La San Marco SM MK
- Christos
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8794
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
- 2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
- Μύλος:: Mahlkönig Vario
- 2ος Μύλος:: Anfim Best
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
Re: La San Marco SM MK
Καλά κοψίματα Θανάση.
Στο ερώτημα σου, στην απάντηση που έδωσε ήδη ο Άγγελος δεν έχω να προσθέσω τίποτα πέρα του ότι υπάρχει ο περιορισμός για το μέγεθος του αρχείου (256 ΚΒ) και δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις της φωτογραφίας.
Στο ερώτημα σου, στην απάντηση που έδωσε ήδη ο Άγγελος δεν έχω να προσθέσω τίποτα πέρα του ότι υπάρχει ο περιορισμός για το μέγεθος του αρχείου (256 ΚΒ) και δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις της φωτογραφίας.
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.
Re: La San Marco SM MK
Καταρχήν συγχωρέσετέ μου την ακαταστασία του χώρου.
Αρχική κατάσταση out of the box Άσχημη οσμή καφέ ή μάλλον απολιθωμένου καφε.
Το 'τρελό' αγόρι έχει ύψος 62 εκατοστά-θα έχουμε πρόβλημα χώρου Η κατάσταση στο δοσομετρητή (doser) Η κατάσταση των μαχαιριών (αρκετά υπολείμματα καφέ) Μια ακόμη όψη των κοπτικών ( Επάνω και κάτω φορείς με επίπεδα 84mm και στη μέση το κώνικο 46 mm που συγκρατείται στον άξονα με το χρυσαφί παξιμάδι) Ο επάνω φορέας με το μαχαίρι γεμάτο καφέ Το κάτω επίπεδο μαχαίρι με το κώνικο στη μέση Ο διακόπτης πληρώσεως του δοσομετρητή και το τούνελ εξόδου Ελατήριο επαναφοράς του μοχλού δόσης, αριστερά ο μετρητής δόσεων και κάτω και πίσω ενας ακόμη ηλεκτρικός διακόπτης που δεν έχω καταλάβει τι ρόλο έχει, επάνω η έξοδος του doser. Το ηλεκτρικό τμήμα του μύλου.Ο λευκός κύλινδρος είναι πυκνωτής, η πλακέτα έχει όπως και οι Η/Υ ,jumper που μπορείς να ρυθμίσεις το χρόνο κοπής σε 30,50,80 και 120 sec. Τα 2 πορτοκαλί καλώδια οδηγούν στους 2 διακόπτες του doser. Ο μύλος στα εξ' ων συνετέθη.
Βάση, κορμός (μαλλον χυτό αλουμίνιο), ηλεκτρικά μέρη, και ο κινητήρας ανάποδα(Η προπέλα βλέπει κάτω ώστε να απομακρύνει σκουπίδια και ίσως να ψύχει ελάχιστα τον κινητήρα. Τα πλαστκά μέρη έτοιμα προς βαφή.Αντίο άθλιο χρώμα... Ο κινητήρας καθαρίστηκε με αέρα και μπήκε γράσσο τεφλόν σε όσα μέρη ο άξονας έχει επαφή με ρουλμάν,οι δε ηλεκτρικές επαφές με σπρέι επαφών Το επάνω μέρος του κινητήρα ή αλλιώς ο χώρος κοπής. Στον άξονα κάθεται ο κάτω φορέας του επιπέδου μαχαιριού και το κώνικο μαχαίρι. Ο κάτω φορέας του επιπέδου αλλά και του κώνικου μαχαιριού. 3 βίδες για το επίπεδο μαχαίρι, οδηγός πάνω απο την οπή του άξονα για το κώνικο και πολύς απολιθωμένος καφες... Μονταρισμένα κάτω φορέας, κάτω επίπεδο και κώνικο μαχαίρι.Το χρυσαφί παξιμάδι του κώνικου βιδώνει ανάποδα (αριστεροστροφα) απο την φορά περιστροφής του άξονα (δεξιόστροφα). Το κάτω μαχαίρι από το τούνελ εξόδου.
Παρεμπιπτόντως είναι ενα πολύ καλο σημέιο ώστε να κλειδώσετε τον άξονα για να μοντάρετε τα μαχαίρια.Περνάτε ένα σύρμα σε σχήμα 'Ω' απο το χρυσαφί αυτί του φορέα και το κοντράρετε στο σώμα του κινητήρα οπότε μπορείτε αν σφίξετε και τις βίβες του επιπέδου μαχαιριού αριστερόστροφα αλλά και την βίδα του κώνικου στην περίπτωσή μου. Ο επάνω φορέας με το κολλάρο ρύθμισης και το μαχαίρι μονταρισμένο. Αντίστροφη διαδικασία.
Πρώτα ο κινητήρας και μετά δένονται στο σώμα το πλαίσιο των ηλεκτρικών μερών. Σχεδόν έτοιμος. Κεντραρίστηκε και ο κινητήρας. Βαμμένος και με καθαρά μαχαίρια. Μπήκε και το doser. Για πόσο ακόμα θα το έχω δε ξέρω. Μάλλον θα τον κάνω doserless σύντομα. Τέλος
Η Pavoni έχει παρέα πλέον και εγώ έχω προπόνηση για να πετύχω τον ιδανικό επρέσσο. Αυτά τα πολλά απο εμένα.
Σας κούρασα είμαι σίγουρος.
Ευχαριστώ για την υπομονή,τις υποδείξεις σας για το ανέβασμα φωτό και σας ευχομαι καλους καφέδες.
Αρχική κατάσταση out of the box Άσχημη οσμή καφέ ή μάλλον απολιθωμένου καφε.
Το 'τρελό' αγόρι έχει ύψος 62 εκατοστά-θα έχουμε πρόβλημα χώρου Η κατάσταση στο δοσομετρητή (doser) Η κατάσταση των μαχαιριών (αρκετά υπολείμματα καφέ) Μια ακόμη όψη των κοπτικών ( Επάνω και κάτω φορείς με επίπεδα 84mm και στη μέση το κώνικο 46 mm που συγκρατείται στον άξονα με το χρυσαφί παξιμάδι) Ο επάνω φορέας με το μαχαίρι γεμάτο καφέ Το κάτω επίπεδο μαχαίρι με το κώνικο στη μέση Ο διακόπτης πληρώσεως του δοσομετρητή και το τούνελ εξόδου Ελατήριο επαναφοράς του μοχλού δόσης, αριστερά ο μετρητής δόσεων και κάτω και πίσω ενας ακόμη ηλεκτρικός διακόπτης που δεν έχω καταλάβει τι ρόλο έχει, επάνω η έξοδος του doser. Το ηλεκτρικό τμήμα του μύλου.Ο λευκός κύλινδρος είναι πυκνωτής, η πλακέτα έχει όπως και οι Η/Υ ,jumper που μπορείς να ρυθμίσεις το χρόνο κοπής σε 30,50,80 και 120 sec. Τα 2 πορτοκαλί καλώδια οδηγούν στους 2 διακόπτες του doser. Ο μύλος στα εξ' ων συνετέθη.
Βάση, κορμός (μαλλον χυτό αλουμίνιο), ηλεκτρικά μέρη, και ο κινητήρας ανάποδα(Η προπέλα βλέπει κάτω ώστε να απομακρύνει σκουπίδια και ίσως να ψύχει ελάχιστα τον κινητήρα. Τα πλαστκά μέρη έτοιμα προς βαφή.Αντίο άθλιο χρώμα... Ο κινητήρας καθαρίστηκε με αέρα και μπήκε γράσσο τεφλόν σε όσα μέρη ο άξονας έχει επαφή με ρουλμάν,οι δε ηλεκτρικές επαφές με σπρέι επαφών Το επάνω μέρος του κινητήρα ή αλλιώς ο χώρος κοπής. Στον άξονα κάθεται ο κάτω φορέας του επιπέδου μαχαιριού και το κώνικο μαχαίρι. Ο κάτω φορέας του επιπέδου αλλά και του κώνικου μαχαιριού. 3 βίδες για το επίπεδο μαχαίρι, οδηγός πάνω απο την οπή του άξονα για το κώνικο και πολύς απολιθωμένος καφες... Μονταρισμένα κάτω φορέας, κάτω επίπεδο και κώνικο μαχαίρι.Το χρυσαφί παξιμάδι του κώνικου βιδώνει ανάποδα (αριστεροστροφα) απο την φορά περιστροφής του άξονα (δεξιόστροφα). Το κάτω μαχαίρι από το τούνελ εξόδου.
Παρεμπιπτόντως είναι ενα πολύ καλο σημέιο ώστε να κλειδώσετε τον άξονα για να μοντάρετε τα μαχαίρια.Περνάτε ένα σύρμα σε σχήμα 'Ω' απο το χρυσαφί αυτί του φορέα και το κοντράρετε στο σώμα του κινητήρα οπότε μπορείτε αν σφίξετε και τις βίβες του επιπέδου μαχαιριού αριστερόστροφα αλλά και την βίδα του κώνικου στην περίπτωσή μου. Ο επάνω φορέας με το κολλάρο ρύθμισης και το μαχαίρι μονταρισμένο. Αντίστροφη διαδικασία.
Πρώτα ο κινητήρας και μετά δένονται στο σώμα το πλαίσιο των ηλεκτρικών μερών. Σχεδόν έτοιμος. Κεντραρίστηκε και ο κινητήρας. Βαμμένος και με καθαρά μαχαίρια. Μπήκε και το doser. Για πόσο ακόμα θα το έχω δε ξέρω. Μάλλον θα τον κάνω doserless σύντομα. Τέλος
Η Pavoni έχει παρέα πλέον και εγώ έχω προπόνηση για να πετύχω τον ιδανικό επρέσσο. Αυτά τα πολλά απο εμένα.
Σας κούρασα είμαι σίγουρος.
Ευχαριστώ για την υπομονή,τις υποδείξεις σας για το ανέβασμα φωτό και σας ευχομαι καλους καφέδες.
Re: La San Marco SM MK
Συγχωρεμενος Αθανασιε!
Και μπραβο για την δουλεια που εκανες...Σου ευχομαι τωρα καλυτερες εκχυλισεις και να τα χαρεις!!!
Υ.Γ Η μηχανη διπλα στο μυλο(τερας) φανταζει σαν brikka
Και μπραβο για την δουλεια που εκανες...Σου ευχομαι τωρα καλυτερες εκχυλισεις και να τα χαρεις!!!
Υ.Γ Η μηχανη διπλα στο μυλο(τερας) φανταζει σαν brikka
- Βαγγελης ο καφετζης
- Δημοσιεύσεις: 1559
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 8:14 pm
- Μηχανή:: ECM Mechanika III PR
- Μύλος:: Compak K10 conic
- 2ος Μύλος:: Χειροκίνητος sozen
- Οι καφέδες μου:: Φρέσκοι specialty
- Τοποθεσία: Αθήνα - Καστοριά
Re: La San Marco SM MK
Συγχαρητήρια και απο μένα για άψογη δουλειά και παρουσίαση!
Ήταν όντως άθλια τα χρώματα που είχε ο μύλος.
Τα καλύτερα καφεδάκια εύχομαι και να δούμε και κανα βίντεο με τον μύλο εν δράση!
Και μην νομίζεις οτι μας κούρασες.Τέτοια πράγματα θέλουμε να βλέπουμε!
Υ.Γ. Με ποιο πρόγραμμα ρε παιδιά επεξεργάζεστε εικόνες και μειώνεται ο όγκος τους αλλά παραμένει μεγάλη η ανάλυση;
Ήταν όντως άθλια τα χρώματα που είχε ο μύλος.
Τα καλύτερα καφεδάκια εύχομαι και να δούμε και κανα βίντεο με τον μύλο εν δράση!
Και μην νομίζεις οτι μας κούρασες.Τέτοια πράγματα θέλουμε να βλέπουμε!
Υ.Γ. Με ποιο πρόγραμμα ρε παιδιά επεξεργάζεστε εικόνες και μειώνεται ο όγκος τους αλλά παραμένει μεγάλη η ανάλυση;
- AngelosPap
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 23, 2011 4:18 am
- Όνομα: Άγγελος
- Μηχανή:: Gaggia Baby Black
- Μύλος:: Macap MX
- Τοποθεσία: Αθήνα Βύρωνας
Re: La San Marco SM MK
Μπάβο φίλε πολύ όμορφη και κατατοπιστική παρουσίαση. Τ Ο Υ Μ Π Α Ν Ο ο μύλος και τον έβαψες βλέπω και ένα ωραίο φωτεινό μαύρο. (Πλάκα σου κάνω)
Πολύ ωραίος και φαίνεται να έπιασε και καλά η βαφή στο πλαστικό..
Μιά απορία
Τα πλαστικά πώς τα έβαψες? Τα έτριψες και τα πέρασες κάποιο αστάρι για πλαστικό?
Πολύ ωραίος και φαίνεται να έπιασε και καλά η βαφή στο πλαστικό..
Μιά απορία
Τα πλαστικά πώς τα έβαψες? Τα έτριψες και τα πέρασες κάποιο αστάρι για πλαστικό?
- Christos
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8794
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 23, 2010 12:26 pm
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V3
- 2η Μηχανή:: Gaggia New Baby 06
- Μύλος:: Mahlkönig Vario
- 2ος Μύλος:: Anfim Best
- Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα
Re: La San Marco SM MK
Εκπληκτική δουλειά Θανάση. Πως και το κατέχεις τόσο καλά το θέμα; είναι εμφανέστατη η άνεση σου και οι δεξιότητες σου στο λύσιμο και δέσιμο του μύλου.
Πάντως τώρα, η Εuropicolla σου θα δουλέψει όπως της αξίζει.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Πάντως τώρα, η Εuropicolla σου θα δουλέψει όπως της αξίζει.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Δεν απαντώ ποτέ σε προσωπικά μηνύματα που αφορούν θέματα της δημόσιας συζήτησης.
Re: La San Marco SM MK
Εξαιρετική (και καθόλου κουραστική-το αντίθετο θα έλεγα) παρουσίαση! Με γεία, καλά καφεδάκια. Να τον χαρείς.
Re: La San Marco SM MK
Ευχαριστώ πολυ Ηλία.boltsis έγραψε:Καλορίζικη φίλε μου και θεικά κεφεδάκια να έχεις!Περιμένουμε φωτό και βίντεο.Με έχεις βάλει σε ιδέες να αλλάξω το δικό μου με έναν σαν το δικό σου!!
Κράτα τον SM 90 έχει πιο πολλά μεταλικά μέρη πάνω ενώ ο δικός μου αρκετά πλαστικά κατι που με ξενίζει.Ουτως η αλλως ο 'παλιός' είναι αλλιώς...
Re: La San Marco SM MK
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Βαγγέλη τις εικονες τις επεξεργάζομαι απο το Photoshop CS3 στην μπάρα "Αρχείο"-File . Save for Web & Devices και μετά το optimization που κάνει στην αρχική εικόνα διαλέγεις 256ΚΒ και με λίγη μείωση % του μεγέθους της αρχικης αν χρειάζεται και σωζεις ως νεο αρχείο.
Άγγελε τα πλαστικά τα έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο τα θέρμανα με πιστόλι θερμου αέρα και πέρασα πρώτα ενα αστάρι ματ με βάση το γκρί, στέγνωμα,θέρμανση πάλι και κανονική βαφή μετά. Το μαυρο χρώμα μονοδρομος για να φαίνεται πιο μικρός ο μύλος. ακριβώς όπως κάνουν και οι 'βαρβάτες' κυρίες....
Χρήστο (last but not least),η δουλειά μου όπως μπορείς να διακρίνεις απο μερικές φωτό έχει να κάνει με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, είμαι μηχανολόγος και βιομηχανικός σχεδιαστής και το 'λύσε-δέσε' μου είναι πολύ οικείο και μου αρέσει αφάνταστα.Εξάλλου πρέπει να λύσεις κάτι αν δεν είσαι ο πρωτός ιδιοκτήτης να δεις σε τι κατάσταση είναι και να προλάβεις κάποιο πρόβλημα εν τη γενέσει του.
Χρωστάω βίντεο.
Βαγγέλη τις εικονες τις επεξεργάζομαι απο το Photoshop CS3 στην μπάρα "Αρχείο"-File . Save for Web & Devices και μετά το optimization που κάνει στην αρχική εικόνα διαλέγεις 256ΚΒ και με λίγη μείωση % του μεγέθους της αρχικης αν χρειάζεται και σωζεις ως νεο αρχείο.
Άγγελε τα πλαστικά τα έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο τα θέρμανα με πιστόλι θερμου αέρα και πέρασα πρώτα ενα αστάρι ματ με βάση το γκρί, στέγνωμα,θέρμανση πάλι και κανονική βαφή μετά. Το μαυρο χρώμα μονοδρομος για να φαίνεται πιο μικρός ο μύλος. ακριβώς όπως κάνουν και οι 'βαρβάτες' κυρίες....
Χρήστο (last but not least),η δουλειά μου όπως μπορείς να διακρίνεις απο μερικές φωτό έχει να κάνει με ανταλλακτικά αυτοκινήτων, είμαι μηχανολόγος και βιομηχανικός σχεδιαστής και το 'λύσε-δέσε' μου είναι πολύ οικείο και μου αρέσει αφάνταστα.Εξάλλου πρέπει να λύσεις κάτι αν δεν είσαι ο πρωτός ιδιοκτήτης να δεις σε τι κατάσταση είναι και να προλάβεις κάποιο πρόβλημα εν τη γενέσει του.
Χρωστάω βίντεο.