GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δεν βγάζει καϊμάκι η μηχανή σας ή ο espresso σας αγγίζει την τελειότητα, μοιραστείτε τον πόνο ή την χαρά σας εδώ.
Sleepless
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 13, 2018 12:28 am
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic 2019
Μύλος:: Mignon Specialita

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από Sleepless » Παρ Δεκ 24, 2021 11:11 am

@imc
Επί της ουσίας δεν διαφωνούμε σε τίποτε. Απλώς κατά τη δική μου άποψη (και μπορεί να μην το διατύπωσα και σωστά) θεωρώ ότι είναι ευθύνη του εργοστασίου να ενημερώνει και όχι του αντιπροσώπου να ενημερώνεται. Αν το εργοστάσιο δεν ενημερώνει για τις αλλαγές που κάνει στα προϊόντα του (ουσιώδεις ή ανούσιες), δεν νομίζω ότι ο αντιπρόσωπος οφείλει να γνωρίζει.

Προσωπικά στα ~20 χρόνια που έχω προϊόντα της Gaggia είχα πολύ καλή εμπειρία από την Eurogat, με την εξαίρεση φυσικά του περιστατικού που ανέφερες κι εσύ, όπου αναγκάστηκα να κάνω 350 χλμ. τσάμπα. Επίσης, ισχύει πάντα η ρήση που λέει ότι "η εικόνα του κόσμου για μια εταιρεία, είναι η εικόνα του χειρότερου υπάλληλού της", με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Στο θέμα μας όμως: εκτιμάς ότι η έλλειψη επινικέλωσης στο εσωτερικό του portafilter δημιουργεί κάποιο θέμα;

Sleepless
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 13, 2018 12:28 am
Όνομα: Γιώργος
Μηχανή:: Gaggia Classic 2019
Μύλος:: Mignon Specialita

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από Sleepless » Παρ Δεκ 24, 2021 12:31 pm

Cmour έγραψε:
Τρί Νοέμ 09, 2021 10:59 pm
Εδώ εισαι: https://www.shadesofcoffee.co.uk/opv-ki ... e-and-bung
Το είχα πάρει προ brexit. Δεν ξέρω επιπλέον χρεώσεις πλέον.. Το kit περιέχει πέρα των ελατηρίων και έξτρα σωλήνα και τάπα για αλλαγή της όδευσης του νερού από την επιστροφή της opv.
Ελπίζω να βοήθησα.. Καλά καφεδάκια..
Το κιτ ήρθε πριν λίγες ημέρες.

Εντυπώσεις: Η αλλαγή του ελατηρίου με αυτό των 9 μπαρ κάνει όντως διαφορά στη γεύση και η εκχύλιση πλέον είναι πιο σωστή, εφόσον μπορείς να κόψεις τον καφέ πιο λεπτό. +1 εδώ λοιπόν.

Το σωληνάκι που περιλαμβάνει το κιτ δεν μπαίνει με τίποτε στην OPV καθότι πιο στενό και με πιο μικρή τρύπα. Και όταν λέω με τίποτε, εννοώ με τίποτε. Εγραψα στον κύριο Shades of Coffee, και προς τιμήν του μου απάντησε αμέσως λέγοντας μου να κάνω το τρικ με το υγρό σαπούνι, να πιέσω το σωληνάκι κ.λπ. κ.λπ.

Τίποτε από αυτά δεν δούλεψε, οπότε έψαξα και βρήκα ένα σωληνάκι σαν το εργοστασιακό (5mm Χ 9mm) το έβαλα, το δρομολόγησα στο water tank και λύθηκε το θέμα. -1 εδώ λοιπόν.

Άβαταρ μέλους
imc
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2019 6:07 pm
Όνομα: Δημήτρης
Μηχανή:: GAGGIA Classic 2019

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από imc » Παρ Δεκ 24, 2021 1:04 pm

Sleepless έγραψε:
Παρ Δεκ 24, 2021 11:11 am

Στο θέμα μας όμως: εκτιμάς ότι η έλλειψη επινικέλωσης στο εσωτερικό του portafilter δημιουργεί κάποιο θέμα;
Πλησιάζουμε στην ουσία του προβλήματος. Κι όμως δεν έχω επίσημη απάντηση. Και πώς να έχω αφού φαίνεται να μη γνωρίζουν, αν τελικά η σειρά της μηχανής είχε επινικέλωση. Επικεντρώνονται μόνο να μου επιβάλλουν την άποψη, ότι είχε αλλά την κατέστρεψα εγώ, με δική μου υπαιτιότητα. Άρα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Φανταστείτε λοιπόν τη διάσταση του προβλήματος αν το κλείστρο έπρεπε να έχει επινικέλωση, η μηχανή πάει για 3η φορά στο service χωρίς να έχει επισημανθεί το πρόβλημα.

Βεβαίως κ θα ενημερώσω, όταν έχω επίσημη απάντηση.

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από veba » Σάβ Δεκ 25, 2021 11:42 pm

Καλησπέρα imc

Γράφω κάτι σαν παρατηρητής όσων έχεις γράψει για το portafilter.
Συμφωνώ μαζί σου σε αυτά που έχεις γράψει όμως.
Έρχεσαι μετά από δύο χρόνια και προσπαθείς να βρεις άκρη με το Portafilter.
Έπρεπε τον πρώτο καιρό να στείλεις email στον αντιπρόσωπο με το πρόβλημα αφού το είχες δει. Αν είχες αμφιβολίες για την όποιά απάντηση θα έστελνες email στην gaggia.
Τώρα μετά από δύο χρόνια για κάτι που δύσκολα μπορείς να αποδείξεις είναι νομίζω άτοπο.
Υποθέτω ότι αφού το ανέφερες στην αρχή και δεν είχες πειστεί με την απάντηση έπρεπε να το πας παραπάνω.
Οι όποιες αντικαταστάσεις επιβαρύνουν φυσικά τον κατασκευαστή και όχι τον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος για ότι ερωτηθεί τεχνικά και δεν το ξέρει φυσικά απευθύνετε στην εταιρία. Υποθέτω ότι επειδή μπορεί να πουλάει πάρα πολλά διαφορετικά μοντέλα δεν μπορεί να γνωρίζει από πριν κατι που μπορεί να μην συμβεί.

Ακόμη φαντάσου να πουλήσει 100 gaggia και σε τρεις μήνες πχ να χρειαστούν αντικατάσταση 80 boiler 40 portafilter 60 αντλιες κλπ.

Υποθέτω πως τώρα εάν στο αλλάξει ότι είτε θα το χρεωθεί ο αντιπρόσωπος ή θα χρεώσει στην έξω εταιρία χαλασμένο portafilter απο μηχανή που πούλησε πριν από λίγο καιρό. Υποθέτω μετά από δύο χρόνια η gaggia δεν θα δώσει σημασία.

Το κόστος για την αγορά του κομματιού του portafilter είναι μικρό που πιθανών δεν αξίζει όλο αυτό σε σχέση με το ότι πέρασαν 2 χρόνια.
Δεν αντιδικώ μαζί σου. Αλλά άργησες να ζητήσεις το δίκιο σου . Πάντως έχει ενδιαφέρων για το τι τελικά θα γίνει.

Άβαταρ μέλους
imc
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2019 6:07 pm
Όνομα: Δημήτρης
Μηχανή:: GAGGIA Classic 2019

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από imc » Κυρ Δεκ 26, 2021 4:52 pm

@veba Δεν ξέρω αν θα σας φανεί περίεργο, αλλά συμφωνώ μαζί σας επί της ουσίας. Έπρεπε από την πρώτη στιγμή και στην παραμικρή υποψία να ρωτήσω και να επιμείνω. Ωστόσο παρακαλώ να μας βοηθήσετε επιπλέον:

"Συμφωνώ μαζί σου σε αυτά που έχεις γράψει...¨
γνωρίζετε εσείς για τη σωστή αρχική κατάσταση του κλείστρου ή αναφέρεστε γενικότερα;

"Οι όποιες αντικαταστάσεις ...μετά από δύο χρόνια η gaggia δεν θα δώσει σημασία."
Μας δίνετε μία επιπλέον πληροφόρηση βέβαια, εγώ δηλώνω άγνοια για τη διαχείριση και τις πρακτικές μεταξύ εταιρείας και αντιπροσώπου, κατά πόσο όμως και αν πιστεύετε ότι αυτό πρέπει να ενδιαφέρει τον τελικό χρήστη - καταναλωτή;

"Ακόμη φαντάσου να πουλήσει... 60 αντλιες κλπ.
Υπάρχει πληθώρα παραδειγμάτων για πολύ πιο μαζικά και ακριβότερα προϊόντα, για τα οποία γνωστοποιήθηκε πρόβλημα και έγινε ανάκληση, με μοναδικό κριτήριο το χρονικό διάστημα της εγγύησης. Σε κάθε περίπτωση αυτό ανακοινώνεται, επιτρέπεται από τη "μαμά" εταιρεία, επικοινωνείται όμως από την εκάστοτε αντιπροσωπεία, αν αυτό θέλετε να επισημάνετε.

"Το κόστος για την αγορά του κομματιού του portafilter είναι μικρό" θα θέλατε να μας παραθέσετε εδώ ενδεικτικά κάποιο link;

Ας επαναλάβω όμως κάποια πράγματα που με στεναχώρησαν πραγματικά, ανεξαρτήτως εταιρείας, θέματα γενικότερης νοοτροπίας.

α. Θα περίμενα κ από τη στιγμή που η μηχανή μεταφέρθηκε 2 φορές, η πρώτη άμα τη αγορά της, σε επίσημο service να έχει εντοπιστεί το πιθανό πρόβλημα. Σε μένα τουλάχιστον φαίνεται άνισος ο αγώνας, όταν δικαιολογούμε τον αντιπρόσωπο, που έχει άμεση κ εκτενή επαφή με το προϊόν, αλλά θεωρούμε αμελή και ίσως αφελή (;) τον καταναλωτή.

Και λίγο ακόμα. Εγώ και το δέχομαι, φέρθηκα επιπόλαια, ως πρώην κάτοχος της Baby, έπρεπε να είμαι στις επάλξεις λοιπόν.

Ο καταναλωτής που αγοράζει για πρώτη φορά μία μηχανή espresso ~400€, τι θα μπορούσε να αντιληφθεί κ πότε; Εκτός αν θεωρήσουμε ότι πρόκειται για ένα μη ειδικό, καθημερινό προϊόν που συναντούμε σε κάθε φιλικό σπίτι. (εδώ και η ανεκτίμητη αξία ύπαρξης του forum)

Από την άλλη πλευρά τώρα. Αν ανατρέξετε στη δημοσίευση, θα διαπιστώσετε ότι την ίδια ημέρα κ ώρα έφτασαν στο service τουλάχιστον 2 μηχανές κοντά στην ημερομηνία αγοράς τους (τέλη 2019) με επακριβώς το ίδιο κλείστρο. Δύο, γνωρίζω εγώ...

β. Δεν διεκδίκησα απολύτως τίποτα, πιστέψτε με. Εγώ μετέφερα τη μηχανή για εντελώς διαφορετικούς λόγους και πριν τη λήξη της εγγύησης της.

Όταν όμως συνειδητοποίησα το γεγονός, ζήτησα διευκρινίσεις. Η απάντηση που επίμονα λαμβάνω προφορικά, είναι ότι οφείλεται σε δική μου κακή χρήση. Ίσως και να το πιστεύουν εσφαλμένα και να οδηγούνται σε δεύτερες σκέψεις. Σε μένα όμως είναι αδύνατον να το δεχτώ, γιατί πολύ απλά αυτό δεν είναι αληθές, για κανέναν άλλο λόγο.

Τέλος, είμαι εντελώς καλοπροαίρετος, σε εμένα αρκεί να απαντήσουν με σαφήνεια και εγγράφως, ότι το κλείστρο έτσι παράχθηκε και δεν αποτελεί πρόβλημα, ή ακόμα και ότι δεν έπρεπε να είναι έτσι, αλλά δεν το καλύπτει η εγγύηση.

Να μου υποβάλλουν όμως ότι παρέλαβα το κλείστρο επινικελωμένο, δεν πρόκειται και δεν είνα ηθικά αποδεκτό.

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από veba » Κυρ Δεκ 26, 2021 8:53 pm

Καλησπέρα imc

Θα απαντήσω σε ότι με ρωτάς , χωρίς αυτά που θα πω να έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία.

Ενα ανταλλακτικό είναι αυτό https://www.doikas.com/coffee-machines/ ... 09114.html
στον Δόικα. Η τιμή του αυτή τη στιγμή είναι 9,72+φπα.

Δεν ξέρω πως δουλεύει ή κάθε αντιπροσωπεία αλλά εμπειρικά (έχω δουλέψει και σε αντιπροσωπία και σε εξουσιοδοτημένες εταιρείες και χειριζόμουν εγγυήσεις) μπορών να σου πω τι θα έκανα εαν απευθυνόσουν σε εμένα .
Πριν θα σου γράψω μια τυπική διαδικασία χωρίς κάποιο λόγο .
Σε μεγάλη αντιπροσωπεία όταν υπήρχε βλάβη συμπληρώναμε χαρτιά που ξεκίναγαν με την περιγραφή που μας έδωσε ο πελάτης για την βλάβη, με το πως καταλάβαινα εγώ την βλάβη και τελείωνε με το τι είχε τελικά η μηχανή .Δεδομένα online που πήγαιναν προφανώς από όλο τον κόσμο στην μαμά εταιρία.
Το να αντικαταστήσεις ένα ανταλλακτικό είναι απλό. Η μαμά εταιρία δίνει ανταλλακτικά προς αντικατάσταση μέσα σε κάποιο πλαίσιο.
Σε κάποιες περιπτώσεις που έχω συναντήσει έχω κάνει επισκευή- αντικατάσταση σε εξαρτήματα γνωρίζοντας ότι ο πελάτης με κοροϊδεύει και κάνει την δουλειά του , χωρίς να είμαι σε θέση να τεκμηριώσω το ότι κοροϊδεύει.

Αν λοιπόν έφτανες σε εμένα με το portalfilter και μου έλεγες ότι είπες στον αντιπρόσωπο, έχοντας περάσει 2 χρόνια.
Οτι το παρέλαβες έτσι , ότι το είπες τότε κλπ.
Δεν θα συμφωνούσα να αλλαχθεί.
Φυσικά η εταιρεία μπορεί να με παρακάμψει και να στο αλλάξει.
Όμως δεν θα μπορούσα να δικαιολογήσω μία τέτοια αντικατάσταση μετα από τέτοιο χρονικό διάστημα, με επιχειρήματα ούτε καν αμφίρροπα.
Η αντικατάσταση προϋποθέτει και μία εξήγηση τεχνική, εκτός εάν υπάρχει οδηγία από την εταιρία για ελλαττωματική παρτίδα.
Το ότι λες αλήθεια δεν είναι κάτι που μπορεί να ισχυριστεί κάποιος σε τεχνικό επίπεδο.
Φυσικά και να στο αλλάξουν δεν θα ζητήσει εξηγήσεις κανένας για τέτοιο κόστος . Σκέψου όμως ένας τεχνικός να έχει αλλάξει για αντιστοίχους λόγους 100 portafilter βασιζόμενος στο λόγο του κάθε πελάτη.

Αυτό στην αρχή που πήρες την μηχανή και εσύ να το είχες χαλάσει , θα μπορούσαν να στο αλλάξουν.
Τώρα υποθέτω ή θα το χρεωθεί ο αντιπρόσωπος ή θα χρεωθεί σε μηχανή που πουλήθηκε πρόσφατα.
Δύο χρόνια μετά δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι το πήρες έτσι.
Εαν το είχες πει στην αντιπροσωπεία στην αρχή μέσω email θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα, και θα το είχαν δει το θέμα. Θα είχες και μία απόδειξη που δεν θα μπορούσαν να την αμφισβητήσουν .
Απλά το είπες τηλεφωνικά, δεν το είδαν τότε, και δεν ασχολήθηκες και εσύ.

Ολα αυτά είναι η γνώμη μου και τίποτα παραπάνω.

Φυσικά και μπορεί να στο αλλάξουν, υποθέτω μόνο επειδή είναι μικρή η αξία του.

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από veba » Κυρ Δεκ 26, 2021 9:19 pm

Να πώ ακόμη
Τέλος, είμαι εντελώς καλοπροαίρετος, σε εμένα αρκεί να απαντήσουν με σαφήνεια και εγγράφως, ότι το κλείστρο έτσι παράχθηκε και δεν αποτελεί πρόβλημα, ή ακόμα και ότι δεν έπρεπε να είναι έτσι, αλλά δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Δεν νομίζω ότι μπορείς να απαιτήσεις κάτι τέτοιο από τον αντιπρόσωπο.
Υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψεις την μηχανή της πρώτες ημέρες και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω χωρίς να δώσεις εξηγήσεις.
Επίσης γίνετε αντικατάσταση ελλαττωματικών πραγμάτων στην αρχή.
Οσο περνάει ο χρόνος η εγγύηση έχει να κάνει περισσότερο με βλάβες που δεν μπορεί να τις προκαλέσει ο πελάτης.
Επίσης στην περίοδο της εγγύησης αντικατάσταση γίνετε όταν δεν μπορεί να επισκευαστή κάτι.

Άβαταρ μέλους
imc
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2019 6:07 pm
Όνομα: Δημήτρης
Μηχανή:: GAGGIA Classic 2019

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από imc » Κυρ Δεκ 26, 2021 11:50 pm

veba έγραψε:
Κυρ Δεκ 26, 2021 9:19 pm
Να πώ ακόμη
Τέλος, είμαι εντελώς καλοπροαίρετος, σε εμένα αρκεί να απαντήσουν με σαφήνεια και εγγράφως, ότι το κλείστρο έτσι παράχθηκε και δεν αποτελεί πρόβλημα, ή ακόμα και ότι δεν έπρεπε να είναι έτσι, αλλά δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Δεν νομίζω ότι μπορείς να απαιτήσεις κάτι τέτοιο από τον αντιπρόσωπο.
Ευχαριστώ που μοιράζεστε μαζί μου την άποψη και κυρίως την εμπειρία σας.

Θα μου επιτρέψετε όμως να σας πω έχετε παρεξηγήσει το ζητούμενο, δεδομένου ότι βλέπετε από εντελώς διαφορετική σκοπιά ίσως κ λόγω της επαγγελματικής σας ενασχόλησης.

Δεν απαιτώ απολύτως τίποτα, το έχω εκφράσει με τον πιο σαφή και προσεκτικό τρόπο. Το μόνο που λέω, θεωρώ απαραίτητη μία υπεύθυνη και γι΄αυτό έγγραφη απάντηση, πρωτίστως για λόγους υγιεινής, μετέπειτα για λόγους ιστορικότητας και ενημέρωσης.

Άβαταρ μέλους
veba
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: Δευ Οκτ 27, 2014 9:50 pm
Όνομα: Μάνος
Επικοινωνία:

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από veba » Δευ Δεκ 27, 2021 7:08 am

καλημέρα imc

Πιθανών και να έχεις δίκιο, για το πως το βλέπω.

Υποθέτω ότι δεν θα σου δώσουν τίποτα εγγράφως απλά γιατί είναι ένα κατάστημα που πουλάει διάφορα πράγματα.
Φυσικά δεν έχει δικαίωμα να σου απαντήσει αν είναι κατάλληλο ή όχι . Είναι προϊόν κατασκευασμένο στην Ευρώπη μέ υποθέτω όλα τα χαρτια- πιστοποιητικά που χρειάζονται για να κυκλοφορεί
Εκτός εαν απευθύνεστε στην gaggia.

Συμφωνώ με την ερώτηση σου στο εαν είναι κατάλληλο για χρήση.
Φυσικά από επίσημη πηγή .
Κάποιες μηχανές που έρχονται και σε εμένα είναι σε αυτή την κατάσταση, και χρησιμοποιούνται.
Κάποιες δεν έχουνε πάθει τίποτα. Προφανώς και κάτι το χαλάει.
Το ότι το πήρες έτσι , ενώ θα έπρεπε να είναι γυαλιστερό - νικελωμένο (εαν θα έπρεπε να είναι )κλπ,
θα πω οτι είναι λάθος από την gaggia , και αφού το επισήμανες όταν πήγες την μηχανή για άλλο λόγο , έπρεπε να στο αλλάξουν.
Σε αυτό φταίει ο αντιπρόσωπος.
Δυο χρόνια μετά όμως είναι δύσκολο και να το κουβεντιάσεις.
Δεν πειράζει όλα αυτά είναι και εμπειρία για μελλοντικές αγορές.
Για εμένα πέρα από το εαν είναι κατάλληλο για χρήση μην ρωτάς κάτι άλλο.
Έχεις δίκιο επειδή το πήρες έτσι, έχουν δίκιο να μην στο αλλάξουν δύο χρόνια μετά.

Άβαταρ μέλους
imc
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2019 6:07 pm
Όνομα: Δημήτρης
Μηχανή:: GAGGIA Classic 2019

Re: GAGGIA New Classic (2018/19) SB SS

Δημοσίευση από imc » Δευ Δεκ 27, 2021 12:05 pm

imc έγραψε:
Παρ Δεκ 24, 2021 1:04 pm
Sleepless έγραψε:
Παρ Δεκ 24, 2021 11:11 am

Στο θέμα μας όμως: εκτιμάς ότι η έλλειψη επινικέλωσης στο εσωτερικό του portafilter δημιουργεί κάποιο θέμα;
Πλησιάζουμε στην ουσία του προβλήματος. Κι όμως δεν έχω επίσημη απάντηση. Και πώς να έχω αφού φαίνεται να μη γνωρίζουν, αν τελικά η σειρά της μηχανής είχε επινικέλωση. Επικεντρώνονται μόνο να μου επιβάλλουν την άποψη, ότι είχε αλλά την κατέστρεψα εγώ, με δική μου υπαιτιότητα. Άρα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Βεβαίως κ θα ενημερώσω, όταν έχω επίσημη απάντηση.
Παραμένοντας συνεπής στους συμμετέχοντες στη συζήτηση, έχουμε εξέλιξη, για την οποία έχω δεσμευτεί να ενημερώσω. Μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη:

"Η ερώτησή σας σχετικά με την επινικέλωση και την υγιεινή του κλείστρου χωρίς αυτήν, απαντάτε από το γεγονός ότι όλες οι μηχανές Gaggia, έχουν αυστηρές προδιαγραφές και πιστοποίηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σχετικά με υλικά τα οποία χρησιμοποιούν."

Κατά τα άλλα:

"Σχετικά με την μηχανή σας Gaggia Classic new με S/N: .........., την οποία έχετε στην κατοχή σας από 12/2019, δηλαδή σχεδόν 2 χρόνια, δεν δύναται να πάρω θέση σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν την ημερομηνία αγοράς της."

ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή!

Απάντηση