Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Απάντηση
tsapi
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2014 12:30 am
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: Expobar Brewtus IV
2η Μηχανή:: Gaggia Classic 2014
Μύλος:: Mahlkönig Vario 2014
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από tsapi » Τετ Μάιος 23, 2018 11:08 pm

Πιστεύω ότι είναι καλό να μεταφέρονται οι εμπειρίες αγοράς, και για τα καλά και για τα άσχημα - γι αυτό και αναφέρω.. ;)

Πριν 2-3 μέρες παρήγγειλα και παρέλαβα από το barista.gr μία expobar brewtus και ορισμένα άλλα πραγματάκια.

Καταρχήν να διευκρινίσω ότι τα πράγματα τα είχα βρει σε καλύτερη τιμή από κατάστημα του εξωτερικού - ήθελα όμως να τα αγοράσω από το barista.gr και για να αφήσω χρήματα στην ντόπια αγορά, αλλά και για λόγους υποστήριξης μετά την αγορά - έλπιζα κιόλας ότι μπορεί να μου έκαναν και κάποια καλύτερη τιμή.

Την παραγγελία δεν την έκανα μέσω του site - την έκανα τηλεφωνικά, γιατί ήθελα να κάνω κάποιες διευκριστικές ερωτήσεις. Και τις προηγούμενες μέρες είχα πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο (σε εργάσιμες ώρες), αλλά δεν απαντούσε κανείς - από ό,τι κατάλαβα εκ των υστέρων, αυτό πρέπει να συμβαίνει όταν όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες (σίγουρα όμως προκαλεί από απορία έως και αρνητική εικόνα).

Στο τηλέφωνο η κυρία με την οποία μίλησα ήταν εξυπηρετικότατη. Για κάποιες πληροφορίες που χρειαζόμουν και που δεν τις είχε άμεσα διαθέσιμες με τηλεφώνησε τάχιστα πίσω. Εξήγησα ότι με βόλευε η παραλαβή να γίνει την επόμενη μέρα (λόγω ρεπό μου από τη δουλειά μου) και οι άνθρωποι κινητοποιήθηκαν και έστειλαν την παραγγελία άμεσα. Γενικά η όλη διαδικασία ερωταπαντήσεων - παραγγελίας - επαλήθευσης πληρωμής - αποστολής ήταν άμεση, επαγγελματική και ευγενής.

Ρώτησα αν υπάρχει κάποια έκπτωση λόγω τιμής αγοράς και λόγω του φόρουμ και η απάντηση ήταν αρνητική.

Την επόμενη μέρα παρέλαβα όντως τα πράγματα. Η συσκευασία της μηχανής δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή (όπως περιγράφω σε άλλο thread) - αυτό όμως είναι θέμα του εργοστασίου κατασκευής φαντάζομαι και όχι του καταστήματος. Η συσκευασία των υπόλοιπων πραγμάτων (που σίγουρα την έκανε το κατάστημα) ήταν πολύ καλή και ασφαλής. Μέσα στο κουτί υπήρχε δώρο και μία συσκευασία καφέ Tigrato, η οποία όμως είχε ξεκολλήσει στο κάτω μέρος της και κάμποσα σπυριά είχαν δραπετεύσει μέσα στο κουτί.
paketo-kafe.jpg
Με λίγα λόγια: αποτιμώ θετικά την εμπειρία μου. Επαγγελματισμός, ευγένεια, ταχύτητα - αν εξαιρέσουμε το θέμα με τα τηλέφωνα. Εύχομαι να μην χρειαστώ εγγύηση κτλ για τη μηχανή και να μην χρειαστεί να διαπιστώσω το επίπεδο του after sales service τους. ;)

evaskal
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2014 10:59 am
Όνομα: Βαγγέλης
Μηχανή:: Expobar Brewtus IV-R
2η Μηχανή:: Saeco 8325
Μύλος:: Compak K10 Conic
2ος Μύλος:: Mazzer Super Jolly E
Οι καφέδες μου:: Assado, Mokka, Τaf, Cup10 και μπαγιάτικο
Τοποθεσία: Ρέθυμνο Κρήτης

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από evaskal » Πέμ Μάιος 24, 2018 8:28 pm

Από προσωπική εμπειρία να σχολιάσω οτι η εικόνα που περιγράφεις είναι ακριβώς αυτή γενικότερα...

Όταν αγόρασα την μηχανή κι εγώ από εκεί (προτίμησα να δώσω λίγα ευρώ περισσότερα και να στηρίξω ελληνικό μαγαζί παρά να πάρω από εξωτερικό), είχα ρωτήσει για έκπτωση κι είχα εισπράξει κι εγώ αρνητική απάντηση. Ακόμα και τον διπλό εκροέα που ζήτησα να μου αλλάξουν στο πορταφίλτερ τον χρεώθηκα κανονικά. Επίσης δεν ήμουν τόσο τυχερός ώστε να πάρω κι εγώ κάποιο δώρο , παρόλο που ήξερα οτι την ίδια εποχή άλλοι πελάτες είχαν πάρει καλά δωράκια.

Όντως υπάρχει ένα θεματάκι με τα τηλέφωνα και κάποιες φορές (όταν υπάρχει φόρτος εργασίας από ότι συμπεραίνω) οι κυρίες στην εξυπηρέτηση είναι λίγο απότομες.

Η συσκευασίες πράγματι θέλουν λίγη ακόμα προσοχή, αν κι εγώ δεν έχω πάρει ποτέ κάτι σπασμένο, πλην από ένα φλιτζάνι το οποίο ήταν ραγισμένο αλλά σίγουρα από εργοστασιακό ελάττωμα.

Γενικά, υπάρχει αρκετά καλή εξυπηρέτηση, με ταχύτητα και συνέπεια.

Άβαταρ μέλους
barista.gr
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: La Marzocco GS3
2η Μηχανή:: Flair Pro
Μύλος:: Ceado E37S
2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από barista.gr » Πέμ Μάιος 24, 2018 10:51 pm

Βασίλη καλησπέρα

Καλορίζικη η μηχανή κ καλά καφεδακια

Βαγγέλη καλησπέρα κ σε σένα. Ευχαριστούμε παρά πολύ για την υποστήριξη κ την επιλογή.

Το πρόβλημα με τα τηλέφωνα είναι κάτι γνωστό κ προσπαθούμε βα βελτιωθούμε. Πραγματικά όμως είναι πολύ δύσκολο.

Ερχόμαστε καθημερινά σε επικοινωνία με παρά πολλά παιδιά που είτε κάνουν έρευνα αγοράς κ θέλουν να κάνουν ερωτήσεις είτε αντιμετωπίζουν κάποιο τεχνικο πρόβλημα.

Κ στις δυο περιπτώσεις η διάρκεια μιας τέτοιας κλήσης είναι σχετικά μεγάλη, κάτι που βέβαια εμάς δεν μας πειράζει καθόλου, το ακριβώς αντίθετο μάλιστα.

Είμαστε εδώ για να βοηθάμε είτε η αγορά έχει γίνει η θα γίνει σε εμάς είτε οχι. Η δουλειά μας είναι κ το χόμπι μας ταυτόχρονα, όποτε το να μιλάμε για μηχανηματα Καφε κ να εξηγούμε τις διαφορές ή το να προσπαθούμε να βοηθήσουμε σε μια βλάβη ή στην αγορά των κατάλληλων ανταλλακτικών πραγματικά μας γεμίζει πολύ χαρα.

Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι κάποιοι ταλαιπωρούνται για να επικοινωνήσουν. Κατανοητό κ ζητουμε πραγματικά συγνώμη.

Σίγουρα όμως προσπαθούμε να επιστρέφουμε όλες τις κλήσεις κ να απαντάμε σε όλα τα emails.

Σε κάθε περίπτωση εσείς μας οδηγατε, οι παρατηρήσεις είναι κάτι παραπάνω από δεκτές κ ειλικρινά σας ευχαριστούμε πολυ.

ΜΦΧ

Βασιλης Ταρταρης

Υ.γ.
Ένα εργαλείο που έχουμε εγκαταστήσει στην σελίδα μας για ακόμη καλύτερη επικοινωνία είναι κ αυτό του online chat. Σίγουρα βοηθάει παρά πολύ μιας κ το παρακολουθούμε ακόμη κ ώρες εκτός εργασίας.

thanospl68
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 02, 2021 3:24 pm
Όνομα: Θάνος
Μηχανή:: Lellit Plust PID+μαν
Μύλος:: Eureka Mignon Manual
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από thanospl68 » Τετ Δεκ 08, 2021 12:15 pm

Καλημέρα

Αγόρασα κι εγώ από barista μια lelit plust pid με προσθήκη μανόμετρου στην blackfriday προσφορά ~650€, την Κυριακή
Δευτέρα προσπάθησα να τηλεφωνήσω (η επικοινωνία παραμένει δύσκολη και το 2021, μερικές φορές έκανα τουλάχιστον 5-6 τηλέφωνα σε διάστημα 1 ώρας για να πιάσω γραμμή) για να πάρω κάποιες πληροφορίες και να δώσω τυχόν οδηγίες για την ρύθμιση της θερμοκρασίας και πίεσης και ζήτησα να μιλήσω σε /στον τεχνικό που θα κάνει την εγκατάσταση για το λόγο αυτό. Μιλώντας με την κοπέλα μου είπε ότι θα το μεταφέρει ώστε με πάρουν οι τεχνικοί τηλέφωνο. Η μηχανή ήρθε σε δυο μέρες από την παράδοση σώα και ασφαλής. Δεν είχε κάποιο δώρο καφέ ή κάτι άλλο. Για να προλάβω την προσφορά δεν πήρα διάφορα εργαλεία απαραίτητα για την παρασκευή καφέ κι έτσι έκανα συμπληρωματική δεύτερη παραγγελία την Δευτέρα για ζυγαριά, πατητήρι, τυφλό καλάθι, και καθαριστικό σκόνη. Για να είμαι είλικρινής έκανα την παραγγελία Δευτέρα (η μηχανή παραγγέλθηκε Κυριακή)και περίμενα να έρθουν μαζί με την μηχανή μια και που θα υπήρχε και η καθυστέρηση της τοποθέτησης μανόμετρου, το οποίο έγινε έτσι κι αλλίως Τρίτη. Περιμένοντας είδα ότι η μηχανή παραδώθηκε στον courier Τρίτη (μετά την εγκατάσταση μανόμετρου) χωρίς να με έχει καλέσει από το barista κάποιος τεχνικός.
Η μηχανή τελικά έφυγε μόνη της την Τρίτη, και δεν με πήρε κάποιος τεχνικός και επίσης δεν έφυγαν τα εργαλεία μαζί της.
Απογοητεύτηκα αλλά προς το παρόν δεν έδωσα συνέχεια.
Πηρά πάλι τηλέφωνο και η κοπέλα μου είπε ότι η μηχανή έπρεπε να φύγει (!) και μου είπε ότι δεν θα μου χρεώσουν μεταφορικά στην δεύτερη παραγγελία μου. Την ενημέρωσα ότι δεν με πήρε κανένας τεχνικός τηλέφωνο αλλά δεν ήξερε να μου απαντήσει γιατί.
Τέλος πάντων αφού ξεκαθαρίσαμε και κάποια θέματα διαστάσεων για το πατητήρι διαλέξαμε τα 4 παραπάνω πράγματα και προχώρησα στην πληρωμή.
Έλα όμως που το πατητήρι δεν υπήρχε σε στοκ κι έτσι μου έστειλε και διαλέξαμε ένα άλλο να προλάβουμε νσ τα στείλουμε αυθημερόν και μου είπε ότι θα με ειδοποιήσει για τυχόν οικονομική διαφορά. Εγώ λόγο δουλειάς (βραδυνή) κοιμάμαι το πρωί κι έτσι δεν είδα το μύνημα έγκαιρα ότι με το νέο πατητήρι έχουμε διαφορά 5€. Να μην πολυλογώ το είδα αργά και χάσαμε άλλη μια μέρα αποστολής γιατί δεν πλήρωσα την διαφορά σε μια παραγγελία ~80€.
Για να είμαι ειλικρινής τσαντίστηκα, πήρα τηλέφωνο και τα είπα μαζεμένα, πρώτον γιατί δεν με πήρε κανένας τεχνικός όπως ζήτησα και δεύτερον γιατί χωρίς να είναι δικό μου λάθος, μια που η αποθήκη δεν συμφωνούσε με το e-shop, και για μια διαφορά 5€, δεν έφυγε η παραγγελία μου. Η κοπέλα μου εξήγησε ευγενικά, ότι δεν ήταν δυνατόν να την στείλει για λογιστικούς λόγους, γιατί θα έπρεπε να πληρώσει η ίδια την διαφορά, εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι ο πελάτης που σου έχει δώσει €730 έχει και αυτός δίκιο μια και δεν είναι, ξαναλέω, δικό του λάθος το λάθος στο stock. Δεν τον αντιμετωπίζουν έτσι για €5. Ετσι αφού είπα και για το θέμα με το τεχνικό, τελικά με σύνδεσε και αυτή την φορά μίλησα με δύο και μου έλυσαν κάποιες απορίες μου για τις ρυθμίσεις την μηχανής, έστω και εκ των υστέρων, και τους ευχαριστώ. Στην όλη συζήτηση με την κοπέλα προσφέρθηκε να μου στείλει ένα καφέ δώρο για την όλη αυτή ταλαιπωρία. Η δεύτερη παραγγελία έφτασε, σώα κι αυτή, σε πέντε μέρες από την παράδοση με το σαββατοκύριακο ,αλλά ξεχάστηκε ο καφές δώρο!!.
Μπορεί όλα αυτά τα παραπάνω να φαίνονται λεπτομέρειες και να μην είναι τόσο μεγάλης σημασίας και να είμαι εγώ παράξενος που κάθησα να γράψω ένα σεντόνι, αλλά τα περίμενα λίγο καλύτερα τα πράγματα. Είμαι και νέος στον τομέα της παρασκευής καφέ και θα χρειαστώ σύντομα και άλλα πραγματάκια και δεν αισθάνομαι πολύ καλά να ξαναπαραγγείλω. Ευχαριστώ και συγνώμη αν κούρασα.

thanasis00
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 25, 2019 11:45 am
Όνομα: Θανάσης
Μηχανή:: Bellezza Francesca
Μύλος:: Niche Zero

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από thanasis00 » Τετ Δεκ 08, 2021 12:51 pm

Καλησπέρα,

Έχοντας κάνει πλέον 3-4 παραγγελίες από barista.gr, και έχοντας πάρει και εγώ Lelit PLUST PID καθώς και παρελκόμενα, έχω να σχολιάσω τα παρακάτω.
Θα συμφωνήσω ότι η επικοινωνία με τηλέφωνο είναι αρκετά δύσκολη, καθώς και εγώ είχα κάποια ερωτήματα πριν την αγορά, και δυσκολεύτηκα αρκετά να βρω γραμμή, και μετά να μου αποσαφηνιστούν οι απορίες. Υπήρξε και μικρή παραπληροφόρηση όσον αφορά τα tampers, καθώς ένας υπάλληλος μου επέμενε ότι το 58.5mm tamper δε θα χωράει στο μαμά καλαθάκι της PLUST PID, ενώ χωράει μια χαρά.
Θα αναφέρω και εγώ πως ζήτησα επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα όσον αφορά τη ρύθμιση της μηχανής, αλλά ούτε εμένα με κάλεσαν.
Κατανοώ πάντως ότι γενικά η επικοινωνία είναι θέμα όχι μόνο με το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά πολλά καταστήματα πλέον, και δε ξέρω πραγματικά που ευθύνεται το πρόβλημα, καθώς η αγορά από ένα κατάστημα δεν αρχίζει και τελειώνει με τη παραγγελία, αλλά ξεκινάει από τη σωστή ενημέρωση και σωστή επιλογή των αγαθών, και τελειώνει με πιθανό feedback μετά την αγορά για να ολοκληρωθούν τυχόν ερωτήσεις για τα αγαθά που αγοράστηκαν.
Οπότε κατ' εμέ, θα σου πρότεινα να τους καλέσεις πίσω και να τους εξηγήσεις γενικά τη στάση σου για την όλη εμπειρία που είχες με το κατάστημα, καθώς και να αναφέρεις ότι ο καφές που σου υποσχέθηκαν δεν ήρθε ποτέ, όχι για να στον στείλουν άμεσα, αλλά για να ξέρουν ότι η εμπειρία σου ήταν κάτω του μετρίου εν τέλει.
Και θα συμπληρώσω ότι, ειδικά αυτή τη περίοδο, με τις προσφορές και τον χαμό που γίνεται με τα καταστήματα, ότι καλό είναι να υπάρχει μια ανοχή παραπάνω για την επικοινωνία, αλλά σίγουρα δε θα πρέπει να καπελώνεται αυτή η ανοχή από τον λανθασμένο χειρισμό του καταστήματος στα ερωτήματά σου.
Πάντως να σημειώσω ότι γενικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις παραγγελίες μου, και η μηχανή έφτασε άρτια και δουλεύει όπως περίμενα.

thanospl68
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 02, 2021 3:24 pm
Όνομα: Θάνος
Μηχανή:: Lellit Plust PID+μαν
Μύλος:: Eureka Mignon Manual
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από thanospl68 » Τετ Δεκ 08, 2021 9:23 pm

Συνονόματε
Οπότε κατ' εμέ, θα σου πρότεινα να τους καλέσεις πίσω και να τους εξηγήσεις γενικά τη στάση σου για την όλη εμπειρία που είχες με το κατάστημα, καθώς και να αναφέρεις ότι ο καφές που σου υποσχέθηκαν δεν ήρθε ποτέ, όχι για να στον στείλουν άμεσα, αλλά για να ξέρουν ότι η εμπειρία σου ήταν κάτω του μετρίου εν τέλει
Αυτός είναι ο λόγος που έγραψα εδώ την εμπειρία μου. Δεν επιθυμώ να πάρω τηλέφωνο, δεν νιώθω ότι θέλω να ζητιανέψω ένα καφέ και ούτε είχα ανάγκη τα €2.70 free delivery της δεύτερης παραγγελίας, απλά περίμενα να γίνουν τα πράγματα καλύτερα και ίσως να βελτιωθούν στο μέλλον.

Άβαταρ μέλους
ftso
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Δευ Δεκ 07, 2020 1:00 pm
Όνομα: Δημήτρης
Μηχανή:: Lelit PL41TEM PID
2η Μηχανή:: Aeropress
Μύλος:: Eureka Mignon Zero
2ος Μύλος:: Graef CM702
Οι καφέδες μου:: area51,taf,cup10
Επικοινωνία:

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από ftso » Τετ Δεκ 08, 2021 9:45 pm

Εγώ μπορώ να πω οτι η εξυπηρέτηση ήταν παρα πολυ καλή τηλεφωνικά.
Αυτός ο tigrato ομως που στέλνουν μαζί με την μηχανή κατα τα λεγόμενα πολλών εδω στο φόρουμ για να πω την αλήθεια μου κακοφάνηκε λίγο που δεν τον ειδα.

thanospl68
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 02, 2021 3:24 pm
Όνομα: Θάνος
Μηχανή:: Lellit Plust PID+μαν
Μύλος:: Eureka Mignon Manual
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από thanospl68 » Τετ Δεκ 08, 2021 10:45 pm

ftso έγραψε:
Τετ Δεκ 08, 2021 9:45 pm
Εγώ μπορώ να πω οτι η εξυπηρέτηση ήταν παρα πολυ καλή τηλεφωνικά.
Αυτός ο tigrato ομως που στέλνουν μαζί με την μηχανή κατα τα λεγόμενα πολλών εδω στο φόρουμ για να πω την αλήθεια μου κακοφάνηκε λίγο που δεν τον ειδα.
Είναι, δεν αντιλέγω. Αν τους πετύχεις όμως............

Άβαταρ μέλους
barista.gr
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 22, 2011 11:11 pm
Όνομα: Βασίλης
Μηχανή:: La Marzocco GS3
2η Μηχανή:: Flair Pro
Μύλος:: Ceado E37S
2ος Μύλος:: Baratza Sette 270wi
Οι καφέδες μου:: Taresso Artisan Coffee Roasters
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά από barista.gr - εντυπώσεις

Δημοσίευση από barista.gr » Πέμ Δεκ 09, 2021 9:58 pm

Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ

Όντως η τηλεφωνική επικοινωνία είναι πολύ δύσκολη με την εταιρεια, το αποδεχόμαστε και είναι πραγματικότητα.

Προσπαθούμε παρά πολύ να το διαχειριστούμε όμως η φιλοσοφία του συγκεκριμένου τομέα και της πωλησης του σχετικού εξοπλισμού είναι πολύ διαφορετική από οτιδήποτε άλλο.

Όπως προανάφερε ο thanospl68 οι απορίες για την λειτουργία του εξοπλισμού είναι κάτι σύνηθες όταν αγοράζουμε μηχανή και μύλο και σε κάθε πώληση που πραγματοποιείται είναι αναγκαία η επικοινωνία.

Ταυτόχρονα όμως είναι και πολλές οι απορίες για εξοπλισμό που ειτε έχει αγορασθεί από εμάς είτε στο παρελθόν από άλλες εταιρίες και οι ιδιοκτήτες τους θέλουν να τον συντηρήσουν ή να τον στείλουν για service.

Παρά πολλές φορές τα τηλεφωνήματα για συμβουλές στο να επιλέξει κάποιος τι μηχανή ή μύλο πρέπει να αγοράσει ξεπερνάνε την μισή ή και μια ώρα.

Υπάρχουν ημέρες που οι υπάλληλοι που διαχειρίζονται παραγγελίες και το τεχνικό τμήμα δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να μιλούν τηλεφωνικά για καθοδήγηση, διεκπεραίωση ή τεχνικές συμβουλές.

Δυστυχώς ελάχιστοι επιλέγουν την επικοινωνία μέσω email και είναι απόλυτα αντιληπτό.

Είναι πολύ μεγάλη μας χαρά να μιλάμε μαζί σας και εντελώς ειλικρινά πιστεύουμε ότι όλη αυτή η τριβή μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις είναι αυτό που μας κάνει και εμάς καθημερινά καλύτερους.

Προσπαθούμε για το καλύτερο και κάνουμε κινήσεις με γνώμονα την καλύτερη σας εξυπηρετηση.

Σε αυτή την κατεύθυνση αποφασίσαμε δυο χρονιά πριν να δημιουργήσουμε εκθεσιακό χώρο στην Αθηνα για να μπορείτε να βλέπετε τον εξοπλισμό από κοντά και να σας γνωρίζουμε και να λύνουμε απορίες και προβλήματα πιο άμεσα.

Η κοπέλα δεν θα μπορούσε να πάρει πρωτοβουλία για να μην κάνει την έξτρα χρέωση, σίγουρα είναι απόλυτα εκνευριστικό να μην γίνει αποστολή για 5€ υπόλοιπο, αλλά και ο υπάλληλος δεν θα μπορούσε να πράξει αλλιώς χωρίς έγκριση ή επικοινωνία. Σε κάποιον βαθμό αυτό είναι λάθος μας και το αποδεχόμαστε.

Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστούμε όλους που μας στηρίζεται όλα αυτά τα χρονιά, θα συνεχίσουμε με τις ίδιες αξίες που ξεκινήσαμε και θα προσπαθήσουμε να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι για την εξυπηρετηση σας, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύουμε ότι η πώληση σταματάει την ημέρα της αγοράς.

Ήταν είναι και θα είναι στις βασικές αρχές της εταιρείας μας ότι το aftersales είναι πιο σημαντικό από την πώληση αυτή καθαυτή.

Θα παρακολουθώ το νήμα και θα απαντησω σε όλες τις αναρτήσεις

Με εκτίμηση

Βασιλης Ταρταρης
Barista.gr

Απάντηση