Rancilio Συνεργασία
-
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 12, 2020 12:23 am
- Όνομα: Αλέξανδρος
- Μηχανή:: Lelit Glenda
- Μύλος:: Niche Zero
- 2ος Μύλος:: ProBarista G-IOTA
Re: Rancilio Συνεργασία
Μάλλον έχουμε βγει εκτός topic, αλλά το εδάφιο που αναγράφεις για μετά το 6μηνο, από αυτά που διαβάζω, πρέπει να αφορά όχι τα καινούργια, αλλά τα μεταχειρισμένα προϊόντα, τα οποία καλύπτονται επίσης από 2 χρόνια εγγύησης.
-
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 24, 2020 2:55 pm
- Όνομα: Σταύρος
- Μηχανή:: Cafelat Robot
- Μύλος:: Eureka Mignon XL
- 2ος Μύλος:: Wilfa Svart CGWS-130
Re: Rancilio Συνεργασία
Συμφωνώ, είναι για μεταχειρισμένα. Δεν μπορεί ο κατασκευαστής, λοιπόν, να μην συμπεριλάβει π.χ. την φυσιολογική φθορά στην 2ετή εγγύηση.
- GeorgeS
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic PID
- Μύλος:: Graef CM800
- Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Rancilio Συνεργασία
Κύριε Τάρταρη θα πάρετε θέση στο θέμα της εγγύησης ως barista.gr;
Δεν είναι κομψό να αφήνετε στον αέρα τα σχόλιά μας τόσο καιρό δίχως απάντηση.
Δεν είναι κομψό να αφήνετε στον αέρα τα σχόλιά μας τόσο καιρό δίχως απάντηση.
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Rancilio Συνεργασία
τι είδους απάντηση να δώσει ο κάθε εμπορος όταν στην αρχική του ανακοίνωση μιλάει ξεκάθαρα για 1 ετος εγγύησης?
όλοι οι έμποροι πουλάνε το ίδιο κουτί. εάν γινόταν να φτάσουν τα προιόντα στα χέρια μας δίχως να περάσουν από τα δικά τους χέρια θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε σαν καταναλωτές οφείλουμε να αγοράζουμε από καταστήματα με την φτηνότερη τιμή αφού ελέγξουμε ότι θα μας παραδοθεί το ίδιο προϊόν.
όλοι οι έμποροι πουλάνε το ίδιο κουτί. εάν γινόταν να φτάσουν τα προιόντα στα χέρια μας δίχως να περάσουν από τα δικά τους χέρια θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε σαν καταναλωτές οφείλουμε να αγοράζουμε από καταστήματα με την φτηνότερη τιμή αφού ελέγξουμε ότι θα μας παραδοθεί το ίδιο προϊόν.
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
- GeorgeS
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic PID
- Μύλος:: Graef CM800
- Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Rancilio Συνεργασία
Να δώσει απάντηση αν συμμορφώνεται με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία για 2ετή εγγύηση ή αν αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά οτι τα ελληνικά καταστήματα νομίζουν οτι απευθύνονται σε ιθαγενείς.dkstopo έγραψε: ↑Δευ Απρ 19, 2021 9:20 amτι είδους απάντηση να δώσει ο κάθε εμπορος όταν στην αρχική του ανακοίνωση μιλάει ξεκάθαρα για 1 ετος εγγύησης?
όλοι οι έμποροι πουλάνε το ίδιο κουτί. εάν γινόταν να φτάσουν τα προιόντα στα χέρια μας δίχως να περάσουν από τα δικά τους χέρια θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε σαν καταναλωτές οφείλουμε να αγοράζουμε από καταστήματα με την φτηνότερη τιμή αφού ελέγξουμε ότι θα μας παραδοθεί το ίδιο προϊόν.
Αν ισχύει το πρώτο καλώς να διευκρινιστεί οτι το 1έτος είναι η επιπρόσθετη εμπορική της υποχρεωτικής των 2 ετών.
Αν ισχύει το δεύτερο να γνωρίζουμε και επισήμως την πολιτική του barista.gr , ώστε να επιλέξουμε όσοι είμαστε ενημερωμένοι ξανά καταστήματα του εξωτερικού που πουλάνε το ίδιο προϊόν ακολουθώντας και τιμώντας ΠΛΗΡΩΣ τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές.
Ευτυχώς που το online shopping το 2021 είναι πλέον προσβάσιμο σε όλους. Στο χέρι των ελλήνων εμπόρων είναι αν θα κάνουν εσωτερικά κύκλο τα χρήματά μας ή αν θα μας αναγκάσουν με τις πολιτικές τους να απευθυνόμαστε σε Amazon ή τον αντίστοιχο έμπορο στην Ιταλία-Γερμανία-Γαλλία αντί να ασχολούμαστε με καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή για τα αυτονόητα και νόμιμα.
- dkstopo
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2016 9:08 pm
- Όνομα: Κώστας
- Μηχανή:: Rancilio Silvia V1
- 2η Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
- Μύλος:: Super Jolly
- 2ος Μύλος:: Ascaso i2 mini
- Οι καφέδες μου:: illy - Estrella del Caribe
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Rancilio Συνεργασία
Γιώργη δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να υπάρχει 2ετή εγγύηση σε οποιοδήποτε προϊόν το λέει ξεκάθαρα στο site αλλά το είδα μόνο στα Αγγλικά.
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
"Δεν υπάρχει στροφή που δεν μπορείς να προσπεράσεις" Ayrton Senna
- GeorgeS
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 30, 2019 5:57 pm
- Όνομα: Γιώργος
- Μηχανή:: Gaggia Classic PID
- Μύλος:: Graef CM800
- Οι καφέδες μου:: TAF Pianeta Blend
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Rancilio Συνεργασία
άρα τι να υποθέσουμε τελικά; ότι ένας ακόμα έλληνας έμπορος παραβιάζει τη νομοθεσία με δικούς του ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ συναλλαγής;dkstopo έγραψε: ↑Δευ Απρ 19, 2021 3:18 pmΓιώργη δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να υπάρχει 2ετή εγγύηση σε οποιοδήποτε προϊόν το λέει ξεκάθαρα στο site αλλά το είδα μόνο στα Αγγλικά.
https://www.barista.gr/el/warranty-terms
να κάνουμε μια επίσημη ερώτηση στο Συνήγορο για αυτό που αναγράφει στους όρους του barista.gr και να την δημοσιεύσουμε εδώ;
νομίζω έχεις καταλάβει τι απάντηση ψάχνω από τον κ. Τάρταρη. Εξ ού και η επιμονή μου για διευκρίνηση αν αναφέρεται σε εμπορική ή κατασκευαστή.
-
- Δημοσιεύσεις: 260
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2016 3:46 am
- Μηχανή:: nespresso
- 2η Μηχανή:: lelit mara x
- Μύλος:: niche zero
Re: Rancilio Συνεργασία
2 έτη νόμιμη εγγύηση έχετε ΠΑΝΤΑ, χωρίς να σας το πουν. Κανείς δεν αναγράφει την ΝΟΜΙΜΗ εγγύηση. Όλοι αναγράφουν την εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας.
Με την νόμιμη εγγύηση δεν μπορείτε να πάτε την μηχανή για επισκευή αν δεν αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.
Ναι, την έχετε 100%, ναι, πρέπει να αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.
Άστε τις τσουγκράνες και πηγαίνετε αγοράστε την μηχανή απο έμπορο που σας δίνει 2+ χρόνια εμπορικής εγγύησης, άσχετα με τα 2 της νόμιμης (που είναι άχρηστη σχεδόν μετά τους 6 μήνες).
Δείτε ξανά πόσο άχρηστη είναι η 2ετής νόμιμη εγγύηση (που ΕΧΕΤΕ χωρίς να σας το πει), ρωτήστε και τον συνήγορο, ξεκάθαρα είναι τα πράγματα, μην "υποθέτετε" και μην νομίζετε οτι σας κοροϊδεύει κάποιος.
1.1 Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα;
Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια.
2.1 Τι διαφορά έχει η εμπορική από τη νόμιμη εγγύηση ;
Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.
Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του.
Με την νόμιμη εγγύηση δεν μπορείτε να πάτε την μηχανή για επισκευή αν δεν αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.
Ναι, την έχετε 100%, ναι, πρέπει να αποδείξετε οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς.
Άστε τις τσουγκράνες και πηγαίνετε αγοράστε την μηχανή απο έμπορο που σας δίνει 2+ χρόνια εμπορικής εγγύησης, άσχετα με τα 2 της νόμιμης (που είναι άχρηστη σχεδόν μετά τους 6 μήνες).
Δείτε ξανά πόσο άχρηστη είναι η 2ετής νόμιμη εγγύηση (που ΕΧΕΤΕ χωρίς να σας το πει), ρωτήστε και τον συνήγορο, ξεκάθαρα είναι τα πράγματα, μην "υποθέτετε" και μην νομίζετε οτι σας κοροϊδεύει κάποιος.
1.1 Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα;
Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια.
2.1 Τι διαφορά έχει η εμπορική από τη νόμιμη εγγύηση ;
Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.
Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του.