Πρόσφατα πήγα και εγώ τη μηχανή για έλεγχο και σέρβις στο barista, την άφησα στο κατάστημα της κηφισίας και χθες την παρέλαβα με το κούριερ. Επειδή με το χόμπι του καφέ παρ’οτι έχω διαβάσει αρκετά δεν ειμαι ιδιαίτερα σχολαστικός όσων αφορά την καθαριότητα της.
Γράφω απλά για να λύσω απορίες που έχουν τεθεί στο παρελθόν.
Αρχικά η αφαλάτωση που κάνουν είναι να ανοίξουν το μπόιλερ και όχι αυτό που κάνουμε οι περισσότεροι σπίτι μας, οι φωτό που έλαβα το αποδεικνύουν. Το μπόιλερ μέσα είχε κάποια άλατα, όχι υπερβολικά.
Επειδή είχα πάει και εγώ να πειραξω opv και είχα κάνει ζημιά ζήτησα αλλαγή όπου και έγινε.
Από εκεί και μετά, κατόπιν επικοινωνίας με τον τεχνικό μου εξήγησε 1-2 πράγματα που μπορει να ήθελαν αλλαγή (μου έστειλε και τις αντίστοιχες φωτό) αλλά και να μην τα έκανα δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στην άψογη λειτουργία της μηχανής, παρ’ολα αυτά ενημέρωσα να τα αλλάξουν.
Το μοναδικό ψεγάδι που θα αναφέρω καλοπροαίρετα είναι ότι όταν παρέδωσα τη μηχανή και συμφώνησα να γίνει το σέρβις, η αλλαγή opv με το αντίστοιχο κόστος όταν ρώτησα αν μπορεί να έρθει η μηχανή με κούριερ στο χώρο μου δεν ενημερώθηκα για το κόστος. Αρχικά δικό μου το φταίξιμο γιατί θεώρησα ότι μπορεί να μην το χρεωθώ (να συμπεριλαμβάνεται στην τιμή) ή το κόστος να είναι 2-3€. Μετά όμως όταν ελαβα το email με την προσφορά για να καταθέσω το ποσο ώστε να προχωρήσουν στο σέρβις και επισκευές και είδα διαφορετικό τελικό κόστος από αυτά που είχαμε πει και αναγράφονταν πιο πάνω, κάλεσα το κατάστημα και με ενημέρωσαν ότι τα μεταφορικά είναι 11€. Να πω ότι αυτό δεν μου έκατσε πολύ καλά είτε γιατί ήταν αρκετό το κόστος είτε γιατί δεν ήταν σαφές στην προσφορά τα χρήματα αυτά είναι για τα μεταφορικά.
ΥΓ Η μηχανή είναι σαν καινούργια και σταμάτησα επιτελους να πίνω κολυβοζουμο απέξω μετά από τόσες μέρες που έλειπε.
Εξυπηρέτηση από barista
- sv4mzu
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2022 10:35 am
- Όνομα: Στεφανος
- Μηχανή:: Ascaso UNO PID
- 2η Μηχανή:: Gaggia Baby D 2006
- Μύλος:: EUREKA Specialita
- 2ος Μύλος:: ASCASO i-2D
- Οι καφέδες μου:: TAF
Re: Εξυπηρέτηση από barista
Εγω παλι πρεπει να ανηκω στην μειοψηφια των συναγωνιστων, καθως εδω και 8 μηνες περιμενω μια απαντηση σε email που εστειλα γιατι ενα προϊον που πηρα δεν ταιριαζε στο portafilter μου .....
Οσες φορες καλεσα η προσπαθησα να επικοινωνησω, δεν τα καταφερα (Δεν απαντουσε το τηλεφωνικο κεντρο, δεν με καλουσαν ποτε πισω κτλ).
Οσες φορες καλεσα η προσπαθησα να επικοινωνησω, δεν τα καταφερα (Δεν απαντουσε το τηλεφωνικο κεντρο, δεν με καλουσαν ποτε πισω κτλ).
- barista.gr
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
- Όνομα: Βασίλης
- Μηχανή:: La Marzocco GS3
- 2η Μηχανή:: Flair Pro
- Μύλος:: Ceado E37S
- 2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
- Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Εξυπηρέτηση από barista
Καλησπέρα
Παρακαλώ στείλτε μας ένα προσωπικό μυνημα εδώ με το email σας και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα.
Ευχαριστώ
Βασιλης Ταρταρης
Παρακαλώ στείλτε μας ένα προσωπικό μυνημα εδώ με το email σας και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα.
Ευχαριστώ
Βασιλης Ταρταρης