After Sales Support
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 06, 2016 3:47 pm
Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Ήθελα να πω μια περιπέτεια που βίωσα πριν μερικές εβδομάδες.
Όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησα να ρυθμίσω την OPV της Lelit μου στα 9 bar από τα 12 που ήταν κολλημένη. Προσπαθώντας, χάλασα την υποδοχή του κατσαβιδιού και δε μπορούσε να περιστραφεί η βίδα που αλλάζει τη μέγιστη πίεση.
Μίλησα με το barista.gr και μου είπαν ότι θα μου ρύθμιζαν την OPV χωρίς κόστος σε περίπτωση που ήταν αυτό εφικτό. Την πήγα λοιπόν ο ίδιος και την άφησα για να γίνει η εργασία. Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση η οποία είχε λογικό κόστος και η μηχανή ηταν έτοιμη για παραλαβή. Επειδή δε μπορούσα να πάω Κόρινθο, η γραμματεία της εταιρείας μου πρότεινε να μου τη στείλει με μεταφορική που συνεργάζεται. Δέχθηκα και 2 ημέρες αργότερα την παρέλαβα.
Με το που ανοίχτηκε η πολύ καλή συσκευασία διαπίστωσα ότι η μηχανή είχα φάει γερή τούμπα και είχε στραβώσει όλο το σασί. Το καπάκι δεξαμενής νερού δεν έκλεινε και και η μηχανή έφερε σημάδια τεράστιας καταπόνησης. Φωτογράφισα τα στοιχεία και ξανά μπήκε στο κουτί της.
Για να μη σας κουράσω με λεπτομέρειες το barista.gr και ο Κος Ταρταρής προσωπικά με εξυπηρετησαν άμεσα και χωρίς κανένα παράπονο. Μου αντικατέστησαν όλο το σασί της μηχανής και ηλεγξαν τα μηχανικά μέρη για καλή λειτουργία. Δεν επιβαρύνθηκα με κόστος επισκευής και συνολικά έμεινα ικανοποιημένος από τον χειρισμό της υπόθεσης.
Λεω δημόσια την ιστορία για να αναγνωριστεί ο επαγγελματισμός του εν λόγω καταστήματος.
Ευχαριστώ όσους ενεπλάκησαν για να φτιαχτεί η μηχανή. Ευχαριστώ Κε Ταρταρή.
Ήθελα να πω μια περιπέτεια που βίωσα πριν μερικές εβδομάδες.
Όλα ξεκίνησαν όταν προσπάθησα να ρυθμίσω την OPV της Lelit μου στα 9 bar από τα 12 που ήταν κολλημένη. Προσπαθώντας, χάλασα την υποδοχή του κατσαβιδιού και δε μπορούσε να περιστραφεί η βίδα που αλλάζει τη μέγιστη πίεση.
Μίλησα με το barista.gr και μου είπαν ότι θα μου ρύθμιζαν την OPV χωρίς κόστος σε περίπτωση που ήταν αυτό εφικτό. Την πήγα λοιπόν ο ίδιος και την άφησα για να γίνει η εργασία. Τελικά χρειάστηκε αντικατάσταση η οποία είχε λογικό κόστος και η μηχανή ηταν έτοιμη για παραλαβή. Επειδή δε μπορούσα να πάω Κόρινθο, η γραμματεία της εταιρείας μου πρότεινε να μου τη στείλει με μεταφορική που συνεργάζεται. Δέχθηκα και 2 ημέρες αργότερα την παρέλαβα.
Με το που ανοίχτηκε η πολύ καλή συσκευασία διαπίστωσα ότι η μηχανή είχα φάει γερή τούμπα και είχε στραβώσει όλο το σασί. Το καπάκι δεξαμενής νερού δεν έκλεινε και και η μηχανή έφερε σημάδια τεράστιας καταπόνησης. Φωτογράφισα τα στοιχεία και ξανά μπήκε στο κουτί της.
Για να μη σας κουράσω με λεπτομέρειες το barista.gr και ο Κος Ταρταρής προσωπικά με εξυπηρετησαν άμεσα και χωρίς κανένα παράπονο. Μου αντικατέστησαν όλο το σασί της μηχανής και ηλεγξαν τα μηχανικά μέρη για καλή λειτουργία. Δεν επιβαρύνθηκα με κόστος επισκευής και συνολικά έμεινα ικανοποιημένος από τον χειρισμό της υπόθεσης.
Λεω δημόσια την ιστορία για να αναγνωριστεί ο επαγγελματισμός του εν λόγω καταστήματος.
Ευχαριστώ όσους ενεπλάκησαν για να φτιαχτεί η μηχανή. Ευχαριστώ Κε Ταρταρή.