλβαδόρ, Γουατεμάλα, Κολομβία & Υεμένη.
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Αυτό πέρασε και από το μυαλό μου.
Σύμπτωση η κοινή λογική το λένε.
..Για πάντα και μια μέρα.
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 07, 2013 5:52 pm
- Όνομα: Babis
- Μηχανή:: Gaggia Classic
- 2η Μηχανή:: Krups xp5240
- Μύλος:: Ascaso i2 mini-timer
- 2ος Μύλος:: Porlex tall hand
- Οι καφέδες μου:: Το παλεύω καβουρδίζοντας ωμούς.
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Χαίρετε. Εδώ κ κάποιες 2 μέρες αντιμετωπίζω ένα ζήτημα. Καταρχάς να πω πως εδώ κ καιρό έχω αφαιρέσει το timer τον I2 κ δουλεύει χειροκίνητα. Όταν προϋπάρχει ποσότητα κόκκων στο δοχείο κ πατάω το κουμπί να αλέσει, ακούγεται ήχος από το μοτέρ, αλλά σαν να είναι μπλοκαρισμένο, τα μαχαίρια κάνουν μια ελάχιστη κίνηση να γυρίσουν, αλλά αλλά τελικά δεν γυρνούν. Αν αφαιρέσω όλους τους κόκκους από το δοχείο, κρατήσω εξαρχής πατημένο το κουμπί κ μετά ρίξω σιγά σιγά κόκκους, τα μαχαίρια γυρίζουν κ αλέθουν κανονικά, αρκεί να μην πέσει πολλή ποσότητα πριν αλεσθεί η προηγούμενη. Παράλληλα μυρίζει ελαφρώς ο μύλος σαν καμμένο καλώδιο. Υπάρχει καμία ιδέα τι μπορεί να είναι κ αν μπορεί κ αξίζει να επισκευαστεί;
- PaNoSS
- Δημοσιεύσεις: 506
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 26, 2010 9:48 pm
- Όνομα: Παναγιώτης
- Μηχανή:: Rocket R58v2
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby Twin PID
- Μύλος:: OE Pharos v2.0
- 2ος Μύλος:: Ascaso iSteel i2mini
- Οι καφέδες μου:: Mokka, Redd, Nomad, Square Mile
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Θυμάμαι τον ascaso i2 δεν είχε ικανοποιητική δύναμη να αλεσει σκληρό medium κόκκο. Ζοριζοταν κ ακουγοταν σαν να μείωνε στροφές. Αυτό δεν είναι καλό για το μοτέρ καθώς κ τα γρανάζια του. Δν μπορεί να αλλάξει κάτι σε αυτό με οποιαδήποτε επισκευή. Απλά θα αλέθεις με ανοιχτό μοτέρ κατά δόση. Μην γεμίζεις το χοπερ.
Τώρα θα μου πεις ότι δν έχεις σκληρό κόκκο. Βάλε ότι ο μύλος έχει δουλευτεί χρόνια κ το μοτέρ του ίσως να έχει "πεσει".. το timer με το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχει συσχέτιση.
Τώρα θα μου πεις ότι δν έχεις σκληρό κόκκο. Βάλε ότι ο μύλος έχει δουλευτεί χρόνια κ το μοτέρ του ίσως να έχει "πεσει".. το timer με το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχει συσχέτιση.
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 07, 2013 5:52 pm
- Όνομα: Babis
- Μηχανή:: Gaggia Classic
- 2η Μηχανή:: Krups xp5240
- Μύλος:: Ascaso i2 mini-timer
- 2ος Μύλος:: Porlex tall hand
- Οι καφέδες μου:: Το παλεύω καβουρδίζοντας ωμούς.
- Τοποθεσία: Περιστέρι Αττικής
Re: Ascaso i-mini (i2) - coffee grinder
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ναι το γνωρίζω πως δεν συσχετίζεται το τάιμερ. Το έγραψα για να αιτιολογήσω γτ κρατάω πατημένο το μπουτόν, αλλά μάλλον ήταν περιττό σχόλιο. Πιθανολογούσα μήπως τη γλίτωνα με αλλαγή μαχαιριών, που δεν έχω αλλάξει Ποτέ. Αλλά αυτό που λέμε τώρα είναι πως το πρόβλημα έχει να κάνει με πτώση της απόδοσης του μοτέρ, ίσως φθορά των γραναζιών, οπότε μαζί με την πιθανή αλλαγή μαχαιριών κάνει κάπως απαγορευτική την επισκευή του, ακόμα κ αν υπάρχει μοτέρ. Άρα πάω για άλλον μύλο. Τι άραγε;;;PaNoSS έγραψε: ↑Τρί Ιούλ 11, 2023 9:21 amΘυμάμαι τον ascaso i2 δεν είχε ικανοποιητική δύναμη να αλεσει σκληρό medium κόκκο. Ζοριζοταν κ ακουγοταν σαν να μείωνε στροφές. Αυτό δεν είναι καλό για το μοτέρ καθώς κ τα γρανάζια του. Δν μπορεί να αλλάξει κάτι σε αυτό με οποιαδήποτε επισκευή. Απλά θα αλέθεις με ανοιχτό μοτέρ κατά δόση. Μην γεμίζεις το χοπερ.
Τώρα θα μου πεις ότι δν έχεις σκληρό κόκκο. Βάλε ότι ο μύλος έχει δουλευτεί χρόνια κ το μοτέρ του ίσως να έχει "πεσει".. το timer με το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχει συσχέτιση.