La San Marco SM MK

Χωρίς καλό μύλο για espresso απλά ξεχάστε την παρασκευή ποιοτικού espresso.
Άβαταρ μέλους
Christos
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8794
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
Μύλος:: Mahlkönig Vario
2ος Μύλος:: Anfim Best
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από Christos » Κυρ Νοέμ 18, 2012 11:28 pm

Καλά κοψίματα Θανάση.
Στο ερώτημα σου, στην απάντηση που έδωσε ήδη ο Άγγελος δεν έχω να προσθέσω τίποτα πέρα του ότι υπάρχει ο περιορισμός για το μέγεθος του αρχείου (256 ΚΒ) και δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις της φωτογραφίας.
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.

dio

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από dio » Δευ Νοέμ 19, 2012 1:28 am

Kαλα καφεδακια και απο εμενα φιλε μου και καλοριζικα!

skg312

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από skg312 » Δευ Νοέμ 19, 2012 8:20 pm

Καταρχήν συγχωρέσετέ μου την ακαταστασία του χώρου.
Αρχική κατάσταση out of the box
DSCN1414.jpg
Άσχημη οσμή καφέ ή μάλλον απολιθωμένου καφε.
Το 'τρελό' αγόρι έχει ύψος 62 εκατοστά-θα έχουμε πρόβλημα χώρου
DSCN1413.jpg
Η κατάσταση στο δοσομετρητή (doser)
DSCN1416.jpg
Μέσα στο πλαστικό κρύβεται διακόπτης που σταματά την κοπή αυτόματα οταν το δοχείο γεμίσει.
Χρήσιμο για άμεση διακοπή της λειτουργίας
Η κατάσταση των μαχαιριών (αρκετά υπολείμματα καφέ)
DSCN1420.jpg
Το κουμπί αριστερά ασφαλίζει τον επάνω φορέα στην επιλεγμένη θέση κοπής.
Για να κινηθεί ο φορέας πιέζουμε το κουμπί προς τα κάτω ώστε να ξεμπλοκάρουμε το κολλάρο που το συγκρατεί στη θέση του.
Μια ακόμη όψη των κοπτικών ( Επάνω και κάτω φορείς με επίπεδα 84mm και στη μέση το κώνικο 46 mm που συγκρατείται στον άξονα με το χρυσαφί παξιμάδι)
DSCN1422.jpg
Ο επάνω φορέας με το μαχαίρι γεμάτο καφέ
DSCN1423.jpg
Το κάτω επίπεδο μαχαίρι με το κώνικο στη μέση
DSCN1429.jpg
Οι 3 αλλενόβιδες συγκρατούν όλο τον κινητήρα στο σώμα.Βγαίνουν τελευταίες γιατί από κάτω βρίσκονται τα ηλεκτρικά μέρη του κινητήρα και με το βάρος του θα έσπαγαν.
Ο διακόπτης πληρώσεως του δοσομετρητή και το τούνελ εξόδου
DSCN1430.jpg
Ελατήριο επαναφοράς του μοχλού δόσης, αριστερά ο μετρητής δόσεων και κάτω και πίσω ενας ακόμη ηλεκτρικός διακόπτης που δεν έχω καταλάβει τι ρόλο έχει, επάνω η έξοδος του doser.
DSCN1448.jpg
Το ηλεκτρικό τμήμα του μύλου.Ο λευκός κύλινδρος είναι πυκνωτής, η πλακέτα έχει όπως και οι Η/Υ ,jumper που μπορείς να ρυθμίσεις το χρόνο κοπής σε 30,50,80 και 120 sec. Τα 2 πορτοκαλί καλώδια οδηγούν στους 2 διακόπτες του doser.
DSCN1451.jpg
Παρατηρήστε τα υπολείμματα καφέ στη βάση.Προέρχονται από την φθορά της στεγανοποιητικής φλάντζας μεταξύ του χώρου κοπής και του τούνελ εξόδου αν και ελάχιστη η μεταξύ τους απόσταση είναι ικανή για το αποτέλεσμα που βλέπετε.
Ο μύλος στα εξ' ων συνετέθη.
Βάση, κορμός (μαλλον χυτό αλουμίνιο), ηλεκτρικά μέρη, και ο κινητήρας ανάποδα(Η προπέλα βλέπει κάτω ώστε να απομακρύνει σκουπίδια και ίσως να ψύχει ελάχιστα τον κινητήρα.
DSCN1465.jpg
Τα πλαστκά μέρη έτοιμα προς βαφή.Αντίο άθλιο χρώμα...
DSCN1475.jpg
Ο κινητήρας καθαρίστηκε με αέρα και μπήκε γράσσο τεφλόν σε όσα μέρη ο άξονας έχει επαφή με ρουλμάν,οι δε ηλεκτρικές επαφές με σπρέι επαφών
DSCN1477.jpg
Το επάνω μέρος του κινητήρα ή αλλιώς ο χώρος κοπής. Στον άξονα κάθεται ο κάτω φορέας του επιπέδου μαχαιριού και το κώνικο μαχαίρι.
DSCN1478.jpg
Ο κάτω φορέας του επιπέδου αλλά και του κώνικου μαχαιριού. 3 βίδες για το επίπεδο μαχαίρι, οδηγός πάνω απο την οπή του άξονα για το κώνικο και πολύς απολιθωμένος καφες...
DSCN1481.jpg
Μονταρισμένα κάτω φορέας, κάτω επίπεδο και κώνικο μαχαίρι.Το χρυσαφί παξιμάδι του κώνικου βιδώνει ανάποδα (αριστεροστροφα) απο την φορά περιστροφής του άξονα (δεξιόστροφα).
DSCN1487.jpg
Το κάτω μαχαίρι από το τούνελ εξόδου.
Παρεμπιπτόντως είναι ενα πολύ καλο σημέιο ώστε να κλειδώσετε τον άξονα για να μοντάρετε τα μαχαίρια.Περνάτε ένα σύρμα σε σχήμα 'Ω' απο το χρυσαφί αυτί του φορέα και το κοντράρετε στο σώμα του κινητήρα οπότε μπορείτε αν σφίξετε και τις βίβες του επιπέδου μαχαιριού αριστερόστροφα αλλά και την βίδα του κώνικου στην περίπτωσή μου.
DSCN1494.jpg
Ο επάνω φορέας με το κολλάρο ρύθμισης και το μαχαίρι μονταρισμένο.
DSCN1496.jpg
Αντίστροφη διαδικασία.
Πρώτα ο κινητήρας και μετά δένονται στο σώμα το πλαίσιο των ηλεκτρικών μερών.
DSCN1522.jpg
Σχεδόν έτοιμος. Κεντραρίστηκε και ο κινητήρας.
DSCN1525.jpg
Βαμμένος και με καθαρά μαχαίρια.
DSCN1527.jpg
Μπήκε και το doser. Για πόσο ακόμα θα το έχω δε ξέρω. Μάλλον θα τον κάνω doserless σύντομα.
DSCN1531.jpg
Τέλος
Η Pavoni έχει παρέα πλέον και εγώ έχω προπόνηση για να πετύχω τον ιδανικό επρέσσο.
DSCN1532.jpg
Αυτά τα πολλά απο εμένα.
Σας κούρασα είμαι σίγουρος. :cfstd:
Ευχαριστώ για την υπομονή,τις υποδείξεις σας για το ανέβασμα φωτό και σας ευχομαι καλους καφέδες.

dio

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από dio » Δευ Νοέμ 19, 2012 8:48 pm

Συγχωρεμενος Αθανασιε!
Και μπραβο για την δουλεια που εκανες...Σου ευχομαι τωρα καλυτερες εκχυλισεις και να τα χαρεις!!!
Υ.Γ Η μηχανη διπλα στο μυλο(τερας) φανταζει σαν brikka :lol:

Άβαταρ μέλους
Βαγγελης ο καφετζης
Δημοσιεύσεις: 1559
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 8:14 pm
Μηχανή:: ECM Mechanika III PR
Μύλος:: Compak K10 conic
2ος Μύλος:: Χειροκίνητος sozen
Οι καφέδες μου:: Φρέσκοι specialty
Τοποθεσία: Αθήνα - Καστοριά

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από Βαγγελης ο καφετζης » Δευ Νοέμ 19, 2012 9:57 pm

Συγχαρητήρια και απο μένα για άψογη δουλειά και παρουσίαση!
Ήταν όντως άθλια τα χρώματα που είχε ο μύλος.
Τα καλύτερα καφεδάκια εύχομαι και να δούμε και κανα βίντεο με τον μύλο εν δράση!
Και μην νομίζεις οτι μας κούρασες.Τέτοια πράγματα θέλουμε να βλέπουμε!
Υ.Γ. Με ποιο πρόγραμμα ρε παιδιά επεξεργάζεστε εικόνες και μειώνεται ο όγκος τους αλλά παραμένει μεγάλη η ανάλυση;

Άβαταρ μέλους
AngelosPap
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2011 4:18 am
Όνομα: Άγγελος
Μηχανή:: Gaggia Baby Black
Μύλος:: Macap MX
Τοποθεσία: Αθήνα Βύρωνας

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από AngelosPap » Δευ Νοέμ 19, 2012 9:59 pm

Μπάβο φίλε πολύ όμορφη και κατατοπιστική παρουσίαση. Τ Ο Υ Μ Π Α Ν Ο ο μύλος και τον έβαψες βλέπω και ένα ωραίο φωτεινό μαύρο. (Πλάκα σου κάνω)
Πολύ ωραίος και φαίνεται να έπιασε και καλά η βαφή στο πλαστικό..
Μιά απορία
Τα πλαστικά πώς τα έβαψες? Τα έτριψες και τα πέρασες κάποιο αστάρι για πλαστικό?

Άβαταρ μέλους
Christos
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8794
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
Μύλος:: Mahlkönig Vario
2ος Μύλος:: Anfim Best
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από Christos » Δευ Νοέμ 19, 2012 10:12 pm

Εκπληκτική δουλειά Θανάση. Πως και το κατέχεις τόσο καλά το θέμα; είναι εμφανέστατη η άνεση σου και οι δεξιότητες σου στο λύσιμο και δέσιμο του μύλου.
Πάντως τώρα, η Εuropicolla σου θα δουλέψει όπως της αξίζει.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.

anepro

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από anepro » Τρί Νοέμ 20, 2012 12:03 am

Εξαιρετική (και καθόλου κουραστική-το αντίθετο θα έλεγα) παρουσίαση! Με γεία, καλά καφεδάκια. Να τον χαρείς.

skg312

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από skg312 » Τρί Νοέμ 20, 2012 5:01 pm

boltsis έγραψε:Καλορίζικη φίλε μου και θεικά κεφεδάκια να έχεις!Περιμένουμε φωτό και βίντεο.Με έχεις βάλει σε ιδέες να αλλάξω το δικό μου με έναν σαν το δικό σου!!
Ευχαριστώ πολυ Ηλία.
Κράτα τον SM 90 έχει πιο πολλά μεταλικά μέρη πάνω ενώ ο δικός μου αρκετά πλαστικά κατι που με ξενίζει.Ουτως η αλλως ο 'παλιός' είναι αλλιώς...

skg312

Re: La San Marco SM MK

Δημοσίευση από skg312 » Τρί Νοέμ 20, 2012 5:22 pm

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

Βαγγέλη τις εικονες τις επεξεργάζομαι απο το Photoshop CS3 στην μπάρα "Αρχείο"-File . Save for Web & Devices και μετά το optimization που κάνει στην αρχική εικόνα διαλέγεις 256ΚΒ και με λίγη μείωση % του μεγέθους της αρχικης αν χρειάζεται και σωζεις ως νεο αρχείο.
Άγγελε τα πλαστικά τα έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο τα θέρμανα με πιστόλι θερμου αέρα και πέρασα πρώτα ενα αστάρι ματ με βάση το γκρί, στέγνωμα,θέρμανση πάλι και κανονική βαφή μετά. Το μαυρο χρώμα μονοδρομος για να φαίνεται πιο μικρός ο μύλος. ακριβώς όπως κάνουν και οι 'βαρβάτες' κυρίες....
Χρήστο (last but not least),η δουλειά μου όπως μπορείς να διακρίνεις απο μερικές φωτό έχει να κάνει με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, είμαι μηχανολόγος και βιομηχανικός σχεδιαστής και το 'λύσε-δέσε' μου είναι πολύ οικείο και μου αρέσει αφάνταστα.Εξάλλου πρέπει να λύσεις κάτι αν δεν είσαι ο πρωτός ιδιοκτήτης να δεις σε τι κατάσταση είναι και να προλάβεις κάποιο πρόβλημα εν τη γενέσει του.
Χρωστάω βίντεο.

Απάντηση